JUURI NYT! Erika ja Danny - ERO!
Kommentit (269)
Luulisi, että 19 v kaipaisi ikäistään seuraa, eikä rapujuhlia vanhusten kanssa.
Jotenkin noi ihmeelliset läpätykset siitä kuinka Helmi ihastutti koko veljeskuntaa ja sen kunniaksi ajelutettiin rolls roycella, on jotenkin tosi sairaita. Itselläni on kokemus 19 vee, kun työpaikkani toimitusjohtaja olisi halunnut minut erilaisiin tilaisuuksiin mukaan. Esimerkiksi lounastapaaminen asiakkaan kanssa, teoriassa ok, mutta käytännössä mitään työasioita ei puitu ja äijät kommentoivat minua eli mulle tuli tunne, että olin näyttelyesine tälle herrakerholle. Sitten olis pitänyt lähteä purjehtimaan, monta päivää vonkasi ja kertoi ostaneensa mulle sopivat purjehduskamat. Irtisanouduin ja lopetin heti. Mulle tuli koko hommasta ihan hiton paha olo ja halusin äkkiä pois. Tässä mielessä toi Helmin tilanne vaikuttaa samanlaiselta, enkä käsitä miten se pystyy olemaan tuollaisessa tilanteessa.
Mua kuvottaa lukea noita Helmi juttuja kun Danny ja pojat tykkäs Helmin kokkailuista,veikkaan ettei kauha ole heilunut pätkääkään,
nyt se muija selittää kun kaipaa takas, seli seli tarkoitus on alun alkaen ollut että ovat Dannyn kanssa kunhan tuo ero vaan ilmoitettiin..paljonkohan Danny maksaa?
Nyt papparainen voi jäädä rauhallisin mielin eläkkeelle, kun meillä on Vara-Danny Ilkka Koivula. Erikalla meni Dannyt vahingossa sekaisin:D
Erika pettää pätkäytti Dannyö. Danny sai takas mitä itse on naisille aiheuttanu
Vierailija kirjoitti:
Mua kuvottaa lukea noita Helmi juttuja kun Danny ja pojat tykkäs Helmin kokkailuista,veikkaan ettei kauha ole heilunut pätkääkään,
nyt se muija selittää kun kaipaa takas, seli seli tarkoitus on alun alkaen ollut että ovat Dannyn kanssa kunhan tuo ero vaan ilmoitettiin..paljonkohan Danny maksaa?
Uskon kans ettei kauha eikä vatkain heilunut mutta pampampaulin taikakaulin kerran heilahtaa... näinhän se joskus laulussa kerrottiin.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tietäisi mitään Erikasta ilman Dannyä? En usko, että tämä on mikään kunnon parisuhde missään vaiheessa edes ollutkaan. Danny on vaan auttanut Erikaa saamaan näkyvyyttä ja jalansijaa musiikkimaailmassa. Näytti onnistuneen hyvin tämän "suhteen" avulla. Nyt Erika ei enää tarvitse Dannyä oman uransa edistämiseen, joten ero kerrottiin kansalle.
Joo o
Nyt voimaannutaan
Asia on kyllä lukemattomia kertoja tieteellisesti todistettu ympäri maailmaa eri kulttuureissa. Terveet heteromiehet ikään katsomatta pitävät himottavimpina n. 20v naisia. Suomessa sen verran luonnosta vieraantunutta touhua, että 40v eukoillekin annetaan ties mitä hedelmöityshoitoja. Kuvottavaa ja luonnotonta.