Ongelmana seksuaalisesti aktiivinen nainen ja parisuhde
Tiedän olevani monia miehiä aktiivisempi ja asia tuottaa ahdistusta miettiessäni tulevaa parisuhdetta. Alkuhuumassa tämä ei ole ongelma, mutta vuosien kuluessa nousee ongelmaksi miesten kanssa. Suhteessa olen se "mies", joka kiehnää toista jatkuvasti, toivon kaiken läheisyyden johtavan seksiin, vonkaan seksiä ja näytän surkeaa naamaa kun en saa. Ja mitä vähemmän seksiä on, sitä pahemmaksi muutun. Koen itseni naisena vialliseksi ja torjunnat vain vahvistaa tunnetta. Pelottaa paljon että seuraavassakin suhteessa olen seksuaalisesti aktiivisempi. Toivoisin vain yhtä aktiivista tai aktiivisempaa miestä. Miten muut seksuaalisesti aktiiviset naiset koette aktiivisuutenne parisuhteessa?
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo kokemuksesi siitä, että tulkitset torjunnat sillä tavalla, että sinussa ovat vikaa, viittaa siihen, että ongelma ei ole pelkästään voimakas seksuaalisuutesi.
Miehenä voin kyllä sanoa, että se on yhtä helvettiä olla tuollaisen seksihullun ja herkästi suutahtavan naisen kanssa parisuhteessa. Työni on rankkaa ja vaatii paljon tien päällä olemista. Joskus kotiin tullessa, sitä on totaalisesti niin poikki, että uni tulee ennen kuin pää koskettaa tyynyä. Sitten nainen (nyttemmin jo ex) oli naama väärinpäin, kun en heti eteisessä ollutkaan panemassa häntä. Sitten alkoi syyttely vieraissa käymisistä (missä hitossa mä siellä keskellä kairaa olisin vieraissa käynyt), vertaaminen ex-mieheen, joka halusi häntä aina (no miksi sitten tuli ero) ja sitten märiseminen, että onko hän niin ruma, etten halua häntä. (juu, siitähän tämä olikin kiinni.)
Kuulostaa hyvin tutulta. Olen ollut vastaavassa tilanteessa. Tein pitkää päivää yrittäjänä, ja eukko olisi halunnut seksiä melkein joka päivä. Ja tosiaan suuttui jos ei sitä saanut. Erohan siitä sitten tuli....
Vierailija kirjoitti:
Te naiset ette ymmärrä, että mies tekee yleensä sen suurimman työn seksissä. Te vain olette. Helppoa se on vaatia ja haluta useita kertoja päivässä.
Siihen nähden kuinka moni nainen ei saa orgasmia yhdynnässä, taitaa mies tehdä sen työn vain ja itselleen. Sitten kun oma orgasmi on saatu, homma oli siinä.
Nainen voi kosketella itseään seksin aikana. Antaa suuseksiä miehelle monta kertaa viikossa. Mutta silti miehen näkökulmasta mies tekee suurimman työn seksissä. Tullen 10 kertaa, kun nainen on tullut kerran.
Vierailija kirjoitti:
Te naiset ette ymmärrä, että mies tekee yleensä sen suurimman työn seksissä. Te vain olette. Helppoa se on vaatia ja haluta useita kertoja päivässä.
Minä kyllä teen sen "työn" ihan mielelläni, ei ole vielä kertaakaan kyllästyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Paras lienee löytää kumppani, jonka kanssa halut kohtaavat, pidemmälläkin aikajaksolla.
No sitähän ei näe kuin vasta sen pidemmän aikajakson kuluttua. Ap:n on syytä tottua siihen, että seksuaalinen halukkuus vaihtelee vuosien myötä, eikä mikään takaa, että libidot pysyisivät parisuhteessa samalla tasolla.
Minä olen myös aktiivisempi kuin kumppanini. Suhteen alussa halut olivat tasoissa, mutta sitten hänellä iski arki ja väsymys vastaan. Itse haluan yhtä paljon kuin ennenkin, eli vähintään kerran päivässä. Nyt vuoden seurustelun jälkeen meillä voi olla muutama päiväkin välissä ilman mitään seksiä. Hyvää seksiä (siis ei pikainen aamupano joka on ihan kiva lisä seksielämään muttei kiva ainoana seksimuotona) on nykyään ehkä vain kerran viikossa.
Olen iloinen, että meillä on seksiä edes joka viikko. Välillä turhauttaa, mutta minkäs sille tekee. En ruinaa tai painosta poikaystävääni. Tiedän, että joillain on tilanne paljon huonompi. Onneksi meillä on paljon muuta läheisyyttä ja hellyyttä, joten en koe asiaa ylivoimaisen vaikeaksi. En voisi kuvitellakaan vaihtavani kumppania tästä syystä.
Naisen on helppo olla "aktiivinen", mies tekee raskaimmat työt ja laakin lähdettyä kestää aina jonkin verran ennen kuin voi ottaa uusiksi.
Kyllä ihminen voi omassa päässään sitten rakentaa ongelmia, jessus sentään!!
Netissä kaikki muijat ”panee kuin miehet”, et oo mikään erikoisuus,
mutta sen tiedät jo itsekkin.
Haluat vain brassailla sun upeella seksuaalisuudellasi.
Sä oot just sellainen nainen jollaisen miehet haluaa, ja edelleen, tiedät sen itsekkin.
Itselläni tuo on syy siihen, että en halua nykyisen kanssa muuttaa yhteen enkä vakiintua. Tiedän että olemme seksuaalisesti liian erilaisia. Minä ajattelen seksiä ja haluan orgasmin joka päivä (joko itse tuotettuna tai kumppanin kanssa) ja seksissä minusta hyvä määrä olisi ainakin pari, kolme kertaa viikossa. Eli en edes ole mitenkään erityisen seksuaalinen. Mutta kumppani sitten haluaa selvästi harvemmin, tyyliin kerran kuukaudessa, ja kuulemma häntä ei niin haittaa pitkätkään tauot.
Vierailija kirjoitti:
Sä oot just sellainen nainen jollaisen miehet haluaa, ja edelleen, tiedät sen itsekkin.
Ei monikaan mies halua vakavaan suhteeseen seksuaalisesti halukkaan naisen kanssa, koska kuvittelevat että se pettäisi. Pihtareiden kanssahan he mieluummin pariutuvat, jos saavat valita, kun kuvittelevat sen pihtaamisen johtuvan siveydestä ja puhtoisuudesta, vaikka todellisuudessa tällainen pihtarinainen ei tunne tarpeeksi seksuaalista vetoa kyseiseen mieheen, ja suhde muistuttaakin lähinnä ystävyystyyppistä kämppissuhdetta. Todellisuudessa himokas ja rakastava nainen ei petä, koska nainen ei toimi niin kuin mies.
Mä tulin todella iloiseksi tästä ketjusta.
Itseäni harmittaa, koska haluaisin parisuhteeseen, mutten seksiä.
Joten hyvä kuula että on edes muutama mies joka ei niin seksistä perusta.
Ehkä minullakin on sittenkin mahdollisuus!!
Saanut sellaisen kuvan että miehet on pakonomaisesti tunkemassa sitä kuvottavaa munaansa joka paikkaan😧😑
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oot just sellainen nainen jollaisen miehet haluaa, ja edelleen, tiedät sen itsekkin.Ei monikaan mies halua vakavaan suhteeseen seksuaalisesti halukkaan naisen kanssa, koska kuvittelevat että se pettäisi. Pihtareiden kanssahan he mieluummin pariutuvat, jos saavat valita, kun kuvittelevat sen pihtaamisen johtuvan siveydestä ja puhtoisuudesta, vaikka todellisuudessa tällainen pihtarinainen ei tunne tarpeeksi seksuaalista vetoa kyseiseen mieheen, ja suhde muistuttaakin lähinnä ystävyystyyppistä kämppissuhdetta. Todellisuudessa himokas ja rakastava nainen ei petä, koska nainen ei toimi niin kuin mies.
Paskat!!
Minä olen ns. (Vihaan tätä sanaa, mutta jotta asia menee perille, niin käytetään nyt tätä sanaa) pihtari.
Voin sanoa etten kelpaa kenellekään.
Yksin saa olla.
Ne naiset jotka puskevat seksuaalisuuttaa (ja se heille sallittakoon, kuten minullekin se ettei kiinnosta) on kaikki parisuhteissa, pääsee naimisiin, heitä ihaillaan ja rakastetaan.
He saavat perheen.
Joten älä kehtaa heittää tollaisia valheita ja shaibaa. Ihan oikeesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oot just sellainen nainen jollaisen miehet haluaa, ja edelleen, tiedät sen itsekkin.Ei monikaan mies halua vakavaan suhteeseen seksuaalisesti halukkaan naisen kanssa, koska kuvittelevat että se pettäisi. Pihtareiden kanssahan he mieluummin pariutuvat, jos saavat valita, kun kuvittelevat sen pihtaamisen johtuvan siveydestä ja puhtoisuudesta, vaikka todellisuudessa tällainen pihtarinainen ei tunne tarpeeksi seksuaalista vetoa kyseiseen mieheen, ja suhde muistuttaakin lähinnä ystävyystyyppistä kämppissuhdetta. Todellisuudessa himokas ja rakastava nainen ei petä, koska nainen ei toimi niin kuin mies.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskat!!
Minä olen ns. (Vihaan tätä sanaa, mutta jotta asia menee perille, niin käytetään nyt tätä sanaa) pihtari.
Yksin saa olla.
Ne naiset jotka puskevat seksuaalisuuttaa (ja se heille sallittakoon, kuten minullekin se ettei kiinnosta) on kaikki parisuhteissa, pääsee naimisiin, heitä ihaillaan ja rakastetaan.
He saavat perheen.Joten älä kehtaa heittää tollaisia valheita ja shaibaa. Ihan oikeesti.
Taidat olla mies. T. Himokas nainen, joka ei kelpaa parisuhteeseen, vaan miehet valitsevat pihtarin, ja yrittävät aina pettää minun kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskat!!
Yksin saa olla.
He saavat perheen.Joten älä kehtaa heittää tollaisia valheita ja shaibaa. Ihan oikeesti.
Halukkaat naiset ovat usein parisuhteessa ja heillä on enemmän vientiä, se on luultavasti totta. Mutta he ovat parisuhteessa miesten kanssa, joita heidän seksuaalisuutensa ahdistaa/epäilevät jatkuvasti naisensa pettävän/syyttävät nymfomaisuudesta. Nämä naiset kärsivät hiljaa parisuhteissaan, mutta lojaaliudesta kärsivät hiljaa ja eivät petä miestään.
Pitää erottaa seksuaalinen aktiivisuus seksiriippuvuudesta. Jälkimmäisestä lienee kysymys sekä ap:n että muutaman muun vastaajan kohdalla. Jos seksiä on PAKKO saada vaikkapa joka päivä, tai elämä on pilalla, ei se eroa mitenkään esim. alkoholismista. Riippuvuuden syitä taas kannattaa selvitellä ammattilaisen kanssa.
Itsekin olen aktiivinen nainen, mutta kyllä muutama kerta viikossa riittää ja tiedän että jos (onneksi yhtä aktiivinen mieheni) joskus minut "torjuu", syy ei ole minussa vaan väsymyksessä :) Eli ei ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskat!!
Yksin saa olla.
Kummallinen väite. Ei ihmisestä näe ulos päin, kuinka usein hän haluaa seksiä ja kuinka paljon hän nauttii seksistä. Sen tietää vain ihminen itse ja hänen seksikumppaninsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskat!!
Yksin saa olla.
Taidat olla mies. T. Himokas nainen, joka ei kelpaa parisuhteeseen, vaan miehet valitsevat pihtarin, ja yrittävät aina pettää minun kanssa
Nainen olen.
Ehkä meidän pitäisi vaihtaa keskenämme ympäristöä sitten, koska todellakin nämä ”himokkaat” saavat kaiken ja ”pihtari” saa kyllä olla ihan yksin, aivan yksin.
Vierailija kirjoitti:
Pitää erottaa seksuaalinen aktiivisuus seksiriippuvuudesta. Jälkimmäisestä lienee kysymys sekä ap:n että muutaman muun vastaajan kohdalla. Jos seksiä on PAKKO saada vaikkapa joka päivä, tai elämä on pilalla, ei se eroa mitenkään esim. alkoholismista. Riippuvuuden syitä taas kannattaa selvitellä ammattilaisen kanssa.
Itsekin olen aktiivinen nainen, mutta kyllä muutama kerta viikossa riittää ja tiedän että jos (onneksi yhtä aktiivinen mieheni) joskus minut "torjuu", syy ei ole minussa vaan väsymyksessä :) Eli ei ongelmaa.
Kenellä on oikeus määritellä, mikä on normaali määrä ja mikä liikaa? Tottaki sinun näkökulmastasi muutama kerta viikossa on normaalia. Mutta etkö osaa asettua muiden ihmisten asemaan?
Seksi on pakkomielle ja riippuvuus, jos sitä ajattelee jatkuvasti, sitä on pakko saada ja päivä menee pilalle ilman seksiä. Sen sijaan kaksi kertaa päivässä haluava voi olla ihan vain seksuaalisesti aktiivinen mutta mieleltään terve.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen nähden kuinka moni nainen ei saa orgasmia yhdynnässä, taitaa mies tehdä sen työn vain ja itselleen. Sitten kun oma orgasmi on saatu, homma oli siinä.
Nainen voi kosketella itseään seksin aikana. Antaa suuseksiä miehelle monta kertaa viikossa. Mutta silti miehen näkökulmasta mies tekee suurimman työn seksissä. Tullen 10 kertaa, kun nainen on tullut kerran.
Höpöhöpö. Itse en naisena saa orgasmia yhdynnässä, mutta tarvitsen juuri yhdynnän, jotta saan seksuaaliset tarpeet tyydytettyä. Minulle tarve tyydyttyy siitä, että saan tuntea peniksen liikkeen emätimessä oikeissa kohdissa. Orgasmi ei poista panetusta.
Juttelu ja ikä auttaa. Ollaan puhuttu aiheesta paljon, ja mies on tehnyt kompromisseja, jotka mullekin ok. Nyt kohta 50v halut on samalla tasolla.