Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

30v mies ja parisuhteessa 18v naikkosen kanssa. Tosi tilanne!!

Vierailija
04.10.2013 |

Mitä ajattelet tai haluatko minun vastaavan sinulle johonkin?

Teen sen ilomielin. Sillä haluan poistaa ihmisten ennakkoluuloja parisuhteista jotka luetaan suuremman ikäeron parisuhteiksi eli joissa on yli 10v sitä ikäeroa. Mutta mä pidän sellasia parisuhteita joissa on sitä ikäeroa 10-12v suhteellisen normaaleina ja että niitä on suomessa paljon. Vai mitä mieltä sinä olet, onko tuo suhteellisen normaali ikäero vielä parisuhteissa ja että tuollasia parisuhteita on paljonkin?

Ne parisuhteet sitten joissa ikäeroa on yli 20v niin sillon ikäero on minusta helvetin suuri ja ne taas joissa 15v niin siinä ja siinä rajoilla keikutaan, mutta sen yli menevät alkavat minusta kanssa olla suuria, mutta en lukisi vielä niitä helvetin suuriksi. 10-12v pidän vielä taas ihan normina vaikka siinä onkin enemmän ikäeroa kun se 2v.

Niin mitä sä ajattelet musta? Oonko mä susta joku helvetin pedari vai, vaikka mimmi on mun kanssa omasta tahdostaan ja se oli se joka vähän niin kuin aloitteen teki vaikka ihastus oli molemmin puoleista?

Tai oonko mä kauhean jälkeenjäänyt nyt sitten kun rakastan nuorta mimmiä? Älkääkä ruvetko ämmät näsäviisastelemaan. Sillä 2 viimesintä kumppania on ollu ihan sitä omaa ikäluokkaakin eli kaikkia saan, oman ikäsiä, nuorempia sekä vanhempia.

Entä onko jotain pahaa sanottavaa hänestä, koska hän sattui nyt ihastumaan/rakastumaan vaan vanhempaan?

Vituttaa aina kahtoa täällä ämmien palstalla jotain naisten vikinää noista ikäeroista.. ei hätää, kyllä me teitäkin ihan samalla lailla edelleen halutaan.

Tero

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 15:17"]

Siellä joka se ikäeroschaissesta jauhoi, niin mie oon kuule ihan palstan vakkari mies Tero. Jollet sattunu tietämään, kertaakaan en aiemmin oo keskustelua ikäeroista alottanu paitsi nytten kun oon ite tavannu naisen... Oon kyllä aiemmin täällä vauva palstalla pyöriny ja sillon sivusilmällä seurannut keskusteluja ikäeroista.

Tero

[/quote]

On rumaa valehdella, sä kun et todellakaan ole Tero. Sen kuule erottaa heti ja kauas. Älä viitsi kirjoitella näitä trollejas ja vielä toisen "nimimerkillä". Terolla on esim. oikeinkirjoitus hallussa. Lopeta!

Vierailija
22/75 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ämmittelet? Antaa susta aika typerän idiootin kuvan.

Jos suhde on vasta tuore, niin jännä puhua jo rakastamisesta. Mutta siinä sen näkee, tyttö on nuori ja niin "rakastunut".

Kyllä se siitä. Kirjoita tänne sitten kun suhteenne on kestänyt pari vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihme hyväksyntää haet täältä? Jos olet jäänyt kehitykseltä teinin tasolle ja samanikäiset naiset eivät jaksa kuunnella lapsellisia juttujasi, niin siitä vaan seurustele 18 vuotiaan tytön kanssa. Kun tyttö tuosta vielä kasvaa ja aikuistuu, hän huomaa minkälaisen kehitykseltä jälkeenjääneen miehen kanssa on ja vaihtaa sinut oman ikäiseensä viimeistään 5 vuoden sisällä. Nauti vielä kun voit, äläkä hukkaa aikaasi täällä keskustelupalstalla.

Vierailija
24/75 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blaahblaahblaah... En jaksa kommentoida oikein mitään tuohon pitkään yleistykseen.

Kyllä tän palstan naiset tietää jo millanen mie oon, eikä ne ennen oo mun kypsyydestä mitään valittaneet ja jos nyt käy itsetunnon päälle niin antaa käydä ja kärsikööt sitten siitä, mutta kuten jo aikasemmin totesin että penninkään hyrrää en oo hälle maksanu, joten en elätä häntä vaan hän elättää itse itsensä.

Ja myöskin asuu omillaan. Omassa kämpässään. Emme siis asu avoliitossa, toki hän on välillä öitä tai viikonloppujakin täällä mun luona jne. mutta ei sitä voi avoliitoksi vielä kutsua, eikä meillä ole tarvetta kiirehtiä näin nopeasti vielä siihen.

