Olen läski nainen ja tulin torjutuksi
Mitat 168 cm ja 85 kg.
En silti jää surkuttelemaan tilannettani, vaan aloitan laihduttamisen. Korjaan ruokavalion, liikuntaa harrastan jonkin verran nytkin. Jossain vaiheessa alan treenaamaan.
Haluan miehen ja suhteen :) En halua miestä, joka "joutuu tyytymään" minuun, haluan miehen joka haluaa minut ja kokee minut puoleensavetävänä :)
Kommentit (44)
Tulit torjutuksi oman pääsi sisällä?
Hyvä hyvä. Naisten tehtävä on miellyttää miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuule rohkaistuin tekemään aloitteen kiinnostavan miehen suhteen, ja hän torjui minut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuule rohkaistuin tekemään aloitteen kiinnostavan miehen suhteen, ja hän torjui minut.
Ap
Ei muuta kun laihdutusta ja lenkkiä sitten vaan ..
Zincc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eli siis lähetit miehelle telepaattisia viestejä? Asia selvä :o
Salille tai sitte etsit lihavia miehiä niin et tuu torjutuks
Erittäin hyvä asenne mutta miten olet saanut 30kg ylipainoa?
Mistä tiedät, että torjui sut pläskien takia? Ei hoikkuus vielä riitä syyksi seukata jonkun kanssa.
Usko pois, kyllä sitä voi hoikkanakin tulla torjutuksi.
Hei ap!
Mä painoin 50 kg ja olin hiton timmi, kun rohkaistuin tekemään ainoan kerran elämässäni aloitteen. Sain pakit!
Mies oli vielä itse reilusti ylipainoinen, mut tykkäsin silti hulluna, otti itsetunnon päälle!
Aina ei voi onnistua, eikä se ole painosta kiinni!
Vierailija kirjoitti:
Erittäin hyvä asenne mutta miten olet saanut 30kg ylipainoa?
Turhahan tähän olisi vastata, mutta vastaan silti. Ylipainoa on 15 kg. Ajattelin laihduttaa 20-25 kg.
Ap
Juu, laihanakin saa pakit, olen itse laiha nainen. MUTTA älkää nyt noin todetko, kun ap:lla on motivaatio huipussaan. Olen itsekin ollut lihava, ja kyllä silloin enemmän pakkeja sain.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, että torjui sut pläskien takia? Ei hoikkuus vielä riitä syyksi seukata jonkun kanssa.
Koska emme tunteneet (hän ei tiennyt luonteenpiirteistäni mitään eikä taustastani mitään), niin torjunnan on täytynyt perustua ulkomuotooni.
Ap
Hanki jotain itsekunnioitusta. Ällöttää tuollaiset naiset, jotka käyvät vaikka kauneusleikkauksissa, kunhan vaan joku mies heidät huolii. Säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska emme tunteneet (hän ei tiennyt luonteenpiirteistäni mitään eikä taustastani mitään), niin torjunnan on täytynyt perustua ulkomuotooni.
Ap
Teethän palstaillessa samalla vatsalihaksia, tai jotain lihaskuntoliikkeitä ?
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Hanki jotain itsekunnioitusta. Ällöttää tuollaiset naiset, jotka käyvät vaikka kauneusleikkauksissa, kunhan vaan joku mies heidät huolii. Säälittävää.
Kannattaahan ylipainon pudottaminen joka tapauksessa.
Rupee voimanostajaksi. Susta tulee kauhia lihaskimppu, jos viittit treenata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei muuta kun laihdutusta ja lenkkiä sitten vaan ..
Zincc
Milloin työkyvytön, alkoholisoitunut, lihava ja tyhmä amis on liikkunut Lidliä pidemmälle?
Hohhoijaa.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua