Mielipiteesi ihmisestä joka kuuntelee Bachin koraaleja?
Kommentit (90)
Ei ihmeempi. Tykkää klassisesta musiikista.
Eiköhän jokainen saa kuunnella mitä lystää. Miksi pitäisi olla mitään mieltä tästä?
Vierailija kirjoitti:
Soitan niitä työkseni.
Oletko tullut ajatelleeksi, että työsi puolesta olet paljon poissa älylaitteilta (työ, harjoittelu) ja se on terveellisempi elämäntapa kuin monella muulla nykypäivänä?
Tykkää Bachista. Itsekin tykkään, joten meillä voisi olla keskusteltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Soitan niitä työkseni.
Olet onnekas :)
Varmasti lahjakas, fiksu ja ihana ihminen! On ensivaikutelmani.
Hän tykkää sen tyyppisestä musiikista. Hänellä on tarkempi sävelten erotuskyky kuin minulla. Minun korvaani useimmat Bachin urkukoraalit kuulostavat sekavalta piipitykseltä. Tykkään vähän selkeämmästä klassisesta musiikista, mm. Beethovenin pianosonaateista.
Voisimmeko kuunnella niitä yhdessä?
Voi olla mitä tahansa. Sanat on vain sanoja kai tässäkin tapauksessa? Mene ja tutki ihminen ja näet - tiedät enemmän.
Ecce Homo
No se on mahtava ihminen, niinkuin minä, joka myös kuuntelen noita.
Vinkki klassisesta vähän kiinnostuneille jotka ei kuitenkaan jaksa alkaa kuuntelemaan tai etsimään levyjä tai teoksia: Pikakosketuksen saa youtubesta pianisti/soitonopettaja Vinheteiro -nimisen miehen kanavalta. Humoristisia videoita ja soittaa klasissen ”klassikkokappaleista” pätkiä. Vinheteiro on todella hyvä soittaja myös.
Ok sitten hän kuuntelee niitä. Toivottavasti ihminen tekee kuitenkin muutakin ja hänellä on muitakin harrastuksia kuin tuo. Ainakaan minä en jaksa keskustella kovin kauan ihmisen kanssa, jolla ei ole kuin yksi kiinnostuksen kohde. Jos siitä tulee vielä sellainen päähänpinttymä, niin huonosti ovat asiat.
Mitä muita kiinnostyksen kohteita sinulla siis on ap?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soitan niitä työkseni.
Oletko tullut ajatelleeksi, että työsi puolesta olet paljon poissa älylaitteilta (työ, harjoittelu) ja se on terveellisempi elämäntapa kuin monella muulla nykypäivänä?
Jaha, joku koko ajan koneella oleva on alapeukuttanut. Mikset voi olla iloinen toisen puolesta?
Mikä on paras biisi? En osaa sanoa yhtään mitään mielipidettä koraaleista, joten kerropa mitä voisin ajan kulukseni kuunnella ja tutustua aiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soitan niitä työkseni.
Jaha, joku koko ajan koneella oleva on alapeukuttanut. Mikset voi olla iloinen toisen puolesta?
Haukotus.
Vierailija kirjoitti:
yksi suosikeistani
Tuo on varmaan yksi ihquimpia ever. Toinen saman tyylinen on Pachelbelin Canon in major D
Orgelbüchlein BWV 599–644 on ihan jees shittiä.