Ja kuten sanoin: nuoremman ja vanhemman rakastuminen on tabu. Kukaan just ei piittaisi hevonpätkääkään jos jotkut 30 ja 40v on parisuhteessa, mutta auta armias jos sillä 30-vuotiaalla on joku nuorempi, niin on edessä hirveä moraalisointi ja saarna...

Tero

Vierailija
25/75 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei MIEKKONEN!

Ainakin kirjoitustyylisi antaa ymmärtää että olet n. 18-vuotiaan tasolla, joten luultavasti sovitte oikein hyvin toisillenne :)

Sen verran nyt kuitenkin ojennan että me emme ole ÄMMIÄ!

Vierailija
26/75 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jo idiootti. Kai tajuat ettei sua enää kukaan usko. Koska kuten itse sanoit, palstan aniset kyllä tuntee "teron". Ja sinä et ole Tero. Sä olet ikäerohullu.

Vierailija
27/75 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos hän muuttaa mieltään niin sitten hän muuttaa, mutta ei toinna nyt etukäteen sellaista ajatella ja jos tulee ero, niin se on sitten tullakseen, mutta ikinä en lähde parisuhteeseen ajatuksella että tässä varmasti nyt tulee ero koska sillon en näkisi järkeä enää rakastuakkaan? ja sitten on hän seurustellut useamman kerran aiemmin jo, ei siis ole tämä hänen ensimmäinen parisuhteensa tai seksi kertansakaan, koska ensimmäinen kerta hänellä oli seksiäkin 17v.

Tero

Vierailija
28/75 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, juuri näin. Miksi mies ei voisi elättää naistaan? Tosin siihen en kyllä itse suostuisi ellei olisi tosi hyvä syy, koska haluan että myös mun naiseni on aktiivinen ja kävisi töissä jos vaan pystyy.. mutta niinhän sitä ovat ennenkin miehet perheestään huolen kantaneet. Joten miksi ei voisi tänäkin päivänä? Arvostan kyllä sitä että mun nainen on oma toiminen/käy töissä ja itsenäinen. Juuri sellaisen naisen mä tahdon!

Tero

Vierailija
29/75 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jättäisin naiseni rauhaan?

Hän on nuori, kaunis, täysi-ikäinen fiksu nainen joten mulla ei ole mitään syytä jättää häntä rauhaan, vielä vähemmän siitä syystä jos hän tahtoo olla omasta tahdostaan mun kanssa. :)

Tero

Vierailija
30/75 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 18v ja mies täyttää tänävuonna 29v. Kaksi ja puoli vuotta oltu yhessä. Hyvin meillä ainaki on menny eikä kukaan oo juurikaa tuominnu. Pääasiahan on Se, että ite on tyytyväinen suhteesee eikä välitä muitten puheista - mistäs ne teijän onnellisuudesta ja suhteen toimivuudesta tietää.

Vierailija
31/75 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. 21:sen kirjottama teksti on jotain aivan järkyttävää aivopierua.. kahtokaapa tuossa sen asennetta/tekstiä niin mun nuori nainen ei olisi koskaan tämänlainen, koska hänellä on aivot: ihminen on ensinnäkin aivan rasistinen. Ihan niinkun kaikki maahanmuuttaja miehet voitaisiin yhdistää johonkin raiskauksiin. Kyllä sitä kuule suomestakin löytyy miehiä, joilta saisi vekottimet katkoa ja kyllä, pidän myös nuoremman naiseni kanssa varani. Mutta en ala myös hänen tekojaan sairaasti kyttäämään, sillä sillon en voisi keskittyä olemaan ollenkaan onnellinen. Kiitos nyt kuitenkin.

Tero

Vierailija
32/75 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus, että mua naurattaa tällä palstalla nämä naisten touhut. :D

Siis kun ongelma on hyvät naiset katsokaas tässä:

Te ette koskaan ikimaailmassa tietenkään kuvitelleet että Tero pystyisi juurikin seurustelemaan nuoremman naisen kanssa!!!!

Nyt olette silleen oh my god. Voi hyvä luoja, meidän Terosta paljastui aivan uusi puoli... ja äkkiäkös olen helvetin paska ihminen, enkä enää naisten keskuudessa palstalla tykätty. ;) koska se ero on nyt älyttömän "typerä" kun se on nuoremman naisen kanssa yhdessä..

niinpä juu.

Tero

Vierailija
33/75 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, jopa minä joka käyn harvoin täällä, tunnistan ettei tämä ap ole se Tero :)

LoL

Vierailija
34/75 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska everybody woman is a bitch. No ei, löytyy ihan kunnollisia ja herttaisiakin naisia, kuten tuo mun nainen.. Se ei koskaan sortuisi tälläiseen vanhempien naisten haukkumiseen, arvatkaapa miksi? koska nätillä tytöllä on myös nätti sydän, se ei ole tälläinen väljähtänyt paatunut vanha muija..

Joten pitäisikö teidänkin antaa tehdä sitten ihan mitä tahansa, pilkata ketä tahansa, halveksua mitä tahansa, ilman ettei sillä ole mitään seuraamuksia? Ei edes sellaista, että joku saattaisi sanoa sinua ämmäksi?

No jo on paljon pyydetty. Liian paljon..

Tero

Vierailija
35/75 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP voi miettiä näitä:

Millainen ihminen Sinä olit ollessasi 18-vuotias? Paljonko olet muuttunut noista ajoista? Jos seurustelit tuolloin, miksette enää ole silloisen tyttöystäväsi kanssa yhdessä?

En usko että suhteenne kestää, jonkun aikaa toki voi hauskaa yhdessä olla. 18-vuotias on keskenkasvuinen, suurin osa on niin varmoja monista asioista, mutta aikanaan sitten mieli muuttuu.

Itse asuiin 16-vuotiaasta yksin, jolloin menin erikoislukioon, muuten olisin asunut pidempään lapsuudenkodissa.18-vuotiaana seurustelin maailman ihanimman miehen kanssa, muutaman vuoden kuluttua tajusin ettemme me sovi yhteen. 18-vuotiaana en halunnut koskaan lapsia, sittemmin vauvakuume tuli ja toinen lapsi tulossa. 18-vuotiaana halusin muuttaa asumaan ulkomaille, ja parin vuoden jälkeen yhteen paikkaan ihastuin niin että olin varma etten enää koskaan palaa Suomeen, vaan ei se niin kivaa pidemmän päälle sitten ollutkaan. Lisäksi monista asioista ajattelin aivan eri tavalla mitä nykyään ajattelen, mustavalkoisuus on saanut harmaan sävyjä seurakseen.

Vierailija
36/75 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha :DDD ei hitto, tämä on niin jännä! Vielä kun palstailin täällä normaalisti, enkä koskaan maininnut mistään tälläisestä.. Mun ei ikinä tarvinnut kuunnella noita jälkeenjäämis kommentteja. Nyt kun olen löytänyt nuoremman tyttöystävän, niin ai että tätä pahan suopaisuutta...

Ei, ei tämä ole loukkaavaa. Kerta kaikessaan huvittavaa. :)

Ei, enkä jaksaisi myöskään toistaa, mutta toistanpa nyt silti. 2 viimeisintä tyttöystävääni ovat aivan olleet omaa ikäluokkaani, toinen saman ikäinen, toinen 3v vanhempi.

Repikää siitä.

Tero

Vierailija
37/75 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 15:54"]

Haha :DDD ei hitto, tämä on niin jännä! Vielä kun palstailin täällä normaalisti, enkä koskaan maininnut mistään tälläisestä.. Mun ei ikinä tarvinnut kuunnella noita jälkeenjäämis kommentteja. Nyt kun olen löytänyt nuoremman tyttöystävän, niin ai että tätä pahan suopaisuutta...

Ei, ei tämä ole loukkaavaa. Kerta kaikessaan huvittavaa. :)

Ei, enkä jaksaisi myöskään toistaa, mutta toistanpa nyt silti. 2 viimeisintä tyttöystävääni ovat aivan olleet omaa ikäluokkaani, toinen saman ikäinen, toinen 3v vanhempi.

Repikää siitä.

Tero

[/quote]

No ainakin sen verran taidat tytsistä tykätä, että muutut saman ikäiseksi. ;)

Kirjoitustyyli ja kaikki muuttunut, kuin joku teini kirjoittaisi. LoL

Vierailija
38/75 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

26. Kyllä, te olette juurikin ämmiä. Koska opitte sen ettette te ole mitään tuomitsemaan toisten ihmisten valintoja? Tai muutenkaan mitään ylijumalia, mitä palsta antaa ymmärtää? ja anteeksi, mun on jatkettava nyt tässä tietokoneella töitä. Tulen ehkä myöhemmin takaisin. <3

Tero

Vierailija
39/75 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se jo kerro aika paljon miehestä, kun ikää 30 vuotta ja käy vauvapalstalla kirjoittelemassa! Hahahah, joo.. Sulle sopii tosi hyvin 18-vuotias, vielä paremmin 16-vuotias, niin teillä olisi enemmän yhteistä :) :) :)

Vierailija
40/75 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen muutaman narkomaanin, jolla ikä ja kirjoitustyyli on tätä luokkaa ja haaveissa se kireä teinipillu.Saipahan saaliin tämä 18v. tytteli. Me ollaan kaikki todella kateellsia tälle tytölle, eikö? Kun et huoli meitä ikäloppuja kääkköjä ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi