30v mies ja parisuhteessa 18v naikkosen kanssa. Tosi tilanne!!
Mitä ajattelet tai haluatko minun vastaavan sinulle johonkin?
Teen sen ilomielin. Sillä haluan poistaa ihmisten ennakkoluuloja parisuhteista jotka luetaan suuremman ikäeron parisuhteiksi eli joissa on yli 10v sitä ikäeroa. Mutta mä pidän sellasia parisuhteita joissa on sitä ikäeroa 10-12v suhteellisen normaaleina ja että niitä on suomessa paljon. Vai mitä mieltä sinä olet, onko tuo suhteellisen normaali ikäero vielä parisuhteissa ja että tuollasia parisuhteita on paljonkin?
Ne parisuhteet sitten joissa ikäeroa on yli 20v niin sillon ikäero on minusta helvetin suuri ja ne taas joissa 15v niin siinä ja siinä rajoilla keikutaan, mutta sen yli menevät alkavat minusta kanssa olla suuria, mutta en lukisi vielä niitä helvetin suuriksi. 10-12v pidän vielä taas ihan normina vaikka siinä onkin enemmän ikäeroa kun se 2v.
Niin mitä sä ajattelet musta? Oonko mä susta joku helvetin pedari vai, vaikka mimmi on mun kanssa omasta tahdostaan ja se oli se joka vähän niin kuin aloitteen teki vaikka ihastus oli molemmin puoleista?
Tai oonko mä kauhean jälkeenjäänyt nyt sitten kun rakastan nuorta mimmiä? Älkääkä ruvetko ämmät näsäviisastelemaan. Sillä 2 viimesintä kumppania on ollu ihan sitä omaa ikäluokkaakin eli kaikkia saan, oman ikäsiä, nuorempia sekä vanhempia.
Entä onko jotain pahaa sanottavaa hänestä, koska hän sattui nyt ihastumaan/rakastumaan vaan vanhempaan?
Vituttaa aina kahtoa täällä ämmien palstalla jotain naisten vikinää noista ikäeroista.. ei hätää, kyllä me teitäkin ihan samalla lailla edelleen halutaan.
Tero
Kommentit (75)
N26: Mitä tarkoitat tuolla, että onko mimmi tarpeeksi kypsä? Sitäkö että hänen nuorekkuutensa, nuoruus, kokemattomuus ja viattomuus ei saisi periaatteessa näkyä 30v jampan kanssa yhdessä ollessa? ja emmä täällä peesausta kaipaakkaan, vaan kun olen palstan miehiä ollut jonkun aikaa ja sitten seuraillut näitä keskusteluja niin tänne on säänöllisin väliajoin tullut ikäeroista keskusteluja (sillon en tosin ole kommentoinut niihin mitään) mutta sitten olen sivusta seurannut kuinka pääasiassa naiset.. ovat siellä aina haukkumassa ja mollaamassa.
Niin pistää miettimään, että mikä on mennyt pieleen kun täytyy olla aina niin hirveän jyrkkä ja tuomitseva tämä naisrotu ja tämä siis ei ole enää mitään vitsin laskua, munkin tyttöystävä joutunut kärsimään siitä. Valitettavasti.
Tero
56. Juuri noin, hienoa! Tämä on mullekin niin uutta ja ihanaa.
Tero
18 on vielä aika lapsi(ellinen), 3-kymppiselle.
25 sopii taas vaikka 6-kymppiselle.
60, mistä ajattelet että naiseni on halpa teinilumppu????
Tero
65. Paska logiikka. Siis kun mä oon eläny jo tuon iän läpi, niin sen verran tiiän ettei siinä 25-vuotiaana mitään kovin ihmeellistä tapahdu... ihan samalta tuntuu kun 24-vuotiaanakin. Ihmisen kehitys käy hiljakseen, eikä 18 oo enää mikään 13. Sen pitäis riittää ja kertoa jotain. On tuo sääli jos 25v alkaa jonkun 60v kanssa seurustelemaan, missä realistisessä välissä ne lapsetkin lykkää... Vaikka jos ajatellaan, että mun naisesta ei tulisikaan äitiä sillon 23-vuotiaana vaan esim. vasta 28-vuotiaana joka ainakin oli joku aika sitten synnyttäjien keski-ikä niin silloin minäkin olisin vasta 40v ja ihan hyvässä iässä tulla vielä isäksi. Kaukana kuuskymppisestä...
Tero
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 17:40"]
60, mistä ajattelet että naiseni on halpa teinilumppu????
Tero
[/quote]
Whatever and go for it geek! Sulla on tyhmät jutut ja ne tympii jo. "Tero" et ole. Lassukka voit ollakin/ikis tms. hullu pieru ja aloittaa uuden ketjun siitä sitten, kun kukaan ei jaksa jankkauksiasi tässä enää. Mullakin on helikopteri ja olen angelina jolie jne.joten miksi vitussa av-mammat kivittävät mut pelkän onnen vuoksi, vaikka olen ihan oikeasti angelina ja helikopterikin löytyy takapihalta, tosi kateellista sakkia suomalaiset, voi prkl! Pistä jo trolli kiinni. Et vakuuta.
En pistä, ennen kun perustelet kuinka niin mun nainen on lumppu! sinähän sen näytät niin hyvin tietävän.
Tero
Sen verran vaan satun itse tietämään, ettei naiseni ole mikään halpa lumppu, vaan suloinen teini-tyttö. Joten pidä jumalauta se turpas kiinni!
Tero
Mä jo odottelinkin, että milloin "Terolta" menee hermot. Se kun tunnetusti kiihtyy nollasta- sataan alle 2 sekunnissa... :p
Mennään vetää kumpikin fiksit jumalauta ja sen jälkeen vetää meidän teiniä tms. ja voidaan hyvin ja ollaan hiljaa. Taisit kirjoitella tänne enemmänkin tänään? Naisesi on toki uusi miss Suomi ja sinä se menestyvä yrittäjä ja miljonääri ym. ROSKAA. Lopeta jo, mullakin on tylsä päivä tänään ja etsin paremmat ketjut mielelläni. Ikissiepparitrolli olkoon nimesi täst edes ja lue huolella viestit, tosiaan se jankkaminen on tylsää. Valehtelija menee aina täkyihin lopulta. Kaipaat selkeästi tekemistä, joten imitoipa oikeaa "Teroa" edes yhden virkkeen edestä.
No mä olen toiminnan miehiä, tottakai kiihyn, makuukammarissa ja muutenkin. :p haluaisin vaan niitä perusteluja, millä tavalla naiseni on halpa lumppu??
Se riittää.
Tero
Hei, eikös ne sun poliisi- ja tuomarisukulaiset vois nytkin pistää laittomilla keinoillaan nää sua kiusaavat ämmät kuriin? Nehän pian selvittelee niiden ip:t ja sitten käyvät vähän kouluttamassa noita vanhoja ämmiä jotka ei usko sua? Eikös ne jo aiemmin olleet valmiit sukulaistyttönsä, niin siis poikansa ;) puolesta tekemään vaikka laittomuuksia :)
Tiedätkö 74. Miten oudolta ja hölmöltä tuntuu lukea jostain sellasesta josta ei ymmärrä hölkäsenpöläystäkään...Miltä sinusta tuntuisi jos kirjottaisin sulle vaan tuollasen viestin?
Tero
52. Juuri sellaisia tarvitaan. Upeaa!
Tero