Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ongelmana seksuaalisesti aktiivinen nainen ja parisuhde

Vierailija
05.09.2020 |

Tiedän olevani monia miehiä aktiivisempi ja asia tuottaa ahdistusta miettiessäni tulevaa parisuhdetta. Alkuhuumassa tämä ei ole ongelma, mutta vuosien kuluessa nousee ongelmaksi miesten kanssa. Suhteessa olen se "mies", joka kiehnää toista jatkuvasti, toivon kaiken läheisyyden johtavan seksiin, vonkaan seksiä ja näytän surkeaa naamaa kun en saa. Ja mitä vähemmän seksiä on, sitä pahemmaksi muutun. Koen itseni naisena vialliseksi ja torjunnat vain vahvistaa tunnetta. Pelottaa paljon että seuraavassakin suhteessa olen seksuaalisesti aktiivisempi. Toivoisin vain yhtä aktiivista tai aktiivisempaa miestä. Miten muut seksuaalisesti aktiiviset naiset koette aktiivisuutenne parisuhteessa?

Kommentit (136)

Vierailija
1/136 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras lienee löytää kumppani, jonka kanssa halut kohtaavat, pidemmälläkin aikajaksolla. 

Vierailija
2/136 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras lienee löytää kumppani, jonka kanssa halut kohtaavat, pidemmälläkin aikajaksolla. 

Toiveissa on, mutta mistä tällaisen voi tietää? Pitääkö vain ottaa jossain vaiheessa puheeksi uuden kumppani ehdokkaan kanssa, mikä hänestä on sopiva määrä seksiä viikossa? - ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/136 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/136 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiveissa on, mutta mistä tällaisen voi tietää? Pitääkö vain ottaa jossain vaiheessa puheeksi uuden kumppani ehdokkaan kanssa, mikä hänestä on sopiva määrä seksiä viikossa? - ap

Itse ainakin juttelen seksi- ja haluasiat kumppanin kanssa kuten muutkin asiast. Mistä siten muuten tietää mitä toinen ajattelee?

Vierailija
5/136 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keskustellut uusien kumppanien kanssa, mikä määrä seksiä heistä on riittävä ja mitä tehdä, jos toinen alkaa pihtaamaan seksiä pitkässä suhteessa.

Olen suhteessa, jossa olen halukkaampi osapuoli. Aina mies ei vaan jaksa, joten hoitelen silloin itse itseni...

Vierailija
6/136 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites olis se, että työstäisit itse tuota asiaa? Jos parisuhteet kaatuvat ja jopa ahdistavat etukäteen siksi, että vonkaat kumppaniltasi jatkuvasti seksiä, voisiko olla, että seksintarpeesi on ihan oikeasti elämää rajoittava juttu? En sano, että on, mutta mieti asiaa.

Vierailija
7/136 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuin sinä, eikä seurustelusuhteen löytäminen ole ollut ongelma. Haluaisin vaikka päivittäin, mutta olen tyytyväinen nykyiseen määrään. Meillä on seksiä 3-5krt viikossa, parisuhdetta takana 11v.

En tiedä olisiko tuo sinulle liian vähän? Jos ei niin kyllä monista miehistä tuohon on.

Vierailija
8/136 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi vaan joskus hoidella itsesi vonkaamisen sijaan? Pysyisit pidempaan kiinnostavana miehen silmissa, kun et jatkuvasti tyrkyta itseasi.

Vierailija
9/136 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kokemuksesi siitä, että tulkitset torjunnat sillä tavalla, että sinussa ovat vikaa, viittaa siihen, että ongelma ei ole pelkästään voimakas seksuaalisuutesi.

Vierailija
10/136 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kokemuksesi siitä, että tulkitset torjunnat sillä tavalla, että sinussa ovat vikaa, viittaa siihen, että ongelma ei ole pelkästään voimakas seksuaalisuutesi.

Miehenä voin kyllä sanoa, että se on yhtä helvettiä olla tuollaisen seksihullun ja herkästi suutahtavan naisen kanssa parisuhteessa. Työni on rankkaa ja vaatii paljon tien päällä olemista. Joskus kotiin tullessa, sitä on totaalisesti niin poikki, että uni tulee ennen kuin pää koskettaa tyynyä. Sitten nainen (nyttemmin jo ex) oli naama väärinpäin, kun en heti eteisessä ollutkaan panemassa häntä. Sitten alkoi syyttely vieraissa käymisistä (missä hitossa mä siellä keskellä kairaa olisin vieraissa käynyt), vertaaminen ex-mieheen, joka halusi häntä aina (no miksi sitten tuli ero) ja sitten märiseminen, että onko hän niin ruma, etten halua häntä. (juu, siitähän tämä olikin kiinni.)

Vierailija
11/136 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä voin kyllä sanoa, että se on yhtä helvettiä olla tuollaisen seksihullun ja herkästi suutahtavan naisen kanssa parisuhteessa. Työni on rankkaa ja vaatii paljon tien päällä olemista. Joskus kotiin tullessa, sitä on totaalisesti niin poikki, että uni tulee ennen kuin pää koskettaa tyynyä. Sitten nainen (nyttemmin jo ex) oli naama väärinpäin, kun en heti eteisessä ollutkaan panemassa häntä. Sitten alkoi syyttely vieraissa käymisistä (missä hitossa mä siellä keskellä kairaa olisin vieraissa käynyt), vertaaminen ex-mieheen, joka halusi häntä aina (no miksi sitten tuli ero) ja sitten märiseminen, että onko hän niin ruma, etten halua häntä. (juu, siitähän tämä olikin kiinni.)

Seksiin painostaminen on kauheaa aina. Se ei ole omiaan herättämään toisen haluja. Ja se vielä vähemmän, jos seksiin painostamiseen liittyy myös tuollaista syyllistämistä.

Eli aloittaja, sinun täytyy ennen parisuhteeseen ryhtymistä selvitellä noita juttuja joko ammattilaisen kanssa tai omin neuvoin.

Vierailija
12/136 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet valmis pyös kaikenlaisiin perversioihin niin a vot. Vaniljaa ei jaksa joka ikinen päivä.

Vierailija
13/136 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin suhde.

Vierailija
14/136 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jotenkin luen rivien välistä ettei sulle se seksi ole tärkeää vaan se et jos sitä ei ole. Jotenkin määrittelet koko itsesi sen kautta. Onko sulla seksuaalisia traumoja, olet vain saanut hyväksyntää/ huomiota seksin saralla vai mikä on?

Ei tuo nyt pelkän puutteessa olevan ihmisen teksti ole.

Vierailija
15/136 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko jo kokeillut laihduttamista?

Vierailija
16/136 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi nyt helvetti.

Vierailija
17/136 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi nyt helvetti.

Eli et.

Vierailija
18/136 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikeaa on. Nykyisessä suhteessanikin vaikutti alkuun siltä, että halut olisi samalla tasolla, mutta on ne vaan tasottuneet tässäkin. Rakastuminen vähentää miesten testosteronitasoja ja sitä kautta haluja, vaikka sinällään positiivista tietysti tuo niin harmi homma.

Tämä suhde on kuitenkin siitä erityinen, että on puhuttu asiasta tosi suoraan. Edellisessä suhteessa piti varoa olemistaan tosi tarkkaan, ettei mies olisi ahdistunut, nykyinen on sanonut ettei aina ehkä kykene yhtä paljoon, mutta häntä ei häiritse että minä haluan. Ennen kaikkea suhteessa on myös muuta fyysistä läheisyyttä paljon, mikä korvaa seksiä jonkin verran, sillä seksi ole pelkkää tarpeiden tyydytystä (senhän nyt voi hoitaa yksinkin) vaan myös tunneilmaisua. Emme myöskään asu yhdessä, mikä helpottaa kun tulee omaa aikaa kummallekin ilman hetkiä kun tarttisi miettiä, onko tänään vai ei.

Kaikki miehet aina sanoo haluavansa halukkaan naisen ja kyllähän ne pitkään tuntuvat pysyvän kuviossa, mutta omaa olemista tuo ominaisuus kyllä vain hankaloittaa.

Vierailija
19/136 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tätäkin joku alapeukutti?

Vierailija
20/136 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tätäkin joku alapeukutti?

Ap-nymfo varmaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan