Ongelmana seksuaalisesti aktiivinen nainen ja parisuhde
Tiedän olevani monia miehiä aktiivisempi ja asia tuottaa ahdistusta miettiessäni tulevaa parisuhdetta. Alkuhuumassa tämä ei ole ongelma, mutta vuosien kuluessa nousee ongelmaksi miesten kanssa. Suhteessa olen se "mies", joka kiehnää toista jatkuvasti, toivon kaiken läheisyyden johtavan seksiin, vonkaan seksiä ja näytän surkeaa naamaa kun en saa. Ja mitä vähemmän seksiä on, sitä pahemmaksi muutun. Koen itseni naisena vialliseksi ja torjunnat vain vahvistaa tunnetta. Pelottaa paljon että seuraavassakin suhteessa olen seksuaalisesti aktiivisempi. Toivoisin vain yhtä aktiivista tai aktiivisempaa miestä. Miten muut seksuaalisesti aktiiviset naiset koette aktiivisuutenne parisuhteessa?
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap miettinyt kos juukaan onko käytöksesi riippuvuutta tai oire jostain tunne-elämän ongelmasta. Kerrot että tunnet itsesi vialliseksi, jos seksi vähenee siitä mitä se oli suhteen alussa. Tuo on jo jonkinlainen merkki itsetunto-ongelmasta. Harva mies osaa suhteen alussa kertoa tai ymmärtää sitä, että ei jaksa sekstailuja yhtä suurta määrää suhteen edetessä. Eivät edes epäile vaan ovat innoissaan aina halukkaasta naisesta. Todellisuus sitten paljastuu lopulta. Paras kumppani sinulle taitaisi olla seksi riippuvainen mies. Heillä voisi uskolisuusvaatimus olla tiukilla.
En ole ap vaan se nyt hyvässä suhteessa olija, mut ymmärsin tarkoittavan viallisuuden tunteella sitä, että vasta kun seksi vähenee, käy kipeästi ilmi ettei itse ole haluinensa kuin "normaali" nainen. Näin on ainakin itselleni käynyt useamman kerran. Täälläkin on nimitelty apta nymfoksi ja whatnot.
Mm. omaa uskollisuuttani on epäilty ja tehty selväksi, että ongelma on nimenomaan minussa ja mun toiveissa. Kuitenkin jos olisin mies samoilla haluilla (haluisin mieluiten päivittäin joskus ehkä parikin kertaa, vähintään muutaman kerran viikossa ja muutakin kuin pirkkaseksiä) ei kukaan oudoksuisi. Mut oikeesti en oo ikinä törmännyt mieheen joka jaksaisi noin usein alkuhuuman jälkeen. Joten oon aina se, joka tyytyy. Sekin olisi siedettävissä ilman noita muita lieveilmiöitä, joten toivon, että tällä kertaa saan olla kuka oon ilman, että kumppani alkaa lopulta purkaa turhaumaansa "väärin" haluavaan naiseen.
Ja alussa ne on niiiin innoissaan. Siihen saakka et on tunteet molemmilla pelissä.
Hanki Ap minun kaltaiseni mies. Olen seksiaddikti, miehenä täytyy toki välillä latautua, mutta saat käydä vieraissa kunhat et rakastu niihin etkä tuo mitään tauteja, vaan harrastat turvaseksiä. Voit sit kotona sängyssä kertoa mitä puuhailitte, kiihotun vaan.
Oli pakko etsiä tämä keskustelu tänään kun asia itselle ajankohtainen.
Olen myös seksuaalisesti aktiivinen nainen ja parisuhteessa, jossa alkuhuumaa on nyt kestänyt vuoden verran. Aina kun nähdään (useampi krt viikossa, 3-4), harrastetaan seksiä ja joskus montakin kertaa. Juteltiin tapailuvaiheessa jo miehen kanssa molempien haluista ja mies vakuutti olevansa samaa kastia. Kerroin että minulle lähes tärkeintä parisuhteessa on läheisyys ja seksi, mieluiten joka päivä. Ymmärrän järjellä, että tulee hetkiä, kun toinen ei halua ja että se on normaalia mutta sitten kun se hetki tulee ettei toinen haluakaan niin... en voi tunteilleni mitään mutta pyrin peittämään ne mieheltäni.
