Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pahin valmisruoka jonka olet koskaan ostanut?

Vierailija
04.09.2020 |

Itsellä Kokkikartano Metsästäjänleike ja muusi 350g, muusi oli velliä sekä itse leike oli limainen lätty

Kommentit (681)

Vierailija
261/681 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma että nuo kaameat sotkut on menneet sellaisina koko tuotantoketjun läpi.

Luulisi että niitä kehittämässä on olleet oikeat kokit, koemaistatuksiakin varmasti useita, laadunvalvontaa ja tarkkailua. Sitten lopputuloksena on epämääräisen näköistä ja makuista tavaraa oudolla koostumuksella. Onko ne oikeasti haistaneet niitä keitoksiaan, vai tekeekö pyykkipoika nenässä hommia?

Vierailija
262/681 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin kokeilla valmisruokana  silakkalaatikkoa. Täysi fiasko, ei ollut yhtää kalaa !. Laiton palautteen ja sain korvauksena  10 e lahjakortin  valmistajan tuotteisiin

Toinen kerta oli kun ostin jotain kanaruokaa. Ei ollut kuin 5 kynnen kokoista kanapalaa

Silakkalaatikosta sama havainto.

Laatikossa perunaa ja keskellä pläjäys jotain silakkapuristetta.

Ei silakkafileitä, puhumattakaan siansivusta laatikon päällä.

Anopin tekemä silakkalaatikko oli monta leveliä parempaa.

Jopa minä, silakkalaatikon inhoaja, sain syödyksi.

Rouvan mielestä kylmänä vielä parempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/681 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan maistanut mitään hyvää kokkikartanon valmisruuista mitä kuitenkin markkinoidaan jotenkin keskivertoa parempina ruokina. Aivan hirveän makuisia. Itse en juuri syö valmisruokia, salaa joskus himoitsen maksalaatikkoa ja syön sitä salaa jotenkin hieman häpeillen, hahah. 

Vierailija
264/681 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma että nuo kaameat sotkut on menneet sellaisina koko tuotantoketjun läpi.

Luulisi että niitä kehittämässä on olleet oikeat kokit, koemaistatuksiakin varmasti useita, laadunvalvontaa ja tarkkailua. Sitten lopputuloksena on epämääräisen näköistä ja makuista tavaraa oudolla koostumuksella. Onko ne oikeasti haistaneet niitä keitoksiaan, vai tekeekö pyykkipoika nenässä hommia?

Jospa koemaistajina ja laadunvalvojina olivat talousosaston tyypit?

Nämä tunnetusti firmaa konkurssiin ajavat numeroniilot...

Vierailija
265/681 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vanhakyynikko kirjoitti:

Paikalisen S-marketin irtomyynnin kermaperunat yllättivät totaalisesti; likimain raa'at perunat lilluivat kermassa.

No, olihan siinä kermaa ja perunoita, mutta uunissa ne eivät olleet yhdessä kuin korkeintaan vilahtaneet.

Ja sä et osannut niitä laittaa uuniin?

Jos ostaa einestiskiltä tuotetta nimeltä kermaperunat, olettaa saavansa valmiin tuotteen.

Olisi pitänyt kaataa koko satsi paistokasariin ja antaa muhia kypsäksi.

Seuraavaa kertaa ei tule.

Liedon lihakaupan kermaperunat ovat parhaita, toiseksi parhaita ovat Citymarkettien potut.

Vierailija
266/681 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama karmeus on Saarioisten lasagne (ei bolognese), jossa kanaa ja valtavasti porkkanasuikaleita

Vierailija
267/681 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lildin lasagne. Sitä oli täällä niin mainostettu hyvänä tuotteena, kuten myös parit kaverit irl, että ostin sellaisen ison koko perheen pakkauksen.

Voi hyvänen aika miten pahaa!

Ehkä se oli huono satsi tms. mutten lähde enää testaamaan uudestaan. Jäi aivan järkyttävä makumuisto ja se koostumus. Mä olen pikkaisen sihtikurkku, joten kaikki narskuva lihan tapainen ei sovi mulle.

Roskiin meni ja sekin mua harmitti pitkään.

Se oli hyvää kun se oli vielä Trattoria Alfredo- brändin alla. Sitten tuli se hevosenlihakohu ympäri Eurooppaa. Siis että valmisruuissa oli käytetty hevosenlihaa eikä sitä oltu merkitty mihinkään. Tämän jälkeen lassen reseptiä muutettiin ja nyt se ei maistu enää samalta. Lidlissä on sekä beef että pork versiot. Mielestäni beef maistuu näistä kahdesta huonosta vähän paremmalta.

Vierailija
268/681 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista kenen, mut oli -30 % joku vege juttu, ihan kamalaa teennäistä paskaa.

Vierailija
269/681 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

KauttaTeutateksen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset yksittäispakatut kaupan hampurilaiset, joissa pullasämpylä ja kengänpohjapihvi. Traumat jäi, kun näitä lämmittettiin mikrossa välipalaksi jossain tarhassa, koulun kerhossa tms.

......

Näin yleisesti ottaen lasagnet on aika hirveitä bechamél-kastikkeen takia... raaputan sen aina pois jos ostan Saarioista. ...../quote]

Miksi???? Bechamelhan kuuluu lasagneen.

Vierailija
270/681 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EIlen ostin Lidlistä kiinalaisia kevätkääryleitä.

EI ikinä enää, onneksi lämmitin vain yhden.

