Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

30v mies ja parisuhteessa 18v naikkosen kanssa. Tosi tilanne!!

Vierailija
04.10.2013 |

Mitä ajattelet tai haluatko minun vastaavan sinulle johonkin?

Teen sen ilomielin. Sillä haluan poistaa ihmisten ennakkoluuloja parisuhteista jotka luetaan suuremman ikäeron parisuhteiksi eli joissa on yli 10v sitä ikäeroa. Mutta mä pidän sellasia parisuhteita joissa on sitä ikäeroa 10-12v suhteellisen normaaleina ja että niitä on suomessa paljon. Vai mitä mieltä sinä olet, onko tuo suhteellisen normaali ikäero vielä parisuhteissa ja että tuollasia parisuhteita on paljonkin?

Ne parisuhteet sitten joissa ikäeroa on yli 20v niin sillon ikäero on minusta helvetin suuri ja ne taas joissa 15v niin siinä ja siinä rajoilla keikutaan, mutta sen yli menevät alkavat minusta kanssa olla suuria, mutta en lukisi vielä niitä helvetin suuriksi. 10-12v pidän vielä taas ihan normina vaikka siinä onkin enemmän ikäeroa kun se 2v.

Niin mitä sä ajattelet musta? Oonko mä susta joku helvetin pedari vai, vaikka mimmi on mun kanssa omasta tahdostaan ja se oli se joka vähän niin kuin aloitteen teki vaikka ihastus oli molemmin puoleista?

Tai oonko mä kauhean jälkeenjäänyt nyt sitten kun rakastan nuorta mimmiä? Älkääkä ruvetko ämmät näsäviisastelemaan. Sillä 2 viimesintä kumppania on ollu ihan sitä omaa ikäluokkaakin eli kaikkia saan, oman ikäsiä, nuorempia sekä vanhempia.

Entä onko jotain pahaa sanottavaa hänestä, koska hän sattui nyt ihastumaan/rakastumaan vaan vanhempaan?

Vituttaa aina kahtoa täällä ämmien palstalla jotain naisten vikinää noista ikäeroista.. ei hätää, kyllä me teitäkin ihan samalla lailla edelleen halutaan.

Tero

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) Joo, me ollaan tooooosi kateellisia. Voi hitsi, minkä kultakimpaleen menetimmekään, kolmekymppisen vauvapalstalle kirjoittelevan miehen.

Vierailija
42/75 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitan, mutta en ole ikäerohullu vaikka kuinka sitä haluaisitte. Tai sitten vaan luulitte tuntevanne mut, kun ajattelitte etten ikinä voisi rakastua nuorempaan..

Tero

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

31. Hyvä että menee hyvin, niin olisi toivomus täälläkin päässä! :)

Aiemmin en koskaan olisi voinut kuvitellakaan näin nuorta naista, mutta nyt kun tapasin tämän special tapauksen niin mieleni muuttui. Eli ei oo aina ollu itsestäänselvyys näin nuorten pokaaminen.

Tero

Vierailija
44/75 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä joka kirjoittaa " LoL " oletkohan sinäkään paras tuomihtemaan ketään... :)

Tero

Vierailija
45/75 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 16:53"]

Valitan, mutta en ole ikäerohullu vaikka kuinka sitä haluaisitte. Tai sitten vaan luulitte tuntevanne mut, kun ajattelitte etten ikinä voisi rakastua nuorempaan..

Tero

[/quote]

Valitan, mutta Teroa susta ei saa sitten millään, ei edes hyvällä tahdolla. Mitäpä jos viimeinkin keksisit jotain muuta kirjoittamista kuin nämä iänikuiset ikäerotarinat? Eikö sulla tosiaan elämässä muuta ole? Säälittävähän sä jo olet.

Vierailija
46/75 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota lukiessa mä luulun, että sä olet se 18-vuotias naikkonen...

Eikö tyttönen olisi sovampi sana? Naikkonen kuulostaa aika ikävältä.

Vierailija
47/75 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

36. Ai millainenko olin 18-vuotiaana. Hmm, no olin hyvin paljon kiinostunut jo silloin tietokoneista ja tekniikasta, mutten kuitenkaan mikään nörtti, ihan perus jannu joka kävi kavereidensa kanssa välillä juhlimassa ja vietti heidän kanssa aikaa ja näin teen nykypäivänäkin. Kun olen tälläisenä ikinuorekkaana säilynyt. :) Tietysti maailman kuva on muuttunut siitä päivästä paljonkin, mutta en näe silti syytä miksi en voisi rakastua nuorempaan ja seurustella hänen kanssaan, olisin varmaan itsekin voinut rakastua siinä iässä myös vanhempaan. :)

Mulla oli tyttöystäviä myös tuossa iässä niin paljon, et en muista miksen enää kenenkin kanssa seurustellut. Muutaman kanssa meni ainakin pahasti suksi ristiin ja loppujen kanssa rakkaus ei vaan sitten riittänyt ja erottiin, saattohan siinä olla myös kypsymättömyyttä pelissä. Mutta tämä ei tarkoita sitä että se millainen minä olen ollut tai joku muu tuossa iässä, niin sellainen täytyisi automaattisesti myös minun tyttöystävän olla tällä hetkellä ja kaikki samat asiat liittyä häneen, vaikka olennaisesti moni liittyisikin. Yhtä hyvin hän voi rakastaa koko loppuelämänsä yhtä ihmistä jos hän on hyvin onnellinen sen kanssa. Tajusit?

