Kokemuksia doxepin lääkkeestä?
Unettomuuden hoidossa? Hyvin vähän löytyy tietoa googlesta, tai oikeastaan ei juuri yhtään. Huvittavaa on se että lääkäri kirjoitti reseptin puhelimessa, kun edellinen lääke ei ottanut auttaakseen. Kävin hakemassa lääkkeen, farmaseutti ei kertonut lääkkeestä mitään, pakkaus selostettu ei ole, koska lääke on valmistettu apteekissa..en siis tiedä muuta kuin että 1tbl iltaisin, joka lukee liuskassa purkin kyljessä. Otan ilmeisesti tämänkin tuntia ennen nukkumaanmenoa niinkuin edellisenkin lääkkeen. Hiukan ihmettelen.
Kommentit (68)
Haittavaikutuksena mainitaan myös painonnousu.
Kumma, ettei reseptiä kirjoittanut lääkäri huomannut tuota seikkaa, vaikka suositteli myös laihduttamista.
Ei se tiennyt. Ei lääkärit yleensäkään kerro haittavaikutuksista.
Sitä myydään pieninä annoksina myös jos lääkäri on niin määrännyt. Se on sopimusvalmistustuote. Minulla on doxepin 1 mg, koska olen yliherkkä kaikille lääkkeille.
Jaa.
Ketään ei kiinnosta.
Doxepin (3-6 mg) unensaantiin käyttäjät! Onko paino noussut? Missä ajassa?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Töysän apteekin doxepin 5mg 1-2 iltaisin. En kyllä oo huomannu mitään mainittavaa apua niistä. Ehkä jos jonkun aikaa söis säännöllisesti, mut turhauttaa syödä, kun kuitenkaan ei nuku. Kirjotettiin kun Zopinox ei enää auttanut, vaikka kylkeen meni 4mg Sirdaludia.
4 mg Sirdalud lihasrelaksanttia? Eihän sitä saa muutenkaan kirveelläkään.
Olit siis pöhnässä psyyke ja lihasrelaksanttilääkekombosta? Kaatuilitko päivisin?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sitä enää määrätä, kun sitä 10 mg vahvuutta ei ole enää. Itselläni annostus oli 2,5 mg, eli piti neljään osaan pilkkoa se e-pillerimäinen, sokerilla kuorrutettu pikkutabletti.
Ootko ihan..
Vahvuutta 3 mg on ainakin.
Kärsin uniongelmista pari vuotta ennen kuin hakeuduin lääkärille. Ensin Ataraxia, sitten Mirtazapiinia. Vuorotyöläisenä olin sekaisin kuin seinäkello enkä uskaltanut ajaa aamuisin töihin. Mirta vaihdettiin Ketipinoriin, lääkäri sanoi että pitää kokeilla ainakin kuukausi. Sekavuus ei ainakaan helpottanut, sen lisäksi pää oli aamuisin niin täynnä puuroa ettei aamurutiinit olleet onnistua. En kokeillut kuukautta.
Kun pyysin "jotain mikä ei pistä päätä sekaisin" lääkäri mainitsi hoitovastaisuudesta mutta kirjoitti pitkin hampain Doxepin -reseptin. Minulle on sopinut loistavasti! Herään edelleen joka yö, mutta uudelleen nukahtaminen on helppoa, aiemmin unessa pysyminen oli vaikeaa ja aamuöinen heräily tarkoitti sitä että kolmen jälkeen oli jo se ja sama nousta sängystä. Nukahtamiseen syön melatoniinia.
Doxal on loistava isolla annoksella. Haittana suun kuivuminen. Käytin vuosia, raskausaikana piti vaihtaa toiseen lääkkeeseen.
Mistä se verensokerikoe ostetaan? Millainen kapine se on ja onko kallis?