Pahin valmisruoka jonka olet koskaan ostanut?
Itsellä Kokkikartano Metsästäjänleike ja muusi 350g, muusi oli velliä sekä itse leike oli limainen lätty
Kommentit (681)
Pahin ehdottomasti pinaattiletut, en pysty olemaan samassa tilassa jos joku syö niitä tai tulee oksennus. Muista valmisruuista ei ole kokemusta kun en halua syödä noita prosessoituja biojätteitä.
Saarioisten maksalaatikko. Väri on haalistunut, maku kuin huonossa riisipuurossa. Piloille on mennyt tuote.
juujuu kirjoitti:
En tiennykkään että Lidl valmistaa makaronilaatikkoa.
'
Joo, ne kilpailee Pirkan kanssa tossa valmistuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Olen vegetariaani, koko aikuisen ikäni yksin elänyt enkä ikinä ole ostanut enkä tule ostamaan mitään valmisruokaa. Meillä ei myöskään kotona sellaista tarjottu joten niistä ei kokemusta muuten kuin ulkonäöllisesti eikä mitenkään imartelevaa eikä syömään houkuttelevaa.
Inhottavimmilta vaikuttavat kaikki valmislaatikot, erityisesti maksalaatikko sekä nuo ns. "pizzat", ne epämääräiset lätyt joissa päällä jotain vielä epämääräisempää sotkua. Pistää kyllä miettimään mitähän nekin silsältävät.....
Sen mitä syön, valmistan myös itse ostamalla raaka-aineet ja tekemällä alusta loppuun itse.
N 37
Vegetaristi on se sana, jota hait. Onnistuu se satuilu ensi kerralla uskottavammin, kun kirjoitat suomen kielellä.
Lohipyörykät Lidlistä. Jopa meillä jäi syömättä, vaikka normaalisti kaikki ruoalta näyttävä häviää.
Moniin valmisruokiin ympätään vettä. -Suurissa erissä veden arvo nousee melkoisesti.
Tämä ei nyt ollut kamalin eineskokemus (koska en muista sellaista) mutta pettymys kylläkin: ostin jonkun vähän kalliimman einesaterian töihin ajatellen että se olisi vähän laadukkaampi ruoka ja ostin jonkin "kanaa ja riisiä kermakastikkeessa" koska oli jos teininä ollut herkkua. Pettymys oli suuri kun näin aterian. Kastike oli vehnälitkua jossa uiskenteli kanan murusia ja riisi, jota sentään oli normaali määrä, oli kuivaa ja mautonta. Ateria prkle maksoi 6-7€!
Oli myös pieni shokki kuinka paljon einesten laatu on pudonnut siitä mitä se on ollut joskus 15 vuotta sitten. Silloin tuo kanaa kermakastikkeella oli oikeasti kanaa kermaisentapaisella kastikkeella. Ja se oli hyvää. Ja maksoi vähemmän.
Atria Kunnon Arki Kermainen Pekoni-Kinkkupasta. Oli niin limaista ja ällöttävää, että pakko oli heittää roskiin. Olin mieluummin nälässä.
En muista oliko Saarioisten vai Kokkikartanon kasvispasta, mutta täysin mautonta ja vetistä mössöä.
Jostain syystä einesyhtiöt luulevat (vieläkin, ennen luulivat ravintolatkin), että kasvisruuan pitää olla suolatonta ja mausteetonta ja kasvisten ylikypsiä ja harmaita.
Vege-einekset ovat kammottavia, varsinkin jos ateria yrittää jäljitellä lihaa.
Kasvishernekeitto on myös oikeaan, lihaa sisältävään, verrattuna heikko esitys.
Kaikki siihen sarjaan kuuluvat ruoat, joissa on päällyspahvissa Sikke Sumari, on olleet pettymyksiä. En muista valmistajaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki einekset. Kuka niitä ostaa ja syö??
Sinä ilmeisesti kun kaikki on kerran maistettu.
Lasketaanko vanukkaat? Jos lasketaan, niin semmoinen jogurttihyllystä myyty chia-vanukas. Olikohan toisessa mango ja toisessa vadelma maku. Aivan jäätävää tavaraa. Haju muistutti palavaa muovia (vrt. jos vaikka kattilan pohjassa on joku pieni muovisuikale ja sen laskee kuumalle liedelle) ja rakenne oli kammottava hyhmä. Kolmihenkinen perheemme sylki jokainen oman teelusikallisensa pois.
Vierailija kirjoitti:
Kokkikartanon lohipasta.
Miksi? Mun mielestä se on oikeasti hyvää. Moni muukin Kokkikartanon valmisruoka on hyvää. Melkein kaikki HK:n, Saarioisten ja Atrian on ihan kamalia!
Vierailija kirjoitti:
Saarioisten, HK:n ja Atrian ruoat ovat oksettavaa paskaa.
Niin on! Kokkikartanolla on pari hyvää valmisruokaa, mutta kaikki halpismerkit on ihan kamalia, koska niiden liha on jotain jätettä, joka on vain jauhettu ruoan sekaan. Monissa ollut ällöttäviä rustoja ym..
Ajattelin kokeilla valmisruokana silakkalaatikkoa. Täysi fiasko, ei ollut yhtää kalaa !. Laiton palautteen ja sain korvauksena 10 e lahjakortin valmistajan tuotteisiin
Toinen kerta oli kun ostin jotain kanaruokaa. Ei ollut kuin 5 kynnen kokoista kanapalaa
Sellaisessa läpinäkyvässä muoviämpärissä myytävä tuorenuudeliruoka. Oksennus tuli suuhun ensimmäisestä haarukallisesta ja loput lensivät biojätteeseen.
Oli pakko viedä roskat heti, kun hajukin oli kamala.
Olen sentään hyvän aasilaisen ruoan ystävä...