Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko hiljainen mies olla sängyssä määrätietoinen?

Vierailija
11.10.2013 |

Siinäpä se kysymys olikin. Mietin kannattaisiko yhtä kiinnostunutta yrittää hyödyntää seksuaalisen turhautumisen purkamiseen. Kokemuksia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Haha, tein jotain itselleni täysin epätyypillistä ja pyysin itselleni aika vieraan miehen kahville, koska halusin seksiä ja hän vaikutti ihan ok tyypiltä. No, oli seksiä ja eka kerta oli..aika epävarmaa tosiaan, mutta tyyppi vaikutti niin kivalta, että annoin toisen mahdollisuuden. Kannatti :) Sain mitä halusin ja vieläpä paljon muutakin. Olen ihan innoissani ja tämä on nyt paljon vielä kivempi juttu, kuin pelkkä seksijuttu. Kiitän rohkaisusta :)

Vierailija
2/5 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voi olla hyvä ja taitava petipuuhissa. Eikö sitä yleensäkin sanota että ne tekee jotka osaa ja loput vain puhuu. Toinen aiheeseen liittyvä sanonta on että hiljaisissa vesissä kutee suuret kalat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiväthän hiljaisuus ja määrätietoisuus sulje toisiaan pois.

Vierailija
4/5 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hiljainen, mutta sängyssä todella määrätietoinen ja avoin. Eli en näe mitään liitosta noiden kahden yhteydessä. Ja oma määrätietoisuus tarttuu helposti toiseen, joten ole sitä ainakin itse ;)

Kannattaa siis mielestäni ainakin kokeilla. Eihän siinä mitään välttämättä häviä :)

Vierailija
5/5 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä ainakin oli hiljainen hiiri ja saamaton nyhverö sängyssäkin sitten.

Ei kiitos sellaista enää, haluan itsevarman ja maskuliinisen miehen joka vie.