Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi että jos seksiä ei tule niin rahallinen panostus suhteeseen loppuu

Vierailija
03.09.2020 |

Olen osa-aika työssä ja tienaan todella paljon vähemmän, mutta hoidan sen edestä kotia. Meille tuli kinaa kun mies taas yritti hyväillä eilen eikä minua kiinnostanut (EA2020 toka jakso kesken :D). Tänään aamulla mies sitten sanoi, että hän laittaa vain sen verran rahaa yhteiselle tilille, että saadaan laskut maksettua, jos eletään vain kämppiksinä. Onko reilua?

Kommentit (106)

Vierailija
81/106 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo kertoo kylmyydestä ja tunteettomuudesta miehen puolelta. Onko tämä raha=seksi yhteys ollut sinulle aiemmin selvä vai tuliko nyt esiin. Niin tai noin, itse nostaisin kytkimen ja lähtisin suhteesta. Jos tämä hieman kierolta sugardaddy suhteelta haiskahtava liitto on sinulle ok niin mitä haet tältä palstalta. Tiedät varmaan itse miltä sinusta tuntuu? Jotain prostituoidun ja alistetun naisen väliltä. 

Parisuhdeväkivaltaahan tuo on puhtaasti: seksuaalista ja taloudellista. 

Vierailija
82/106 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kaitpa sanoit että sinä peset sitten vaan omat vaatteesi ja teet ruokaa vaan itsellesi jne.

Nää on aina niin hellyttäviä heittoja. Tiedoksi naisille että ruoan laitto ja pyykinpesu ei ole rakettitiedettä. Ne oppii äkkiä jos/kun on tarvetta tai jos ei vaan millään nappaa niin ne voi aina ulkoistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/106 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko pitää ap:ta henkilökohtaisena h*oranaan. Ottaisin asian puheeksi miehen kanssa ja jos asia todella on näin, alettaisiin keskustella selkeästi hinnastosta.

Jep

3e, tai 5e sinne tänne

Zinc

Arvon mukaan

Vierailija
84/106 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä seksiä pitää harrastaa juuri silloin, kun näkee että toisella on jokin asia kesken? Ihan sama tilanne, jos mies olisi vaikka pelaamassa, tai lähdössä juoksulenkille, ja ap heittäytyy nakuna sen eteen ja sanoo, että suhde on tässä, jos et heti paikalla nyt ala panemaan. Muuten ollaan vaan kavereita.

Ihan naurettavaa lapsellista käytöstä. Itse en olisi tuollaisessa suhteessa lainkaan, vaikka seksistä tykkäänkin. Mutta en mäkään menisi keskeyttämään miehen muita puuhia ja alkaisi vaatimaan ja kiristämään. Uhkailemaan erolla. Kunnon itkupotkuraivari- meininkiä. Aikuisten suhteissa on ihan muut tavat ratkaista ongelmat.

Vierailija
85/106 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako kertaa olette tänä vuonna harrastaneet seksiä?

Vastaan nyt tähän kun on tullut niin paljon viestejä. En ole laskenut, varmaan 5-6 kertaa. Viimeksi 3 viikkoa sitten. 

No siis pakon edestä mies on joutunut ostamaan asioita tähän kotiin, koska erinäisten syiden vuoksi olen osa-aika työssä enkä pysty tienaamaan niin paljon. Mutta vastapainoksi minä hoidan kotia sen aikaa kun mies on töissä. Kun mies tulee kotiin niin jaamme kotityöt, yleensä lauantaisin tehdään suursiivous. 

Kyllä minua loukkaa se, että minut nähdään jonain seksiautomaattina, jonka pitäisi antaa seksiä ja sitten vasta elämänlaatu paranee taloudellisesti.

Vaikea uskoa, että mies olisi kanssasi vain seksin takia, kun seksiä on noin vähän.

Vierailija
86/106 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitä seksiä pitää harrastaa juuri silloin, kun näkee että toisella on jokin asia kesken? Ihan sama tilanne, jos mies olisi vaikka pelaamassa, tai lähdössä juoksulenkille, ja ap heittäytyy nakuna sen eteen ja sanoo, että suhde on tässä, jos et heti paikalla nyt ala panemaan. Muuten ollaan vaan kavereita.

Ihan naurettavaa lapsellista käytöstä. Itse en olisi tuollaisessa suhteessa lainkaan, vaikka seksistä tykkäänkin. Mutta en mäkään menisi keskeyttämään miehen muita puuhia ja alkaisi vaatimaan ja kiristämään. Uhkailemaan erolla. Kunnon itkupotkuraivari- meininkiä. Aikuisten suhteissa on ihan muut tavat ratkaista ongelmat.

Pientä rajaa ap sanoo että heillä on ollut tänä vuonna 5 tai 6 kertaa seksiä. Avaruusseksikin on kerran kuussa. Tuo on sitäkin vähemmän. Mielestäni tuosta on jo oikeus sanoa että tämä oli tässä. 

Vierailija
87/106 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei saa seksiä kotoa, hakee sen muualta. Niin se vaan menee.

Älä tee asiasta sukupuolikysymystä. Kaikkia miehiä ei seksi kiinnosta, kaikki ei hae myöskään muualta.

Vierailija
88/106 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko sitä pillua on pantata? 🤦‍♂️

Vierailija
89/106 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet prostituutti.

Vierailija
90/106 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ois kuuma ja ihana ja hyvä sängyssä, noin ei kävisi. Mutta naiset jostain syystä päätyy usein suhteeseen miesten kanssa, joista eivät syty ja sitten käy noin, että netflix kiinnostaa enemmän kuin oma puoliso ja tulee kaikenlaista riitaa js ongelmia. Ero on ratkaisu. Ja seuraavan suhteeseen vain, jos on intohimoa.

Tuloksena pariutumisprosentti 0%.

Vierailija
91/106 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pientä rajaa ap sanoo että heillä on ollut tänä vuonna 5 tai 6 kertaa seksiä. Avaruusseksikin on kerran kuussa. Tuo on sitäkin vähemmän. Mielestäni tuosta on jo oikeus sanoa että tämä oli tässä. 

No tuossahan se syy on ihan selvästi! En mäkään varmaan ikinä saisi, jos olisin aina vonkumassa ja häiriköimässä kun toisella ihan muut asiat kesken. Eikä kiristys ja uhkailu muutenkaan toimi. Ap:n miehellä ei selvästi ole tilannetajua eikä se osaa tehdä aloitteita.

Vierailija
92/106 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole suomessakin aika normijärjestely että kun miehillä lähestulkoon aina on isompi palkka niin miehet maksaa elämisestä hieman enemmän. Hienoa jos nainen jaksaa kompensaatioksi tehdä enemmän kotitöitä..mielestäni siivous ja ruoanlaitto ja mahdollinen lastenhoito on ihan työtä! Varsinkin jos mies ei tämän rahallisen epätasapainon takia tee osaansa kotitöistä, mikä on periaatteessa vähän törkeää että vaan isomman palkkansa takia onnistuu vielä luistamaan kotitöistä.

Itselläni on pienempi palkka, mies maksaa enemmän kaikesta. Teen enemmän kotitöitä, ja olen aika väsynyt. Hoidan myös lapsia enemmän. Oma työni on ihan kokopäiväinen mutta huomattavasti pienemmän naisvaltaisen alan palkan vuoksi joudun tekemään enemmän kotona, koska elintaso on hieman parempi johon itse pystyisin. Se vaan menee niin ja olen hyväksynyt roolini, vaikka väsynyt olenkin.

Seksi ei mielestäni liity tähän yhtälöön vaan se asia pitäisi ratkaista liittämättä sitä perheen raha-asioihin. Mutta siis ap:lle sanoisin että kyllä nyt ainakin kahden viikon välein pitäisi seksiä olla mikäli rakastat miestäsi ettekä ole vain kämppiksiä.

Vierailija
93/106 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako kertaa olette tänä vuonna harrastaneet seksiä?

Vastaan nyt tähän kun on tullut niin paljon viestejä. En ole laskenut, varmaan 5-6 kertaa. Viimeksi 3 viikkoa sitten. 

No siis pakon edestä mies on joutunut ostamaan asioita tähän kotiin, koska erinäisten syiden vuoksi olen osa-aika työssä enkä pysty tienaamaan niin paljon. Mutta vastapainoksi minä hoidan kotia sen aikaa kun mies on töissä. Kun mies tulee kotiin niin jaamme kotityöt, yleensä lauantaisin tehdään suursiivous. 

Kyllä minua loukkaa se, että minut nähdään jonain seksiautomaattina, jonka pitäisi antaa seksiä ja sitten vasta elämänlaatu paranee taloudellisesti.

Oletan että teillä on maatila ja iso kasa muksuja. Muuten en pysty ymmärtämään miten voi kotitöitä olla noin paljon. Yksi tekee päivän kotitöitä ja lisäksi illallekin vielä kahdelle riittää. Jotain ihmeellistä tuossa on.

Vierailija
94/106 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käytännössä ylläpitää sun omaan tulotasoon nähden aivan liian korkeaa elintasoa ja palkkioksi hän saa ämmän, joka makoilee ikuisella Netflix-maratonilla.

Älä huolehdi miehesi kyllä sut enemmin tai myöhemmin jättää. Vaikka ei selvästikkään ole ulkonäöllä liikaa pilattu, niin joku toinen köyhä nainen vaihtaisi mieluusti paikkoja sinun kanssasi.

Itse piilotan aina naisilta tuloni ja maksan vain oman osuuteni. Mulle riittää se elintaso, mihin naisen kanssa yhtä paljon panostamalla pääsemme.

Vierailija
95/106 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kannattaisi katsoa peiliin, jos naista ei kiinnosta rakastelu miehen kanssa vaan mieluummin katsoo tv:tä. Minulla ei ole missään suhteissa ollut tuota ongelmaa. Aina on naiset halunneet. Mutta olenkin atleettinen, siisti ja puhdas, lyhythiuksinen, hyväkäytöksinen mies ja jaksan myös pitää naista hyvänä päivittäin.

Lisäksi olet nainen joka esittää miestä.

Vierailija
96/106 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokra maksetaan puoliksi ja kaikki muut laskut maksaa se, jonka nimissä se on. Ei mies ole elatusvelvollinen ja varmasti häntä kyrsii kun naisena odotat hänen maksavan ja pidät itsestään selvyytenä että hän maksaa enemmän koska tienaa enemmän. Tee enemmän töitä ja hanki sama määrä rahaa. Itse muijani kanssa maksan ainoastaan vuokran puoliksi ja muut laskut menee sen mukaan, kenen nimissä se tulee ja kuka on solminut sopimuksen. Ruuat maksetaan puoliksi ja juu naiseni tienaa vähemmän kuin minä.

Vierailija
97/106 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös seksin ostaminen ole laitonta?

Ei ole.

TORILLE!!!

Vierailija
98/106 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-maista!! Vain nhl playoffs hyväksyttävä syy kieltäytyä.

Vierailija
99/106 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄYSIN OIKEN  !!!   Yksikään mies ei katsele eikä siedä ensimmäistäkään naista sen "mahtavan" seuran takia, vaan PILLUN takia. Jos ei toosaa, ei fyffeä. Hyvin yksinkertaista.

Vierailija
100/106 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo. Mun mielestä naisillakin pitäisi olla lupa kieltäytyä.

Kuten tässäkin tapauksessa, jos JA kun elää miehen rahoilla, silloin EI OLE oikeutta kieltäytyä. Kun elää omasta selkänahastaan, saa kieltäytyä just niin paljon kun haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi