MIehet on kauniimpia kuin naiset ilman meikkiä.
Jos näin sanoo omaa mies, jolle odotan lasta. Mitä pitäisi ajatella tai tehdä??
Kommentit (19)
Kaappihomo, joka jo raotti kaapin ovea.
Niin, ensin perui puheensa, kun suutuin. Mutta noin sanoi todella ja sen jälkeen onkin viettänyt aikaa kaikkien komeiden miesten kanssa - itsekin on komea kyllä, mutta miksi huijasi minut lapsensa äidiksi, jos ilmiselvästi ei ole kiinnostunutkaan naisista??
No se on hänen mielipiteensä ja ihan yhtä hyvä kuin päinvastainen. Miksi naisten pitäisi muka automaattisesti olla kauniimpia? Mitä väliä sillä on? Miehesi rakastaa sinua, eikö se ole tärkeintä.
No miksiköhän ennen kaikkien naisten meikkaamista homoseksuaalisuus oli paljon yleisempää?
Tyttöystäväni kysyi minulta kerran, että näyttääkö hän paremmalta meikattuna vai meikkaamattomana ja vastasisin meikkaamattomana niin hän tulistui ja huusi , että onko kaikki aika ja raha hukkaan heitettyä ?? :D
Ap ei kannata kuunnella miesten puheita noin tarkasti!
Outoa.
Naisten kasvoissa tuntuu kyllä olevan enemmän ryppyjä kuin miehillä, mutta ei se silti minusta tee miesten kasvoista kauniita. Rakenne on kuitenkin miesmäinen eikä kauniin siro kuten naisella. Ei meikkaaminen muuta sitä.
Oletan, että kyse oli siis kasvoista, koska ei meikkaamisella vartalon kauneuteen ole vaikutusta.
Hm, minusta miehesi on ehkä oikeassa. Itse joskus miettinyt samaa. t. nainen
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 23:15"]
Outoa.
Naisten kasvoissa tuntuu kyllä olevan enemmän ryppyjä kuin miehillä, mutta ei se silti minusta tee miesten kasvoista kauniita. Rakenne on kuitenkin miesmäinen eikä kauniin siro kuten naisella. Ei meikkaaminen muuta sitä.
Oletan, että kyse oli siis kasvoista, koska ei meikkaamisella vartalon kauneuteen ole vaikutusta.
[/quote]
Outoa tuo on minustakin.
Mutta lisäksi sanoi että rintani roikkuvat kuin jollakin lehmällä just äsken.
Nyt alkaa tulla pha mieli jo...ja olen 6 kk:lla raskaana tuolle miehelle...ap.
Mies on ihan varmaan joku hintti....viettää kaiken aikansakin vaan hyvän näköisten kavereiden kanssa, eikä välitä musta yhtään....ap.
Oispa tää yleisenä mielipiteenä niin, että puhuttaessa kauniimmasta sukupuolesta tarkoitettaisiin miestä. Nyt on raskasta olla aina se kauniimpi sukupuoli, koska se tuo mukanaan ulkonäköpaineet. Luovuttaisin mielelläni tämän taakan miehille.
Riippuu iästä. Onhan selvä asia, että vanhempi mies on kasvoiltaan paremman näköinen (charmikkaan komea) kuin saman ikäinen nainen. Naiset nyt vaan rupsahtavat nopeammin ja pahemmin kuin miehet.
Heteromiehenä minua ei ällötä miehessä niinkään vartalo, vaan kasvot. Naisilla tämä on ilmeisesti yleensä päinvastoin. Vaikka miehen naama olisikin yhtä kaunis kuin naisen, miehen ääni olisi silti miehen ääni eikä herättäisi samanlaisia tunteita.
Miehen ulkonäköön liittyvät positiiviset tunteet eivät ole koskaan yhtä itsestäänselviä ja välittömiä kuin naisen, vaan ne tulevat ikään kuin mutkan kautta erilaisista assosiaatioista. Nuori nainen taas on välitön filmitähti, jonka miellyttävyys on välittömästi itsestäänselvää. Miehen kauneus on enemmän salattu ja vain viisaan ymmärtämä asia. Mies on kuten Peter Falk Columbona eli otus, joka ei herätä alunperin hirveästi kunnioitusta ja jota pidetään itsestäänselvyytenä ja ehkä huonompanakin. Lopulta Columbo saa kuitenkin ylpistyneen pahiksen nalkkiin ja ulkokuori pettää. Tätä kautta hahmon fyysinenkin olemus herättää sitten syvää kunnioitusta. Nuoren naisen olemus herättää kyllä paljon välittömämpää fyysistä ihailua, mutta toisaalta taas nämä naisen aiheuttamat mukavat tunteet perustuvat yleensä pelkkään kuoreen ja täyttymättömiin toiveisiin, jotka haihtuvat ajan kanssa kuten ulkonäkökin; naisessa ei siis ole oikein sen suurempaa sisältöä ihon alla. Kun mies rakastuu, hän kuvittelee nukkenaisen sellaiseksi kuin itse haluaa ja täyttää kaikki naisen luonteesta ja muusta todellisuudesta löytyvät aukot miehisellä älyllä ja mielikuvituksella, kun taas nainen ei juuri koskaan tee näin, vaan katsoo hiljaa vierestä ja odottaa miehen täyttävän ulkonäkönsä aukot ylivertaisella luonteella, mielikuvituksella ja rohkeudella, jota toiselta naiselta ei saa. Nainen ei suinkaan lähde siitä asetelmasta, että hän muokkaisi miehestä itselleen mieleistä kaunista nukkea ja odottaisi miehen täyttävän hänen haavekuvansa kulkemalla mukana. Mies tuo siis lisäarvoa elämään sisäisellä ja nainen ulkoisella kauneudella.
-Mies 28v-
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 00:16"]
Heteromiehenä minua ei ällötä miehessä niinkään vartalo, vaan kasvot. Naisilla tämä on ilmeisesti yleensä päinvastoin. Vaikka miehen naama olisikin yhtä kaunis kuin naisen, miehen ääni olisi silti miehen ääni eikä herättäisi samanlaisia tunteita.
Miehen ulkonäköön liittyvät positiiviset tunteet eivät ole koskaan yhtä itsestäänselviä ja välittömiä kuin naisen, vaan ne tulevat ikään kuin mutkan kautta erilaisista assosiaatioista. Nuori nainen taas on välitön filmitähti, jonka miellyttävyys on välittömästi itsestäänselvää. Miehen kauneus on enemmän salattu ja vain viisaan ymmärtämä asia. Mies on kuten Peter Falk Columbona eli otus, joka ei herätä alunperin hirveästi kunnioitusta ja jota pidetään itsestäänselvyytenä ja ehkä huonompanakin. Lopulta Columbo saa kuitenkin ylpistyneen pahiksen nalkkiin ja ulkokuori pettää. Tätä kautta hahmon fyysinenkin olemus herättää sitten syvää kunnioitusta. Nuoren naisen olemus herättää kyllä paljon välittömämpää fyysistä ihailua, mutta toisaalta taas nämä naisen aiheuttamat mukavat tunteet perustuvat yleensä pelkkään kuoreen ja täyttymättömiin toiveisiin, jotka haihtuvat ajan kanssa kuten ulkonäkökin; naisessa ei siis ole oikein sen suurempaa sisältöä ihon alla. Kun mies rakastuu, hän kuvittelee nukkenaisen sellaiseksi kuin itse haluaa ja täyttää kaikki naisen luonteesta ja muusta todellisuudesta löytyvät aukot miehisellä älyllä ja mielikuvituksella, kun taas nainen ei juuri koskaan tee näin, vaan katsoo hiljaa vierestä ja odottaa miehen täyttävän ulkonäkönsä aukot ylivertaisella luonteella, mielikuvituksella ja rohkeudella, jota toiselta naiselta ei saa. Nainen ei suinkaan lähde siitä asetelmasta, että hän muokkaisi miehestä itselleen mieleistä kaunista nukkea ja odottaisi miehen täyttävän hänen haavekuvansa kulkemalla mukana. Mies tuo siis lisäarvoa elämään sisäisellä ja nainen ulkoisella kauneudella.
-Mies 28v-
[/quote]
Yritätkö siis sanoa, että kaikki naiset ovat tyhjiä kuoria...?
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 00:21"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 00:16"]
-Mies 28v-
[/quote]
Yritätkö siis sanoa, että kaikki naiset ovat tyhjiä kuoria...?
[/quote] No sanoisin että mies rakastuu ulkonäköön ja naisen negatiivisiin ominaisuuksiin, eli siihen että nainen jättää jotkut virheet tekemättä, ei naisen onnistumisiin ja riskinottoon. Negatiivisilla ominaisuuksilla ei siis tässä tarkoiteta pahoja tai ikäviä juttuja, vaan tyhjyyttä ja ominaisuuksien puuttumista. Esim.joku sairausdiagnoosi voi joskus perustua negatiivisiin kriteereihin, eli ristiriitaisten oireiden puuttumiseen sen sijaan että olisi selvästi tautidiagnoosia puoltavia oireita. Naiselle kuvitellaan ne mukavat luonneominaisuudet sun muut sitten siihen ulkonäön päälle.
Miehellä taas päinvastoin. Ulkonäköön suhtaudutaan nihkeästi ja epäilevästi ja kun mies todistaa itsensä jossakin koitoksessa, läntätään miehen ulkonäölle hyväksyntäleima. Naisten ja miesten biologia kannustaa tiettyihin asioihin; naiselle on kätevämpää keskittyä kuoreen ja miehelle päinvastoin. Se ei tarkoita sitä, etteikö nainen voisi olla syvällisempi kokonaisuus ja mies pinnallisempi kiiltokuva, mutta tietyt tekijät ohjaavat ihmisiä korostamaan tiettyjä asioita.
-Mies 28v-
No mikä tässä nyt on se ongelma?? Miksi ihmislaji olisi jotenkin poikkeus verrattuna kaikkiin muihin nisäkäslajeihin? Se on sääntö eikä poikkeus, että uros on se näyttävämpi, komeampi, kauniimpi osapuoli. Olen aina sanonutkin että meikillä saa AIVAN KENESTÄ TAHANSA kauniin. Menkääpä katsoman "alan" esityksiä, joissa on miehiä meikattuina tai jopa transu miehiä.
Ja tämä ei kerro mitää seksuaalisesta suuntautumisesta, se on henkilökohtainen mielipide perustuen yleisiin faktoihin. Joten turha sille miehelle kiukutella. Lähes kaikki nisäkäslajien naarat nyt vain sattuvat olevaan mitäänsanomattoman näköisiä, puskissa piileskelijöitä.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 23:19"]
Hm, minusta miehesi on ehkä oikeassa. Itse joskus miettinyt samaa. t. nainen
[/quote]
Olen myös miettinyt tätä, mutta se johtuu aika varmasti vain tottumuksesta. Kun on tottunut siihen että naisilla usein on meikkiä ja miehillä ei, niin naisten ollessa niiden edellämainittujen miesten vierellä yhtäkkiä meikittömänä korostuu ko. miehistä hyvät ja naisista huonot ominaisuudet.
Sanokaa mitä sanotte mutta en ikinä ottaisi itselleni mitään neitimiestä joka meikkaa :D :D
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 23:19"]Hm, minusta miehesi on ehkä oikeassa. Itse joskus miettinyt samaa. t. nainen
[/quote] olen myös sitä mieltä. Miehillä on useammin selkeämmät piirteet, etenkin suomalaiset naiset ovat taikinaisia.
Mun mielestä meikkaamattomat miehet ja naiset yhtä kauniita. Meikkaava nainen ilman meikkiä on rumin, koska iho yleensä kiiltelee ja on laikukas ja mielessä on kuva ko hlöstä ehostettuna.
Hän on bi.