Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinusta meikkaaminen muiden ihmisten huijaamista?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meikkaaminen on huijausta, niin silloin myös pukeutuminen läskit piilottaviin vaatteisiin on huijausta, samoin hiusten värjääminen ja leikkaaminen.

Jos mies pukeutuu hyvin istuvaan tummaan pukuun, niin onko se huijausta? Näyttää huomattavasti paremmalta kuin niissä kotilököverkkareissa.

Jos rintaliiveillä nostaa riippurintansa, onko se huijausta? Entä muotoilevat sukkahousut?

Vierailija
22/22 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle meikkaaminen on vähän sama asia kuin hiusten laittaminen kiinni tai niiden kähertäminen/suoristaminen. Teen sen siksi, että näytän huolitellulta enkä väsyneeltä ja homssuiselta.

Meikkaan hyvin vähän ja iän myötä aina vain vähemmän, vaikka sen kai pitäisi mennä päinvastoin. Ripseni ovat värittömät, niihin väriä, ihoni on laikukas ja silmänaluset mustat, joten näihin peitettä. Huuliin joskus sipaus väriä mutta usein jätän laittamatta edes sen. Tavoitteena on raikas vaikutelma, ei väsynyt ja krapulaisen näköinen nainen.

Sama juttu vaatteiden kanssa. Olen lihava enkä voi peitellä läskejäni mitenkään järkevällä tavalla. Mutta näen silti vaivaa vaatteiteni kanssa, koska haluan näyttää huolitellulta ja raikkaalta enkä siltä, että olen vetänyt ensimmäisen peitteen päälleni, minkä kotoota olen löytänyt. Tavoitteena ei ole olla se työpaikan hemaisevin ja upein ilmestys vaan se reippaan, raikkaan ja hyväntuulisen työntekijän ilmentymä, vaikka tosiasiassa olisin kaikkea muuta. Siinä mielessä huijaan, että yritän antaa tiettyä vaikutelmaan kanssaihmisilleni huolimatta siitä, tunnenko itse oloni sellaiseksi vai en. Vaikutelmia annamme kuitenkin koko ajan kanssaihmisillemme, puhumalla, elehtimällä, ilmehtimällä, joten miksikäs ei myös meikkaamalla ja pukeutumalla tietyllä tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi