Ongelmana seksuaalisesti aktiivinen nainen ja parisuhde
Tiedän olevani monia miehiä aktiivisempi ja asia tuottaa ahdistusta miettiessäni tulevaa parisuhdetta. Alkuhuumassa tämä ei ole ongelma, mutta vuosien kuluessa nousee ongelmaksi miesten kanssa. Suhteessa olen se "mies", joka kiehnää toista jatkuvasti, toivon kaiken läheisyyden johtavan seksiin, vonkaan seksiä ja näytän surkeaa naamaa kun en saa. Ja mitä vähemmän seksiä on, sitä pahemmaksi muutun. Koen itseni naisena vialliseksi ja torjunnat vain vahvistaa tunnetta. Pelottaa paljon että seuraavassakin suhteessa olen seksuaalisesti aktiivisempi. Toivoisin vain yhtä aktiivista tai aktiivisempaa miestä. Miten muut seksuaalisesti aktiiviset naiset koette aktiivisuutenne parisuhteessa?
Kommentit (136)
Naiset usein inhoavat yhdyntäkeskeisiä naisia. Tuntuu, että yhdyntäkeskeisyys on monelle naiselle uhka. Ehkä se kertoo heidän omasta itsetunnostaan. Itse olen nainen ja haluan 1-3 yhdyntää päivässä. Ei ole kyse riippuvuudesta, on ollut myös pitkiä aikoja, jolloin en ole saanut tarpeitani tyydytettyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihminen voi omassa päässään sitten rakentaa ongelmia, jessus sentään!!
Netissä kaikki muijat ”panee kuin miehet”, et oo mikään erikoisuus,
mutta sen tiedät jo itsekkin.
Haluat vain brassailla sun upeella seksuaalisuudellasi.
Sä oot just sellainen nainen jollaisen miehet haluaa, ja edelleen, tiedät sen itsekkin.Ei monikaan mies halua vakavaan suhteeseen seksuaalisesti halukkaan naisen kanssa, koska kuvittelevat että se pettäisi. Pihtareiden kanssahan he mieluummin pariutuvat, jos saavat valita, kun kuvittelevat sen pihtaamisen johtuvan siveydestä ja puhtoisuudesta, vaikka todellisuudessa tällainen pihtarinainen ei tunne tarpeeksi seksuaalista vetoa kyseiseen mieheen, ja suhde muistuttaakin lähinnä ystävyystyyppistä kämppissuhdetta. Todellisuudessa himokas ja rakastava nainen ei petä, koska nainen ei toimi niin kuin mies.
Tuo on myös syy, miksi jarruttelen omaa seksuaalisuuttani. Kumppanillani on todella pahoja kokemuksia petetyksi tulemisesta. Joskus mulla on tunne, että hän pelkää myös minun pettävän häntä jos hän ei ole minulle "tarpeeksi".
Vaikka minä nautin seksistä paljon, se on minulle intiimiä ja yksi rakkauden muodoista, ei pelkästään seksiä. En pystyisi harrastamaan seksiä tuntemattoman kanssa, enkä haluaisikaan. Ennen nykyistäni olin ilman seksiä melkein neljä vuotta. Hänen on vaikea käsittää sitä, koska hän ajattelee asiaa miehen aivoilla.
-48
Sama ongelma täällä. Vonkaamalla saa. Orgasmin saan lähes aina. Kerralla kunnolla ja se riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras lienee löytää kumppani, jonka kanssa halut kohtaavat, pidemmälläkin aikajaksolla.
Toiveissa on, mutta mistä tällaisen voi tietää? Pitääkö vain ottaa jossain vaiheessa puheeksi uuden kumppani ehdokkaan kanssa, mikä hänestä on sopiva määrä seksiä viikossa? - ap
Ei kannata, kannattaa ennemmin ruotia asiaa av-palstalla kuin puhua suoraan ja rehellisesti henkilön kanssa jota asia koskee.
Väärä mies.
T: kokemus.
