Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsensä paljastelu NAISILLA

Vierailija
07.02.2009 |

Kyselisin naisten itsensä paljastelusta naapurissa onpi yksi joka ikunan ääressä tykää riisua ja kekuloida.

Miten yleistä se onpi teidän naisten keskuudessa ja miten sen teette jos se on teidän juttu

Ja kuinka suhtaudutte siihen jos joku sen huomioi

Kommentit (120)

Vierailija
1/120 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teen sitä ja nautin siitä on kiva kun joku katselee.

Hellu 36

Vierailija
2/120 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joskus on kiva ikäänkuin vahingossa olla vähissä vaateissa kerrostalussa kun asuu.

n43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/120 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon varmaan nähny sinut Sä olet se 40 nainen meitä vastapaatä joka on aina välillä rinnat paljaana liikku huoneesta toiseen.

m

Vierailija
4/120 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykätä salaisesti itsensä näyttämisestä. Meillä mökki naapurina kurvikas 50v. leskirouva. Meidän saunat ovat melko hyvässä näköyhteydessä ja aina kun sinne päin katsoo, niin rouva siellä nakuna liikuskelee. Yhtenä päivänä sitten otin ja tarkkailin rouvan touhuja. Aina kun katsoin sinne päin, niin hän puki pöksyjä jalkaan. Heti kun käänsin pääni pois, hän riisui ne. Ja taas kun katsoin naapuriin päin, hän taas alkoi pukemaan....Tämä tapahtui ainakin sen kymmenen kertaa. Eli oli sata varma juttu, että hän halusi minun näkevän hänen pukeutuvan. Rinnat paljaana hän muutenkin aina laiturilla oleskelee. Eikä siinä mitään, ihan mielellään sitä kurvikasta naista katselee, oma muija vaan ei sen kummemmin tykkää siitä.

Vierailija
5/120 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nähny useasti meirän naapurin muijan rinnat paljaana päivisin kuljeskelee ikkunoissa iltasin ku ukko on kotona nii ei näy taitaa tykätä paljastelust on jatkunu monta vuotta se on joku 30-35.

Vierailija
6/120 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie tykkään tehä sitä joskus aina ikunan edess tulee kiva ja kiihottunu olo siit.

Seija 37

Vierailija
7/120 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja se on kyllä jotenkin hiukka hankala juttu. Mökilläkään ei juuri muuta ehdi tehdä kuin laiturilla ongiskella ja syynä on pelkästään naapurin isotissinen täti. Sillä on tosi isot ja riippuvat, mutta jotenkin niitä on helskutin kiihottava katsella, eikä se yhtään välitä peitellä.

Vierailija
8/120 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että jotkut naiset on sairaloisen sekasin ja juoksee tissit paljaana aina kun on mahdollisus.Usein ku on lenkillä niin joku muija on tissit paljaan ikkunassa.

Vierailija
9/120 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nähty.

Vierailija
10/120 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se mukavaa kun saa vilautella.Ja kun kerrostalossa asuu niin on kiva katella kun miehet jäätyvät ikkunaan.

N39

Vierailija
11/120 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikkunan edessa, rannalla ja muutenkin. Bussissakin on kiva vilauttaa vahan saarta

N68

Vierailija
12/120 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kiihotun tavattomasti ajatuksesta, että joku täysin vieras nainen oikeasti haluaisi paljastaa itseään julkisesti ventovieraille. Vaikka sitten kerrostalon ikkunassa, puistossa tai missä vaan. Semmoisesta fantasioin, mutta en ole koskaan nähnyt. Olenkin utelias, haluavatko naiset oikeasti tehdä sellaista vai ovatko ylläolevat kirjoituksetkin miesten tekemiä? Ja jos haluavat, niin missä voisi päästä näkemään?

M 47

Vierailija
13/120 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt vaikka kiikarit on koko ajan valmiina.

Vierailija
14/120 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vielä jatkoa tohon mun eiliseen kysymykseen:

Onko ajatus naisen paljastelusta vain miesten fantasiaa, vai onko oikeasti naisia, jotka tykkäävät sitä tehdä. Itse nimittäin toivoisin, että oma vaimonikin pukeutuisi vähän paljastavammin, vaikka läpikuultaviin rintaliiveihin ja paitoihin. Ja kuumenen ajatuksesta, että olisimme liikkeellä kylillä niin, että hänellä ei ole hameen alla pikkuhousuja ollenkaan. Hän ei vain siihen suostu.

En missään tapauksessa haluaisi, että kukaan muu mies koskisi häneen, mutta ihailla ja kadehtia kyllä saa. En myöskään itse pettäisi häntä touhuamalla mitään muiden naisten kanssa, mutta silti fantasioin vaikka siitä, että vastaantulevalla vieraalla naisella ei ehkä ole mitään hameen alla.

Ajattelen, että jos olisin nainen, varmasti tekisin niin oikeastikin, mutta miehenä ei ole semmoisia mahdollisuuksia. Sitä paitsi paljasteleva mieshän on automaattisesti pervo rikollinen, kun taa paljasteleva nainen on seksikäs... Miehenä voin korkeintaan pitää kalua ulkona housuista pitkän takin alla kenenkään näkemättä tai masturboida autossa istuessa ohikulkijoita katsellen. En nimittäin missään tapauksessa halua pelästyttää tai ahdistella ketään.

Naiset: onko teillä mitään tämäntapaisiakaan fantasioita ja tekeekö kukaan sitä oikeasti, että kulkee julkisesti pelkässä hameessa ilman pikkuhousuja tai nauttii siitä, että tulee nähdyksi intiimit paikat paljaana?

M 47

Vierailija
15/120 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin utelias, haluavatko naiset oikeasti tehdä sellaista vai ovatko ylläolevat kirjoituksetkin miesten tekemiä? Ja jos haluavat, niin missä voisi päästä näkemään?

M 47

Useimmat varmaan eivät halua, mutta aika iso osa tykkää siitä. Käytännössä siihen liittyy tiettyjä ongelmia, kuten anonyyminä pysyminen (harvempi haluaa vilaitella jossain kerrostalossa niin, että mahdollista yleisöä ovat mm. oman lapsen kavereiden vanhemmat...). Ja mahdolliset ongelmat sellaisten katsojien kanssa, jotka alkavat hanakalaksi. "Vahingossa" jossain bussissa vilauttaminen on helpompaa. Tuollaiseen puistossa paljasteluun liittyy vielä riski siitä, että joutuu hankaluuksiin. Joko niin, että kohde käy käsiksi tai sitten tulee kohdelluksi samalla tavalla kuin itsensäpaljastajamiehet, eli huutoa ja haukkumista tai muuta negatiivista.

Päästä näkemään... tuurilla, katsele ikkunoita kulkiessasi. Tai sitten sovi vilautustreffit, jossain kinkymmin suuntautuneella deittipalstalla voisi löytyä kaveri tuollaiseen.

Vierailija
16/120 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, en ehkä edes välttämättä haluaisi sopia treffejä, koska siitä voi taas olla omat seurauksensa. Lähinnä olen kiinnostunut siitä, onko naisilla oikeasti tämmöisiä tarpeita. Sillä jos on, saan niistä lisää potkua omiin fantasioihini. Että oikeasti voisi olla niin, että vastaantulevalla naisella ei ole mitään hameen alla tai että hän haluaisi vilauttaa minulle rintaa tai häpyä, jos vaan uskaltaisi! Kuten aikaisemmin kirjoitin, oma vaimoni ei suostu kulkemaan ilman alusvaatteita, vaikka olen hänelle toiveeni vihjannut. Kroppa on kyllä timmissä kunnossa kolmesta lapsesta ja yli 40v iästä huolimatta, joten siitä se ei ole kiinni.

Niin, miksi itsensäpaljastajamiehet saava negatiivista kohtelua? Tietysti, jos tarkoitus on peloitella tai mennään paljastelemaan lapsille, se on negatiivista, mutta jollakin toisella keskustelupalstalla kaikki oikein joukolla kauhistelivat ja ällösivät, kun joku nainen oli sattunut näkemään miehen metsässä runkkaamassa fillariin nojaten. Jos itse näkisin vastaavassa tilanteessa naisen hyväilemässä itseään, kysyisin, saanko katsoa ja jäisin kiihottumaan! Voisimme jopa hyväille itseämme toisiamme katsellen, anonyymeina.

Vierailija
17/120 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä kyllä haluaisin sopia tollaset vilautustreffit. Ja oikeastaan miksi pitäisi mennä jollekin "kinkymmälle palstalle". En mä halua vilautuksia miltään kinkyiltä vaan ihan normaaleilta naisilta. Mä ymmärrän hyvin tota edellistä kirjottajaa.

Onks täällä ketään naista, joka haluais vilautustreffeille? Joko niin, että mäkin tuun näkyviin ja katson tai sitten niin, että saat paljastaa jossakin semmosessa paikassa, jossa ei näyttäisi olevan ketään, mutta tiedät, että mä kuitenkin olen siellä jossakin ja katson. Ihan miten haluat. Ja siis vaan katsomista, ei kosketa eikä puhuta, niin on takuulla turvallista.

Äijä

Vierailija
18/120 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vilautella. Johan sen näkee siitä, miten isoja kaula-aukkoja heillä on ja farkut ylettyvät juuri ja juuri vesiviivalle.

Vierailija
19/120 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus seissyt tissit paljaana ikuunassa se on jotenkin kiihottavaa.Ja jos mies sattuu katselemaan mua niin tulee jännä olo.

n 34

Vierailija
20/120 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kovasti. Olen 50v. leskirouva ja kesäisin mökillä siihen on aina hyvä tilaisuus. Naapurissa asustaa herKULLINEN poikamies. Meillä on hyvä näköyhteys toistemme saunojen kuisteille. Minä ihan kyttään sitä tilannetta, että hän on siellä. Sitten oleilen kuistilla, mukamas vilvoittelen, nostelen käsiäni niskan taakse, mukamas suvin hiuksiani, tissit saa silleen törröttämään enemmän. Mies yleensä menee pois, kun näkee minut alasti, mutta minä taas tarkkailen sitä, koska hän tulee esiin, ja sitten taas vilauttamaan....Minä olen melkoisen kurvikas, ja tykkään siitä, että joku näkee minut ihan ilkosillaan....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme