Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Xenian asunto myynnissä

Vierailija
06.10.2013 |

Tarjouskaupassa ja lähtöhinta 220t. Aika ison lainan on yksin saanut? Ymmärrän, että Helsingissä asunnot on kalliita, mutta oli kyllä yllätys tuo hinta!

http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/8061593

Kommentit (160)

Vierailija
141/160 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

omg ottaako joku nuo peukutukset noin tosissaan?

Vierailija
142/160 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni tosiaan on 14-viikkoinen labbiksen pentu ja en voisi kuvitellakaan tähän vielä jotain pikkuvauvaa :D En sano etteikö siitä selviäisi mutta en haluaisi että esikoiseni joutuisi jakamaan huomion koiranpennun kanssa.

Omasta mielestäni on ehkä hieman naiivia hankkia lapsi ja koiranpentu samaan aikaan. Ottaen vielä huomioon kuinka tuore suhde heillä on ja vielä se että toinen on vielä eri kulttuurista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/160 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin tuota xenian miehen blogia ja jotenkin siitä saa sellaisen kuvan että mies on aika menevä ja vilkkaAn oloinen tyyppi..sukellusmatkat yms joka puolelle...en todellakaan miestä tunne ja voin olla väärässä mutta toivottavasti mies jaksaa asua ja elää Suomessa ja sitoutua lapseen sekä yritykseen pidemmällä tähtäimelläkin....

Vierailija
144/160 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 21:24"]

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 19:50"]

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 16:21"]

Nyt x kertoi että hankkivat vauvan lisäksi koiranpennun ja labbista ovat suunnitelleet. Täytyy sanoa näin 14 viikkoisen labbiksen omistajana että ei kovin hyvä idea hankkia koiraa vauvan kanssa samaan aikaan. Vieläpä ensimmäista koiraa..

[/quote]

Silti maailma on pullollaan terveitä ihmisiä, jotka selviävät pahemmastakin kuin koirasta, muutosta, yrittämisestä ja uudesta suhteesta. Itse en edes käsitä, mitä ihmeellistä tuossa on? Minun elämässäni asioilla on tapana "kasaantua", on kaikkea ja sitten välillä todella suvantovaihde. 

Eiköhän oikeustieteitä opiskeleva, tervepäinen nuori nainen jolla on kunnollinen mies rinnallaan, hyvät vanhemmat, paljon ystäviä, terveelliset elämäntavat ym. selviä tästä "koettelemuksesta"  :)

[/quote]

Ja tälle viimeisimmälle kommentille viisi peukkua alas, MIKSI? 

[/quote]

Usein nämä "kasaantuvat" asiat elämässä ei ole väkisin, tietoisesti hankittuja. Entä sitten kun arvaamaton elämä tuo vielä lisää vastoinkäymisiä? Lapsella on koliikki tai  vamma, vanhempi sairastuu tai mitä tahansa elämän arvaamattomia, surullisia mutta niin inhimillisiä käänteitä tapahtuu. Silloin kuka tahansa on koetuksella, mutta miksi itse väkisin hankkia jo NYT niitä (kasaantuvia) haasteita, eikä odottaa, että näkee ensin miten arki lähtee sujumaan? Ei pidä maalata piruja seinälle, mutta ihan oikeasti, kyllä meistä jokainen tietää, että elämä ei ole niin helppoa ja näitä arvaamattomia käänteitä tulee. 

Vierailija
145/160 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koska niitä arvaamattomia käänteitä tulee, niin paras keino käsitellä asiaa täällä nettipalstalla on olla vahingoniloinen ja suorastaan ilkeä, naureskella ja sanoa naiiviksi ja mulle-kaikki-nyt-heti-ihmiseksi?

Kun mitään ystävällisyyttähän nämä vastaukset tässä ketjussa ei todellakaan ole. 

Minua kuvottaa tällainen käytös. Hehän muuttavat asuntoon pian ja se on valmis ennen vauvan syntymää. Koirakin on 4kk kun vauva syntyy, ja vauva on vasta ensimmäinen jonka kanssa kyllä ehtii (ja jopa jaksaa jos tuuri käy!) tehdä vaikka mitä. Xenian vanhemmat asuvat samalla paikkakunnalla jne. 

Joo, koira voi olla sekopää ja vauva sairas ja mies menevä, mutta kun meistä kukaan ei tunne heitä oikeasti eikä tiedä, mihin nuo kaksi parhaimmillaan pystyvät. Sillä ihmisillä on tapana pystyä, oli tilanteet haluttuja tai ei. Ja jos se pahin skenaario tapahtuu, niin mitä sitten? Toivotaan, että kaikki menee hyvin (vaikka tiedän, että suurin osa teistä toivoo päinvastaista ja teidän maailma on pelastettu, jos Xenialla joku menisikin huonosti - niin kateellisia paskoja täällä pyörii).

Vierailija
146/160 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 21:39"]

luin tuota xenian miehen blogia ja jotenkin siitä saa sellaisen kuvan että mies on aika menevä ja vilkkaAn oloinen tyyppi..sukellusmatkat yms joka puolelle...en todellakaan miestä tunne ja voin olla väärässä mutta toivottavasti mies jaksaa asua ja elää Suomessa ja sitoutua lapseen sekä yritykseen pidemmällä tähtäimelläkin....

[/quote]

Tuommoisen blogin perusteella ei nyt oikeasti voi sanoa juuta eikä jaata. Onhan mies kuitenkin ainakin pari vuotta Xeniaa vanhempi, eli kolmekymppinen kohta, ja on jo viettänyt railakasta nuoruutta. Voi olla että on juuri siksikin ollut vilkas ja menevä, kun ei ole sitä oikeaa sattunut kohdalle jonka kanssa vakiintua?

Vierailija
147/160 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole kateellinen paska ...en kadehdi xeniaa enkä toivo hänelle mitenkään huonoa... eikä täällä mielestäni ole kovin ikävää arvostelua Tässä keskustelussa ainakaan.. Onhan se niin että olisihan se tuossa tilanteessa fiksua keneltä tahansa muultakin kuin xenialta vähän pidempään "kattella" kuin toimia hetken mielijohteesta tunteiden vietävänä mutta Tehkööt kaikki mitä tekee ja kuinka parhaaksi näkee....

Vierailija
148/160 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 21:47"]

Ja koska niitä arvaamattomia käänteitä tulee, niin paras keino käsitellä asiaa täällä nettipalstalla on olla vahingoniloinen ja suorastaan ilkeä, naureskella ja sanoa naiiviksi ja mulle-kaikki-nyt-heti-ihmiseksi?

Kun mitään ystävällisyyttähän nämä vastaukset tässä ketjussa ei todellakaan ole. 

Minua kuvottaa tällainen käytös. Hehän muuttavat asuntoon pian ja se on valmis ennen vauvan syntymää. Koirakin on 4kk kun vauva syntyy, ja vauva on vasta ensimmäinen jonka kanssa kyllä ehtii (ja jopa jaksaa jos tuuri käy!) tehdä vaikka mitä. Xenian vanhemmat asuvat samalla paikkakunnalla jne. 

Joo, koira voi olla sekopää ja vauva sairas ja mies menevä, mutta kun meistä kukaan ei tunne heitä oikeasti eikä tiedä, mihin nuo kaksi parhaimmillaan pystyvät. Sillä ihmisillä on tapana pystyä, oli tilanteet haluttuja tai ei. Ja jos se pahin skenaario tapahtuu, niin mitä sitten? Toivotaan, että kaikki menee hyvin (vaikka tiedän, että suurin osa teistä toivoo päinvastaista ja teidän maailma on pelastettu, jos Xenialla joku menisikin huonosti - niin kateellisia paskoja täällä pyörii).

[/quote]

Keskustelupalstat on sitä varten, että ihmiset voivat jakaa mielipiteitään ja kokemuksiaan. Itse en ole täällä sitä varten, että kateellisena paskana odotan jonkun toisen henkilön epäonnistumista. Itse olen täällä kertomassa oman mielipiteeni ja kuulemassa toisten mielipiteitä. Xenia on kertonut oman mielipiteensä ja kannanottonsa asiaan, mitä todella arvostan! Vaikka minun mielipiteeni on eri kuin hänen, ei se tarkoita sitä, että olen kateellinen paska, vaan se tarkoittaa sitä, että mielipiteeni on eri. That's it! Jokaisella on oikeus ilmaista mielipide, naurettavaa on se, että sen perusteella jokin leimataan paskakasaksi. Ihmisillä todella on tapana pystyä ja kyetä taistelemaan perheensä edestä. Ihmisillä on myös tapana varoittaa toisia kokemuksensta perusteella ja jakaa kokemuksiaan ja mielipiteitään. Voi kun sinäkin ymmärtäisit, että mielipiteen ilmaisijat eivät ole aina niitä kateellisia paskoja, jotka toivovat toisille pahaa.

Vierailija
149/160 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 21:54"]

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 21:47"]

[/quote]

Keskustelupalstat on sitä varten, että ihmiset voivat jakaa mielipiteitään ja kokemuksiaan. Itse en ole täällä sitä varten, että kateellisena paskana odotan jonkun toisen henkilön epäonnistumista. Itse olen täällä kertomassa oman mielipiteeni ja kuulemassa toisten mielipiteitä. Xenia on kertonut oman mielipiteensä ja kannanottonsa asiaan, mitä todella arvostan! Vaikka minun mielipiteeni on eri kuin hänen, ei se tarkoita sitä, että olen kateellinen paska, vaan se tarkoittaa sitä, että mielipiteeni on eri. That's it! Jokaisella on oikeus ilmaista mielipide, naurettavaa on se, että sen perusteella jokin leimataan paskakasaksi. Ihmisillä todella on tapana pystyä ja kyetä taistelemaan perheensä edestä. Ihmisillä on myös tapana varoittaa toisia kokemuksensta perusteella ja jakaa kokemuksiaan ja mielipiteitään. Voi kun sinäkin ymmärtäisit, että mielipiteen ilmaisijat eivät ole aina niitä kateellisia paskoja, jotka toivovat toisille pahaa.

[/quote]. aamen..niin samaa mieltä! Miksi kaikki otetaan aina kateutena...täälläkin on ihan fiksua keskustelua aiheesta eikä haukkumista.

Vierailija
150/160 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sokeita te olette joidenkin kommenteille?! Jos kommentissa ollaan samaa mieltä, kaikki on asiallista tekstiä sitten?

Tätä nuorta naista on räävitty täällä mennen tullen, ja sellaisin sanankääntein että ihan oikeasti ensimmäinen ja viimeinen mieleen tuleva sana on kateus, vaikka se olisi kuinka kulututte käsite tällä palstalla (tai ehkä siihenkin on syynsä, että täällä tulee se usein luettua, onhan täällä niin räävintöntä sakkiakin liikkeellä). 

Vierailija
151/160 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, eikö Xenian tai tuon miehen ympärillä ollut ketään järkevää toppuuttelemaan, nythän se on jo liian myöhäistä monilta osin?? Arkkitehti-isä, jep, niin varmaan. Normaalisti kuvittelisi että akateemiset osaa ajatella edes hieman nenäänsä pidemmälle ja punnita vaihtoehtoja, onhan Xenia itsekin yliopistossa, ilmeisesti siellä ei kaivata näkemystä metriä kauemmas. ;-D

Eniten ehkä ihmettelen mikä on sellainen mies joka lähtee outoon maahan (josta tuskin peribrittiläisenä oli kuullutkaan ennen Xenian tapaamista) ilman työtä, ilman ystäviä, sukulaisia ja nyt vielä roudaannuttaa itsensä keskelle ei-mitään maaseudulle jossa tuskin sujuvasti joka puolella puhutaan englantia! Jo se että suomalainen noin vain alle vuodessa perustaisi perheen, ostaisi omistusasunnon Briteistä olisi tosi rohkeaa vaikka me sentään luetaan sitä kieltä sammuttimen kokoisista alkaen sekä koulussa että kaikkialla muuallakin. Tämä heebo tulee maahan jossa puhutaan käsittämätöntä kieltä jota (toivottavasti) hänen lapsensakin tulee pääosin puhumaan. On siinä, selvästi tooosi tarkkaan asiat mietitty. :-D

Vierailija
152/160 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 08:05"]

Eniten ehkä ihmettelen mikä on sellainen mies joka lähtee outoon maahan (josta tuskin peribrittiläisenä oli kuullutkaan ennen Xenian tapaamista) ilman työtä, ilman ystäviä, sukulaisia ja nyt vielä roudaannuttaa itsensä keskelle ei-mitään maaseudulle jossa tuskin sujuvasti joka puolella puhutaan englantia! Jo se että suomalainen noin vain alle vuodessa perustaisi perheen, ostaisi omistusasunnon Briteistä olisi tosi rohkeaa vaikka me sentään luetaan sitä kieltä sammuttimen kokoisista alkaen sekä koulussa että kaikkialla muuallakin. Tämä heebo tulee maahan jossa puhutaan käsittämätöntä kieltä jota (toivottavasti) hänen lapsensakin tulee pääosin puhumaan. On siinä, selvästi tooosi tarkkaan asiat mietitty. :-D

[/quote]

Mitä ihmeellistä muutossa on tässä globaalissa maailmassa? Eikö tää mies ole muutenkin matkustellut paljon ja maalta itsekin kotoisin. Avoin, avarakatseinen, rohkea ja rakastunut. Selvästi.

Toivon koko perheelle ihanaa tulevaisuutta.

