Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 34v mies ja rottaillut lähes koko elämäni, "työuraa" alle 1v takana. Nyt haluaisin ryhdistäytyä jotta voisin perustaa perheen...Mitä minun kannattaa tehdä?

Vierailija
04.09.2020 |

Pinnallisia faktoja minusta:

-Asun pk-seudulla
-Koulutus ylioppilas
-Et tunnistaisi minua rotaksi jos kävelisin kadulla vastaan. En siis ole sillä tavalla syrjäytynyt.
-Edelliseen kohtaan liittyen siis; ulkoinen habitukseni on kohdallaan (vaatetus/hiukset/parta/hygienia)
-Sosiaaliset taitoni ovat korkeahkot
-Vaikka olen elänyt tuilla ja pienillä tuloilla, olen saanut niistäkin säästöön...Ja esimerkiksi kesäisin/syksyisin olen kerännyt sieniä ja marjoja lisätuloksi saaden samalla liikuntaa. En siis ole rahaton, ja autokin löytyy.
-Olen pelannut paljon tietokoneella näinä rottavuosina.
-Pituus 185cm ja paino 87kg. Vartalomalli jäntevä/lihaksikas
-En käytä huumeita
-En polta
-Juon harvoin ja vähän

Mitä minun kannattaisi tehdä? Miten pääsisin takaisin yhteiskunnan täysivaltaseksi jäseneksi ja voisin toteuttaa perhehaaveeni?

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää sama kaveri on kysellyt tätä samaa tällä samalla palstalla monta vuotta, eikä vieläkään ole mitään saanut aikaiseksi. Mikään ehdotus ei kelpaa, asenne on ylimielinen, kaikki paskaa ja lopulta aina ratkaisuksi ilmoittaa jatkavansa valitsemallaan linjalla, kunnes jo seuraavana päivänä kyselee taas uudelleen samaa. Jotain patologista ongelmaahan tällä selvästi on.

Älkää viitsikö vaivautua. 

Onko tämä se etuhampaaton? Sekin kyselee päivittäin, voisivatko naiset seurustella hampaattoman miehen kanssa.

Vierailija
62/94 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää sama kaveri on kysellyt tätä samaa tällä samalla palstalla monta vuotta, eikä vieläkään ole mitään saanut aikaiseksi. Mikään ehdotus ei kelpaa, asenne on ylimielinen, kaikki paskaa ja lopulta aina ratkaisuksi ilmoittaa jatkavansa valitsemallaan linjalla, kunnes jo seuraavana päivänä kyselee taas uudelleen samaa. Jotain patologista ongelmaahan tällä selvästi on.

Onko tämä se etuhampaaton? Sekin kyselee päivittäin, voisivatko naiset seurustella hampaattoman miehen kanssa.

En tiedä, hyvin mahdollista. Ap itse osannee vastata tähän parhaiten. Joten kun tätä luet niin onko sulla kaikki hampaat tallella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, hyvin mahdollista. Ap itse osannee vastata tähän parhaiten. Joten kun tätä luet niin onko sulla kaikki hampaat tallella?

Aloitusessani mainittiin että ulkoinen habitukseni on kunnossa, joten mitäpä lottoat?

AP

Vierailija
64/94 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Ap muuttaisit Tampereelle Pispalaan. Sieltä jonkun leppoisan hippitytön bongaisit kainaloosi. Eivät koulutusta kysele, kesäisin voitte kasvatella kanoja vaikka pihalla. Hienot maisemat, ja saa köyhäkin tuntea olevansa vähän parempi köyhä, kun naapurit ovat todella rikkaita hulppeine kartanoineen.

Tampereella köyhä ja rikas voivat asua samalla asuinalueella tyytyväisinä, eikä kukaan vidduile tai katso alaspäin.

Vierailija
65/94 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua ainakaan haittaisi jos ei ole ollut aina töissä.

Ei sillä ole mulle mitään väliä jos aiemmin on ollut syrjäytynyt ja nyt on ryhdistäytynyt.

Ja mä näen asiat niin, että jos nyt olen yksin ja maksan kaiken itse, niin minulle se on vaan plussaa jos mulla olisi vaikka se paritonnia tienaava mies. Paljon paremminhan silloin tulisin toimeen kuin ilman sitä "paskapalkkaista" miestä.

Työ ei ole kaikki tässä elämässä.

Ei mukaan haittaa kunhan kuitenkin on ryhdistäytynyt. Koska ei mun surkealla paikallani mitään perhettä elätetä, eikä taloja ostella. En tienaa kuin 1600€ käteen.

Jos alkaisin perhettä perustamaan jonkun työhaluttoman miehen kanssa, mun kaiketi kannattaisi itsekin lopettaa työnteko kokonaan ja elää pelkillä yhteiskunnan almuilla, koska muuten mulla olisi elatusvelvollisuus miehestäni. Eli miehen sosiaalituet laskisivat mun työssäkäynnin takia. Se on aikamoinen riski otettavaksi.

Ei muutenkaan naisena kiinnosta elää syrjäytyneenä koska se tarkoittaa myös sitä, että on korkeampi riski perheväkivallalle.

Eli kyllä miesten kannattaa töissä käydä jos haluatte työssäkäyvän kunnollisen naisen. Eihän sitä silti välttämättä löydy, en ole minäkään miestä löytänyt, mutta pienelläkin palkalla tulee toimeen kun elää fiksusti. Maksan asuntolainaa ja kuukausittainen lyhennykseni on pienempi kuin mitä vuokra olisi. Eli kyllä pienipalkkaisessakin työssä on kannattavaa käydä vaikka yksin asuu. Onpahan sitten vanhana edes maksettu kämppä jos ei mitään muuta.

Vierailija
66/94 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo rottailu yms muu sepustus kerro riittävästi perusluonteestasi. Lisäksi olet jo 34-vuotias. Etsi itsellesi vastaava nainen(sossupummi tms. Yleensä tämmöisillä naisilla tosin useimmiten on mt-tai päihdetausta tai molemmat).

En usko, että tulet löytämään ketään ns normaalia näistä, joka haluaisi kanssasi perustaa perheen.

Jos sinulle ei kelpaa ns paskaduunia, niin eipä hirveästi jää vaihtoehtoja. Jos haluat opiskelujen kautta johonkin "hohdokkaaseen"duuniin, niin opiskelu semmoisen kestää noin 4-6 vuotta (AMK tai yliopisto) ja sitten olet jo nelikymppinen. En usko että kukaan sinua työllistäisi. Ainoa vaihtoehto on varmaan tuo yksityisyrittäjänä, mutta jos et tuohon ikään mennessä ole saanut mitään aikaiseksi, niin enpä usko, että nytkään

Vierailija
67/94 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin kannattaisi opiskella joku ammatti ja mennä töihin.

Mikä olisi potentiaalisin työ jossa ei katsottaisi pahasti tuollaista yli 10 vuoden aukkoa historiassani?

Ja myös samalla sellainen jolla olisi mahdollista nuo haaveeni toteuttaa+

AP

Joku ala millä on kamala työvoimapula. Muut ei varmasti edes harkitse palkkaamista millään koulutuksella jos ei ole työkokemusta.

Lähihoitajia tarvitaan aina eikä kestä se koulutus kuin kai vuoden verran.

Historiaasi en arvosta pätkääkään - päinvastoin - mutta hyvä jos nyt vihdoin olet tajunnut miten normi-ihmiset elävät ja elättävät itsensä/perheensä. 

Vierailija
68/94 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kaksi miestä, jotka ryhtyivät vanhemmalla iällä lähihoitajiksi, kumpikin oli myös lääkintävahtimestari, en tiedä, mitä sellainen tekee, mutta näyttää olevan ns. miesammatti. Molemmat ovat hillittömiä naistenmiehiä.

Eli jos ap menee tuollaiseen läjihoitajakouluun ja on hyväkuntoinen ja timmi, ja istuu siellä koulunpenkillä 100 nuoren naisen kanssa, niin tarvitsee luultavasti sanoa vain, että "hei, olen xx, vietin huonoa elämää, mutta päätin ryhdistäytyä. Nyt haluaisin vaimon ja perheen ja olla yhteiskunnan tuottava jäsen". Sitten voi valita mieleisummän niiden jonossa olevan sadan naisen joukosta.

Vierailija
69/94 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitusessani mainittiin että ulkoinen habitukseni on kunnossa, joten mitäpä lottoat?

AP

Kyllähän tt-tukiloisilla ilmainen terveyden- ja hammashuolto(kin) pelaa. Kaikki maksetaan. ;(

Vierailija
70/94 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Kyllähän tt-tukiloisilla ilmainen terveyden- ja hammashuolto(kin) pelaa. Kaikki maksetaan. ;(

Yksittäsiten hammasproteesejen kanssa on vähän niin ja näin vaikka perushammashuolto kyllä maksetaan. Ei ole kokemusta asiasta mutta arvioin että ihan niin helpolla ei noita makseta. VÄhän smaa juttu silmälasejen kanssa. Uusia pitää anoa erikseen tms.

Vierailija
71/94 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Ap muuttaisit Tampereelle Pispalaan. Sieltä jonkun leppoisan hippitytön bongaisit kainaloosi. Eivät koulutusta kysele, kesäisin voitte kasvatella kanoja vaikka pihalla. Hienot maisemat, ja saa köyhäkin tuntea olevansa vähän parempi köyhä, kun naapurit ovat todella rikkaita hulppeine kartanoineen.

Tampereella köyhä ja rikas voivat asua samalla asuinalueella tyytyväisinä, eikä kukaan vidduile tai katso alaspäin.

Entisenä tamperelaisena hippityttönä ja nykyisenä hippitätinä, ap ei ole lainkaan sitä tyyppiä.

Vierailija
72/94 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos älyä piisaa niin mikäänhän ei estä vaikka keväällä hakemasta lääkärinkoulutukseen tai vaikkapa oikeustieteelliseen - moni menee sinne vasta useamman vuoden hakemisen jälkeen 🤷

Ja kun haet noiden alojen töitä opiskeleminen edetessä noin eipä niitä kiinnosta olitko ennen opiskelua Raihanturvaaja, Mäkkärin pihvinpaistaja vaiko kenties lusmuileva luuseri.

Enkä usko, että parisuhdemielessä sinun tarvitsee mitään cv-aukkoja pohtia, tai ainakaan siihen mitään fabrikoida.

Vierailija
73/94 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki koulutus joko AMK tai ylioipisto. Vaikka naiset nyt ylistää aina akateemisuutta, niin alan pitää olla sinua kiinostava.

Vierailija
74/94 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten oot onnistunut saamaan tukia 15 vuotta ilman, että sua on velvoitettu hankkimaan ammatillinen koulutus?

Vierailija
75/94 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi kymmenen vuoden aukko työhistoriassasi on kyllä hemmetin paha - ellet sitten tyydy jhkn "paskaduuneihin".

Sinuna yrittäisin hankkia yliopistotutkinnon ja asiantuntijastatuksen ja sitä kautta päästä mukaan työelämään.

Ap on 34v joka on viimeksi opiskellut lukiossa. Ylemmän korkeakoulututkinnon suorittaminen ja sitä edemmäs opiskelu vie vähintään +5 vuotta. Ap olisi nelikymppinen valmistuessaan ja vailla työkokemusta. Musta ei ole realistista tätä reittiä edeten yrittää päästä asiantuntijaksi. Akateemisilla aloilla muutenkin epävarmat työllisyysnäkymät.

Aloittaisin pohtimalla, missä ap on hyvä, mitä vahvuuksia, tietoja ja taitoja hänellä on. Ja ennen kaikkea, mikä motivoi?

Ap kirjoittaa, että on vuosien varrella pelannut paljon. Peliala on ihan valtava bisnes, jossa liikkuu paljon rahaa. Se on myös ala, josta ap:lla on jo jotain kokemusta.

Vierailija
76/94 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi kymmenen vuoden aukko työhistoriassasi on kyllä hemmetin paha - ellet sitten tyydy jhkn "paskaduuneihin".

Sinuna yrittäisin hankkia yliopistotutkinnon ja asiantuntijastatuksen ja sitä kautta päästä mukaan työelämään.

Ap on 34v joka on viimeksi opiskellut lukiossa. Ylemmän korkeakoulututkinnon suorittaminen ja sitä edemmäs opiskelu vie vähintään +5 vuotta. Ap olisi nelikymppinen valmistuessaan ja vailla työkokemusta. Musta ei ole realistista tätä reittiä edeten yrittää päästä asiantuntijaksi. Akateemisilla aloilla muutenkin epävarmat työllisyysnäkymät.

Aloittaisin pohtimalla, missä ap on hyvä, mitä vahvuuksia, tietoja ja taitoja hänellä on. Ja ennen kaikkea, mikä motivoi?

Ap kirjoittaa, että on vuosien varrella pelannut paljon. Peliala on ihan valtava bisnes, jossa liikkuu paljon rahaa. Se on myös ala, josta ap:lla on jo jotain kokemusta.

Se, että syö paljon, ei tee ihmisestä automaattisesti ruuanvalmistuksen ammattilaista. Kuten ei myöskään se, että pelaa, tee ihmisestä pelialan ammattilaista.

Vierailija
77/94 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin naisen osalta suosittelen, että etsit naisen Itä-Euroopasta tai Itä-Aasiasta. Ihan pelkästään jo oman mielenterveytesi ja parisuhdetyytyväisyytesi vuoksi.

Onko heillä ollut enemmän vai vähemmän seksikumppaneita kuin keskiverto Suominaisella? Se on ensimmäinen kysymys. 

Mihin mahdollisesti noin muuten viittaat tuolla kehotuksellasi?

Ovatko he ei-itsenäisiä ja miehen vallan alla?

Vierailija
78/94 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tämä jatkuva jännittäminen samasta asiasta ja se että täällä annetut vastaukset eivät kelpaa kerro riittävästi tästä kaiffarista?

Pitäis varmaan sanoa, että Joo, sulla on mahkuja saada huipoujohtajan/-asiantuntijan pesti 30000€/kk palkalla ja joo, kyllä löytyy kaunis ja ihana 25-vuotias nainen joka haluaa perustaa perheen sun kanssa

Pitäisi nyt vaan aloittaa ihan siitä, että tunnustaa faktat. Vermi mikä vermi, eikä.miksikään muutu ja mahkuja ei ole kuin "paskaduineihin", jos niihinkään. Ja jos perheen haluaa, niin myöhässä on

Vierailija
79/94 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin naisen osalta suosittelen, että etsit naisen Itä-Euroopasta tai Itä-Aasiasta. Ihan pelkästään jo oman mielenterveytesi ja parisuhdetyytyväisyytesi vuoksi.

Miten hän pystyisi elättämään tällaisen naisen, jos itsekin elää tuilla?

Vierailija
80/94 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että syö paljon, ei tee ihmisestä automaattisesti ruuanvalmistuksen ammattilaista. Kuten ei myöskään se, että pelaa, tee ihmisestä pelialan ammattilaista.

Ja sitähän en tässä yrittänytkään sanoa, vaan että se on alku.