Ihmettelen tätä
Monissa blogeissa materia on kova juttu ja sitä hankitaan lisää jatkuvasti..Eikö mikään riitä?
Mua ihmetyttää että jos äiti on kotona hoitamassa lasta/lapsia, miten on varaa ostella uusia juttuja, tehdä kylpyhuone remonttia ja reissata jatkuvasti?
Kommentit (8)
Oletko nielaissut kateuspillerin aamusta?
Ja voihan miehellä olla hyvä duuni/palkka ja pankista saa lainaa remontteihin.
Tuollakin on ostettu uusi 700 euron puhelin, vaikka se ei ole EDES TARPEELLINEN! Siis, että myönnetään tuo, mutta ostetaan vaan silti, kun lapsi "saa siitä iloa"?!
http://www.viipaleita.net/blog/satu/2013/10/05/odotellaan-mummia-ja-ukkia-pohjoissta
Ainahan kyse on kateudesta. Ei voi ihmetellä eikä kysellä kun heti luullaan että on niin saakelin vihreä kateudesta. Enkä ole ap. :)
Toinen näkökulma: Ovatko nuo blogien jutut aina välttämättä totta. Minä ole tulkinnut monet jutut haavekuviksi eli kyllä olisi kiva ostaa uusi takki (kuvattu esim. kaupassa), tehdä kylppäriremonttia (ennen-kuva kotoa, jälkeen-kuva sisustuslehdestä), lomakertomukset esitteistä tai tuttavien kertomuksista. Näin vähän ehkä kärjistäen. Kateellinen ei kannata olla. Kriittisyytä peliin!
Suosituimmat bloggarit saavat yrityksiltä ilmaistuotteita, joita he mainostavat blogeissaan. Välttämättä ei siis blogikirjoituksesta selviä onko tuote itse rahalla ostettu. Toisekseen, oikeasti joillain ihmisillä on rahaa vain pistää satasia tai tuhansiakin tosta vaan menemään, koska ostaminen on kivaa. Minä ainakin olen kateellinen sellaisille ihmisille, myönnän. Mutta onneksi minun ei tarvitse lukea rikkaiden ostelu-blogeja.