Xenian asunto myynnissä
Tarjouskaupassa ja lähtöhinta 220t. Aika ison lainan on yksin saanut? Ymmärrän, että Helsingissä asunnot on kalliita, mutta oli kyllä yllätys tuo hinta!
Kommentit (160)
Tuo on kyllä kaunis asunto. Olen itse myymässä omaa 20 neliön yksiötä tästä keskustasta ja etsimässä aavistuksen isompaa samalta seudulta. Melkein tekisi mieli käydä katsomassa. :)
No eipä se siellä kauaa viihtynyt.
Onpa erikoinen pömpelimallinen liesituuletin, enpä ole tuommoista aiemmin nähnyt
Ihan kiva ja kivalla sijainnilla mitä nyt vähän melua. Hintaa ina alas niin menee varmasti..
No, muuttaako Xenttu nyt Lontooseen vai mistä tuulee?
eiks sen pitäis kaks vuotta asua siinä kämpässä ennen myyntiä, muuten joutuu niitä veroja makselee paljon tai jotain?
Törkeällä hinnalla yrittää myyjä, mutta ainahan saa katsoa, että onko tyhmiä liikenteessä.
T. töölöläinen
Eivätkös olleet hankkimassa isompaa Helsingistä, että mahtuisi esim. Evechicin varasto sinne? Ja ilmeisesti mies myös.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 19:22"]
Tuo on kyllä kaunis asunto. Olen itse myymässä omaa 20 neliön yksiötä tästä keskustasta ja etsimässä aavistuksen isompaa samalta seudulta. Melkein tekisi mieli käydä katsomassa. :)
[/quote]
Vuosi 2013 tulee olemaan ullakon rakennusvirheiden korjausta. Sen lisäksi tullaan vuosina -13 ja -14 tekemään seuraavia korjaus- ja huoltotöitä: vesikaton huoltomaalaus, valumavesien poisjohtamisen parantaminen pihalla, viemärien painehuuhtelu 2013, patteriverkoston tarkastus ja perussäätö sekä kiertovesijärjestelmään liitettävän suoja-aineen syöttöjärjestelmän hankkiminen, linjasäätöventtiilien uusinta, pääkytkimen vaihto, porraskäytävien valaistusjärjestelmän peruskunnostus sekä porraskäytävien huoltomaalaus 2014.
Nyt kävin pitkästä aikaa lukemassa X:n blogia, he ovatkin muuttamassa isompaan asuntoon Helsingissä. Minä kun luulin, että brittimies on jo kyllästynyt Suomeen.
Mutta varmasti tuo asunto menee kaupaksi hyvään hintaan. Yksiöillä Helsingissä on kova kysyntä vaikka asuntokauppa muuten tökkii.
kuka laittaa nettiin kuvia, joissa näkyy henkilökohtaisia valokuvia ja vielä monta?? Varsinkin, kun bloggaamisen takia X:ää saattaa seurata vaikka mitkä stalkkerit. Muutenkin vaikuttaa jotenkin todellisuudesta vieraantuneelta kaikki mulle heti nyt-tapaukselta tämä bloggaaja, ei mitään pitkäjänteisyyttä toimissaan.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 20:05"]
Muutenkin vaikuttaa jotenkin todellisuudesta vieraantuneelta kaikki mulle heti nyt-tapaukselta tämä bloggaaja, ei mitään pitkäjänteisyyttä toimissaan.
[/quote]
Näin on.
Muutaman tonnin yrittää netota vuoden takaisesta. Tosin paljoakaan päälle 210 tonnin en usko saavan. Ja ne verot menee ainoastaan myyntivoitosta, kun tuossa asunnossa ei ole asuttu kahta vuotta. Tässä tapauksessa en usko verotettavaa voittoa tulevan, vaikka lattia onkin vaihdettu...
[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 19:54"]
täytyy xentun olla rich.
[/quote]
Mä olen edelleenkin sitä mieltä, että se laina on takuulla Xenian mamman nimissä.
Aika kova hinta - lähtöhinta 213t (velaton 220t) ja tarjoukset tästä ylöspäin. Kun Xenia tuon osti niin myyntihinta oli 211t ja velaton myyntihinta 217t ja tuskin maksoi silloin täyttä hintaa, kun ei ollut tarjouskauppa. Mutta eihän se ole tyhmä joka pyytää.. ;)
[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 19:43"]
eiks sen pitäis kaks vuotta asua siinä kämpässä ennen myyntiä, muuten joutuu niitä veroja makselee paljon tai jotain?
[/quote]
2v. pitäisi asua, jos haluaa myyntivoiton verottomana. Mutta se myyntivoitto ei tässä tapauksessa varmaan kovin suuri ole, joten sillä ei taida juuri nyt olla merkitystä.
Voihan se olla, että S on se, joka tässä suhteessa haluaa koko ajan uusia tuulia. Xenia yrittää pitää miehen tyytyväisenä?