Oliko niitä mitkä pitää itse uppopaistaa öljyssä?

kevätrullat ovat rosiaan niitä, jotka uppopaistetaan. Kevätrullat taas syödään sellaisenaan.

Vierailija
271/681 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

HK kalapaistos. Annos näyttää pakkauksen kuvassa oikein houkuttelevalta, mutta totuus on toinen jotain tunnistamatonta mönjää josta ei edes maun perusteella osaa sanoa mitä siinä voisi olla. Roskiin meni.

Vierailija
272/681 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin kokeilla valmisruokana  silakkalaatikkoa. Täysi fiasko, ei ollut yhtää kalaa !. Laiton palautteen ja sain korvauksena  10 e lahjakortin  valmistajan tuotteisiin

Toinen kerta oli kun ostin jotain kanaruokaa. Ei ollut kuin 5 kynnen kokoista kanapalaa

Oliko Atrian? Mulla ollut parikin kertaa ruoka lähes täysin kanaton, vaikka kanaruoka kyseessä. Sain molemmista hyvitykset kyllä.

Vierailija
273/681 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Atria Kunnon Arki Kermainen Pekoni-Kinkkupasta. Oli niin limaista ja ällöttävää, että pakko oli heittää roskiin. Olin mieluummin nälässä. 

Vain Suomessa voidaan tuotteen myyntiä edistää nimeämällä se arkiseksi! Ihan tämmöistä tavallista ja arkista nyt vaan... aivan järkyttävää! Jättäkää tämmöiset hyllyyn.

Vierailija
274/681 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne Amarillo-valmisruuat, kuvottavia😬🤮

Vierailija
275/681 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Amarillo kanaburrito. Ihan hirveä etikkainen sössö siellä sisällä. 

Vierailija
276/681 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan maistanut mitään hyvää kokkikartanon valmisruuista mitä kuitenkin markkinoidaan jotenkin keskivertoa parempina ruokina. Aivan hirveän makuisia. Itse en juuri syö valmisruokia, salaa joskus himoitsen maksalaatikkoa ja syön sitä salaa jotenkin hieman häpeillen, hahah. 

Ensin sanot, ettet ole koskaan maistanut mitään hyvää Kokkikartanolta, ja sitten ettet juuri syö valmisruokia. Jos pystyt tuomitsemaan kaikki Kokkikartanot sapuskat, niin on sun täytynyt niitä aika paljon syödä, tai sitten heität hatusta koko jutun. Ja myös sun on täytynyt syödä muiden valmistajien ruokia, jos pystyt kerran vertaamaan?

Yritetään pysyä totuudessa pienissäkin asioissa.

Vierailija
277/681 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin muutaman kerran Lidlin einesannoksia, kun tuntui että kotimaiset hyllyt on käyty läpi ja tykkään ainoastaan Saarioisten poronkäristyksestä (oikeasti hyvä mutta hintava). Aloin ihmetellä, miksi mahaan alkoi joka kerta koskea Lidlin ruuan jälkeen. Sitten vasta tyhmänä tajusin, että yksikään Lidlin eineksistä ei ole laktoositon! Laktoosittomuuteen kun oli kotimaisten kohdalla jo tottunut. Suomalaisista sentään 18 prosenttia on meitä laktoosi-intolerantikkoja. Ja ketjun aiheesta muuten: valittaminen suoraan valmistajalle kannattaa. Yhden Snellmanin keiton resepti muutettiin mm. minun reklamaationi jälkeen. Se oli jokin kanakeitto, joka näytti oksennuksesta mutta maistui tiskivedeltä. Sain sähköpostiin viestin, jossa pahoittelivat ja myönsivät, että huti tuli.

Vierailija
278/681 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin muutaman kerran Lidlin einesannoksia, kun tuntui että kotimaiset hyllyt on käyty läpi ja tykkään ainoastaan Saarioisten poronkäristyksestä (oikeasti hyvä mutta hintava). Aloin ihmetellä, miksi mahaan alkoi joka kerta koskea Lidlin ruuan jälkeen. Sitten vasta tyhmänä tajusin, että yksikään Lidlin eineksistä ei ole laktoositon! Laktoosittomuuteen kun oli kotimaisten kohdalla jo tottunut. Suomalaisista sentään 18 prosenttia on meitä laktoosi-intolerantikkoja. Ja ketjun aiheesta muuten: valittaminen suoraan valmistajalle kannattaa. Yhden Snellmanin keiton resepti muutettiin mm. minun reklamaationi jälkeen. Se oli jokin kanakeitto, joka näytti oksennuksesta mutta maistui tiskivedeltä. Sain sähköpostiin viestin, jossa pahoittelivat ja myönsivät, että huti tuli.

Toi on vielä siitä jännä juttu, että Pohjoismaiden ulkopuolellahan suurin osa ihmisistä on laktoosi-intolerantteja. Muualla maailmassa tavallinen maito on laktoositonta tai vähälaktoosista, ja meidän tavallinen maito on se erikoisuus.

Vierailija
279/681 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki einekset. Kuka niitä ostaa ja syö??

Sinä ilmeisesti kun kaikki on kerran maistettu. 

Hahahhaaa, touché! :D

Vierailija
280/681 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on vielä siitä jännä juttu, että Pohjoismaiden ulkopuolellahan suurin osa ihmisistä on laktoosi-intolerantteja. Muualla maailmassa tavallinen maito on laktoositonta tai vähälaktoosista, ja meidän tavallinen maito on se erikoisuus.

Plus että maitoa ei ylipäätään käytetä juuri missään Suomen ulkopuolella ylipäätään. Jenkeissä lapset juovat sitä kyllä.