Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin valmisruoka jonka olet koskaan ostanut?

Vierailija
04.09.2020 |

Itsellä Kokkikartano Metsästäjänleike ja muusi 350g, muusi oli velliä sekä itse leike oli limainen lätty

Kommentit (681)

Vierailija
201/681 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki einekset. Kuka niitä ostaa ja syö??

Lähestulkoon samaa mieltä, tosin joskus itsekin tullut ostettua töihin salaatti tai kasviskeitto. Mutta itse tekemällä saa parempaa, terveellisempää ja halvempaa, ei nuo valmisruuat nappaa kun ovat järjestään moskaa. Raflatason pastakin tulee tehtyä hetkessä jos nopeasti pitäisi saada. En ymmärrä kyllä eineslihoja varsinkaan ja ties mistä asti roudattua värjättyä lohta, tosi tuoretta. Noita ongelmajätelihoja tungetaan valmisruokiin ja porukka syö tyytyväisenä..🤢

Minusta on väärin puhua ongelmajätelihasta jos kuitenkin syö lihaa. Tunteva eläin on kasvatettu ja tapettu sitä lihaa varten jota sinä kutsut ongelmajätteeksi.

Minä en syö lihaa. Tarkoitin "ongelmajätelihalla" sitä joka tungetaan eineksiin, joka ei kelpaa myytäväksi sellaisenaan. Ihmettelen vaan kun katsoo jotain valmispurilaisen pihviä kaupassa, että kenen mielestä se näyttää houkuttelevalle kun niin epämääräinen.. Itse kyllä arvostan eläimiä, siksi en niiden kaltoinkohtelua halua tukea ostamalla tehotuotettua lihaa. Ja vaikka jos olisin lihansyöjä, ostaisin "eettisemmin" metsästettyä jos tietäisin metsästäjän joka ei laita koiraa stressaamaan eläintä ja tekemään työtä puolestaan, enkä einestä.

Vierailija
202/681 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ne Sumarin Italia lautasella- annokset on hyviä!

Harvoin olen ostanut valmisruokia joista en olis tykännyt.

En muista minkä valmistajan kotletit oli pahoja- rasvaisia ja liikaa sianlihan makuisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/681 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EIlen ostin Lidlistä kiinalaisia kevätkääryleitä.

EI ikinä enää, onneksi lämmitin vain yhden.

Oliko niitä mitkä pitää itse uppopaistaa öljyssä?

Vierailija
204/681 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kiinalaiset pikanuudeli ruuat, joihin lisätään vettä. Pelkkää kemikaalia. Tuoteselosteessa on vain kaikenmoisia kemikaalisia yhdistelmiä joista ei saa selvää paitsi emulgaatio aine mitä sekin lienee. Älkää syökö tulette sairaaksi.

Vierailija
205/681 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo....uhh

Ostin myös kala-kasvispihvejä, lämmitetään pannulla tai miksrossa, ne olivat ok!

Vierailija
206/681 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noista Jalostajan pussikeitoista onkin jo kirjoitettu. Myös itselleni tuli yllätyksenä, miten suht maistuvia säilykkeitä valmistava firma voikin tehdä niin outoja pussikeittoja?? Olen syönyt ainakin lihakeittoa ja pinaattikeittoa, kumpikin jäi lautaselle. Sitä makua on vaikea kuvailla, sanotaanko näin että sitä ei TUNNISTA tavallisen ruokalajin makuiseksi. 

Tämä! Muutama vuosi sitten oli Saiturin pörssissä tarjouksessa Jalostajan lohikeittoja. Pussin päällä oli normaalin lohikeiton kuva, ja tuli mielikuva herkullisesta keitosta. No, keitto oli ruskeaa sameaa puuroa, jossa oli kaikki ainesosat olivat pienenpieninä kuutioina. Maistui moottoriöljylle, joten roskiin meni.  Edes miesystäväni, joka on melkein kaikkiruokainen eikä heitä ikinä ruokaa roskiin, ei kyennyt soppaa syömään. 

Vierailija
207/681 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo....uhh

Ostin myös kala-kasvispihvejä, lämmitetään pannulla tai miksrossa, ne olivat ok!

Lämmititkö sen kääryleen uunissa tai pannulla, vai kypsensitkö öljyssä?

Vierailija
208/681 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kannattaa itse tehdä ruoka niin tietää mitä syö

Ja se pahin maistamasi valmisruoka oli...?

Vierailija
209/681 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kerran valmis mannapuuron, taisi olla Saarioinen.

Oli niin pahaa että oikein harmitti, kun oli tehnyt hirveästi mieli mannapuuroa. Olisi pitänyt tehdä itse....

En tiedä oliko satsi pilaantunut vai mikä siinä oli, mutta maistui happamalta maidolta, ei pystynyt edes nielemään.

Vierailija
210/681 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkahattutäti kirjoitti:

Atrian makaronilaatikko. Ei maistunut muulle kuin vehnäjauholle.

Ainakin muistaakseni Saarioisten vastaava oli vielä pahempaa. Sellaista limaista liisteriä. Siitä on kyllä aikaa kun olen kumpaakaan noista syönyt.

Vierailija
211/681 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen täytyy olla Saarioisten valmiskeitto. Joku ihan hyväkin niiltä löytyy, mutta kala- liha- ja jauhelihakeitot kamalia. Pelkkää mautonta lientä, muutama raaka pakastevihanneskuutio ja pari sattumaa sitä itse proteiinia. Lihakeitossa nekin usein ovat joko täynnä jänteitä tai pelkkää läskiä.

Vierailija
212/681 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Broileripyörykät, joita erehdyin kuumentamaan mikrossa. Koti haisi kaatopaikalta ja ns. ruoka oli pakko kiikuttaa heti biojäteastiaan.

Vierailija
213/681 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä maistanut syömäkelpoista valmisruokaa joten eipä niitä tule ostettua. Kaksi kertaa olen

maistanut niitä ja pari kertaa olen kokeillut elämäni aikana pakastepitsaa enkä tykännyt. Vanhempani olivat siitä fiksuja että tekivät soseista lähtien minulle kaikki ruuat alusta alkaen joten liekö sillä vaikutusta että nuo valmismoskat maistuu suussani aivan kemikaaleille. Ei se tosin minulle kuulu jos joku niitä syö.

Vierailija
214/681 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne Saara laFountainin pasta-valmisruuat, järkyttävää kuraa!

Vierailija
215/681 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne Saara laFountainin pasta-valmisruuat, järkyttävää kuraa!

Joo, olen jotain niistä maistanut ja oli pahaa, vaikka mielikuva oli että on hyvä kokki.

Vierailija
216/681 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta valmisruokia

Vierailija
217/681 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

HK:n kana-riisiateria. En muista oliko viillokki vai mikä, mutta erittäin mauton ellei jopa pahan makuinen.

Aiemmin olin ostanut Atrian kermaisen kanariisin joka oli oikein hyvää mutten muistanut mikä se oli ja vahingossa ostin sen sijaan tuon HK:n hirvityksen. Ruokatunti oli pilalla.

Vierailija
218/681 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole erityisen nirso ja ostan usein töihin milloin minkäkin valmisruuan -30 % tarralla, sama se nyt mitä se on. Mutta nyt kohtasin voittajani, Lidlin uutuus riisi-kasvis-kikherne mössö, joka oli niiiiiiiiin pahaa että syömättä jäi. Oksu.

Vierailija
219/681 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo....uhh

Lämmititkö sen kääryleen uunissa tai pannulla, vai kypsensitkö öljyssä?

Minusta ne pakastetut kevätkääryleet ovat yleensä olleet hyviä, kun ne lämmittää ja paistaa uunissa.

Minusta pahinta on ollut einesmaksalaatikko. Myös tikka masala eineksenä oli sellaista, etten voinut syödä sitä. Lämmitetyn annoksen hajukin etoi.

Vierailija
220/681 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakkahattutäti kirjoitti:

Atrian makaronilaatikko. Ei maistunut muulle kuin vehnäjauholle.

Ainakin muistaakseni Saarioisten vastaava oli vielä pahempaa. Sellaista limaista liisteriä. Siitä on kyllä aikaa kun olen kumpaakaan noista syönyt.

Saarioisen laatikko on kulinaristinen elämys verrattuna Atrian vastaavaan. Ei sekään hyvää ole. Kertoo silti paljon Atrian version ällöttävyydestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän