Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JUURI NYT! Erika ja Danny - ERO!

Kommentit (269)

Vierailija
201/269 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ennustan että nyt Erika vaihtaa tyyliään nykyaikaisemmaksi ja alkaa seurustelemaan naisen kanssa.

Jokin raju & rohkea suunnanmuutos tässä on tapahtumassa! Aallon seurassa viihtyminen ja syntisten pöydistä hoilaaminen antanevat hieman osviittaa tulevaisuuden kuvioista.

#strongindepentendwoman

Vahvat ja itsenäiset naiset ei etene vanhojen ukkojen reisiä pitkin päästäkseen eteenpäin. Erika on jo korttinsa pelannut.

Oletko koskaan harkinnut sitä ajatusta, että juuri niinkin he tekevät? Vahvat etenevät keinoja kaihtamatta.

Ei Erika ole uraansa saanut kunnolla käyntiin eikä tule saamaankaan. Ihmiset eivät halua tukea naista, joka pyrkii eteenpäin keinoja kaihtamatta. Oikeasti vahvoja naisia on musiikkimaailma täynnä, heidän joukkoonsa Erikalla ei ole mitään asiaa.

Vierailija
202/269 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menis vihdoin kunnon parturiin toi Danny.

Aivan järkky jäänneflefa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/269 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Erika ottanut jotain täytteitä naamaansa, kun näyttää siltä kuin päätä olisi painettu kasaan. Silmät hautautuvat täytettyihin poskipäihin.

Erikalla näyttää olevan myös silikonit. Epävarmempaa naista saa hakea, taitaa kolmenkympin kriisi jo kolkutella.

Vierailija
204/269 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hovimuusikko Ilkka ennusti tämän muutama päivä sitten:

https://www.facebook.com/suomipop/videos/4174423772631082/

Dannyn Tuuliviiri heiluu rauhaton :D :D

Ihan loistavat sanat!

Vierailija
205/269 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hävettää teidän kaikkien Erikan ja Dannyn mollaajien puolesta.

https://anna.fi/eta-aiti/dannyn-ja-erikan-iso-ikaero/ .

No kyllä minusta tässä parissa on alusta asti ollut muutakin omituista kuin ikäero. Jos Erika olisi nyt eronnut ikäisestään miesystävästä, eikö kenenkään korvaan muka särähtäisi ilmaisu "on aika lentää pesästä". Ja sanovathan tässäkin, että alusta asti oli selvää, että suhteen ei ole tarkoituskaan kestää ikuisesti. Millä ihmeen logiikalla nyt siis syytetään mediaa tai yleisöä, jos itsekin ovat päättäneet erosta jo heti alussa? 

Niinkö. Mitä omituista tässä parissa on mielestäsi ollut?

On aika ymmärrettävää, että elämäntilanne vaikuttaa yhteiseen tulevaisuuteen. Itse olen ollut monessa suhteessa, jossa on ollut kaikki täydellistä tiettyyn elämänvaiheeseen, mutta on ollut alusta asti selvä, ettei suhde jatku "kunnes kuolema meidät erottaa", koska elämäntilanne vain saneli tietyt realiteetit ja elämät vain olivat menossa eri suuntiin. Esim. tulevaisuudelta toivotaan eri asioita. Voisin hyvin kuvitella, että Erikalla ja Dannylla on ollut tämä ymmärrys alusta asti, vaikka toisiinsa rakastuivatkin. 

Rakkaus ilmenee monella tavalla, eikä siinä ole mitään tiettyjä sääntöjä. Ei rakkautta voi edes järjellä hallita. Mutta kyllä tuo "lintu lentää pesästä"-kuvaus on aika kauniisti sanottu. Minulle se kertoo siitä, että lintu on saanut kasvaa niin vahvaksi, että uskaltaa ja voi lentää pois turvasatamasta, koska rakkauteen kuuluu vapaus. Itse olen ollut parisuhteissa, jossa molemmat auttavat ja tukevat toista kasvamaan ja tulemaan siksi ihmiseksi joksi haluaa tulla. Mielestäni se on yksi tärkeimmistä ominaisuuksista hyvässä parisuhteessa. 

Miksi sinä olet ollut parisuhteissa? 

Entä oletko miettinyt miksi sinulla on noin tuomitseva käsitys Erikan ja Dannyn suhteesta?  

Mutta kun hapsuvaarin kenkäfetissi näkyy läpi. Surkkiaa...

Vierailija
206/269 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä minusta tässä parissa on alusta asti ollut muutakin omituista kuin ikäero. Jos Erika olisi nyt eronnut ikäisestään miesystävästä, eikö kenenkään korvaan muka särähtäisi ilmaisu "on aika lentää pesästä". Ja sanovathan tässäkin, että alusta asti oli selvää, että suhteen ei ole tarkoituskaan kestää ikuisesti. Millä ihmeen logiikalla nyt siis syytetään mediaa tai yleisöä, jos itsekin ovat päättäneet erosta jo heti alussa? 

On aika ymmärrettävää, että elämäntilanne vaikuttaa yhteiseen tulevaisuuteen. Itse olen ollut monessa suhteessa, jossa on ollut kaikki täydellistä tiettyyn elämänvaiheeseen, mutta on ollut alusta asti selvä, ettei suhde jatku "kunnes kuolema meidät erottaa", koska elämäntilanne vain saneli tietyt realiteetit ja elämät vain olivat menossa eri suuntiin. Esim. tulevaisuudelta toivotaan eri asioita. Voisin hyvin kuvitella, että Erikalla ja Dannylla on ollut tämä ymmärrys alusta asti, vaikka toisiinsa rakastuivatkin. 

Rakkaus ilmenee monella tavalla, eikä siinä ole mitään tiettyjä sääntöjä. Ei rakkautta voi edes järjellä hallita. Mutta kyllä tuo "lintu lentää pesästä"-kuvaus on aika kauniisti sanottu. Minulle se kertoo siitä, että lintu on saanut kasvaa niin vahvaksi, että uskaltaa ja voi lentää pois turvasatamasta, koska rakkauteen kuuluu vapaus. Itse olen ollut parisuhteissa, jossa molemmat auttavat ja tukevat toista kasvamaan ja tulemaan siksi ihmiseksi joksi haluaa tulla. Mielestäni se on yksi tärkeimmistä ominaisuuksista hyvässä parisuhteessa. 

Entä oletko miettinyt miksi sinulla on noin tuomitseva käsitys Erikan ja Dannyn suhteesta?  

Mitä omituista? Juurihan sen tuossa selitin. Normaalit pariskunnat eivät puhu kumppanistaan, että toinen lentää nyt pesästä, ikään kuin olisi suhteen ajan ollut valmistautumassa omaan itsenäiseen elämään. Silloinhan se suhde on ollut vain väline johonkin muuhun eikä itse tarkoitus. Motiivi suhteelle on ollut, että siitä pääsee joskus eroon. Eikö se ole sinusta omituista? 

Ja itsekin sanot, että rakkauteen kuuluu vapaus. Mitä tämä suhde sitten on ollut, ellei siinä ole ollut vapautta ja rakkautta? Eivätkö he koko ajan ole nimenomaan korostaneet, että ovat suhteessaan täysin vapaita? Miksi siis pitää erota ollakseen vapaa ja osoittaakseen rakkautensa? 

Ei. Minusta se ei ole omituista. Elämässä aika moni asia on sekä että, eikä joko tai. Kuulostaa siltä että näet ensisijaisesti rakkauden tapana ottaa ja hyötyä jostain ihmisestä. Itse näen, että rakkaus on enemmän antamista. Että haluaa tukea toista saavuttamaan kaikki unelmansa ja löytämään paikkansa yms. Eihän rakkauden pitäisi olla toiseen takertuvaa. Tai ajatella, että nyt ollaan yhdessä tai muuten ei toista rakasta. Kun rakastaa toista sydämensä pohjasta, hänelle haluaa kaiken mahdollisen hyvän. Mielestäni tällaisesta rakkaudesta Erika ja Danny ovat ainakin monesti puhuneet ja näyttäneet esimerkkiä.

Miksi pitää erota..? Ei tietenkään ulkopuolisina voida tietää tätä, mutta yksi asia on ehkä se, että toivotaan tulevaisuudelta eri asioita. Tai että elämäntilanne on erilainen. 

On monenlaista rakkautta. En usko, että aito rakkaus katoaa, vaikka parisuhde ei olisikaan mahdollinen. Erika on nuori ja hänellä on monta asiaa elämässään edessä. On hyvin ymmärrettävää, ettei parisuhde Dannyn kanssa jatku iäti. 

Miten sinä määrittelet normaalin pariskunnat tai normaalit suhteet? Millainen parisuhde on sinulle hyvä? 

Vierailija
207/269 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika ja Danny huomanneet tulleensa harvinaisen hyvin toimeen, tunsivat toisensa ns sielunystäviksi? Siitä lähtenyt liikkeelle jonkinlainen ”seurustelu” josta varsinkin Erika hyötyi työssään. Danny samalla fiilistellyt omaa nuoruuttaan ja Armia.

Erikan ura lähti nousuun ja hyvästelivät nyt toisensa? :) Tällainen mielikuva itselläni heistä on.

Muistan edelleen omilta nuoruusvuosilta erään itseäni huomattavasti vanhemman miehen jonka kanssa tulin todella hyvin juttuun. Töissä juteltiin ihan kaikki mahdollinen aika ja hänestä jäi sellainen sielunystävän muisto. 20 vuotta vanhempanakaan en ole kohdannut ketään samanlaista. Pientä seksuaalista viritettäkin jutussa oli, mutta tilanne oli molemmin puolin silloin sellainen että järki voitti. Tuskin silti muistelisin pahalla jos jotain olisi tapahtunut.

Tavallaan siis ymmärrän tätä pariskuntaa varsin hyvin. Erikalle toivon kaikkea hyvää uralleen muusikkona! Hän on kehittynyt viimeisten vuosien aikana paljon ja on selvästi itsevarmempi nyt ❤️

Vierailija
208/269 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä omituista? Juurihan sen tuossa selitin. Normaalit pariskunnat eivät puhu kumppanistaan, että toinen lentää nyt pesästä, ikään kuin olisi suhteen ajan ollut valmistautumassa omaan itsenäiseen elämään. Silloinhan se suhde on ollut vain väline johonkin muuhun eikä itse tarkoitus. Motiivi suhteelle on ollut, että siitä pääsee joskus eroon. Eikö se ole sinusta omituista? 

Ja itsekin sanot, että rakkauteen kuuluu vapaus. Mitä tämä suhde sitten on ollut, ellei siinä ole ollut vapautta ja rakkautta? Eivätkö he koko ajan ole nimenomaan korostaneet, että ovat suhteessaan täysin vapaita? Miksi siis pitää erota ollakseen vapaa ja osoittaakseen rakkautensa? 

Ei. Minusta se ei ole omituista. Elämässä aika moni asia on sekä että, eikä joko tai. Kuulostaa siltä että näet ensisijaisesti rakkauden tapana ottaa ja hyötyä jostain ihmisestä. Itse näen, että rakkaus on enemmän antamista. Että haluaa tukea toista saavuttamaan kaikki unelmansa ja löytämään paikkansa yms. Eihän rakkauden pitäisi olla toiseen takertuvaa. Tai ajatella, että nyt ollaan yhdessä tai muuten ei toista rakasta. Kun rakastaa toista sydämensä pohjasta, hänelle haluaa kaiken mahdollisen hyvän. Mielestäni tällaisesta rakkaudesta Erika ja Danny ovat ainakin monesti puhuneet ja näyttäneet esimerkkiä.

Miksi pitää erota..? Ei tietenkään ulkopuolisina voida tietää tätä, mutta yksi asia on ehkä se, että toivotaan tulevaisuudelta eri asioita. Tai että elämäntilanne on erilainen. 

On monenlaista rakkautta. En usko, että aito rakkaus katoaa, vaikka parisuhde ei olisikaan mahdollinen. Erika on nuori ja hänellä on monta asiaa elämässään edessä. On hyvin ymmärrettävää, ettei parisuhde Dannyn kanssa jatku iäti. 

Miten sinä määrittelet normaalin pariskunnat tai normaalit suhteet? Millainen parisuhde on sinulle hyvä? 

Hei Runeberg, luuletko todella että näin runollista touhua ilisi taustalla.? Äijän teki mieli, lupasi paljon ja sai sen mitä haki kaikkine perversioineen. Mission completed. Turhaa tuollainen hurskastelu...nukkumaan vaan, maski naamalla. 

Vierailija
209/269 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin ja miksi minä olen ollut parisuhteessa? siksi, että haluan jakaa elämääni toisen ihmisen kanssa ja ikuisen ystävyyden. en ole koskaan ajatellut parisuhdetta väliaikaisena ratkaisuna vaan aina olen ajatellut, että tämä ihminen on toivottavasti kanssani aina. 

Elämässä kaikki on väliaikaista. Elämään kuuluu kasvaminen ja muutos. Me kaikki kasvamme ja muutumme läpi elämän. Harvoin yksi ainoa parisuhde, joista ensimmäinen meillä monella on jossain 15-25v iässä, kestää läpi elämän hautaan asti. 

Elämäpituinen ystävyys on ihana asia, ja mahdollinen vaikka parisuhde päättyisikin. 

Vierailija
210/269 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilisessä Possessa oli Erika.Näyttää paljon vanhemmalta mitä on.Taisi tyttö ratsastaa julkisuudessa Dannyn vierellä.

Jos D:n painaminen vanhentaa. 

Vierailija
211/269 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika oudosta?reaktiosta uutiseen löysin itseni: mua SURETTAA, että erosivat😮

Vierailija
212/269 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan parturi uskalla tarttua saksiin ? Saksis nyt tuon sinkun kuontalon vaikka ilmasi.

Kyllä se toisi asiakkaita hänelle. Kiitos jo etukäteen.

Vierailija
213/269 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpikin, sekä Danny että Erika, menivät suhteeseen realistisesti. Danny tiesi, että se ei kestä kovin monta vuotta ja on koko ajan puhunut kauniisti siitä, että jonakin päivänä Erika lähtee ja jatkaa omaa elämäänsä. Erika taas sai valtavasti koulutusta showbisnekseen suomalaiselta alan timantinkovalta ammattilaiselta ja legendalta. Erosivat myös kauniisti ja tyylikkäästi.

Millä tavalla tämä on kauniisti puhuttu? Täytyy myös muistaa, että tämä ”lintu lentää pesästä” -lausahdus on vain Dannyn oma versio tapahtumista. Kuitenkin itse todennäköisesti petti Erikaa. Kertoo myös siitä, ettei Danny ole alun perinkään arvostanut Erikaa tasa-arvoisena kumppanina.

Muutenkin "lintu lentää pesästä" -retoriikka liittyy yleisemmin siihen tilanteeseen, jossa vanhempi näkee lapsensa aikuistuvan ja esimerkiksi muuttavan muualle. Tässä yhteydessä kyseisen vertauksen käyttäminen Dannyn suusta tuntuu vähintäänkin omituiselta.

Vierailija
214/269 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danny on vanha pieru, ihmeen kauan Erika jaksoi vanhaa kääkkää katsella. Ja olihan se Dannyn "kesätyöntekijä" - kuvio todella nolo.

Vierailija
215/269 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpikin, sekä Danny että Erika, menivät suhteeseen realistisesti. Danny tiesi, että se ei kestä kovin monta vuotta ja on koko ajan puhunut kauniisti siitä, että jonakin päivänä Erika lähtee ja jatkaa omaa elämäänsä. Erika taas sai valtavasti koulutusta showbisnekseen suomalaiselta alan timantinkovalta ammattilaiselta ja legendalta. Erosivat myös kauniisti ja tyylikkäästi.

Millä tavalla tämä on kauniisti puhuttu? Täytyy myös muistaa, että tämä ”lintu lentää pesästä” -lausahdus on vain Dannyn oma versio tapahtumista. Kuitenkin itse todennäköisesti petti Erikaa. Kertoo myös siitä, ettei Danny ole alun perinkään arvostanut Erikaa tasa-arvoisena kumppanina.

Muutenkin "lintu lentää pesästä" -retoriikka liittyy yleisemmin siihen tilanteeseen, jossa vanhempi näkee lapsensa aikuistuvan ja esimerkiksi muuttavan muualle. Tässä yhteydessä kyseisen vertauksen käyttäminen Dannyn suusta tuntuu vähintäänkin omituiselta.

KutriHelena yllätti Dannyn itseteossa ja siihen loppu suhde. Sama kaava jatkuu...

Vierailija
216/269 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Erika ottanut jotain täytteitä naamaansa, kun näyttää siltä kuin päätä olisi painettu kasaan. Silmät hautautuvat täytettyihin poskipäihin.

Erikalla näyttää olevan myös silikonit. Epävarmempaa naista saa hakea, taitaa kolmenkympin kriisi jo kolkutella.

Aivan selvästi on silikonit.

Vierailija
217/269 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hovimuusikko Ilkka ennusti tämän muutama päivä sitten:

https://www.facebook.com/suomipop/videos/4174423772631082/

Hovimuusikko-Ilkka kuulosti niin vitsiltä, mutta oikea taiteilijanimihän tuo näyttää olevan. Mikä tyyppi tuo on?

Vierailija
218/269 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä suhde on ollut kulissi jo alusta saakka. Kertoihan Erika jo aikoja sitten tv-haastattelussa, että miten hänen ja Dannyn illat menevät. Eivät siis todellakaan ole olleet mitään rietastelua makkarissa, vaan Netflix-elokuvien katsomista. Ja lisäkommenttina, että Danny ei koskaan jaksa elokuvaa loppuun saakka vaan nukahtaa kiikkustuoliin.

Itse en edes usko Erikan tykkäävän miehistä ollenkaan. Joko tykkää naisista, tai on aseksuaali.

Vierailija
219/269 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Erikalla toissa kesänä sutinaa Ilkka Koivulan kaa?

Vierailija
220/269 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain tuli ohimennen luettua, että pappa ei tykännyt siitä, että Erika jatkoikin rietaslutka-tyyliä, vaan ohjeisti jotenkin, että nyt on aika jättää se tyyli ja edetä muuhun. Pappa saattoi kokea, että Erikassa ei ollut enää haluamaansa herkkyyttä ja haurasta olemusta, jonka takia meni vaihtoon.

Erikalle ei lupaa hyvää, jos kyseessä tosiaan ensimmäinen "poikaystävä", luultavasti tulee oireilmaan asiasta vielä. On kyllä outoa, että 50 -vuoden ikäeroa yritetään normalisoida, sairas kuvio ja perustuu hyväksikäyttöön ja/tai mielen ongelmiin. Papan tapa objektoida tämä uusi "assistenttinsa" miesten silmänilona ja viihdykkeenä on kuvottavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan