Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä ammateissa saa kuulla haistattelua?

Vierailija
04.10.2013 |

Opettajat? Sosiaalityöntekijät? Poliisit?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjänä

Kaupankassana

Olen ollut myös opettaja ja silloin mulle on haistatellut ainoastaan vanhemmat.

Vierailija
22/46 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittajana aika usein. Ja olen sanomalehdessä taittavana toimittajan, eli pääosin taitan ja editoin, teen vähän juttuja. Mutta välillätulee p*** päälle, vaikka en olisi ollut asian kanssa tekemisissäollenkaan. Kuvallaan kirjoittavat kollegat saa kaikke haukuista tappouhkauksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittajana aika usein. Ja olen sanomalehdessä taittavana toimittajan, eli pääosin taitan ja editoin, teen vähän juttuja. Mutta välillätulee p*** päälle, vaikka en olisi ollut asian kanssa tekemisissäollenkaan. Kuvallaan kirjoittavat kollegat saa kaikke haukuista tappouhkauksiin.

Vierailija
24/46 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolatyöntekijänä. Viikonloppuiltana kun baaritiskillä on kolmessa kerroksessa ihmisiä käsi pystyssä ja juokset kuin rotta tynnyrissä pääsemättä välillä edes vessaan, viisi minuuttia sitten tullut tyyppi alkaa huutaa "mikä vittu täällä oikein maksaa, mä oon oottanut ainakin puoli tuntia". Huoritellaan ja läskitellään. Ei ole silmiä päässä että näkisi tilanteen?

Tuohon aikaan luulin, etten pidä asiakaspalvelusta. Nyt olen isännöitsijätoimistossa ja kyllä on kiva palvella selviä ihmisiä päiväsaikaan. Joskus sielläkin saa kuulla kipakkaa tekstiä, muttei koskaan samantasoista kuin ravintolassa.

Vierailija
25/46 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 16:30"]9, no minä en ole missään tekemisissä kaupallisten kanavien käännösten kanssa, joten aika turha on tulla minulle avautumaan noista. Juuri tuo ärsyttääkin, kun aina joutuu ristinpuulle ihan muiden ihmisten tekemisistä. Netin vapaaehtoiskäännökset on kyllä pääsääntöisesti täyttä roskaa. (Ja miksei designer voisi olla jossakin yhteydessä disaineri?? Tv-käännökset ovat nimenomaan puhekieltä ja voisin hyvin kuvitella, että joku alalla puhuisi noin.)[/quote]

No, kun se käännetään suunnittelija! Miksi alkaa keksimään uusia sanoja?

Vierailija
26/46 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tätä vänkäämistä tarkoitin... T. tv-kääntäjä, entinen sellainen

Vierailija
27/46 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelussa. Olin vuosia erään ison kotimaisen teleoperaattorin myymälässä ja haistattelu ja vittuilu oli päivittäistä. Meiltä olikin usein porukkaa pitkillä sairaslomilla.

Vierailija
28/46 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervetuloa nuorisopsykiatriaan :)

Vierailija
29/46 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 16:23"]

Olen ollut opettajan työssä 1990-luvun alusta. Kertaakaan ei minulle ole haistateltu eikä kirottu. Alakoulussa, yläkoulussa ja lukiossa olen ollut.

[/quote]

Mulle on 12 vuoden aikana kerran lausuttu: Haista vittu homo! Annoin tunnin istumista, koska en ole homo. Terv. Yläkoulun ope, heteromies. 

Vierailija
30/46 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitajana. Varsinkin psyk. ja päihdepuolella.

Vierailija
31/46 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ope ja mulle on muutaman kerran haistatellut oppilas ja muutaman kerran vanhempi.

Vierailija
32/46 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 16:09"]

Lääkärinä.

[/quote]

Lääkärille haistatellaan äärimmäisen harvoin. Loppupelissä miltei kaikki tulevat hakemaan lääkäriltä apua - ja vaikka avun hakeminen ei olisikaan vapaaehtoista, niin kyllä juopot ja poliisin tuomat ymmärtävät tehdä yhteistyötä lääkärin kanssa. Jos lääkärin toiminta ei miellytä, niin sitä seuraavat valitusuhkaukset (psyykepotilailta tappouhkaukset), eivät haistattelut. Hoitohenkilökunta taitaa saada osakseen terveydenhuollon haistattelut.

Vierailija
33/46 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myyjä ja ei ole haistateltu. Mutta olen ollut vieressä katsomassa, kun kolleegani sai tappouhkauksen.

Vierailija
34/46 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konduktööri ja lipuntarkastaja. Eikä rajoitu vaan sanalliseen osuuteen, myös väkivaltaa koetaan. :(

Vierailija
35/46 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoalalla saa kyllä kuulla ja joskus tuntee nahoissaaankin.

Vierailija
36/46 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekissa, kun ei päästä asiakkaan kanssa yhteisymmärrykseen Diapamien iteroinneista (ja huom. asiakas on aina väärässä, kun on kyse iteroinnista).

Vierailija
37/46 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monstereita on päiväkotilastenkin vanhemmissa. Onneksi sentään vähemmistö. Joskus tekisi mieli kysyä kohdellaanko heitäkin roskasankoina omassa työssään.

Vierailija
38/46 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 20:00"]

Lähihoitajana. Varsinkin psyk. ja päihdepuolella.

[/quote] Lähihoitajana myöskin vanhuspuolella, tappouhkauksiakin on tullut. 

Vierailija
39/46 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsastuskonttorilla. Olen toimistossa ja tänään taas olin kus**ää h**ra kun puutun toisten asioihin. Huoh. Olisi sekin asiakas vaan kiltisti maksanut ne veronsa. Pari kertaa on meinannu itku tulla, asiakkaiden haukut kun menevät joskus aivan älyttömiksi. Onneksi pystyn pitämään itseni kasassa ja asiakkaalle olemaan ystävällinen ja asiallinen ja vasta sitten takahuoneessa annan pahan mielen tulla.

Vierailija
40/46 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoisliikkeen myyjänä tuli eteen niin ihmeellisiä asiakkaita että huh, huh. Eräs asteli tyynenä kaupan ovelle ja päästi hirveän pierun ja totesi siinä teille kun on niin kallista kaikki:D 

Alennusta vaaditaan jatkuvasti ja jos en myyjänä saa antaa niin haukutaan huonoksi asiakaspalvelijaksi. 

Ei auta vaikka sanon, että haluan pitää työni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi