Saanko kokeilla ennustaa?
Nyt olisi henkisiä taitoja opetteleva kenties tuleva ennustaja paikalla :) Saat kysyä mitä tulee mieleen. En voi luvata että vastaan tasan oikein kysymyksiin kuten "Minkä väriset hiukset minulla on" mutta voin antaa jotain suuntaa tulevaisuudesta, jos kysyt sitä mukaa miten tulee välähdyksiä.. Vastaan ainakin ensimmäisille, voi kestää hetken.
Kommentit (87)
nro 38: kiitos vastauksesta...toisaalta harmi, mutta hyvä jos mulle joku löytyy. saanko vielä lapsia? Exän kanssa siis 2 ja ikää 43, joten melko varmasti ei.
Millaisena näet ensi vuoden minun kannaltani?
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 17:40"]
Mitä mun kannattaisi tehdä veljeni suhteen, joka ei suostu edes vastaamaan mulle sähköposteihin tai puheluihin.
[/quote]
Näen että veljesi tarvitsee apua. Hän on vihaisessa mielentilassa ja hieman käpertynyt itseensä. Hän ei ole valmis hyväksymään sinua nyt. Näen selkeästi että hänellä on vaikea vaihe nyt menossa. Hän toipuu kyllä pikkuhiljaa ja myöhemmin pääset osaksi hänen elämäänsä. Tunnetkohan jonkun hänen ystävistään edes vähän? Voisit pyytää tuota ystävää lähestymään häntä.
- Ap
Näetkö mulle mitään? Kuis terveys?
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 17:43"]
Mites mun ura-asiat, mihin suuntaan pitäis elämässä lähteä?
[/quote]
Näen että sinulla on jo jotain mielessäsi ja kannattaa seurata sitä. Sinulle tulee tarjous jostakin työstä, mutta et huoli sitä ja se näyttääkin parhaimmalle vaihtoehdolle. Pääset kyllä eteenpäin. Seuraa sitä, mikä sinulla nyt on siellä mielessä vahvimpana ajatuksena urasi suhteen.
- Ap
Näkyykö minulle mitään? Laihdunko koskaan?
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 17:44"]
Saanko vielä kolmannen lapsen? Entä muu elåmä, työ jne
[/quote]
Toive on kova. Saat vielä kolmannen lapsen. Näen jotain surua ja epävarmuutta, se ei välttämättä liity lapsi asiaan, vaan sen hetkiseen elämäntilanteeseesi. Jokin suru kohtaa sinut. Sinulla tulee olemaan työpaikka, mutta en näe sitä kamalan varmana. Sopimustasi jatketaan aina vähitellen. Sinulla on rauhallinen, kärsivällinen mies tai ainakin sellaisen nyt näen. Hänen kanssaan on ihan tasapainoinen tulevaisuus.
Miten mun nuoris poika, pääseekö keväällä 9:ltä ammattikouluun?
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 17:16"]
Nyt olisi henkisiä taitoja opetteleva kenties tuleva ennustaja paikalla :) Saat kysyä mitä tulee mieleen. En voi luvata että vastaan tasan oikein kysymyksiin kuten "Minkä väriset hiukset minulla on" mutta voin antaa jotain suuntaa tulevaisuudesta, jos kysyt sitä mukaa miten tulee välähdyksiä.. Vastaan ainakin ensimmäisille, voi kestää hetken.
[/quote]
Senkin ääliö!!! Jos sulla olisi yhtään kykyjä alalle, niin sä tietäisit vastauksen kysymättäkin!
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 17:46"]
oliko mies, jonka kanssa harrastin seksiä ennen juhannusta, elämäni mies. en ole tavannut sen jälkeen, mutta ajattelen häntä joka päivä.
[/quote]
Näen että hän on ajatuksissa, mutta ette kohtaa. Ei ole elämäsi mies. Unohdatkin hänet vielä ja elämääsi tulee paljon uutta. Näen valoisan ja positiivisen lähitulevaisuuden.
- Ap
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 17:49"]
Jäämmekö Suomeen asumaan ja saammeko kolmannen lapsen?
[/quote]
Asutte hetken aikaa muualla. Se ei kuitenkaan ole mitään pysyvää, sillä näen paluumatkan. Näen kaksi lasta ja yhden vauvaikäisen. Tämä vauva on kenties kolmas lapsenne. Hän ei synny Suomessa, mutta tulette kuitenkin takaisin.
- Ap
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 17:53"]
Miten mun miesasiat? En halua muotoilla kysymystä tämän tarkemmaksi nyt...
[/quote]
Tässä vaiheessa en näe mitään suurta rakkautta. Näen lyhyempiä suhteita. Sen jälkeen tapaat jonkun, jonka kanssa suhteessa on aluksi ongelmia mutta teille tulee vielä pitkä parisuhde.
- Ap
Miten tämä uusioperheessä olevan etä-lapsen asia ratkeaa, löytyykö yhteisymmärrys?
Saanko lapsia?
[/quote]
Nyt ei tule ollenkaan mitään lapsiin liittyvää mielikuvaa. Näen epävarmuutta ja pelokkuutta joka painaa nyt kuvasti. Onko sinulla tällä hetkellä jokin sellainen tunnetila? Vaikuttaisi niin voimakkaalle että vaikea nähdä pidemmälle.
- Ap
nro 48: olin kyllä tuohon mieheen hyvin ihastunut. mitäköhän ihanaa lähitulevaisuus tuo? Olen nyt siis työtön.
Hei, tulenko työllistymään valmistuttuani? Tulenko löytämään itselleni hyvän miehen? Kiitos vastauksista! :)
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 18:05"]
nro 38: kiitos vastauksesta...toisaalta harmi, mutta hyvä jos mulle joku löytyy. saanko vielä lapsia? Exän kanssa siis 2 ja ikää 43, joten melko varmasti ei.
[/quote]
Näen miehen kyllä elämässäsi. En näe lapsia enempää, mutta tulee tunne että tulet viettämään onnellista elämää miehen kanssa. Olette molemmat tasapainossa ja rakastatte toisianne. Tuli välähdys, kuin miehellä ei olisi omia lapsia.
Saanko ensi vuonna hyvän työpaikan?
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 18:22"]
Miten mun miesasiat? En halua muotoilla kysymystä tämän tarkemmaksi nyt...
[/quote]
Tässä vaiheessa en näe mitään suurta rakkautta. Näen lyhyempiä suhteita. Sen jälkeen tapaat jonkun, jonka kanssa suhteessa on aluksi ongelmia mutta teille tulee vielä pitkä parisuhde.
- Ap
[/quote]
Mä arvasin, että mun ei ois kannattanu kysyä. Mitään suurta rakkautta ei tosiaan ole, mutta suurta ihastusta ja hyvää oloa oli tässä vähän aikaa sitten. Tyhmänä olen elätellyt toivoa siitä miehestä... :( Onneksi se ihastuskin on nyt hiipumassa jo pois, mutta silti vähän kirpas kuulla.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 17:36"]
Kerrohan mies- sekä ystävyyssuhteideni tulevaisuudesta. Entäpä terveyteni?
[/quote]
Sinulla tulee olemaan pieni porukka hyviä ystäviä, tunnette jo toisenne ainakin jonkun verran. Näen tulevaisuudessa miesystävän. En näe että olisit hänen kanssasi nyt. Terveytesi on hyvä. Jotain pientä näen, mutta ei missään nimessä elämänlaatuasi huonontavaa. Kaikkiaan tulee pirteä ja raikas välähdys.
- Ap