Olen tässä nyt kuukauden aikana huomannut että enenevässä määrin aloitteet teen minä ja olen huomannu että jos en aloitetta tee niin mies ei laittaisi tikkua ristiin. Olen kuitenkin eiliseen saakka aloitteet tehnyt. Eilen illalla päätin etten tee. Mies ei tehnyt muuta kuin nukahti samoin tein kun sänkyyn menimme ja minä jäin ahdistumaan asiasta tuntitolkulla.
Aivan järjetöntä! Mies ei torjunut muttei myöskään tehnyt aloitetta ja minun päässä se meni siihen malliin että 'no niin, nyt tämä on lopun alkua ja laadilaadilaa'.
Aamulla tilanne korjattiin miehen puolelta, mutta silti.. onneksi mies ei tiedä tuosta iltaisesta reaktiostani.
Pelkään vain niin kovin että seksi loppuu. Olen ollut parisuhteessa, jossa seksi loppui (tai no, sitä oli joskus vain kerran kuukaudessa) ja kärsin siitä niin paljon että pelkään sen toistuvan. Siinä suhteessa oli alusta lähtien selvää että minä olen aktiivisempi osapuoli ja se kostautui.
Joku syyhän tälle varmaan on, että tämän näin voimakkaasti ottaa.
Ymmärrän näkökulmasi ap. Miä olen sellainen mies ,joka suhteen pitkittyessä tuottaa naiselle pettymyksen. Ei vaan huvita enää. Tästä syystä minä en ole kelvollinen parisuhteeseen, koska kyllästyn niin nopeasti seksuaalisesti ja siten pahoitan toisen mielen.
AP, oletko kokeillut kysyä asiaa mieheltäsi, siis ihan puhua hänelle sen sijaan, että märehdit asiaa itseksesi ja kirjoitat siitä nettiin?
Olisit kiitollinen, että sinulla on vielä haluja, valtaosalta naisista halut vähenevät pitkän liiton ja viimeistään lapsien tulon myötä, eikä seksi huvita kuin satunnaisesti, vaikka mies kuinka sitä kaipaisi.
Miehen seksihaluihin vaikuttaa myös se, että seksiä olisi myös miehen mieltymysten ja mielitekojen mukaisesti eikä vain naisen kaipaamaa seksiä naisen haluamalla tavalla. Tähänkin auttaa se, että puhuu miehelle, hän on ihan ihmisolento eikä mikään tunteeton seksikone joka jaksaa joka stressitilanteessa väsymyksestä huolimatta painaa menemään.
Harva mies kestää seksuaalisesti aktiivista ja halukasta naista parisuhteessa, koska a. nainenhan saattaa liian halukkaana pettää ja b. on kolaus miehen itsetunnolle että nainen haluaa enemmän. Nainenhan on silloin tietenkin seksiriippuvainen nymfo...
Moni mies haluaa halukkaan naisen, mutta harva on tarpeeksi Mies tyydyttämään sellaisen naisen.
Vierailija kirjoitti:
AP, oletko kokeillut kysyä asiaa mieheltäsi, siis ihan puhua hänelle sen sijaan, että märehdit asiaa itseksesi ja kirjoitat siitä nettiin?
Olisit kiitollinen, että sinulla on vielä haluja, valtaosalta naisista halut vähenevät pitkän liiton ja viimeistään lapsien tulon myötä, eikä seksi huvita kuin satunnaisesti, vaikka mies kuinka sitä kaipaisi.
Miehen seksihaluihin vaikuttaa myös se, että seksiä olisi myös miehen mieltymysten ja mielitekojen mukaisesti eikä vain naisen kaipaamaa seksiä naisen haluamalla tavalla. Tähänkin auttaa se, että puhuu miehelle, hän on ihan ihmisolento eikä mikään tunteeton seksikone joka jaksaa joka stressitilanteessa väsymyksestä huolimatta painaa menemään.
En ole ap, mutta mitä lohduttavaa siinä on että ap:lla tai kaltaisellaan naisella on haluja jos miehellä on niitä puolet vähemmän? Silloinhan nainen on puolet ajasta puutteessa. Miestä kuvio toki hyödyttää, koska hän saa seksiä aina, milloin ja miten haluaa.
Himokkaat naiset tarvitsee alfan. Huono tilanne on niillä naisilla, jotka kaipaavat betan tarjoamaa romantiikkaa, mutta alfan pan*taitoja.
Mene lääkäriin, ei tuo normaalia ole ettei pysty hillitsemään halujaan.
Ei kenenkään haluamiset väärin ole. Jokaisen pitää kuitenkin ymmärtää, että loppujen lopuksi parisuhteessa harrastetaan aina seksiä sen mukaan, kuinka paljon vähemmän haluava sitä haluaa harrastaa. Ei aktiivisemman halut ole väärin, mutta toisen itsemääräämisoikeus on vahvempi - seksiin ei saa painostaa naista eikä miestä. Eikä suhteen alussa kukaan pysty lupaamaan, millaisiksi seksihalut muuttuvat viidessä, kymmenessä tai kahdessakymmenessä vuodessa.
Eli aktiivisemman ja halukkaamman omalla vastuulla on selvittää itsensä kanssa, miten pärjää vähemmällä seksillä jos haluaa liitossa pysyä. Tosin saattaahan joku kumppani suostua avoimeenkin suhteeseen, jos halut ovat todella erilaiset.
Vierailija kirjoitti:
Miehille normaalia, naisilla sairasta? Niinpä niin
Vierailija kirjoitti:
Miksi niitä haluja pitäisi hillitä, jos on suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kenenkään haluamiset väärin ole. Jokaisen pitää kuitenkin ymmärtää, että loppujen lopuksi parisuhteessa harrastetaan aina seksiä sen mukaan, kuinka paljon vähemmän haluava sitä haluaa harrastaa. Ei aktiivisemman halut ole väärin, mutta toisen itsemääräämisoikeus on vahvempi - seksiin ei saa painostaa naista eikä miestä. Eikä suhteen alussa kukaan pysty lupaamaan, millaisiksi seksihalut muuttuvat viidessä, kymmenessä tai kahdessakymmenessä vuodessa.
Eli aktiivisemman ja halukkaamman omalla vastuulla on selvittää itsensä kanssa, miten pärjää vähemmällä seksillä jos haluaa liitossa pysyä. Tosin saattaahan joku kumppani suostua avoimeenkin suhteeseen, jos halut ovat todella erilaiset.
Lähtekää tällaisessa tilanteessa uuteen suhteeseen. Jos kokee seksin tärkeäksi, halujen erilaisuus aiheuttaa kismaa aina vaan uudelleen ja uudelleen.
Jokaisen miehen unelma, kunnes saa tällaisen naisen ja tajuaa, että halukkaampi nainen onkin kolaus miehiseen egoon
Todellinen ongelma. Miettimisen arvoisia juttuja. Naisen seksuaalisuus on mielestäni jäänyt taka-alalle ja liian harvoin pohdittu asia. Naiset on usein seksihulluja. Tämä on koettu ihan omakohtaisestikin.
mies52v
Suuri osa naisista on ympätty niin täyteen keinotekoisia hormoneja ehkäisyn vuoksi, että todelliset himokkaat naiset alkaa olla vähissä.
Te naiset ette ymmärrä, että mies tekee yleensä sen suurimman työn seksissä. Te vain olette. Helppoa se on vaatia ja haluta useita kertoja päivässä.
Oletko ap miettinyt koskaan onko käytöksesi riippuvuutta tai oire jostain tunne-elämän ongelmasta. Kerrot että tunnet itsesi vialliseksi, jos seksi vähenee siitä mitä se oli suhteen alussa. Tuo on jo jonkinlainen merkki itsetunto-ongelmasta. Harva mies osaa suhteen alussa kertoa tai ymmärtää sitä, että ei jaksa sekstailuja yhtä suurta määrää suhteen edetessä. Eivät edes epäile vaan ovat innoissaan aina halukkaasta naisesta. Todellisuus sitten paljastuu lopulta. Paras kumppani sinulle taitaisi olla seksi riippuvainen mies. Heillä voisi uskolisuusvaatimus olla tiukilla.