Mies sanoi että jos seksiä ei tule niin rahallinen panostus suhteeseen loppuu
Olen osa-aika työssä ja tienaan todella paljon vähemmän, mutta hoidan sen edestä kotia. Meille tuli kinaa kun mies taas yritti hyväillä eilen eikä minua kiinnostanut (EA2020 toka jakso kesken :D). Tänään aamulla mies sitten sanoi, että hän laittaa vain sen verran rahaa yhteiselle tilille, että saadaan laskut maksettua, jos eletään vain kämppiksinä. Onko reilua?
Kommentit (106)
Miehen kannattaisi katsoa peiliin, jos naista ei kiinnosta rakastelu miehen kanssa vaan mieluummin katsoo tv:tä. Minulla ei ole missään suhteissa ollut tuota ongelmaa. Aina on naiset halunneet. Mutta olenkin atleettinen, siisti ja puhdas, lyhythiuksinen, hyväkäytöksinen mies ja jaksan myös pitää naista hyvänä päivittäin.
Kämppikset muuten hoitaa kotityöt puoliksi. Toivottavasti mies ei kuvitellut, että sen suhteen ei tulisi mitään muutoksia. Voi yllättyä.
Outo mies, ja sanoisin että pahasti vajaa. Meillä jos loppuu seksi niin lähtee nainen kiertoon. Sama kohtalo olisi minullakin jos alkaisin pihtaamaan. M43
Meillä mä elätän meidät, mies hoitaa vain henkilökohtaiset laskunsa omilla rahoillaan. Mä hoidan omani + yhteiset. Mies tekee joskus peruskotityöt eli imurointi, tiskit, luuttuaminen, joita siis itsekin teen. Mulle jää kuitenkin on esim hajulukkojen ja lattiakaivojen putsaukset, ikkunoiden pesu, jääkaapin/pakastimen siivous, sulatus ja pesu sekä vaatehuolto.
Sen lisäksi oon alkanut saamaan pakkeja jos yritän lähennellä, yleensä on peli kesken.
Tsiisus että ottaa koko naiseuden päälle kun on itsensä tällännyt ja yrittää ja sit törkätään pois kun rolätään luuria. "Ei nyt!"
Muutenkin mielenkiinto aina muualla. Tuntuu että mua ei kuulla eikä nähdä, ei oteta tosissaan eikä varsinkaan arvosteta kuten kumppania kuuluu.
Itselle on tärkeää tehdä yhteistä aikaa ja huomioida toista kaikin tavoin.
Itsekin oon jo lopettanut kaiken ylimääräisen ostamisen miehelle, ostan nykyään esim vaan ruokaa josta itse pidän, jos ei suostu syömään niin ihan sama. Sen puhelinlasku ei kuulu mulle. Sen ruokatilanne ei kuulu mulle.
Tässä lähinnä odottelen, että tuleeko viimeinen kyllästyminen viikon vai parin kuukauden päästä, kohti loppuahan täs ollaan menossa, en tiedä tunnenko enää mitään. En mä tätä yksinään voi korjata kun kumppani ei tajua omaa osuuttaan, en tiedä huvittaisko ees enää vaikka alkaisin toimimaan. Mä en saa tästä mitään.
Jotenkin samaistun mieheesi.
Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Kämppikset muuten hoitaa kotityöt puoliksi. Toivottavasti mies ei kuvitellut, että sen suhteen ei tulisi mitään muutoksia. Voi yllättyä.
Kämppikset hoitavat myös itse omat ruokaostoksensa, viihde-elektroniikan jne. Toivottavasti AP ei luule, että saa enää katsella sitä miehen iPadia tai miehen ostamasta telkkarista yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Montako kertaa olette tänä vuonna harrastaneet seksiä?
Vastaan nyt tähän kun on tullut niin paljon viestejä. En ole laskenut, varmaan 5-6 kertaa. Viimeksi 3 viikkoa sitten.
No siis pakon edestä mies on joutunut ostamaan asioita tähän kotiin, koska erinäisten syiden vuoksi olen osa-aika työssä enkä pysty tienaamaan niin paljon. Mutta vastapainoksi minä hoidan kotia sen aikaa kun mies on töissä. Kun mies tulee kotiin niin jaamme kotityöt, yleensä lauantaisin tehdään suursiivous.
Kyllä minua loukkaa se, että minut nähdään jonain seksiautomaattina, jonka pitäisi antaa seksiä ja sitten vasta elämänlaatu paranee taloudellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaan nyt tähän kun on tullut niin paljon viestejä. En ole laskenut, varmaan 5-6 kertaa. Viimeksi 3 viikkoa sitten.
No siis pakon edestä mies on joutunut ostamaan asioita tähän kotiin, koska erinäisten syiden vuoksi olen osa-aika työssä enkä pysty tienaamaan niin paljon. Mutta vastapainoksi minä hoidan kotia sen aikaa kun mies on töissä. Kun mies tulee kotiin niin jaamme kotityöt, yleensä lauantaisin tehdään suursiivous.
Kyllä minua loukkaa se, että minut nähdään jonain seksiautomaattina, jonka pitäisi antaa seksiä ja sitten vasta elämänlaatu paranee taloudellisesti.
No tulihan se sieltä 😂😂😂
Nyt enempi ihmetyttää miten ihmeessä et ole saanut lähtöpasseja jo aikaisemmin. Millä kiristät miestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kämppikset hoitavat myös itse omat ruokaostoksensa, viihde-elektroniikan jne. Toivottavasti AP ei luule, että saa enää katsella sitä miehen iPadia tai miehen ostamasta telkkarista yhtään mitään.
Tietenkin. Ruokaostoissa nainen taatusti säästää, kun ei tarvitse maksaa osaa miehen ruuista. Viihde-elektroniikan vetäminen keskusteluun on typerää. Tabletit on muutenkin henkilökohtaisia eikä aloituksessa kerrottu, kuka telkkarin on maksanut.
Meillä vastaavassa tilanteessa mies saisi pestä pyykkinsä taloyhtiön pesutuvassa. Imurikin olisi miehellä ostoslistalla.
Vierailija kirjoitti:
On reilua.
Tosin kämppikset yleensä maksavat omat kulunsa ihan itse.
Mitä sä ap teet?
Kämppikset yleensä tekevät omat kotityönsä itse.
Nyt ap tekee kotityöt miehen puolesta. Jos kerran kämppiksiä ollaan, se pitää heti lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ihan järkyttävän vähän. Vain 5-6 kertaa koko vuonna ja nyt ollaan jo syyskuussa. Älä huoli kohta saat olla yksin eikä tarvitse harrastaa seksiä ollenkaan. Ei tuohon auta kuin ero niin pääsee mies etsimään naista jolla on normaalit halut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On reilua.
Mitä sä ap teet?Kämppikset yleensä tekevät omat kotityönsä itse.
Nyt ap tekee kotityöt miehen puolesta. Jos kerran kämppiksiä ollaan, se pitää heti lopettaa.
Eipäs tee vaan AP sanoi, että tekee siihen asti kunnes mies tulee kotiin ja sitten tekevät yhdessä. Eli mies käy töissä ja tekee oman osansa kotitöistä JA maksaa vielä naisen elämisen. Nainen katsoo Ensitreffejä ja limaa pimpin kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin. Ruokaostoissa nainen taatusti säästää, kun ei tarvitse maksaa osaa miehen ruuista. Viihde-elektroniikan vetäminen keskusteluun on typerää. Tabletit on muutenkin henkilökohtaisia eikä aloituksessa kerrottu, kuka telkkarin on maksanut.
Meillä vastaavassa tilanteessa mies saisi pestä pyykkinsä taloyhtiön pesutuvassa. Imurikin olisi miehellä ostoslistalla.
Meillä ukkeli saisi pakata kamppeensa ja etsiä elättäjänsä muualta. Minun parisuhteessa seksistä nauttivat molemmat, VÄHINTÄÄN viikoittain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On reilua.
Mitä sä ap teet?Kämppikset yleensä tekevät omat kotityönsä itse.
Nyt ap tekee kotityöt miehen puolesta. Jos kerran kämppiksiä ollaan, se pitää heti lopettaa.Eipäs tee vaan AP sanoi, että tekee siihen asti kunnes mies tulee kotiin ja sitten tekevät yhdessä. Eli mies käy töissä ja tekee oman osansa kotitöistä JA maksaa vielä naisen elämisen. Nainen katsoo Ensitreffejä ja limaa pimpin kiinni.
Joo hieman särähtää tämä minullakin korvaan. Se, että siivoat omat roskasi päivän aikana ei tarkoita että "pidät kodista huolta", vaan että olet yli 4-vuotias ja sinun voi olettaa siivoavan omat roskasi. Reilumpaa olisi että hoidat lähes kaikki kotityöt ja mies vaan siivoaa sitten omat astiansa syötyään tiskikoneeseen.
Täällä on kyllä harvinaisen epäempaattisia kommentoijia. Itse olen naimisissa varakkaan miehen kanssa, jolla on suurten palkkatulojen lisäksi paljon perittyä omaisuutta. Itse olen ollut nuorempana burn outin kautta päätynyt pariksi vuodeksi vaikeaan masennukseen ja sen työkyvyttömyyden CV:en jättämän aukon vuoksi kelpaan vain huonopalkkaisiin keikka- tai pätkätöihin.
Esimerkiksi viime kuussa minulla oli kaksi kokonaista työpäivää, koska korona on iskenyt lujaa työnantajaani. Niistä tuli palkkaa jopa 120 euroa ja loput työmarkkinatukea n. 530 euroa. Käytännössä kaikki rahani menevät yhteiseen elämään samalla, kun mies kerryttää omaisuuttaan.
Mieheni on tehnyt ihan samaa kuin ap:n mies. Jos tekisi vielä, lähtisin lätkimään heti.
Ja ulisijoille; olen pyrkinyt yliopistoon nyt kolme vuotta peräkkäin (vaikealle alalle) pääsemättä. Lisäksi olen hakenut töitä koko ajan nelisen vuotta, mutta en voi sairastumiselleni mitään.
Taidat maata aina perse homeessa sohvalla ja katsoa jotain hyvää sarjaa. Eiköhän se mies sut kohta jätä niin riittää aikaa katella sarjoja kun vielä kela maksaa asunnon ja tuet niin ei tarvii töissäkään käydä.
Voimaantunu perus suomi nainen.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on kyllä harvinaisen epäempaattisia kommentoijia. Itse olen naimisissa varakkaan miehen kanssa, jolla on suurten palkkatulojen lisäksi paljon perittyä omaisuutta. Itse olen ollut nuorempana burn outin kautta päätynyt pariksi vuodeksi vaikeaan masennukseen ja sen työkyvyttömyyden CV:en jättämän aukon vuoksi kelpaan vain huonopalkkaisiin keikka- tai pätkätöihin.
Esimerkiksi viime kuussa minulla oli kaksi kokonaista työpäivää, koska korona on iskenyt lujaa työnantajaani. Niistä tuli palkkaa jopa 120 euroa ja loput työmarkkinatukea n. 530 euroa. Käytännössä kaikki rahani menevät yhteiseen elämään samalla, kun mies kerryttää omaisuuttaan.
Mieheni on tehnyt ihan samaa kuin ap:n mies. Jos tekisi vielä, lähtisin lätkimään heti.
Ja ulisijoille; olen pyrkinyt yliopistoon nyt kolme vuotta peräkkäin (vaikealle alalle) pääsemättä. Lisäksi olen hakenut töitä koko ajan nelisen vuotta, mutta en voi sairastumiselleni mitään.
Elikkä sun mielestä jos sulla ei ole töitä niin on epäreilua että mies tienaa ja kerryttää omaisuuttaan?
Auttaisiko tähän epäreiluuteen että mies antaisi vaikka puolet sulle vai jäisikö myös kokonaan töistä pois siksi aikaa että sinä olet taas töissä?
Vierailija kirjoitti:
Miehen kannattaisi katsoa peiliin, jos naista ei kiinnosta rakastelu miehen kanssa vaan mieluummin katsoo tv:tä. Minulla ei ole missään suhteissa ollut tuota ongelmaa. Aina on naiset halunneet. Mutta olenkin atleettinen, siisti ja puhdas, lyhythiuksinen, hyväkäytöksinen mies ja jaksan myös pitää naista hyvänä päivittäin.
Minäkin olen siisti, puhdas, atleettinen jne ja seuraa löytyisi aina baarista tai tinderistä, mutta panostan parisuhteeseen jossa kumppani tosin ei halua kovin usein seksiä. Että ei aina ole vika miehessäkään. Kumppanini ei halua seksiä usein, ei väliä kuka olisi kumppanina.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ois kuuma ja ihana ja hyvä sängyssä, noin ei kävisi. Mutta naiset jostain syystä päätyy usein suhteeseen miesten kanssa, joista eivät syty ja sitten käy noin, että netflix kiinnostaa enemmän kuin oma puoliso ja tulee kaikenlaista riitaa js ongelmia. Ero on ratkaisu. Ja seuraavan suhteeseen vain, jos on intohimoa.
Mutta miesten haluttomuus on toki eri asia?