Vierailija
153/160 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä tuon ikäisillä on ihan yleistä, että lapsi hankitaan tilanteeseen joka ei aina ihan kaikilta osin ole perinteisellä tavalla "täydellinen". Monella se vauvakuume vaan on tosi kova ja Xeniakin olisi joutunut odottamaan varmaan useamman vuoden jos olisi halunnut edetä perinteisen kaavan mukaan. Ja kärsivällisyyshän ei hänen omien sanojensakaan mukaan ole hänen vahvuuksiaan.

Itseäni eniten mietityttää tuo koiranpentu. Kouluttamiseen menevän ajan määrää kun on aika vaikea arvioida, varsinkaan jos aikaisempaa kokemusta koiran ottamisesta ei ole. Ja vauvan elämän ensimetrien sujuvuutta on vielä vaikeampi ennustaa. Siihen kun vielä lisätään uusi talo, jossa tehdään pientä pintaremppaa vielä raskauden loppuvaiheille niin tekemistä kyllä riittää.

Ja Xenia tuskin voi jäädä perinteiselle äitiyslomalle. Mies ei varmaankaan yksin pysty pyörittämään nettikauppaa ja portaaleissa käsittääkseni vaaditaan tiettyä postaustahtia, josta voidaan varmaan lapsen syntymän vuoksi hiukan joustaa, mutta uusi bloggaaja tuskin saa pitää monen kuukauden vapaata. Kuulostaa siis aika hurjalta, että töitä pitäisi tehdä ihan raskauden loppumetreille ja heti vauvan synnyttyä. Noita töitä kun tuskin voi tuollaisessa elämäntilanteessa jättää tekemättä.

Onneksi Xenia vaikuttaa todella tarmokkaalta ja reippaalta, toivon että kaikki sujuu hyvin ja että vauva on helppo tapaus. Tuo kaikki yhdistettynä esim. koliikkiin tai lapsen hankalaan allergiaan kuulostaisi meinaan todella rankalta, ihan kenelle tahansa.

Vierailija
154/160 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te puhutte niin kuin Xenia tekisi itse kaiken. Mitä, jos se mies hoitaa nettikaupan postitukset, talon pintarempan (oikeasti todella nopeaa, jos vain vaihtaa tapetteja ja listoja ja maalaa) ja koiran kouluttamisen? 

Ja Xenia hoitaa vauvaa ja blogiaan?

Vierailija
155/160 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettikaupan hoito vaatii ihan varmasti ainakin jonkun verran Xenian panostusta. Sivusto kun on suomeksi, mies tuskin voi yksin lisäillä tuotteita myyntiin ja luulenpa, että se on Xenia, joka hoitaa myyntiin tulevien tuotteiden valitsemisen. Ja tuskin S myöskään noita vaatteiden kuvauksia yksinään hoitaa. Ja jos koiralla on kaksi omistajaa, niin eikö olisi ihan kiva, että molemmat osallistuvat koulutukseen ainakin jollain tasolla? Ja jos mies hoitaa kauppaa ja remppaa niin kai Xenian on pakkokin sitä koiraa hoitaa. Ja voisin kuvitella, että Xenia toivoisi S:n osallistuvan myös siihen vauvan hoitoon.

Lähinnä siis ihmetyttää se, että näyttää siltä, etteivät he hirveästi yritä rauhoittaa tilannetta ennen vauvan syntymää. Ymmärrän hyvin, että tekemistä on hamstrattu ennen tietoa vauvasta ja että uuden asunnon hankkiminen on välttämätöntä, mutta tossa on kyllä aika paljon tekemistä.

Ehkä he sitten hidastavat tahtia vauvan tultua, mutta tossa on vaan aika monta juttua, joita on vaikea siirtää syrjään siksi aikaa kun haluaa vaan nauttia uudesta tulokkaasta.

Vierailija
156/160 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä milloin Suomesta tuli maa,jossa ilman koiraa perhe ei ole perhe.

Vierailija
157/160 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 14:33"]

En ymmärrä milloin Suomesta tuli maa,jossa ilman koiraa perhe ei ole perhe.

[/quote]

Jo vuosia sitten. Suomi on koiramaa. Pitäähän perheessä koira :) Itse en voisi kuvitellakaan eläväni ilman koiraa, mutta en lähtisi hankkimaan labradoria, ensimmäistä koiraa, ensimmäisen lapsen syntymän alla. Hiljaa hyvää tulee, mutta se ei taida ollakaan Xenian motto.

Vierailija
158/160 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xenian okt jo myynnissä?

Vierailija
159/160 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myynnissä etuovi.com talo.

Vierailija
160/160 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näytä menevän kaupaksi, naapurikin sai jo omansa myytyä. Pikkuhiljaa kannattais jo laskea hintaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi