Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia doxepin lääkkeestä?

Vierailija
02.09.2020 |

Unettomuuden hoidossa? Hyvin vähän löytyy tietoa googlesta, tai oikeastaan ei juuri yhtään. Huvittavaa on se että lääkäri kirjoitti reseptin puhelimessa, kun edellinen lääke ei ottanut auttaakseen. Kävin hakemassa lääkkeen, farmaseutti ei kertonut lääkkeestä mitään, pakkaus selostettu ei ole, koska lääke on valmistettu apteekissa..en siis tiedä muuta kuin että 1tbl iltaisin, joka lukee liuskassa purkin kyljessä. Otan ilmeisesti tämänkin tuntia ennen nukkumaanmenoa niinkuin edellisenkin lääkkeen. Hiukan ihmettelen.

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa Doxal pakkausseloste, jos haluat itse lääkkeestä tietoa. Masennuslääke.

Ei toiminut mulla.

Vierailija
2/68 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin niin kuin yleensä ei google ole paras mahdollinen lääketiedon lähde.

Ei mulla muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mitään apua, tuli vain huippausta ja näkökyky meni. Lähinäkö palautui vasta puolen päivän aikaan. Luulen että jos olisin pystynyt nukkumaan tuolla lääkkeellä nuo aamuoireet olisi olleet lievemmät. Lopetettiin nopeasti em syistä

Vierailija
4/68 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain tuota kokeiluun kun taas mirtazapin ei toiminut mulle.

Vierailija
5/68 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko oot kokeillu Ataraxia. Voi toimia tai sitten ei.

Vierailija
6/68 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sain tuota kokeiluun kun taas mirtazapin ei toiminut mulle.

Toimiko?

Vierailija
7/68 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä enää määrätä, kun sitä 10 mg vahvuutta ei ole enää. Itselläni annostus oli 2,5 mg, eli piti neljään osaan pilkkoa se e-pillerimäinen, sokerilla kuorrutettu pikkutabletti.

Vierailija
8/68 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Töysän apteekin doxepin 5mg 1-2 iltaisin. En kyllä oo huomannu mitään mainittavaa apua niistä. Ehkä jos jonkun aikaa söis säännöllisesti, mut turhauttaa syödä, kun kuitenkaan ei nuku.  Kirjotettiin kun Zopinox ei enää auttanut, vaikka kylkeen meni 4mg Sirdaludia.

Vierailija
9/68 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin niin kuin yleensä ei google ole paras mahdollinen lääketiedon lähde.

Ei mulla muuta.

Ihan samat pakkausselosteet se Google löytää kuin mitä valmistaja on painanut paperille lääkkeen mukaan. Itsellä helpompi joko googlata tai katsoa Pharmaca Fennican sovelluksesta kuin tihrustaa pientä paperilappua taikka arvailla ennen lääkkeen ostoa mahdollisia haittavaikutuksia.

Kyseistä lääkettä valmistetaan edelleen, mutta pakkausseloste pitää hakea sillä kauppanimellä, jolla sitä on myyty aiemmin.

Mulla ei toiminut, kuten ei moni muukaan masennuslääke.

Vierailija
10/68 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin eilisiltana ensimmäisen kerran Doxepin 3mg. Kirjoitettiin minulle unettomuuteen. Nukun vaihtelevasti, välillä paremmin, välillä tosi huonosti, mutta tuntuu, että tämä lääke auttoi kyllä jonkun verran nukkumisessa. Nukuin syvästi, en muista kuin ehkä kerran tai kaksi heränneeni yöllä ja silloinkin hädin tuskin tajusin olevani hereillä. Aamulla en meinannut jaksaa nousta, oli pöhnäinen olo, torkutin herätyskelloa tunnin siitä mitä piti. Heräämisen jälkeen hetken aikaa kesti pieni pöhnäisyys, mutta siitä toipui nopeasti, nopeammin kuin ketipinorista, jota olen myös käyttänyt unettomuuteen.

Vierailija
11/68 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti kuten Silenor-unilääke, jota ei Suomessa myydä. Silenor on 3 ja 6 mg vahvuisena. Suomessa myydään Doxalia jossa pienin vahvuus on 10 mg. Väsyttävä antihistamiini kai.

Minulla ei nukuta Doxal, mutta Ketipinor ja Remeron (mirtatsapiini) kyllä.

Doksepiini on masennuslääke vasta huomattavasti isommilla annoksilla (yleensä 75-150 mg, mutta joskus jopa 300 mg), ja käsittääkseni on aivan turha masennuslääke, jota ei käytetä juuri.

https://www.rxlist.com/silenor-side-effects-drug-center.htm

https://doczz.net/doc/7052974/pakkausseloste--tietoa-k%C3%A4ytt%C3%A4j%…-...

Vierailija
12/68 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirtazapinista tuli niin kova hiki kiusallisiin paikkoihin, että lakanat oli märkänä, määrättiin doxepin, ei ollut mitään apua paitsi suu kuivui. Nyt on ketipinor ja nukun 2-5 tuntia yössä ja heräilen vartin välein. Eipä ole nuista paljon apua.

Vierailija
13/68 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kokeillut monia. Doxepin 3 mg on ainut, joka on toiminut minulla. Ei mitään sivuvaikutuksia ja nukun syvää, hyvää unta ja herään virkeänä. Ensimmäisinä öinä ei ollut niin hyvä vaikutus, mutta kun jatkoin käyttöä, nyt 1 1/2 v niin olen nukkunut niin hyvin. Lääkäri sanoi, että jos nukkuu noin pienillä annoksilla hyvin, niin on turvallinen lääke.

Vierailija
14/68 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doxepin 6mg ja ei mitään auta. Ei uni tule ilman Imovane 7.5 mg ja korvat soi todella kovaa. Olen syönyt yli kaksi viikkoa. Klotriptylmiteä söin ennen, niin nukuin hyvin, mutta Imovane piti ottaa vielä. Harmi vaan, kun Klotriptylmitestä tulee epäsäännöllistä pulssia, muuten hyvä univaikeuksiin. Olen ihminen, jolle ei meinaa käydä mitkään lääkkeet 😢. Hyvää syksyä kaikille ja yritetään jaksaa näiden univaikeuksien kanssa.

Vierailija
15/68 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä doxepin nukutti todella paljon. Mutta 3mg melatoniini ajaa saman asian ja miellyttävämmällä tavalla. Kylkeen otan kyllä Xanoria.

Vierailija
16/68 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain kausittaisia univaikeuksia. Niihin doksepiini 3mg auttaa hyvin. Otan tuntia ennen nukkumaan menoa, ja vain tarvittaessa. Ainoa haitta on seuraavana päivänä ilmenevä väsymys, mutta olen kyllä työkykyinen (toisin kuin valvotun yön jälkeen).

Vierailija
17/68 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti kuten Silenor-unilääke, jota ei Suomessa myydä. Silenor on 3 ja 6 mg vahvuisena. Suomessa myydään Doxalia jossa pienin vahvuus on 10 mg. Väsyttävä antihistamiini kai.

Minulla ei nukuta Doxal, mutta Ketipinor ja Remeron (mirtatsapiini) kyllä.

Doksepiini on masennuslääke vasta huomattavasti isommilla annoksilla (yleensä 75-150 mg, mutta joskus jopa 300 mg), ja käsittääkseni on aivan turha masennuslääke, jota ei käytetä juuri.

https://www.rxlist.com/silenor-side-effects-drug-center.htm

https://doczz.net/doc/7052974/pakkausseloste--tietoa-k%C3%A4ytt%C3%A4j%…-...

Töysän apteekin valmistamana doksepiinia saa 3 mg vahvuudessa. Doksepiini ei ole antihistamiini vaan trisyklinen masennuslääke, jota pikkuannoksilla käytetään unettomuuden hoitoon.

Vierailija
18/68 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle Doxepin 3 mg annoksella toimii juuri niin kuin pitää, nukahdan pääsääntöisesti sen avulla nopeasti ja heräily sekä yövalvominen on vähäistä. En ole huomannut mitään sivuvaikutuksia. Lääkärin mukaan turvallista pitkäänkin käytettynä, ei aiheuta riippuvuutta.

Vierailija
19/68 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kokeiltu unettomuuteen Imovane 7,5mg, ei mitään vaikutusta.

Mirtazapirin Orion 7,5mg ja 15mg, ei mitään vaikutusta.

Ketipinor 25mg ei vaikutusta, 50mg ei vaikutusta ja 75mg, niin vaihtelevasti nukahtaa nopeasti, mutta herään 2-3h päästä tai nukahdan vasta aamuyöllä ja nukun 2-3h ja tänään ensi kokeilut Doxepin 3mg, 2h ennen nukkumaan menoa.

Vierailija
20/68 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin aikaan tää pitää ottaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan