Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jäi kiinni valehtelusta. Vai puhuuko totta?

Vierailija
11.10.2013 |

Soitin eilen miehelleni, joka on työmatkalla omalla autolla. Sanoi olevansa just kahvilla, paikassa x. Soitin kahden tunnin kuluttua uudestaan, ja oli sanojensa mukaan perillä, yli 300 km:n päässä. 

En ensin hoksannut koko juttua, sit myöhemmin aloin ajattelemaan asiaa ja tarkastin netistä - välimatkaa tosiaan yli 300 kilometriä! Jos kysyn tätä asiaa siltä tänään kun tulee kotiin, niin minut taas leimataan vainoharhaiseksi kyttääjäksi ja saan selityksiä sitä ja tätä. Lopulta uskon varmaan itsekin olleeni väärässä :(

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko erehtynyt kahvilasta? Tai miehesi on sekoittanut kahvilat?

Vierailija
22/61 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ehkä oon sit vainoharhainen... oli vaan pakko päästä avautumaan ja saada perspektiiviä asiaan. Sydän alkaa pampattamaan rinnassa kun tätä ajattelee yksin. Täytyy ottaa asia puheeksi jotenkin fiksusti illalla kun tulee kotiin.

Kiitos kaikille kommentoijille <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin eksän kanssa tuollainen, koska se epäili mua jatkuvasti, niin lähdin siitä etten edes puhunut sille totta. Valehtelin, ihan pikkuasioista. Koska se oli jotenkin yhdentekevää - mitään peiteltävää mulla ei ollut. Paitsi se, että yhdessäolo ahdisti ja halusin edes jotain omaa, joten se sai sitten valheita. Tyyliin kävin sittarissa vaikka olin käyny prismassa. 

Miehes on ajanut sen kahvilan ohi, jossa olette yhdessä käyneet ja ajatteli ilahduttaa sinua yhteisellä muistolla. Sen takia se väittää olleensa siellä. Ja kuka helkkari soittelee ukolleen parin tunnin välein kun se on töissä?

Vierailija
24/61 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti valehteli sinulle ja oli jossakin muualla kuin työmatkalla siellä missä väitti.

Vierailija
25/61 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toi jotenkin haiskahtaa. Etenkin, jos on ollut jotain muutakin outoa. Mies on tajunnut, että taustalta kuuluu ääniä, jotka ei kuulu autoon ja keksinyt nopeasti selitykset miettimättä sen kummemmin logiikaa.

Vierailija
26/61 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panemassa ollut jotain misua!!!

Vierailija
27/61 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä soittele koko aikaa. Oli pakko vaan soittaa parin tunnin kuluttua uudelleen yhdestä asiasta, luulin että on vielä ajomatkalla niin tiesin ettei häiritse työntekoa.

Mulle tulee ihan fyysisesti paha olo kun mietin tätä juttua. En ole koskaan ollut mitenkään mustasukkainen, miehellä on reissutyö ja tykkään kun saan olla aina muutaman päivän viikosta ihan itsekseni. Mutta nyt jotenkin ahdistaa tämä asia. Joskus oon ihmetellyt kun sanoo soittavansa autosta ja ei kuulu mitään taustakohinaa tai radion ääntä, kaikuu kuin jossain vessassa tai huoneessa. Ehkä noi uudet puhelimet on vaan sellasia. Nyt oon miettinyt sitäkin.

Vierailija
28/61 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ärsyttävä tilanne. Kyllä jotain kohinaa kuuluu (ohi ajavat autot) kun autosta soittaa, ihan hiljaista ei ole ellei ole pysähtynyt jonnekkin metsätielle. Ei puhelimet ole vain sellaisia...tsemppiä ja et ole vainoharhainen vaan ihan tosiasioista suoraan katsova, sellainen on uskallusta.

Vierailija
29/61 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 11:09"]

Sulla on ärsyttävä tilanne. Kyllä jotain kohinaa kuuluu (ohi ajavat autot) kun autosta soittaa, ihan hiljaista ei ole ellei ole pysähtynyt jonnekkin metsätielle. Ei puhelimet ole vain sellaisia...tsemppiä ja et ole vainoharhainen vaan ihan tosiasioista suoraan katsova, sellainen on uskallusta.

[/quote]

Kiitos, mun on pakko ottaa tää asia puheeksi tänään. Entä jos kieltää kaiken, mä tunnen itseni ihan nuijaksi! Jos on ollut epärehellinen niin mulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin erota saman tien. En kestä yhtään sitä, että olisi vedättänyt mua, en pysty antamaan sellasta anteeksi kun itse olen aina ollut niin luottavainen ja avoin. Mulla ihan kädet vapisee kun kirjoitan tätä ;(

ap

Vierailija
30/61 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämisreissulla. 

Vierailija
31/61 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 11:17"]

Pettämisreissulla. 

[/quote]

Jos näin on niin saa sit lähteä saman tien. Tietää sen itsekin, etten voi antaa pettämistä anteeksi ikinä.

Mä palaan asiaan myöhemmin, en enää pysty jatkamaan tätä keskustelua hajoamatta ihan kokonaan. Kerään voimia ja ajatuksia iltaa varten.

ap

Vierailija
32/61 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt lietso itseäsi paniikkiin tai mihinkään muuhunkaan tunnetilaan. Voihan se olla, että tälle on ihan hyvä aito selitys.

Vierailija
33/61 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap. Tuo tunne on niin tuttu. 

Mies oli myös matkalla toisaalle, mutta vahingossa puhelimessa lipsautti olevansa erään huoltsikan kohdalla päinvastaisen suunnalla. 

Samanlaiset vapinat ja itketykset koin tilanteessa ja tottahan se mun kohdalla oli. Panemaanhan se mies oli menossa. 

Vierailija
34/61 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kieltää, ei mies eikä nainen tietenkään myönnä heti tai ylipäänsä koskaan..Nuo reissuhommat jne on aika arveluttavia, mä en kanssa kestäs em. olotilaa, sen verran mustis oon ollut ja tulen aina olemaan. Miehet ei oo samanlaisia kuin naiset, ovat paljon huolimattomampia näissä asioissa, kuten esim. tuo autosta kuuluvat äänet.

Vierailija
35/61 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies pettää sua se pettää seuraavaakin ett sellasten miesten kanssa en tule koskaan seukkaa eli jotka ovat pettäneet (ja otan itse selville onko näin käynyt)..miehet aattelee alapäällään ja tosiasia on että jos joku haarukkaa tarjoo harva mies voi kieltäytyä.

Vierailija
36/61 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 11:29"]

Mies oli myös matkalla toisaalle, mutta vahingossa puhelimessa lipsautti olevansa erään huoltsikan kohdalla päinvastaisen suunnalla. 

Samanlaiset vapinat ja itketykset koin tilanteessa ja tottahan se mun kohdalla oli. Panemaanhan se mies oli menossa. 

[/quote]

Ap tässä... miten sä selvisit tilanteesta? Jatkoitteko yhdessä? Pystyitkö antamaan anteeksi? 

Vierailija
37/61 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten jos on pettämisreissulla? Et sä voi sille asialle yhtään mitään? Lähinnä tarkoitan, että on aika turha murehtia päässään tollaisia asioita, unohda asia siksi aikaa ja kysy suoraan, kun tulee töistä kotiin. 

Mulla on mies työreissulla ollu koko viikon, enkä ole kertaakaa soittanut hänelle. Ollaan illalla puheltu fb:ssä, mutta siinä se. Viestiä myöskin iltaisin laitettu. Päivisin en ole edes kerennyt soittaa, kun olen ollut töissä ja iltapäivällä on muksut hoidettavana. 

Paraneeko se asia sillä, että miettii päänsä puhki, pettääkö vai eikö petä? Ei parane, turha siis semmosta on jauhaa. Ja jos mies/nainen pettää, ni eipä sille mitään voi. 

Vierailija
38/61 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli mieleen se vanha vitsi; mitä eroa on vaimolla ja koiralla? - Koiraa ei voi kusettaa puhelimessa.

Ap

itkiskö vai nauraisko

Vierailija
39/61 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 11:38"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 11:29"]

[/quote]

Ap tässä... miten sä selvisit tilanteesta? Jatkoitteko yhdessä? Pystyitkö antamaan anteeksi? 

[/quote]

No tästä on 6 vuotta aikaa, selvisin lopulta. Kesti siinä reipas vuosi ennenkuin asia oli käsitelty päässä edes jonkunlaiseen pisteeseen.

Jatkettiin me pienen pesäeron jälkeen, annoin anteeksi sillä ehdolla että kaikki on totaalisen avointa, mitään ei pidetä salassa ja jos mikään salaisuus selviää niin se on siitä kerrasta poikki samantien. 

Enää se asia ei aktiivisesti häiritse, eikä hän ole toistanut tekoaan. Ei ole reissuhommissa enää myöskään. 

Me oltiin 6 vuotta sitten vielä suhteellisen nuoria,  ei ollut perhettä tai muutakaan joten nuoruuden typeryyden piikkiin tuon helposti laittaa. 

Joku voi sanoa typeräksi kun jäin, mutta omapa on elämäni ja oikein hyvin näin kuitenkin voin.

Rakkautta ja läheisyyttä, avoimuutta riittää ja meillä menee nykyään oikein hyvin. 

Vierailija
40/61 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sille pettämiselle mitään voi. Mun mummo sanoi aina, että mitä pidempi lieka sitä parempi :)

Jos on löytänyt jonkun ihanan naisen, niin en voi muuta kuin toivottaa onnea. Eniten suututtaa valehtelu ja se, että mun luottamusta on käytetty hyväksi - jos mua on petetty. No illalla selviää, en tiedä miten otan asian puheeksi mut en osaa kyllä peitellä mun fiiliksiä ollenkaan. Mies huomaa aina heti jos mua vaivaa joku asia.

Kiitos vielä kommenteista <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi