Mihin käytätte matkustelusta säästyneet rahat?
Me säästetään ne seuraavaan reissuun joka on pidempi ja parempi
Kommentit (40)
Säästö, osakkeet, luomileikkaukseen satsasin jota olin miettinyt jo vajaa 10v ja vihdoin toteutin.
Moottoripyörään ja Suomessa reissaamiseen.
Säästän ja matkustan paremmin sitten, kun siihen on mahdollisuus.
Tämä loma meni mökillä ja sekin oli kyllä aika ihanaa, kun ei tarvinnut mennä minnekään huvipuistoihin tai kesäteattereihin, joissa normisti juostaan kesällä. Uitiin, luontoretkeiltiin, yms
Enpä ole matkustellut sen kummemmin ennenkään. Lähinnä kotimaassa ehkä joka toinen tai joka kolmas vuosi ja päiväreissuilla tai max kaksi yötä. Eli ei säästynyt sen enempää rahaa kuin ennenkään ja yksi yön yli reissu tehtiin tänäkin kesänä.
Rakensimme pihakodan ja laitoimme terassin ylle valokatteen.
Taidamme maksaa asuntolainan pois.
Matkustelen n. kymppitonnilla vuodessa. Tänä vuonna meni matkailuun vain pari tonnia. Säästyneet rahat laitoin osakkeisiin.
Lainojen ja velkojen maksuun, remontteihin
Ajattelin ensi vuonna käydä useamman kerran Lapissa
Vierailija kirjoitti:
Matkustelen n. kymppitonnilla vuodessa. Tänä vuonna meni matkailuun vain pari tonnia. Säästyneet rahat laitoin osakkeisiin.
Mulla sama. Juuri ajattelin, että ovatko osakkeet nyt niin kalliita juuri sen vuoksi, että kaikki laittavat matkustelusta säästyneet rahat osakkeisiin.
Maksoin asuntolainaa ylimäärin pois.
Yleensä matkustan kolme neljä kertaa vuodessa. Tänä vuonna on ollut yksi matka. Ajattelin syksyllä vielä lähteä jonnekin Euroopassa missä koronariski pieni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama. Juuri ajattelin, että ovatko osakkeet nyt niin kalliita juuri sen vuoksi, että kaikki laittavat matkustelusta säästyneet rahat osakkeisiin.
Ei kaikki osakkeet ole kalliita. Tekno-osakkeissa on kuplaa mutta muista ryhmistä löytyy ihan edullisiakin.
Osakkeisiin on menny. Olen suunnitellut vielä 5-6 ostosta tälle vuoteen.
Säästän matkustamiseen. Kun korona on helpottanut niin meidän perhe lähtee pitkälle kaukomatkalle.
Tilaan suomalaisen verottajan ulottumattomista tavaraa.