Pasilan Wolt kuriirit
Kiehututtaa kun Woltilla 25 minuuttia sitten tilaamani Subway patonki on käynyt applikaation liveseurannan mukaan kaikissa muissa Pasilan kerrostaloissa, paitsi tässä missä odotan patonkia. Applikaatioon on lisäksi tullut 2 minuuttia lisää, eli 27 minuuttia- JÄLJELLÄ! Tässä taitaa käydä samoin kuin viime kerralla kun tilasin 30 senttisen kananrinnan, että kuriirille tuli noista hyppelyistä niin kova nälkä että vain viisitoistasenttinen sämpylä löysi perille. Woltin asiakaspalvelun Daniela oli valmis hyvittämään tästä vain 60 senttiä. Tilaan temusta pahvisen Miki Kuusen, ja heitän tikkaa siihen odotellessa.
Kommentit (9)
Tee omat ruokasi äläkä käytä noita kehitysmaapalveluita.
Kuriirilla on varmaan ollut kiire ahdistella alaikäisiä tyttöjä tai jotain vastaavaa.
Ei kai Miki Kuusi liity enää Wolttiin sen enempää kuin Kakkonen Tokmanniin.
Kestää koska se ählämipaki runk kaa mä llit sun supway sämpylääsi.
Mulla oli pk-seudulla työ, jonka nimissä jouduin usein käymään pikaruokapaikoissa (en siis syömässä). Lähes joka paikassa oli noita kuriireja, ja pisti silmään miten rentoa se meininki oli: noutivat tilauksen, menivät pöytään istumaan ja puhumaan kaiutinpuheluita. Jossain vaiheessa, ehkä 10 minsan päästä hakivat toisenkin tilauksen tiskiltä, sen jälkeen tekivät lähtöä- paitsi jos vastaan tulikin tuttu, sitten jäätiin vaihtamaan vielä kuulumisia.
Voin vaan kuvitella miten seissyttä se ruoka oli saapuessaan perille.
Jätä kommentointi henkilöille jotka tietää mitä kirjoittaa! Huutista!
Mulla ihan saman tyylisiä kokemuksia noista kuriireista. Jännä vaan se että kanapatongit tuntuu olevan se ongelma. Ei tonnikalan kanssa ole ollut mitää hämminkiä...!