Minkä nimisen lääkkeen käytön aikana painosi on noussut? Paljonko?
Kommentit (35)
Jotain ehkäisylaastaria käytin. En muista nimeä, koska tästä on jo useampi vuosi. Paino nousi n. 10kg.
Mirtazapin täälläkin 15kg 2 kuukautta
Zyrtec. Painonnousu tuskin johtui siitä lääkkeestä.
Prednisolon. Alle 5 kg kuitenkin. Ja itse asiassa tekee minulle vain hyvää, koska lääkkeen aloittaessani olin suolistovaivojen jäljiltä kuin luuranko. Mutta normaalipainoisillakin nostaa usein kyllä painoa.
Kortisoni syöpähoitona. Painoni nousi 14 kiloa kolmessa kuukaudessa. Olen saanut vasta neljä kiloa pois.
Kalja ja siideri + 15 kg/ ero ja masis.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 20:43"]
Lapinkulta ei oo lääke.
[/quote]
On se. Tosin vaikutus on lyhytaikainen ja sivuoireet aamulla aika pahat.
En tiedä mitä lääkkeitä siskoni käyttää,mutta paino noussut n. vuoden aikana vaatekoosta 38 kokoon 52.On niin masentunut ettei edes jaksa vaihtaa lääkitystä.
Ketipinor ja +10kg, hyvin pienessä ajassa. Lopetin lääkkeen, mutta paino ei putoa itsestään. On otettava tosi kova laihiskuuri.
Panacod: tuo jostakin syystä ihan hirveän syömisen tarpeen. Kylläisyydentunnetta ei tule. Joudun käyttämään sitä aika lailla säännöllisesti, pidän kyllä taukoja omin päin. Tauon aikana paino putoaa 3kg. Kipeä kuitenkin olen nuo viikot.
Mirtatzapin, 30 kiloa, puolessa vuodessa tuli, viiden vuoden jälkeen viisi kiloa on poissa.
Venlaflaxin, 40kg :( tosin lihominen oli nestettä kehossa ja lähti vasta nesteenpoistolääkkeillä