Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin valmisruoka jonka olet koskaan ostanut?

Vierailija
04.09.2020 |

Itsellä Kokkikartano Metsästäjänleike ja muusi 350g, muusi oli velliä sekä itse leike oli limainen lätty

Kommentit (681)

Vierailija
281/681 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kerran ruoka-avusta jotain pussipastaa jossa oli sellaiset mausteet etten pystynyt syömään. Tarjosin toisesta annoksesta kavereillekin. Yksi heistä oksensi. Olisko ollut joku pieleenmennyt reseptikokeilu.

Vierailija
282/681 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin valmisruoka jota olen maistanut oli Saarioisten Sikke Sumarin Italia lautasella -sarjan ahvenpyörykät ja pinaattirisotto. Niistä pyöryköistä tuli oksennusrefleksi. Se Italia lautasella tuli kai Saarioisille Balanssi-sarjan tilalle - joka taas mielestäni oli ihan oikeasti kivan makuista ja hyvin koostettua valmisruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/681 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisessa läpinäkyvässä muoviämpärissä myytävä tuorenuudeliruoka. Oksennus tuli suuhun ensimmäisestä haarukallisesta ja loput lensivät biojätteeseen.

Oli pakko viedä roskat heti, kun hajukin oli kamala.

Olen sentään hyvän aasilaisen ruoan ystävä...

Sama homma - nimi oli joku KOMERO tms. makuna lohi. Lisättiin kuuma vesi ja kastike. Voi luoja se oli pahaa. Siis todella meinasi oksentaa ja loput meni roskiin. Innostuin kokeilemaan kun kassalla joku kehui niitä ja osti useamman törpön. En tiedä tuliko mulle joku maanantaipurkki mutta ihan järkkyä settiä...

Vierailija
284/681 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lildin lasagne. Sitä oli täällä niin mainostettu hyvänä tuotteena, kuten myös parit kaverit irl, että ostin sellaisen ison koko perheen pakkauksen.

Voi hyvänen aika miten pahaa!

Ehkä se oli huono satsi tms. mutten lähde enää testaamaan uudestaan. Jäi aivan järkyttävä makumuisto ja se koostumus. Mä olen pikkaisen sihtikurkku, joten kaikki narskuva lihan tapainen ei sovi mulle.

Roskiin meni ja sekin mua harmitti pitkään.

Se oli hyvää kun se oli vielä Trattoria Alfredo- brändin alla. Sitten tuli se hevosenlihakohu ympäri Eurooppaa. Siis että valmisruuissa oli käytetty hevosenlihaa eikä sitä oltu merkitty mihinkään. Tämän jälkeen lassen reseptiä muutettiin ja nyt se ei maistu enää samalta. Lidlissä on sekä beef että pork versiot. Mielestäni beef maistuu näistä kahdesta huonosta vähän paremmalta.

Jännä että kuitenkin hevosenliha on usein parempaa kuin nauta. pehmeämpää ja vähärasvaista.  Olen syönyt hevosta monessa muodossa, vaikka olen ollut ratsastaja ja hevosenomistaja

Vierailija
285/681 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan maistanut mitään hyvää kokkikartanon valmisruuista mitä kuitenkin markkinoidaan jotenkin keskivertoa parempina ruokina. Aivan hirveän makuisia. Itse en juuri syö valmisruokia, salaa joskus himoitsen maksalaatikkoa ja syön sitä salaa jotenkin hieman häpeillen, hahah. 

Niitten janssoninkiusaus oli puoliraakaa. Sipuli ratisi hampaissa. Kalaa sai etsiä seasta

Vierailija
286/681 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin hamppareista ne "mäkki / BK" kopiohampurilaiset. Hyi, pihvi haisi lämmitettynä yhtä pahalle kuin maistui eikä se niiden kastike varsinaisesti auttanut asiaa.

Vierailija
287/681 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan maistanut mitään hyvää kokkikartanon valmisruuista mitä kuitenkin markkinoidaan jotenkin keskivertoa parempina ruokina. Aivan hirveän makuisia. Itse en juuri syö valmisruokia, salaa joskus himoitsen maksalaatikkoa ja syön sitä salaa jotenkin hieman häpeillen, hahah. 

Ensin sanot, ettet ole koskaan maistanut mitään hyvää Kokkikartanolta, ja sitten ettet juuri syö valmisruokia. Jos pystyt tuomitsemaan kaikki Kokkikartanot sapuskat, niin on sun täytynyt niitä aika paljon syödä, tai sitten heität hatusta koko jutun. Ja myös sun on täytynyt syödä muiden valmistajien ruokia, jos pystyt kerran vertaamaan?

Yritetään pysyä totuudessa pienissäkin asioissa.

Ihan vallan hyvin ollaan mielestäni pysytty tässä totuudessa. En JUURIKAAN tarkoittaa sanan omassa merkityksessään etten elä valmisruoilla enkä osta niitä USEIN. Joskus kyllä jos on kiire tai ei muutan vaan jaksa miettiä ruokailuaan...  En myöskään väittänyt missään kohtaa että olen maistanut joka ikistä kokkikartanon valmisruokaa. Mutta ne joita olen maistanut, ei ainakaan vastaa sitä mielikuvaa mitä kyseisen edustajan tv-mainokset suoltavat telkkarista ulos. "Käytämme ruoissamme vain puhtaita ja aitoja ainesosia kuten kermaa ja puhdasta suomalaista lihaa. Teemme ruokamme rakkaudella ja tavoittelemme parasta makua" Syön mielummin noodeleita pussillisen.

Vierailija
288/681 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kauan sitten oli Saarioisten silakkalaatikkoa. Semmoinen 400 gramman alumiinirasia, you know. 

Samoihin aikoihin oli Uusi Suomi-niminen sanomalehti ja siellä pakinoitsija Olli (Väinö Nuorteva, 1889-1967). Kuvitteellinen pakinahahmo kamreeri Jakari oli löytänyt perunaviipaleiden seasta jotakin mustaa ja teki reklamaation Saarioisille: "Miksi silakkalaatikossanne on pieniä mustia pilkkuja?"

Saarioinen oli vastannut: "Tarkkojen laboratoriotutkimusten perusteella olemme todenneet, että ne ovat juuri sitä silakkaa, jonka perusteella tuotteemme on saanut nimensä."

Vierailija
289/681 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KauttaTeutateksen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset yksittäispakatut kaupan hampurilaiset, joissa pullasämpylä ja kengänpohjapihvi. Traumat jäi, kun näitä lämmittettiin mikrossa välipalaksi jossain tarhassa, koulun kerhossa tms.

......

Näin yleisesti ottaen lasagnet on aika hirveitä bechamél-kastikkeen takia... raaputan sen aina pois jos ostan Saarioista. ...../quote]

Juurikin se eineksien bechamel on mun guiltyplesure. En mä muuten eines lassua söiskään, mutta vain sen valkokastikkeen takia. :)

ohis OT

Vierailija
290/681 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuohenjuustoa sisältävä.

En voi sietää sitä missään muodossa.

Vierailija
291/681 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain kerran ruoka-avusta jotain pussipastaa jossa oli sellaiset mausteet etten pystynyt syömään. Tarjosin toisesta annoksesta kavereillekin. Yksi heistä oksensi. Olisko ollut joku pieleenmennyt reseptikokeilu.

EU kassien mukana tuli sellaisessa hopeisessa pussissa olevaa pastaa. Se oli aivan karmeeta.

Mä olen töissä firmassa, jossa jaetaan näitä avustuskasseja ja hurjan moni toi pastansa takaisin. Ihan kuin meillä olisi joku paikka, johon niitä voi lähetellä. Niitä oli useampia samanlaisia, ja ei uponnut.

Niitä jaettiin vielä parisen vuotta uusistakin kuormista, vaikka palautetta laitoin, ettei ihmiset tykkää kys pastasta.

Vierailija
292/681 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lildin lasagne. Sitä oli täällä niin mainostettu hyvänä tuotteena, kuten myös parit kaverit irl, että ostin sellaisen ison koko perheen pakkauksen.

Voi hyvänen aika miten pahaa!

Ehkä se oli huono satsi tms. mutten lähde enää testaamaan uudestaan. Jäi aivan järkyttävä makumuisto ja se koostumus. Mä olen pikkaisen sihtikurkku, joten kaikki narskuva lihan tapainen ei sovi mulle.

Roskiin meni ja sekin mua harmitti pitkään.

Se oli hyvää kun se oli vielä Trattoria Alfredo- brändin alla. Sitten tuli se hevosenlihakohu ympäri Eurooppaa. Siis että valmisruuissa oli käytetty hevosenlihaa eikä sitä oltu merkitty mihinkään. Tämän jälkeen lassen reseptiä muutettiin ja nyt se ei maistu enää samalta. Lidlissä on sekä beef että pork versiot. Mielestäni beef maistuu näistä kahdesta huonosta vähän paremmalta.

Jännä että kuitenkin hevosenliha on usein parempaa kuin nauta. pehmeämpää ja vähärasvaista.  Olen syönyt hevosta monessa muodossa, vaikka olen ollut ratsastaja ja hevosenomistaja

Jännä, ettei edellinen puhunut mitään, että Lildin eineksissä olisi ollut hevosenlihaa. Vain siitä skandaalista. Asiahan olisi ollut sillä selvä, kun paketeissa olisi lukenut hevosenliha ainesten kohdalla, kuten kuuluu.

Vierailija
293/681 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki einekset on ihan paskaa. Koska ne on vain rahastusta ja kusettamista. Ei näitä pitäisi edes saada myydä. Laadukkaitakin on, mutta vain Japanissa.

Vierailija
294/681 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus kauan sitten oli Saarioisten silakkalaatikkoa. Semmoinen 400 gramman alumiinirasia, you know. 

Samoihin aikoihin oli Uusi Suomi-niminen sanomalehti ja siellä pakinoitsija Olli (Väinö Nuorteva, 1889-1967). Kuvitteellinen pakinahahmo kamreeri Jakari oli löytänyt perunaviipaleiden seasta jotakin mustaa ja teki reklamaation Saarioisille: "Miksi silakkalaatikossanne on pieniä mustia pilkkuja?"

Saarioinen oli vastannut: "Tarkkojen laboratoriotutkimusten perusteella olemme todenneet, että ne ovat juuri sitä silakkaa, jonka perusteella tuotteemme on saanut nimensä."

Eli yksi silakka pers 100 rasiaa? On kyllä nii sairasta touhua että en ymmärrä miksi ihmiset eivät valita? Vai vieläkö se on 50-luku mielessä?

Vierailija
295/681 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh, muillakin on samoja kokemuksia! Sain itse kassin käytyäni työttömien kirpparilla. Kasseja oli ylimääräisiä ja väki kysyi, voisinko ottaa yhden. Vikatikki. Tein kotona pussipastaa, joka maistui aivan järkyttävälle. Juuri koskaan en syö mitään pahaa, mutta tämä oli oikeasti hirveätä. Lapsetkaan eivät tykänneet, ja vatsa oli syönnin jälkeen kipeä.

Vierailija
296/681 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bonne-merkkinen joku sienikeitto. En valitettavasti muista tarkemmin mikä sieni. Ei pystynyt monta lusikallista syödä, ihan karmean makuista.

Vierailija
297/681 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne Saara laFountainin pasta-valmisruuat, järkyttävää kuraa!

Just viime viikolla ostin töihin Saran sienipastan, kun en ennen ollut maistanut hänen valmisaterioitaan.

No, pastat olivat liiskaantuneet yhteen kuumennettaessa, sienenpalaset olivat aika veteliä ja mauttomia, ja ruoan yleismaku oli enemmän makea kuin suolainen. Kyllähän sen nälkäänsä söi kun ei muuta ollut, mutta siinäpä se sitten olikin. Sara la Fountain-valmisateriakokeilu jäi kohdallani siihen yhteen kertaan. Toista tuskin tulee.

Vierailija
298/681 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinaattikeitto.

Kammottavaa - näyttää sekä maistuu oksulta.

Vierailija
299/681 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa hyvä mikroeines on kokkikartanon tomaatti-vuohenjuustokeitto. Muut ovat korkeintaan välttävää tasoltaan. Pakasteessa on sitten jotain ihan siedettäviäkin eineksiä.

Siis tuo tomaatti-vuohenjuustokeitto maistuu vatsahapolta!

Eikä maistu!

Vierailija
300/681 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pizzat poislukien Saarioisten roiskeläpät. En ymmärrä kuka vapaaehtoisesti ostaa sellaisen hetkessä kovaksi kivettyvän valmispizzan. Itsetehty tai ravintolasta ostettu on aina maukkaampi kuin pakesteversio. Hintaerokin todella pieni.