Kaveri vetää herneet nenään jos ei ehdi nähdä
Ollaan nelikymppisiä niin pidän erikoisena. Tuntuu, että alkaa hirveä mielenosoitus. Emme myöskään ole naimisissa. En ole luvannut elää hänen kanssaan loppuelämääni.
Onko muilla samanlaista?
Kommentit (14)
Yritä ymmärtää, jos pidät hänestä muuten kaverina. Voi olla että hylkäämisen tunne on hänelle erityisen arka paikka. Voi olla monia kipeitä kokemuksia ihan oikeista hylkäämistä, niin sitten pienetkin jutut helposti harmittaa.
Mulla on tuollainen kaveri. Ollaan tunnettu viitisen vuotta ja hänen mielestään pitäisi tavata/soittaa/viestitellä monta kertaa viikossa ja murjottaa, jos en ehdi. Estää mut välillä Facebookista "kun et kerran halua olla tekemisissä" ja sitten väittää, että hänen lapsi on ottanut äitinsä puhelimen ja vahingossa estänyt mut.
Vierailija kirjoitti:
Yritä ymmärtää, jos pidät hänestä muuten kaverina. Voi olla että hylkäämisen tunne on hänelle erityisen arka paikka. Voi olla monia kipeitä kokemuksia ihan oikeista hylkäämistä, niin sitten pienetkin jutut helposti harmittaa.
Onko se hylkäämistä jos sillä sekunnilla ei hyppää ilmaan kun toinen haluaa?
Ei kyllä ole sitten teini-iän ollut tuollaista enkä sellaista katselisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Sitten omia traumoja hoitamaan eikä kaatamaan toisten niskaan.
Juttelemaan hänelle ja sano, että te ette ole seurusteleva pari ja teillä molemmilla on omat elämät, joten et todellakaan ole valmis hyppimään niin kuin hän haluaa. Sanot että jos hän haluaa jonkun hyppyytettävän, niin sinä et ole sellainen.
En tunne yhtään tuollaista tyyppiä ja jos tuntisin, niin en jaksaisi ollenkaan.
Minusta tuntuu sairaalta. Kuinka lapsellinen ihminen on, että ei voi sanoa vaikkapa, että ok ja toivoa, että toisella kiireet hellittää ja ehkäpä joskus viestillä muistaa tai soitolla.
Siis jos hän ei itse ehdi nähdä, vai ap ei ehdi nähdä? Otsikko epäselvä.
Vierailija kirjoitti:
Siis jos hän ei itse ehdi nähdä, vai ap ei ehdi nähdä? Otsikko epäselvä.
Luitko pelkän otsikon?
Tuollaiselle ihmiselle on asiallisesti kerrottava että käytös on hyvin häiritsevää ja stressaavaa (ja perustelut.) Jos toinen ei ymmärrä/muuta käytöstään niin sitten ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tuollainen kaveri. Ollaan tunnettu viitisen vuotta ja hänen mielestään pitäisi tavata/soittaa/viestitellä monta kertaa viikossa ja murjottaa, jos en ehdi. Estää mut välillä Facebookista "kun et kerran halua olla tekemisissä" ja sitten väittää, että hänen lapsi on ottanut äitinsä puhelimen ja vahingossa estänyt mut.
😳 Mä en ymmärrä miksi kukaan jaksaa tuollaista. Siis vielä _valehtelee_ noin nolosti, ei herranjestas...
Itellä ei oo tuota ongelmaa kun ei oo kavereita. Tsemppiä.