Tässä on täsmävinkit miten saat naisen haluamaan sinua mies
Uutinen poistettiin av:n puolelta, mutta tämä on äärettömän hyvä lista. Tämän voisi laittaa kirjekuoreen ja kaikille pojille tyyliin ”saa avata 15-vuotiaana, noudata loppu ikä näitä neuvoja, eikä sinulta koskaan tule naista puuttumaan”.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/seksiterapeutti-paljastaa-viisi-asi…
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Jatkoa edelliseen vielä:
Aika jenkkihapatesta, jossa tasa-arvo on mitä on. Asia sinänsä täysin oikeaa ja mielestäni ihan perus arkijärkeä. Mutta tämän pitäisi toimia molemmin puolin. Tosin miehenä en kyllä niin pukeudu alusvaatteisiin. Mutta kyllä tyylikkäästi treffeille pukeutuessa peilikuva nostaa tunnelmaa ja odotuksia illalle. Tähän liittyen, kuinka usein miehet kokevat olevansa seksikkäitä tai haluttuja? Monille tuntuu että miehet ovat jotain rakkeja, jotka ”saavat” seksiä jos ovat olleet ”hyviä poikia”. Kyllä hyvä ja aktiivinen seksielämä pohjautuu mielestäni molemminpuoliseen haluamiseen ja molemmat tuovat sen esiin.
Enemmän haluavan kannattaa yrittää tehdä jotain sille että vähemmän haluava haluaa enemmän. Vähemmän haluava ei voi oikein tehdä muuta kuin tarjota seksiä palveluna, mikä tappaa loputkin omat halut. Mikään tasa-arvo ei tuo tässä tilanteessa onnea. Joskus sen onnen eteen joutuu tekemään itse jotain.
Vierailija kirjoitti:
Ohjeet toimii parisuhteessa oleville, mutta sinkuille ei mitään ohjeita ole olemassakaan.
Et lukenut tarkasti. Jos naiset hakevat vierasta seuraa sen perusteella että haluavat tuntea itsensä seksikkääksi, sama toimii myös silloin kun etsitään uutta suhdetta. Tämä on se juttu minkä takia esim. etelä-Eurooppalaiset miehet pärjää hyvin suomalaisten naisten kanssa. He näyttävät että haluavat naista. Suomalaiset miehet pärjää samoin kun tekevät samoin (näitäkin aina välillä vastaan tulee). Se lirkuttelu oikeasti tehoaa. Voin sen näin naisena kertoa. Vaikka tiedostan että se on joillakin miehillä ihan opeteltua, se on niin harvinaista ja kivaa että se tehoaa silti. Kun suurimmaksi osaksi viettää aikaa seurassa jonka mielestä älypuhelin on kiehtovampi kuin minä, tuollainen vanhanaikainen kehuminen on kuin hunajaa. Ei maksa mitään koittaa!
Todella hyvät ohjeet. Ja painottaisin erityisesti kohtaa 1. Se on se tärkein ja syy siihen, että olen itsekin alkanut himoita vieraita miehiä.