Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi että jos seksiä ei tule niin rahallinen panostus suhteeseen loppuu

Vierailija
03.09.2020 |

Olen osa-aika työssä ja tienaan todella paljon vähemmän, mutta hoidan sen edestä kotia. Meille tuli kinaa kun mies taas yritti hyväillä eilen eikä minua kiinnostanut (EA2020 toka jakso kesken :D). Tänään aamulla mies sitten sanoi, että hän laittaa vain sen verran rahaa yhteiselle tilille, että saadaan laskut maksettua, jos eletään vain kämppiksinä. Onko reilua?

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa että en mäkään kattelis miestä jota joutuisin osittain "elättämään" ja se pihtais seksiä, syynä joku tv-ohjelma joka tulee cmoresta ja jonka voi laittaa pauselle. Sori. Kyse tuskin on yhdestä kerrasta kun noin käy...

N35

Vierailija
102/106 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on oikeassa.

NO TIETENKIN ON !!!!  Eihän tuosta nyt ole ollut edes missään vaiheessa pienintäkään epäselvyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni alkoi valittaa ettei minua ole kiinnostanut seksi maanantain jälkeen ollenkaan. Noh, asiahan johtuu ihan siitä, että tässä on ollut kovasti riitaa eri asioista ja muutenkin olen itse ollut se aloitteen tekijä jatkuvasti.

Joskus toivoisi, että mies tekisi sen aloitteen, että itsekin tuntisin naisena olevani haluttu ja rakastettu.

Liikaa ilmeisesti pyydetty, että mies suukottelisi vaikka leffaa katsellessa hieman intiimimmin, kuiskuttelisi pikkutuhmia korvaan, hieroisi tms, että pääsisi siihen tunnelmaan, mutta kun ei!

Aina pitää itse sanoa, että pannaanko menemään, kun muuten meillä ei ole seksiä ollenkaan!

Vierailija
104/106 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kannattaisi katsoa peiliin, jos naista ei kiinnosta rakastelu miehen kanssa vaan mieluummin katsoo tv:tä. Minulla ei ole missään suhteissa ollut tuota ongelmaa. Aina on naiset halunneet. Mutta olenkin atleettinen, siisti ja puhdas, lyhythiuksinen, hyväkäytöksinen mies ja jaksan myös pitää naista hyvänä päivittäin.

Ahh, taitaa olla liian hyvä tarina ollakseen totta! Ei tänne tuollaiset harvinaiset herkut perjantaina kirjoittele jos asia olisi noin kuten kirjoitat. Taidat olla oikeasti ongelmissa kuten me kaikki täällä mammapalstalla.

Vierailija
105/106 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni alkoi valittaa ettei minua ole kiinnostanut seksi maanantain jälkeen ollenkaan. Noh, asiahan johtuu ihan siitä, että tässä on ollut kovasti riitaa eri asioista ja muutenkin olen itse ollut se aloitteen tekijä jatkuvasti.

Joskus toivoisi, että mies tekisi sen aloitteen, että itsekin tuntisin naisena olevani haluttu ja rakastettu.

Liikaa ilmeisesti pyydetty, että mies suukottelisi vaikka leffaa katsellessa hieman intiimimmin, kuiskuttelisi pikkutuhmia korvaan, hieroisi tms, että pääsisi siihen tunnelmaan, mutta kun ei!

Aina pitää itse sanoa, että pannaanko menemään, kun muuten meillä ei ole seksiä ollenkaan!

Sulla tuntuu olevan se leffan katsominen ja pause-napin painaminen kovin suuri ongelma.  Nyt on syyskuu menossa ja jos teillä on harrastettu seksiä tänä vuonna vain 5-6 kertaa, niin kovin on teillä seksissä pihdattu. Tässä edellä on sulle annettu neuvo , että jos rakastat miestäsi, niin antaisit seksiä ainakin parin viikon välein. Tässä viestissä valitat, että miestäsi ei kiinnosta olla aloitteen tekijänä että haluisit tuntea olevasi naisena haluttu, ja toivot että vaikka juuri sitä leffaa katsoessa mies alkaisi lämmittää jne. Mutta sinähän aloitit ketjun kertomalla, että nimenomaan se miehesi teki aloitteen ja halusi seksiä mutta kun sulla oli silloin se hirveän tärkeä leffa kesken.. mitäs mies tuli häiritsemään leffan katselua. Toi rahajuttu ei mieheltäsi ollut kovin viisas sanominen, mutta selkeästi miehesi kärsii kovasti siitä, että teillä seksiä pihdataan jatkuvasti,

Menisit  nyt aluksi vaikka yksin tai heti molemmat yhdessä parisuhdeterapiaan. Ja mieti nyt ihan aluksi, haluatko elää liitossa miehesi kanssa vai haluatko että olette vain kämppiksiä vai haluatko erota. Parisuhteeseen kuuluu yleensä olennaisena seksi. Ja jos oikeasti rakastat miestäsi, niin mieti onko se telkan katsominen oikeasti tärkeämpää kuin parisuhteen onnellisuus.

Vierailija
106/106 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on siis mies, joka näkee sinut maksullisena naisena ja seksin prostituutiona.

Olisiko aika nostaa kytkintä?

Ei vaan hän näkeen ap:n kämppiksenä. Maksullinen on kaukana ap:n seksimäärään nähden. Tuosta välistä puuttuu iso skaala vielä ihan norminaisia haluineen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi