Mielipiteesi ihmisestä joka kuuntelee Bachin koraaleja?
Kommentit (90)
Kiitos noista Youtube-linkeistä! Olin vallan unohtanut miten hienoa musiikkia Bach teki. Täytyykin alkaa kuuntelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos noista Youtube-linkeistä! Olin vallan unohtanut miten hienoa musiikkia Bach teki. Täytyykin alkaa kuuntelemaan.
Nyt sinäkin olet "ihminen, joka kuuntelee Bachin koraaleja".
Vierailija kirjoitti:
Aivan surkeaa musiikkia. Kuuntelisi nyt edes vähän Saara Aaltoa.
Bachin kuuntelu ei sulje pois muita musiikin alueita. Aloittaja ei muuta kertonut, joten emme tiedä mitä muuta henkilö kuuntelee.
Vierailija kirjoitti:
Kun Bachia kuuntelee niin se vaan sahaa eestaas ahtaasti ja tunkkasesti se musa.
Kuunnelkaa niitä sävelkulkuja, miten tietyt teemat toistuvat ja varioituvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koraalit pitäisi polttaa.
Luin tuon ensin vähän toisin...
Oispa sunkin äiti kuunnellut Mozartia...😞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi kiinnostuksen kohde ei kerro ihmisestä vielä mitään. Ihmetyttää nuo kommentit että ihana ihminen yms. Voi olla täysi mulkero, jopa sarjamur haaja.
Ap kirjoitti nuo ihana ihminen kommentit ihan ite.
Toivottavasti. Olisi surullista, jos joku vetäisi noin heppoisesti johtopäätöksiä ihmisostä suuntaan tai toiseen.
Tai sitten teidän kannattas ehkä löysätä nutturaa...? Ei kaikki nyt niin tosissaan tänne kirjoita, vaikka kyllä klassisen musiikin kuuntelijat ovat usein muutenkin sivistyneitä. Ja huom. sana usein eli eivät tietenkään aina. Ei kannata vetää liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä ihmisten lyhyistä heitoista tällaiselle palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten keskustelussa, joka käsittelee Bachin koraaleja voi olla liekki? Ei tämä ole mikään kuoron karonkka.
Minä keskustelen ihmisten taipumuksesta vetää heppoisia johtopäätöksiä toisesta ihmisestä yhden faktan perusteella. Eli ohmsten tyhmyydestä. En Bachista.
Ehkä silloin pitäisi siirtyä niihin lukuisiin ketjuihin, joita jo on ihmisten tyhmyydestä erilaisissa asioissa ja jättää rauhaan se ainoa ketju, jossa puhutaan Bachin koraaleista.
Eiköhän teille ole omat palstanne, jossa voitta saada yhdessä jumalaisia orgasmeja koraaleita kuunnellessanne. Av ei välttämättä ole ihan se paras paikka siihen. XD
Aihe VAPAA ja ei käy? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koraalit pitäisi polttaa.
Luin tuon ensin vähän toisin...
Oispa sunkin äiti kuunnellut Mozartia...😞
Niin, hänhän soitti minulle mm. Bachia ja Mozartia. :D
Mutta hauska piikkihän tuo oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi kiinnostuksen kohde ei kerro ihmisestä vielä mitään. Ihmetyttää nuo kommentit että ihana ihminen yms. Voi olla täysi mulkero, jopa sarjamur haaja.
Ap kirjoitti nuo ihana ihminen kommentit ihan ite.
Toivottavasti. Olisi surullista, jos joku vetäisi noin heppoisesti johtopäätöksiä ihmisostä suuntaan tai toiseen.
Tai sitten teidän kannattas ehkä löysätä nutturaa...? Ei kaikki nyt niin tosissaan tänne kirjoita, vaikka kyllä klassisen musiikin kuuntelijat ovat usein muutenkin sivistyneitä. Ja huom. sana usein eli eivät tietenkään aina. Ei kannata vetää liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä ihmisten lyhyistä heitoista tällaiselle palstalle.
Haluan herättää ihmisiä huomaamaan, miten helposti sivistyneenä ja älykkäänäkin itseään pitävät ihmiset voivat ollakin äkkitilanteessa asioita yksinkertaistavien ennakkokäsitystensä vankeja. Sitä on hyvä välillä pohtia, vaikka nuttura olisi löysätty kuinka pöyheäksi.
Minun ensivaikutelmani Bachin koraaleja kuuntelevasta ihmisestä on positiivinen. Haluan ajatella ylipäätään hyvää ihmisistä, kun tutustun uusiin tyyppeihin. Lisäksi rohkenen olettaa, että luultavasti hän kuuntelee muutakin klassista musiikkia. Ja jos hän kuuntelee Bachia toistuvasti, luultavasti hän pitää kuulemastaan.