Mulla oli noin ensimmäiset 35 vuotta, mutta sitten löytyi mies jolle maistuu vielä vuosienkin päästä. Yleensä miehet ovat innokkaista muutaman kuukauden, ja sitten alkaa hiipumaan. Tästä syystä tämä nykyinen on ainoa pitempi(5v) suhteeni, koska olen hiipumisvaiheessa näyttänyt ovea. Mieluummin usean halukkaan kansa kuin yhden eihalukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo kokemuksesi siitä, että tulkitset torjunnat sillä tavalla, että sinussa ovat vikaa, viittaa siihen, että ongelma ei ole pelkästään voimakas seksuaalisuutesi.
Miehenä voin kyllä sanoa, että se on yhtä helvettiä olla tuollaisen seksihullun ja herkästi suutahtavan naisen kanssa parisuhteessa. Työni on rankkaa ja vaatii paljon tien päällä olemista. Joskus kotiin tullessa, sitä on totaalisesti niin poikki, että uni tulee ennen kuin pää koskettaa tyynyä. Sitten nainen (nyttemmin jo ex) oli naama väärinpäin, kun en heti eteisessä ollutkaan panemassa häntä. Sitten alkoi syyttely vieraissa käymisistä (missä hitossa mä siellä keskellä kairaa olisin vieraissa käynyt), vertaaminen ex-mieheen, joka halusi häntä aina (no miksi sitten tuli ero) ja sitten märiseminen, että onko hän niin ruma, etten halua häntä. (juu, siitähän tämä olikin kiinni.)
Panosta vähemmän tylsään työhösi ja enemmän (pian ex-) vaimoosi.
Nainen makaa selällään lahjana ja odottaa että mies nuolee ja tekee kaiken. Tätä kuukaudesta toiseen, vuodesta vuoteen.. sitten mietitään miksi mies ei jaksa
Tasan ei mee.
Hauska aina huomata miten erilaisia ihmisten kokemukset oikeasti ovat....
Vierailija kirjoitti:
Siis jotenkin luen rivien välistä ettei sulle se seksi ole tärkeää vaan se et jos sitä ei ole. Jotenkin määrittelet koko itsesi sen kautta. Onko sulla seksuaalisia traumoja, olet vain saanut hyväksyntää/ huomiota seksin saralla vai mikä on?
Ei tuo nyt pelkän puutteessa olevan ihmisen teksti ole.
Ei kai se nyt mitään seksulaalisia traumoja tarvitse, ihan vaan normaalit traumat riittää. Seksihän on aika äärimmäinen toisen hyväksymisen muoto ja siinä kokee itsensä joko hyväksytyksi ja halutuksi, jopa himoituksi tai sitten.... torjutuksi, epäkelvoksi jne.
Omalla traumataustallani tiedostan sen, että on vaikea olla tasapainoinen ihminen seksin suhteen, koska se koskettaa jotain todella syvällä ja alkukantaisella tasolla.
Kannattaa panostaa myös suhteen henkiseen puoleen. Kun tulet hyväksytyksi ja rakastetuksi henkisellä tasolla omana itsenäsi niin ei ole tarvetta käyttää seksiä ainoana mittarina yhteyden luomisessa. Silloin torjutuksi tuleminen ei keikauta koko venettä ja saa aikaan hylätyksi tulemisen tunnetta vaan ymmärtää ettei syynä ole sinun haluttavuutesi vaan toisen väsymys yms sinusta riippumattomat syyt.
Vierailija kirjoitti:
Nainen makaa selällään lahjana ja odottaa että mies nuolee ja tekee kaiken. Tätä kuukaudesta toiseen, vuodesta vuoteen.. sitten mietitään miksi mies ei jaksa
MIestä voi myös ahdistaa aktiivinen nainen. Koettu.
Vierailija kirjoitti:
Naiset usein inhoavat yhdyntäkeskeisiä naisia. Tuntuu, että yhdyntäkeskeisyys on monelle naiselle uhka. Ehkä se kertoo heidän omasta itsetunnostaan. Itse olen nainen ja haluan 1-3 yhdyntää päivässä. Ei ole kyse riippuvuudesta, on ollut myös pitkiä aikoja, jolloin en ole saanut tarpeitani tyydytettyä.
Määrittelehän yhdyntä. Siis kesto, ja mitä siinä pitää tapahtua? Vai haluatko edes yhdyntää 3x päivässä jos mies ei laukea yhdynnän päätteeksi? Että käytö että mies vain panee 3x päivässä ja laukeaa kerran viikossa? Vai oletko yhyntäkeskeisyyden sijasta miehen miellyttämiskeskeinen, jonka naiseus vaatii useinlaukeavaa miestä, tai muuten mieleen hiipii epävarmuus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittelehän yhdyntä. Siis kesto, ja mitä siinä pitää tapahtua? Vai haluatko edes yhdyntää 3x päivässä jos mies ei laukea yhdynnän päätteeksi? Että käytö että mies vain panee 3x päivässä ja laukeaa kerran viikossa? Vai oletko yhyntäkeskeisyyden sijasta miehen miellyttämiskeskeinen, jonka naiseus vaatii useinlaukeavaa miestä, tai muuten mieleen hiipii epävarmuus?
Tässä on niin moni asia väärin etten jaksa edes kommentoida.
Kyllä on mahtavaa olla suhteessa sellaisen naisen kanssa joka tykkää nussia. Eikä mitään pitkiä esileikkejä, en minäkään niitä tarvitse, kunnon panoa vaan. Joku kirjoitti, että entä jos mies panee niin ettei laukea, kuka v**tu sellaista tekee ja miksi?
Mä olen ratkaissut asian ostamalla dildon. Käytän sitä. Mies jaksaa innostua ehkä pari kertaa kuukaudessa. Erotakaan ei enää viitsi, kun on lapsi ja muuten toimiva suhde. Mulle kävisi myös avoin suhde, mutta pihtarimies suuttui, kun aikoinaan sitä ehdotin. Piti vain oppia elämään vähemmällä määrällä seksiä. Onneksi on tuo itsetyydytys hallussa ja seksiä on edes joskus. Välillä kyllä vähän olo, että menee elämä seksin osalta hukkaan, mutta onneksi sitä tuli nuorempana hurjasteltua niin nyt voi sitten löytää muuta mielekästä yhdessäolosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on niin moni asia väärin etten jaksa edes kommentoida.
Minä ymmärsin pointin, joka kiteytettynä on se, että haluaako nainen saada mahdollisuuden tuottaa miehelle mielihyvää useasti päivässä (ja pitää mies näin tyytyväisenä/riippuvaisena tms) vai haluaako nainen, että mies tyydyttää häntä ihan siitä riippumatta vaikka mies itse ajattelisi työasioita ja kauppalistaa samalla.
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en kyllä todellakaan usko (enkä näe sitä ympärilläni) ettei muka suoer-seksuaaliset naiset muka kelpaisi.
Hehän juuri sen kaiken huomion saavat ja heistä tapellaan.
Kivat heille.
Kun se naisen seksuaalisuus ei näy päälle päin. Se iso rintainen, muodokas ja "pantavan" näköinen voi olla aseksuaali ja se "ei minkään" näköinen lauta voi olla hyvinkin halukas ja seksistä nauttiva. Kumpi saakaan kaiken huomion ja kenestä tapellaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on mahtavaa olla suhteessa sellaisen naisen kanssa joka tykkää nussia. Eikä mitään pitkiä esileikkejä, en minäkään niitä tarvitse, kunnon panoa vaan. Joku kirjoitti, että entä jos mies panee niin ettei laukea, kuka v**tu sellaista tekee ja miksi?
Aika moni nainen.
Minäkään en kyllä todellakaan usko (enkä näe sitä ympärilläni) ettei muka suoer-seksuaaliset naiset muka kelpaisi.
Hehän juuri sen kaiken huomion saavat ja heistä tapellaan.
Kivat heille.