En halua olla mitenkään naiivi vaan realistinen ja olla ajattelematta turhia, suhtautua nuoriin liian tuomitsevasti, että niistä nyt pakko on jokaisen olla tällänen ja tällänen...

Voi olla myös poikkeuksia, koska ihminen on erillainen ja yksilö. Mutta kukapa sitä täällä tajuaisi uskoa.

Naiseni myöskin tietää ettei hän ole vielä täysin aikuinen tai ole koskaan sellaista väittänytkään. Sekin kertoo jostain että hän ajattelee aivoillaan, eikä niiden takasilla. Eikä mua sellainen pieni keskenkasvuisuus haittaa, itekkään kun en halua koskaan aikuistua liikaa. ;)

Me tiedetään että haluamme lapsia. Hän on sanonut että jos saataisiin sillon lapsi kun hän on 23 ja minä 35, niin minusta se kuulostaa täysin realistiseltä haaveelta/ajatukselta..

Tero

Vierailija
48/75 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotiaihin en koske, koska pidän sitä moraalisesti vääränä vaikka laillisesti 16-vuotiankaan kanssa olemisessa ei olisi mitään väärää. Tuossa parissa vuodessa ihminen kasvaa/kypsyy/kehittyy tuossa iässä vielä monesti huimasti, mutta jos puhutaan keskiverroin kehittyneestä 18-vuotiaasta niin hän on sillon saavuttanut jo tietyn tason. Joten, empä näe siinä mitään väärää että olen hänen kanssaan jos molemmat rakastaa ja on toisensa kanssa onnellisia..

Mikä siinä nyt sillon niin kamalan väärin olisi?

Tero

Vierailija
49/75 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tapauksen 17v ja 41v. En ymmärrä, tuossahan on ihan eri elämäntilanteet ja nuorempi kasvaa ja kehittyy ajatusmaailmaltaan vielä hurjasti.

Vierailija
50/75 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

41. Mutta empä vain ole narkomaani ja sulla on ihme tapa puhua lapsesi ikäisistä " joku teinipillu " hei haloo??

Tero

Vierailija
51/75 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju ei taida kaivata asiallista vastausta :-(.

Itse olin noin nelikymmppinen ja vaimoni 10 vuotta nuorempi tavatessamme. Nyt 25 vuotta myöhemmin ei ikäero vieläkään haittaa. Seksikin sujuu edelleen mukavasti ja suurinpiirtein kummankin haluamalla tahdilla (No, ehkä itse haluaisin vielä useammin..;-) )

Vierailija
52/75 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

42. Pilkatkaa sitten kaikkia muitakin palstalle kirjoittavia miehiä. Nyt pilkkaatte vaan minua sen takia että mulla on nuorempi tyttöystävä, ei ole päällimmäinen syy se että minä kirjoitan palstalle.

Tero

Vierailija
53/75 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

46. Niin ja aika säälittävää tuo sinun todistelusi sitten on että en muka ole Tero, kai mä itse tiedän mitä mä olen? :) tälläsiin paskakommentteihin en ole kyllä enää vastaamassa, täytyyhän ihmisen pitää jollakin lailla edes tasostaan huolta. :D

Tero

Vierailija
54/75 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 14:51"]

Mitä ajattelet tai haluatko minun vastaavan sinulle johonkin?

Teen sen ilomielin. Sillä haluan poistaa ihmisten ennakkoluuloja parisuhteista jotka luetaan suuremman ikäeron parisuhteiksi eli joissa on yli 10v sitä ikäeroa. Mutta mä pidän sellasia parisuhteita joissa on sitä ikäeroa 10-12v suhteellisen normaaleina ja että niitä on suomessa paljon. Vai mitä mieltä sinä olet, onko tuo suhteellisen normaali ikäero vielä parisuhteissa ja että tuollasia parisuhteita on paljonkin?

Ne parisuhteet sitten joissa ikäeroa on yli 20v niin sillon ikäero on minusta helvetin suuri ja ne taas joissa 15v niin siinä ja siinä rajoilla keikutaan, mutta sen yli menevät alkavat minusta kanssa olla suuria, mutta en lukisi vielä niitä helvetin suuriksi. 10-12v pidän vielä taas ihan normina vaikka siinä onkin enemmän ikäeroa kun se 2v.

Niin mitä sä ajattelet musta? Oonko mä susta joku helvetin pedari vai, vaikka mimmi on mun kanssa omasta tahdostaan ja se oli se joka vähän niin kuin aloitteen teki vaikka ihastus oli molemmin puoleista?

Tai oonko mä kauhean jälkeenjäänyt nyt sitten kun rakastan nuorta mimmiä? Älkääkä ruvetko ämmät näsäviisastelemaan. Sillä 2 viimesintä kumppania on ollu ihan sitä omaa ikäluokkaakin eli kaikkia saan, oman ikäsiä, nuorempia sekä vanhempia.

Entä onko jotain pahaa sanottavaa hänestä, koska hän sattui nyt ihastumaan/rakastumaan vaan vanhempaan?

Vituttaa aina kahtoa täällä ämmien palstalla jotain naisten vikinää noista ikäeroista.. ei hätää, kyllä me teitäkin ihan samalla lailla edelleen halutaan.

Tero

[/quote]

Omasta mielestäni tässä ei ole mitään ihmeellistä. Naiset kypsyy miehiä nopeammin, joten on ihan luonnollista, että mies on vanhempi. Mutta onko tää mimmi tarpeeks kypsä? Meitä on moneen junaan,mutta jos homma toimii, niin miksi tarvitset suhteellenne peesausta täällä? 

-N26

Vierailija
55/75 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 20-vuotias ja tapailen 34 vuotiasta miestä. Suhde kestänyt pian jo 2 vuotta. En näe tässä mitään ongelmaa, ongelma on pikemminkin niiden ihmisten päässä, jotka jaksavat spekuloida asiaa. Onnellisuus on tärkeintä. 

Vierailija
56/75 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

47. No nainen/tyttö, kumpi vaan nyt menee, enkä mä siinä naikkosessakaan mitään väärää näe. Naisellinen hän kokee olevansa, hänessä on paljon myös naisellisuutta. Niin kun noin seksuaalisessa mielessä ainakin ja kyllä muissakin ajatuksissa, lapsista, perheestä jne. Uskosin että hänestä tulisi hyvä äiti jo nytten, enkä yhtään pelkäisi jättää lapsia esim hänen vastuulleen ja kasvatettavaksi, koska järki hällä pelaa, häneen voi luottaa, on sillä tavalla kypsä ja tulisi varmasti hyvin lasten kanssa myös toimeen. :)

Tero

Vierailija
57/75 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 17:01"]

Tuota lukiessa mä luulun, että sä olet se 18-vuotias naikkonen...

Eikö tyttönen olisi sovampi sana? Naikkonen kuulostaa aika ikävältä.

[/quote]

No tää meidän tarinoija ap on välillä se 18v. naikkonen ja välillä sitten se aikuinen 30v. mies. Ei siis ihme että menit sekaisin :) Sekaisin se on tää meidän ap:kin. Se kirjoittaa näitä sepustuksiaan tasaiseen tahtiin, vähän muuntaen tarinaa. On tehnyt tätä jo pidempään. Vaikka tietää että se on tunnistettu niin se vaan inttää että ei ei ei. Mutta tunnistaahan tuon jo kirjoitustyylistä. Aina sama teinimäinen tyyli ja kun sitä ei tarpeeksi ymmärretä alkaa ämmittely. Kun se on oikeassa ja muita mielipiteitä ei sallita. Ihmetellä kyllä sopii, että miksi se niitä mielipiteitä aina vaan pyytää kun ne ei ikinä kuitenkaan kelpaa?

Vierailija
58/75 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis <3 

Vierailija
59/75 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän trolli taisi olla tässä. Oikeasti ap, asiasi ei ole ongelma, vaan ongelma on se, että teeskentelet olevasi Tero, jota av-llä kunnioitetaan suuresti kuitenkin ns.fiksuna miehenä. Tällä oikealla Terolla on tyylitajua ja elämänkokemusta, ja nyt vedit meidän "Teron" halvaksi teinilumpun perässä juoksijaksi, jolla oikeinkirjoituksessakin ongelmia. Ei mene läpi, mutta sulla taisi olla tylsä päivä tänään ? Onko kenties jotain kaunoja tätä oikeaa "Teroa" kohtaan? Ja vielä, kukaan oikea wt ei edes kirjoita näin paksua puppua vaan pyrkii vakuuttamaan paremmin, kuin jankkaamalla suuresta rakkaudesta 18v. naikkoseen ja samalla jauhaen tämän kypsyydestä. Jonkun mamman nyt pitäisi nyt imitoida oikeaa Teroa, ap:ltä tämä ei onnistu mitenkään. Tylsä päivä ja kaljaa &kone kotona ap?

Vierailija
60/75 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No 41v rupeaa olemaankin jo eriasia kuin 30v...

Siis jos ajatellaan että nuoren aikuisuuden aikakausi on 18-30vuotta, niin minähän päätin sen vasta just nytten. 41v päätti 11-vuotta sitten...

Siinä on pikkanen ero. Itse ainakin koen olevani vielä ihan nuori mieleltäni, samoin ulkonäöltäni ja on sitä moni muukin kehunut etten mä näytä sellaselta vanhalta rupsahtaneelta paskiaiselta jo tässä iässä. Onneksi lopetin röökin polton.

Tero

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi