Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jäi kiinni valehtelusta. Vai puhuuko totta?

Vierailija
11.10.2013 |

Soitin eilen miehelleni, joka on työmatkalla omalla autolla. Sanoi olevansa just kahvilla, paikassa x. Soitin kahden tunnin kuluttua uudestaan, ja oli sanojensa mukaan perillä, yli 300 km:n päässä. 

En ensin hoksannut koko juttua, sit myöhemmin aloin ajattelemaan asiaa ja tarkastin netistä - välimatkaa tosiaan yli 300 kilometriä! Jos kysyn tätä asiaa siltä tänään kun tulee kotiin, niin minut taas leimataan vainoharhaiseksi kyttääjäksi ja saan selityksiä sitä ja tätä. Lopulta uskon varmaan itsekin olleeni väärässä :(

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tässä hommassa kävi?

Vierailija
2/61 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan tietää! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 10:23"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 10:11"]

Onko sulla jotain muita syitä epäillä miehesi luotettavuutta?

Jos vain tämä yksi juttu, niin unohda koko juttu.

[/quote]

No sehän tässä on, kun viime aikoina on ollut niin ihme juttuja... oikeesti olen miettinyt että onko mulla itellä päässä vikaa kun on vaan sellanen ihme fiilis koko ajan, että jotain on tekeillä. Vaikeeta selittää, onko tää jotain intuitiota ja sanattomien viestien tulkintaa. Onko kellään muulla ollut koskaan tunnetta, että kaikki ei ole kohdallaan, vaikka mitään konkreettista ei ole tapahtunut? Tätä on siis ollut jo parin kuukauden ajan. 

Epämääräisiä puheluja, omituisia työaikoja ja nyt sitten tämä.

ap

[/quote] Kyllä, tiedän tuon tunteen. itsekään en luonteeltani ole kyttääjä muttaa nyt, jokin ihme intuitio on !

Vierailija
4/61 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No sehän tässä on, kun viime aikoina on ollut niin ihme juttuja... oikeesti olen miettinyt että onko mulla itellä päässä vikaa kun on vaan sellanen ihme fiilis koko ajan, että jotain on tekeillä. Vaikeeta selittää, onko tää jotain intuitiota ja sanattomien viestien tulkintaa. Onko kellään muulla ollut koskaan tunnetta, että kaikki ei ole kohdallaan, vaikka mitään konkreettista ei ole tapahtunut? Tätä on siis ollut jo parin kuukauden ajan. 

ap

[/quote]

Mulla on oikeasti vaistot sanoneet minulle jotain, ja yleensä se on ollut juuri niin. Mä oikeasti luotan omiin vaistoihini, enkä siis todellakaan ole mikään kyttääjä. Just eilen viimeeksi, kuulin surullisen tosiasian, jonka olin pelännyt tapahtuvan ja se oli tapahtunut. En osaa selittää paremmin. Luotan vain omiin tuntemuksiini. Yleensä ne on oikeassa, vaikka joskus olen toiv onut ettei näin olisi.

Vierailija
5/61 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ajanut ihan hirveää vauhtia vaan perille, ehkä jotain sataakuuttakymppiä.

Vierailija
6/61 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletko sinä vainoharhainen kyttääjä, vai miksi soittelet parin tunnin välein ja tarkistelet netistä miehesi kertomia asioita?

Vierailija
7/61 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tässä nyt kävi? Oliko miehellä asiallinen selitys vai narahtiko?

Vierailija
8/61 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, etenkin 80:n rajoitusalueilla... ei tosiaankaan ole yhtään moottoriteitä siinä matkalla

ap

Vierailija
9/61 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin ihan asiasta, en todellakaan ole kytännyt. Rupesin vaan ihmettelemään kun oli  niin kaukana, ja yht äkkiä sit perillä.

ap

Vierailija
10/61 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan sama missä se on, mitä se sulle oikeesti kuuluu. Ihme kyttääjä.

Vierailija
11/61 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se oli kahvilla jossain, mutta ei tiennyt paikan nimeä, joten sanoi toisen jonka sattui muistamaan. Viis siitä, että se oli ohitettu jo 100km aiemmin.

Vierailija
12/61 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli oliko kahvi paikasta x 300 km perilläolo paikkaan ? vaiko 300 km koko matka ja kahvipaikka x jossakin siinä välissä ?

No jos 300km kahdessa tunnissa täytyisi siis ajaa keskimäärin 150 km tunnissa. No jos tuo ei ihan tarkkaa ole niin motarilla voi ajaa 120 ja hieman enemmän, jos kohde on kaupunki joka on iso alue voi etäisyys siinäkin heittää, riippuen miten mittaa vrt Helsinki itäisin kohta vs läntisin kohta.

Älä vielä stressaa vaan selvitä tarkemmin.

Vierailija
13/61 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattoihan se piellä jotain misuu sylissään jollain parkkialueella.

Vierailija
14/61 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi olevansa paikassa, jossa oltiin yhdessä just kesälomareissulla. No ehkä sit oon vainoharhainen kyttääjä. Tuntuu vaan niin oudolta, että miks sanoo olevansa jossain muualla kuin on.

ap

Vierailija
15/61 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/61 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

#8:lle

Kahvipaikasta oli yli 300 kilsaa perilläolopaikkaan, ja matkalla ei yhtään moottoritietä. Tarkoittaa siis satasen ja kasikympin rajoituksia. Sitä vaan ihmettelen miten sen saa vedettyä kahdessa tunnissa.

ap

Vierailija
17/61 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoiko se miehesi nimenomaan olevansa perillä kun soitit uudelleen, vai olevansa "kohta perillä"? Siis oliko jo parkkeerannut autonsa määränpäähän?

Kysäise siltä muka puolihuolimattomasti ja leikin varjolla että "kuinka jäätävän lujjaa sää oot sen loppumatkan oikein polkenut, mun muistaakseni siitä missä käytiin kesälomalla niin siitä on hitsit ainaki 300 kilsaa määränpäähäs!!?"

Vierailija
18/61 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

ap

Vierailija
19/61 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoiko se miehesi nimenomaan olevansa perillä kun soitit uudelleen, vai olevansa "kohta perillä"? Siis oliko jo parkkeerannut autonsa määränpäähän?

Kysäise siltä muka puolihuolimattomasti ja leikin varjolla että "kuinka jäätävän lujjaa sää oot sen loppumatkan oikein polkenut, mun muistaakseni siitä missä käytiin kesälomalla niin siitä on hitsit ainaki 300 kilsaa määränpäähäs!!?"

[/quote]

Joo, oli siis perillä, sanoi kävelevänsä jo työmaalla. Täytyy ihmetellä että miten on kaahannut, kun sillä ei ole tapana ajaa ylinopeutta. Ja kahvilassa sanoi just ottaneensa kahvia ja istuneensa pöytään.

ap

ap

Vierailija
20/61 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltäsi äläkä täältä..kattele ilmeitä, hermostuuko ja oota vastausta sanooko sua kyttääjäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi