Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saanko kokeilla ennustaa?

Vierailija
05.10.2013 |

Nyt olisi henkisiä taitoja opetteleva kenties tuleva ennustaja paikalla :) Saat kysyä mitä tulee mieleen. En voi luvata että vastaan tasan oikein kysymyksiin kuten "Minkä väriset hiukset minulla on" mutta voin antaa jotain suuntaa tulevaisuudesta, jos kysyt sitä mukaa miten tulee välähdyksiä.. Vastaan ainakin ensimmäisille, voi kestää hetken.

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 18:07"]

Millaisena näet ensi vuoden minun kannaltani?

[/quote]

Vuoden vaihteessa tapahtuu jotain mikä jää sinulle mieleen. Muuten näen melko tasaista elämää. Vuoden vaihteessa tapahtunut asia liittyy johonkin hyvää, jota tapahtuu sinulle myöhemmin. Näen vaalean miehen, hän liittyy jotenkin tuohon.

- Ap

Vierailija
62/87 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitänkö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitko mitä näet työtilanteeni, opiskelun ja parisuhteeni tilaan....

Vierailija
64/87 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 18:10"]

Näetkö  mulle mitään? Kuis terveys?

[/quote]

olet melko puhelias ja sosiaalinen kun innostut. Näen hauskaa aikaa ystävien parissa. Istutte iltaa ja parannatte maailmaa. Työkuviot tulee selkeytymään. Terveytesi on uskoakseni hyvä, sillä sinusta tulee energinen kuva.

- Ap

Vierailija
65/87 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mun parisuhde? Meillä tai minulla on pientä kriisinpoikasta. Saanko vielä lapsen? Olisin tosi kiitolluinen jos jaksaisit vastata vielä tähän!

Vierailija
66/87 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 18:13"]

Näkyykö minulle mitään? Laihdunko koskaan?

[/quote]

Näen turhautuneisuutta. Hieman riitaa jonkun kanssa, parisuhteessako? Sinulla on kova työ laihtumisen kanssa, välissä ajatuksesi tulevat käymään myös jossain ihan muualla ja se on hyväkin. Tulet kuitenkin laihtumaan. Et mitenkään merkittävän eri painoiseksi, mutta liikkumisesi tulee lisääntymään ja pudotat painoasi niin, että olet sinut itsesi kanssa.

- Ap

Vierailija
67/87 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 18:16"]

Miten mun nuoris poika, pääseekö keväällä 9:ltä ammattikouluun?

[/quote]

Menee juurikin ammattikouluun, jonnekin tekniselle alalle. Näen välähdyksen työkaluista ja oppitunnista, kuulin opettajan äänen ja siksi päättelin näin. Opiskelu ei välillä kiinnosta, mutta valmistuu varmasti.

Vierailija
68/87 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 18:16"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 17:16"]

Nyt olisi henkisiä taitoja opetteleva kenties tuleva ennustaja paikalla :) Saat kysyä mitä tulee mieleen. En voi luvata että vastaan tasan oikein kysymyksiin kuten "Minkä väriset hiukset minulla on" mutta voin antaa jotain suuntaa tulevaisuudesta, jos kysyt sitä mukaa miten tulee välähdyksiä.. Vastaan ainakin ensimmäisille, voi kestää hetken.

[/quote]

Senkin ääliö!!! Jos sulla olisi yhtään kykyjä alalle, niin sä tietäisit vastauksen kysymättäkin!

[/quote]

No minulle tulee todellakin välähdyksiä ihmisestä itsestään kun vastaan monellekin kysymykseen. Mutta en voi niitä satavarmasti taata, että ovat oikein. paljon mielenkiintoisempaa on omasta mielestäni vastata ihmisten mieltä askarruttaviin kysymyksiin.

- Ap

Vierailija
69/87 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 18:24"]

Miten tämä uusioperheessä olevan etä-lapsen asia ratkeaa, löytyykö yhteisymmärrys?

[/quote]

Tulee kuva hieman tällä hetkellä sulkeutuneesta lapsesta. Yhteisymmärrys löytyy jotenkuten. tulette lapsen kanssa läheisimmiksi, kun hän on vanhempi.

- Ap

Vierailija
70/87 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle on moni sanonut, että pitäisi välit laittaa isään poikki, kun on narsisti. kannattaako...elääköhän enää edes kauaa?

Vierailija
71/87 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 18:25"]

nro 48:  olin kyllä tuohon mieheen hyvin ihastunut. mitäköhän ihanaa lähitulevaisuus tuo? Olen nyt siis työtön.

[/quote]

Olet kyllä ihastunut, hänkin muistaa sinut mutta en näe enää kohtaamistanne. Näen pienemmän kuppilan/kahvilan ja aistin että olet sinne menossa. Ei kuitenkaan liity työhön. Tapaat jonkun ystävän jonka tunnet ja sitten tapaat myös henkilön, joka tulee olemaan merkittävässä roolissa elämässäsi.

- Ap

Vierailija
72/87 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen asunut samassa asunnossa yli 15 vuotta. muutanko koskaan?

Vierailija
73/87 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 18:30"]

Hei, tulenko työllistymään valmistuttuani? Tulenko löytämään itselleni hyvän miehen? Kiitos vastauksista! :)

[/quote]

Tulet työllistymään ja paikkaan jossa saat käyttää sosiaalisia taitojasi. Ilmeisesti jotain asiakaspalvelua tähän liittyy, mutta en osaa sanoa onko tämä työ siltä alalta jolle valmistut. Tuon työsuhteen aikana tapaat miehen jonka kanssa näen melko paljon intohimoa :) Siinä on sitä jotain, koska tuntuu täällä asti.

- Ap

Vierailija
74/87 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 18:33"]

Saanko ensi vuonna hyvän työpaikan?

[/quote]

Saat kyllä töitä, mutta ne eivät vastaa ihan toiveitasi. Mielialasi vaikuttaa nyt hieman masentuneelle?

- Ap

Vierailija
75/87 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 18:40"]

Kertoisitko mitä näet työtilanteeni, opiskelun ja parisuhteeni tilaan....

[/quote]

Tulet saamaan hyvän ja pitkäaikaisen työn. Opiskelusi viet tunnollisesti loppuun. Parisuhteesi on muutoin ihan hyvä, mutta siitä puuttuu sitä jotain tunnetta. Jos et nyt ole parisuhteessa, niin tuo on tod. näköisesti tuleva parisuhteesi..

- Ap

Vierailija
76/87 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 18:42"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 18:10"]

Näetkö  mulle mitään? Kuis terveys?

[/quote]

olet melko puhelias ja sosiaalinen kun innostut. Näen hauskaa aikaa ystävien parissa. Istutte iltaa ja parannatte maailmaa. Työkuviot tulee selkeytymään. Terveytesi on uskoakseni hyvä, sillä sinusta tulee energinen kuva.

- Ap

[/quote]

Kiitos vastauksesta. Mulla on todella vähän ystäviä..

Joskus on energiaa kyllä. Nyt on kyllä kehon vaivoja.

Se yksi ala jota olen ajatellut,  onko minusta siihen?

Vierailija
77/87 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 18:44"]

Miten mun parisuhde? Meillä tai minulla on pientä kriisinpoikasta. Saanko vielä lapsen? Olisin tosi kiitolluinen jos jaksaisit vastata vielä tähän!

[/quote]

Vastaankin vielä tähän :) Näen että nyt on tosiaan tuskaisempi vaihe menossa. Olet kovin epävarma ja olet päästänyt suustasi jotain sellaista, mitä ei olisi pitänyt päästää. Joku on hieman loukannut kumppaniasi, olisit hänelle anteeksipyynnön velkaa. Saatte sovittua asianne ja näen välillänne rakkautta. Saat lapsen, se tulee koettelemaan parisuhdettanne jolloin teidän tosissanne pitää panostaa myös parisuhteeseenne jotta se tulee jatkumaan. Pientä kriisiä on taas ilmassa lapsen aikoihin.

- Ap

-------

Lopetan vastailun tähän tälle iltaa, kiitos teille kaikille mielenkiinnosta!

Vierailija
78/87 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiitoista! :) olen nimittäin nyt asiakaspalvelutöissä ja valmistuttuani työ (jos vastaa alaa) on sosiaalista ihmisten kanssa työskentelyä.

Vierailija
79/87 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi hyvä ketju ap!!! kieltämättä mua kirpaisi - kuten yhtä toistakin - kuulla jotain mitä en olisi halunnut kuulla, mutta parempi näin

Vierailija
80/87 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kerro miten pystyt ennustamaan? Kysyn, koska itseänikin kiinnostaisi, mutten tiedä miten sitä tehdään. Lahjoja kai olisi, näen paljon enneunia, mutta miten hyödyntää kykyjä?