Muutimme miehen kanssa yhteen ja mies on puhunut että on minun kanssa hengaillut..
Muutimme yhteen ja mies on kertonut äidilleen että on minun kanssa ja tietyssä kaupungissa hengaillut. Minusta hieman loukkaavaa, olemme kolmekymppisiä. Miksi ei ole kortonut muutosta.
Onko outoa, vai normaalia miehille? Olemme seurustelleet 7kk.
Kommentit (29)
Eihän ikä kerro vielä paljon miehestä. On voinut olla vaikeaa aiemmassa suhteessaan ja siksi on varovainen.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ole siis äidilleen kertonut, että olette muuttaneet yhteen?
Ei ole kertonut. Kertoi syynkin miksi ei ole, mutta minusta siihen ei oikein ole hyvää syytä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko tavannut äidin?
En ole. Eikä hänkään ole minun.
No en muuttaisi yhteen jos suhde on vielä tuolla tasolla, ettei edes toisen vanhempia ole tavannut kumpikaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ole siis äidilleen kertonut, että olette muuttaneet yhteen?
Ei ole kertonut. Kertoi syynkin miksi ei ole, mutta minusta siihen ei oikein ole hyvää syytä.
Mut on otettu ekan kerrab huostaan 4 vuotiaana ja minusta on pirun hyvin syitä olla salaamatta äidiltään olinpaikkansa.#ällöäitimyytti
Vierailija kirjoitti:
No en muuttaisi yhteen jos suhde on vielä tuolla tasolla, ettei edes toisen vanhempia ole tavannut kumpikaan
En ole suhteessa puolisoni vanhempien kanssa, joten miksi tavata
Vierailija kirjoitti:
Tuli sellainen tilanne että oli kaikista parasta muuttaa yhteen juuri nyt.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen ydin syntyy siellä lapsuudessa ja olisi kyllä hyvä vähän peilta sitä toisen lapsuuden perhettä.
Vierailija kirjoitti:
Minä esittelin vanhempani neljä vuotta yhteen muuttamisen jälkeen. Miehen vanhemmat tapasin kaksi vuotta seurustelun aloittamisesta.
Olisi jäänyt koko suhde, jos olisi pitänyt odottaa milloin vanhemmat tapaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isä sanoi aina veljelleni, että katso äitiä, näet tyttären. Nyt itse ymmärrän viiskymppisenä isääni paremmin. Näen ihan liikaa itsessäni äitini piirteitä.
No mun eksä ei kertonu äidilleen että oltiin menty kihloihin. Naisparka loukkaantui hirveästi, kun sai myöhemmin sen mun facebookista lukea.
Miehet on tommosia, ei niitä muiden fiilikset kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Eihän ikä kerro vielä paljon miehestä. On voinut olla vaikeaa aiemmassa suhteessaan ja siksi on varovainen.
Mulla oli anoppi-kokelas, joka ilmeistyi aina ilmoittamatta oven taakse silloin kun ex ei ollut paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta puolison pitäisi kuitenkin raportoida vanhemmilleen miten suhde etenee?
Jos se mies tietää, että äitinsä tunkee pyytämättä kylään, puuttuu asioihin ja alkaa kiusata ap:tä, niin olisko siinä syytä salailuun....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen ydin syntyy siellä lapsuudessa ja olisi kyllä hyvä vähän peilta sitä toisen lapsuuden perhettä.
En ole ihan varma mitä viestisi tarkoitti ja mitä on toisen lapsuudenperheen peiltaminen(?) mutta itse en ainakaan halua tulla tuomituksi lapsuudenperheeni mukana, koska olen tehnyt ison työn irtaantuakseni heidän kuvioistaan ja esim hankkinut sosiaalisia taitoja ja käytöstapoja. Antaisi minusta todella väärän kuvan. Lisäksi olisi outoa mennä sinne ja näytellä heitä kumppanille ja kumppania heille kun kerran eivät ole millään tavalla kiinnostuneitakaan elämästäni.
No outoahan tuo on. Laita tuo mammanpoika vielä hetkeksi kotiin kasvamaan.