Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun mies usein viivyttää yhteisiä juttuja

Vierailija
02.07.2023 |

Esim. tällä viikolla pari kertaa "en voi tulla vielä syömään, yks työjuttu vielä, 20 minuuttia" ja sitten meneekin 40min, ruoka oli jo valmiina.

Tai eilen tultiin retkeltä kotiin ja oltiin vähän vihjailtu 😘... Mies sitten meni tekemään "äkkiä työjutun"... No ehdin käymään suihkussa ja alkoi nukuttaa. Nukahdin ennen kuin se työjuttu valmistui.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
2/32 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia nämä "työ jutut" sitten on? Tekeekö oikeasti töitä, vai onko ihan selkeästi sen oloinen, että oikeasti tahallaan tekee tuota?

Jos roikkuu "työ juttujen" aikana puhelimella, ja tota tapahtuisi huomattavan usein niin tulisi sellainen epäilys, että onko toinen nainen kuvioissa mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia nämä "työ jutut" sitten on? Tekeekö oikeasti töitä, vai onko ihan selkeästi sen oloinen, että oikeasti tahallaan tekee tuota?

Jos roikkuu "työ juttujen" aikana puhelimella, ja tota tapahtuisi huomattavan usein niin tulisi sellainen epäilys, että onko toinen nainen kuvioissa mukana.

Tekee oikeasti (eilen näin olan yli ruudun)

Vierailija
4/32 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina?

Vierailija
5/32 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekee oikeasti (eilen näin olan yli ruudun)

No sittenhän ei siinä mitään. Voi olla tärkeitä juttuja, jotka täytyy heti hoitaa.

,

Vierailija
6/32 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fatima-Marilyn kirjoitti:

Miehesi ei kunnioita sinua. Onneksi minulla on vain ollut kunnioittavia miehiä aina.

Ja +30 cm kyrpäisiä

Vierailija
7/32 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauantaina?

Onhan monet kaupatkin esimerkiksi auki viikonloppuna. :D

Ps. Tänään on sunnuntai

Vierailija
8/32 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauantaina?

Onhan monet kaupatkin esimerkiksi auki viikonloppuna. :D

Ps. Tänään on sunnuntai

Ps. Aloituksessa mies oli eilen tehnyt töitä

Vierailija
9/32 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hetivalmis kiuas aina odottamassa

Vierailija
10/32 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sinulla kiire jonnekin?

Vierailija
11/32 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai hän osaa lämmittää ruokansa?

Jos miestä ei näy, ala keksiä itsellesi menoa iltaisin niin että et ole aina odottelemassa kotona piiras lämpimänä.

Vierailija
12/32 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelu on vapaaehtoista. Huikkaa miehelle et löysit kaupasta tämmösen ihanan satisfyerin. Ajattelit yrittää hommata sille kihlasormuksen.

Vierailija
13/32 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän tekee työkseen?

nimim. kokemusta on

Vierailija
14/32 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rupesin tekemenään niin näissä tilanteissa että söin ruuan itse tuoreena ja kuumana ja laitoin miehelle annoksen jonka sai lämmittää kun viimein ehti pöytään . Aluksi odottelin nälkäisenä turhautuneena yhteistä ateriaa mutta ajan haaskausta tuo . Sitten voin itse siirtyä tekemään jotain muuta mieluisaa .

Vierailija
15/32 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hän tekee työkseen?

nimim. kokemusta on

Yrittäjä ja freelancer kustannus- ja lehtialalla näin ympäripyöreästi.

Vierailija
16/32 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä rupesin tekemenään niin näissä tilanteissa että söin ruuan itse tuoreena ja kuumana ja laitoin miehelle annoksen jonka sai lämmittää kun viimein ehti pöytään . Aluksi odottelin nälkäisenä turhautuneena yhteistä ateriaa mutta ajan haaskausta tuo . Sitten voin itse siirtyä tekemään jotain muuta mieluisaa .

Nälkäkiukku iskee usein, kun yritän laihduttaa ja pätkäpaasto menee pilalle illallisen myöhästyessä. Sitten joudun aamulla kärvistelemään paastolla lounaaseen.

Vierailija
17/32 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
18/32 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hän tekee työkseen?

nimim. kokemusta on

Yrittäjä ja freelancer kustannus- ja lehtialalla näin ympäripyöreästi.

Eli puhelinmyyjä.

Vierailija
19/32 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fatima-Marilyn kirjoitti:

Miehesi ei kunnioita sinua. Onneksi minulla on vain ollut kunnioittavia miehiä aina.

Ei välttämättä ole kunnioituksen puutetta, vaan mies voi olla työstään niin innostunut, että haluaa tehdä sitä liikaa. Mun mies on sellainen, mutta minua se ei haittaa. Samanlaisia tilanteita kuin ap:lla, mutta kun en odota mieheltä mitään, niin silloin ei pety.

Vierailija
20/32 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nälkäkiukku iskee usein, kun yritän laihduttaa ja pätkäpaasto menee pilalle illallisen myöhästyessä. Sitten joudun aamulla kärvistelemään paastolla lounaaseen.

Voi nälkäkiukku ja itkuntuhruiset silmät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi