Lasten isä lähti klo 15 juoksemaan ja jätti 10- ja 12-vuotiaat lapset keskenään. Palasi vasta klo 23
Toinen lapsista ei saanut edes iltapalaa tehtyä tai muuten osannut mennä yksikseen nukkumaan.
Kommentit (348)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset ota lapsia hoitoon siksi aikaa, että isä pääsee lenkille?
Olin töissä, toisekseen mies ei ollut kertonut tästä minulle. Asia tuli esille, kun soitin hänelle eilen aamulla mennessäni töihin. Silloin sanoi, että menee, mutta ei sitä, että menee noin myöhään. Tosin sanoi, että lähtö on klo 16.
Ap
Millä oikeudella sinä sanelet aikuiselle miehelle, kuinka pitkään tämä saa olla ”ulkona”, vaikket asiåu edes samassa taloudessa? Tämä on monen naisen kuvitelma omasta vallastaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos isä lähtee lenkille 15 ja tulee 23, kuvitelkaa lasten hätää.
Ja kuvittele minkä matkan tuossa ajassa ehtii juosta, ehkä jotain 100 kilometriä. Kovassa kunnossa on ukko. :D
Ihme ketju taas. Ap ei pysty edes elämään omien lastensa kanssa ja mies on himourheilija. Tottakai se urheilijalla treenit menee lasten edelle, ei kai tämä nyt tullut ap:lle yllätyksenä? Mitä jos antaisitte sen keharin huostaan jansen parempikuntoisrn totutatte kasvamaan yksin. Saisi isä rauhassa harrastaa ja äiti saisi olla muuten vain rauhassa. Näitä ”superpareja” on kyllä nähty. H*lvetin minäminä ihmisiä.
Kahdeksan tunnin lenkissä ei ole mitään normaalia, oli lapset vaikka 15 vuotiaita.
Ennen maailmassa tämä ei ollut ongelma nuorempienkaan lasten kanssa. Jos ei kaapeista syömistä löydä, ovat uusavuttomia.
Vierailija kirjoitti:
Kahdeksan tunnin lenkissä ei ole mitään normaalia, oli lapset vaikka 15 vuotiaita.
Eikö tuolla aikaisemmin sanottu, että maraton oli toisella paikkakunnalla ja lähtö klo 16.
Olisiko eksynyt nk syrjäpoluille?
Vierailija kirjoitti:
Joko mies palasi lenkiltä?
Olemme jännän äärellä. Tuleeko mies jouluksi kotiin...
Lapsilla on oikeus saada isältä väliaikatietoja että on kunnossa ja milloin tulossa. Ja tieto että isä tulee heti kotiin jos lapsilla hätä.Isän on myös huolehdittava että kotona on syötävää. Ei kai tuossa ole ongelmaa noin muuten. Vanhemmilla on työ ja muita menoja lähes joka perheessä niin että tuon ikäiset välillä illan keskenään.
Prkl, mies ei ole vieläkään palannut kotiin. Onkohan ne lapset enää edes hengissä.
Ap
Sais palailla jo. Lapset kuolee nälkään.
missäs itse olit? kysymys jok jää taka alalle
Itse olin 12-vuotiaana kesän lapsenlikkana 4- ja 6-vuotiaille ja laitoin heille ruoatkin.Tosin se oli 70-luvulla eikä ollut edes kännyköitä.
Paljonko mies juoksi? Kyllä tuossa ajassa pitää oikean juoksijan pystyä vähintään 90 kilsaa juoksemaan.
Nyt olisi jo syytä palata kun Sanna laittaa harrastukset säppiin.
Jos on as-piirteitä pojalla ei pidä jättää yksin noin pitkäksi aikaa. Isä teki virheen.
Lasuja kannata tehdä. Laitoksessa olisivat ihan yhtä yksin omassa huoneessaan klo 20 alkaen ihan ilman ruokaa.
Järkeä päähän.
Väärin teki kun jättää lapset pitkäksi aikaa kahden. 10 v osaa jo ottaa ruokaa jos sitä on jääkaapista. Olisi edes muutaman kerran soittanut ja tullut ajoissa kotiin.