Saanko kokeilla ennustaa?
Nyt olisi henkisiä taitoja opetteleva kenties tuleva ennustaja paikalla :) Saat kysyä mitä tulee mieleen. En voi luvata että vastaan tasan oikein kysymyksiin kuten "Minkä väriset hiukset minulla on" mutta voin antaa jotain suuntaa tulevaisuudesta, jos kysyt sitä mukaa miten tulee välähdyksiä.. Vastaan ainakin ensimmäisille, voi kestää hetken.
Kommentit (87)
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 17:24"]Miten mun työkuviot? Entä miten talon kanssa käy?[/quote]
Näen talon. Onko vaalean värinen talo kyseessä? Näen että joko asut tai tulet asumaan vaalean värisessä talossa, ei ole ihan kaupunkialuetta. Voi olla hieman maaseutumainen paikka. Näen että olet tarkka ja tunnollinen työntekijä. Sinulla on ollut joku mieltä painava asia työssä, ongelmia jonkun ihmisen kanssa siellä? Tulet olemaan jonkun aikaa työtön, mutta saat kyllä töitä.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 17:25"]
Tulenko saamaan tulevaisuudessa lapsia? Montako? Tyttöjä/poikia?
[/quote]
Tulet saamaan, mutta siinä menee vielä aikaa. Näen ainakin kaksi tyttöä, vähän ikäeroa.
- Ap
Mitä mun kannattaisi tehdä veljeni suhteen, joka ei suostu edes vastaamaan mulle sähköposteihin tai puheluihin.
Mä oon ennustanu vaan keittiömestareilla.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 17:28"]
Miten minulle käy uuden miesystävän kanssa onko tulevaisuutta?
[/quote]
Kuulostaa varmasti epäennustajamaiselta vastaukselta, mutta näen että suhde on melko paljon kiinni teistä molemmista. Jos olette valmiit panostamaan suhteeseenne, se onnistuu ja en näe suurempia ongelmia. En näe mitään voimakkaasti räiskyvää rakkautta ja siksi kehotankin sinua miettimään haluatko saada toimimaan suhteen hänen kanssaan (sekin kyllä onnistuu) vai haluatko jotain muuta.
Mites mun ura-asiat, mihin suuntaan pitäis elämässä lähteä?
Saanko vielä kolmannen lapsen? Entä muu elåmä, työ jne
oliko mies, jonka kanssa harrastin seksiä ennen juhannusta, elämäni mies. en ole tavannut sen jälkeen, mutta ajattelen häntä joka päivä.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 17:29"]
Olenko raskaana?
[/quote]
Vaikea erottaa tämän hetkistä tilannetta, sillä näen että jotain sellaista on tulossa melko lähellä. Voi olla, että et ole nyt raskaana mutta tämän mukaan mitä näen en todellakaan menettäisi toivoa.
8 antaa palautetta: omassa punatiilisessä talossamme on ongelmia ja kaupunkialueella asumme nyt. En tiedä sitten tulevaisuuden asumismuotoa. Opiskelen nyt, ei vielä töitä. Ei ongelmia harjoittelupaikoissa kenenkään kanssa. Tarkka ja tunnollinen olen työssä. Toivotaan, että saan töitä kun pian valmistun. Kiitos kun vastasit :)
Jäämmekö Suomeen asumaan ja saammeko kolmannen lapsen?
Hei! Olenko onnellinen vielä joskus? Saanko miehen johon olen rakastunut? Pärjäänkö lasten ja sairauteni kanssa jos mieheni jättää minut? Jatketaanko työsopimustani?
Kiitos vastausesta ja vain viitsin vastata?
[/quote]
Hei. Näen että tällä hetkellä on asioita, jotka painavat sinua. Et tunne itseäsi ihan onnelliseksi. En näe että olet eroamassa ihan heti. Välähti kuitenkin, että tämä nykyinen miehesi ei ole sinulle se pysyvä elämänkumppani. Sairautesi kanssa tulee vaikeampi vaihe, näen ikäänkuin toipumisen jostain. Voi olla mahdollisesti leikkaus. Sinulla tulee olemaan haasteita, mutta pärjäät kyllä. Kaikkien vaikeuksien jälkeen tulee tasaisempi kausi. Työstä en näe oikein mitään, joten vaikea sanoa mutta ainakaan työ ei nyt tule olemaan kovin keskeinen asia elämässäsi. Keskity omaan hyvinvointiisi ja lapsiisi.
Milloin saan toisen lapsen vai saanko ollenkaan?
[/quote]
En näe toista lasta aivan lähitulevaisuudessa. Tulee kuitenkin tunne, että toiveesi toteutuu mutta se ei tapahdu aivan heti.
- Ap
Miten mun miesasiat? En halua muotoilla kysymystä tämän tarkemmaksi nyt...
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 17:31"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 17:22"]
Montako lasta saan vielä?
[/quote]
Tulee vahva tunne yhdestä lapsesta.. Aistin että myös toinen on kovasti toiveissa, mutta toista lasta en ainakaan tässä vaiheessa näe.
[/quote]
Hihii... Mulla on 4 lasta. Ja enempää ei haluta, eikä tule. Itselleni on tehty kohdunpoisto ja mies kävi taannoin katkaisemassa omat piuhansa.
Ikäkin jo tulisi vastaan. Nuorimmaisemme on 15v.
Kaipaa hieman hiemosta ennustaminen :)
[/quote]
Kiitos palautteesta. En tiedä, miksi minulle kuitenkin tulee vahvasti kuva yhdestä lapsesta, poikalapsesta. Ehkä hän liittyy teihin jollain tapaa, ainakin tulet olemaan jotenkin tärkeä hänen elämässään. Ja liittyy toive, mikä ei toteudu. Oletin että se kuuluu tuohon lapsiasiaan, kun kysyit siitä.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 17:42"]
Miten minulle käy uuden miesystävän kanssa onko tulevaisuutta?
[/quote]
Kuulostaa varmasti epäennustajamaiselta vastaukselta, mutta näen että suhde on melko paljon kiinni teistä molemmista. Jos olette valmiit panostamaan suhteeseenne, se onnistuu ja en näe suurempia ongelmia. En näe mitään voimakkaasti räiskyvää rakkautta ja siksi kehotankin sinua miettimään haluatko saada toimimaan suhteen hänen kanssaan (sekin kyllä onnistuu) vai haluatko jotain muuta.
[/quote] Aivan! suhde ei ole todellakaan räiskyvää rakkautta. Myöskin olen todella miettinyt haluanko jotain muuta. Puuttuko suuret tunteet....
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 17:31"]
Jatkuuko tämä suhde, kannattaako panostaa ja yrittääkään?
-Esu
[/quote]
Hei Esu. Näen että tuo on jotain lyhytaikaista, johon sinulla liittyy tunteita ja toiveita. Kovin pitkää tulevaisuutta en nyt näe. Voit panostaa häneen ystävänä, mutta en elättelisi kovin suuria toiveita.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 17:34"]
palaanko enää koskaan yhteen exän kanssa? Erosta 4 vuotta, mutta välillä vanha suola janottaa.
[/quote]
En näe että palaisitte yhteen romanttisessa mielessä. Tulette vielä tapaamaan kyllä. Sinulle oikea pitkäaikainen suhde löytyy kuitenkin muualta.
- Ap
Kerrohan mies- sekä ystävyyssuhteideni tulevaisuudesta. Entäpä terveyteni?