Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi - TIS 2020 syksy OFFICIAL

Vierailija
02.09.2020 |

Historian ensimmäinen TIS Suomessa! Sinkut julkaistu!

Ainakin pohjoisen sää näkyy hyvin sinkkujen kuvissa. Kaikkia ei saatu kuvatuksi, kun taivas jo näyttää sateen merkkejä. :)

Aiotko katsoa? Tämä kausi eroaa niin paljon edellisistä, että ensimmäinen jakso on pakko katsoa!

Kommentit (1493)

Vierailija
1101/1493 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tämä enää viihdytytä ja kovin tervettä ei ole ollutkaan. Toivottavasti seuraavan kauden parit ovat hieman vanhempia. Miksei myös sinkut.

Vierailija
1102/1493 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amalian syntinen kiima kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua taas ihmetyttää se, millaisella avoimuudella nykyaikana suhtaudutaan seksiin. Tai siis, esim. Jonna puhuu tuolla panemisistaan kuin se olisi joku ihan arkipäiväinenkin juttu, ja naureskelee asialle. Vaikka on siis itse ollut pettäjän asemassa... Samoin Jape. Ketään ei haittaa että oma seksuaalinen käytös ja pettäminen kuvataan telkkuun. Ylipäänsä puheenaiheet liittyy pitkälti seksiin koko ajan.

Oon itse 25v, samaa ikäluokkaa, mutta ei edes mun kaveriporukassa puhuta seksistä noin avoimesti ja ronskisti kuin keskustelu olisi ihan jokapäiväinen ruokapöytäkeskustelu. Myös tämä kavereiden lääppiminen ihmetyttää, en ole koskaan törmännyt moiseen enkä ymmärrä, mikä ihmeen tarve kaikilla on nukkua kavereiden (tai puolituttujen sinkkujen) kanssa, halailla jne "ihan vaan kavereina". Onko tää joku tempparijuttu vai tapahtuuko tätä oikeassakin elämässä?

Ihme jeesustelijoita joka puolella. Seksi on normaali osa elämää, ei mikään yliluonnollinen tai keinotekoinen uloke ihmisen elämässä. Hemmetin hienoa, että ihmiset puhuvat seksistä

En kuulu, joitain rajoja ei tule rikkoa. Kerrotko muuten mitä pahaa on runkata vaikka kellon ympäri jos siltä tuntuu ja sukupuolielin kestää? Aivan, ei mitään estettä. 

No mieti nyt vaikka ensiksi onko ihmisellä kaikki ihan kunnossa, jos runkaa kellon ympäri? Kaltaisillesi on keskusteluryhmiä ja yleisesti ottaen 12tuntiset runkkaussessiot koetaan riippuvuuden oireena.

Mikäs käyttäytymistuiomitsija sinä olet? Mulla on kaveri, joka tappaa perhosia ja laittaa ne nuppineulalla seinälle roikkumaan. Epäluonnollista käyttäytymistä verrattuna masturbointiin. Aina löytyy näitä moraalikukkahattuja, joiden mukaan ihminen ei saa elää haluamallaan tavalla, vaikka ei häiritse tai satuta sivullisia. Minä ainakin diggaan masturboinnista. Kaltaisillesi ahdistuneille ihmisille on myös tukiryhmiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/1493 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesse taisi kyllä sanoa Juusolle totuuden, kun sanoi ettei heillä ole Jennan kanssa kovin vahvaa henkistä yhteyttä. Valehteli sen sijaan myöhemmin Jennalle ja muille sinkuille kun tenttasivat. Ei olisi kehdannut sanoa Jennalle suoraan, ettei tunne mitään kummempaa yhteyttä.

Jotenkin tuo Jenna ja Juuso vähän surettaa. Mukava, tavallinen pari, mutta haluavat niin paljon saada huomiota sinkuilta että se on jo vähän säälittävää. Mutta eiköhän he yhdessä lähde, ja ovat varmasti sopivia toisilleen.

Vierailija
1104/1493 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanottuna yksi ongelma tällä kaudella on, että varatut ja sinkut ei kohtaa ulkonäöllisesti tarpeeksi. Sinkut eivät kiinnostu tarpeeksi varatuista, mutta varatut sen sijaan innostuvat sinkuista. Sinkkujenhan pitäisi suorastaan kilpailla varatuiden huomiosta, että formaatti toimisi niinkuin kuuluu. Jos varattu osoittaa kiinnostusta, sinkku ottaisi sen imarreltuna vastaan.

Inkku esimerkillisenä temppari-viettelijänä sentään tekee näin, ja varmasti hän tuntee edes jonkinlaista aitoa vetoa Jussiin, vaikka se ei romanttista olisikaan. Ei kukaan sinkkukaan ala säätämään sellaisen kanssa, johon ei voi kuvitella tuntevansa minkäänlaista vetoa.

Vaikkei ulkonäkö tietenkään kerro täysin sitä, kuka kiinnostuu kenestäkin, niin ei kolmen viikon ryyppyjuhlissa se henkinen yhteys nyt kuitenkaan todellisuudessa usein ratkaise, vaan pinnallisemmat asiat.

Vierailija
1105/1493 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele unelmatreffit: 

Vuokraat huvilan ja illallisen. Illalliselle puet itsellesi ja mielitietyllesi possunväriset hupparit, jotka ovat sponsorileiman firmasta saatu messuilla ilmaisjakeluna ja ne ovat pyörineet jostain syystä muutaman vuoden vaatekaapissa. Ruoan kanssa nautit hienoa artesaaniolutta ja unohdat koko elämyksen huuhomalla sen alas kierrekorkkisella viinillä. Illallisen jälkeen siirryt lastulevystä rakennettuun koppiin, jossa huonekaluna on parisänky. (Tässä kohtaa saan mielikuvan Damin halpakopeista, jonne saatoit viedä halvalla hinnalla hieman kalliimman seuralaisen.) Riisutte ilmaishupparit pois ja hihattoman camo-paidan kanssa tarjoilet sydämenmuotoisesta suklaarasiasta markettisuklaata. (Amerikkalaisessa esikuvassa tapahtuma sijoittuu hieman parempaan asuntovaunuun Arkansassa sijaitsevassa treiler-parkissa). Nainen ihastuu ja häkeltyy silminnähden moisesta ritarillisuudesta ja vaivannäöstä treffien eteen.) 

Samaan aikaan naisen mies viettää luksusaikaa kauniin naisen kanssa edustavalla illallisella, jonka jälkeen siirtyvät täysinvarusteltuun (mm. poreallas) hirsihuvilaan, jonka seinänkokoinen ikkuna avautuu koskemattomaan kainuun luontoon. 

Mä itse pidän luksuksesta ja minulla on varaa toteuttaa nautintojani. 

Vierailija
1106/1493 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kausi alkaa venymään jo parodiankin rajoille. Nainen tatuoi kaisloja ja saa nipun osmankäämiä. Koska tyhmemmät eivät ehkä osaa ymmärtää asian arvoa parodialle, nin se yhteys tulee kaikista tuhansista kiinalaistatuoinneista.

Vierailija
1107/1493 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amalian syntinen kiima kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua taas ihmetyttää se, millaisella avoimuudella nykyaikana suhtaudutaan seksiin. Tai siis, esim. Jonna puhuu tuolla panemisistaan kuin se olisi joku ihan arkipäiväinenkin juttu, ja naureskelee asialle. Vaikka on siis itse ollut pettäjän asemassa... Samoin Jape. Ketään ei haittaa että oma seksuaalinen käytös ja pettäminen kuvataan telkkuun. Ylipäänsä puheenaiheet liittyy pitkälti seksiin koko ajan.

Oon itse 25v, samaa ikäluokkaa, mutta ei edes mun kaveriporukassa puhuta seksistä noin avoimesti ja ronskisti kuin keskustelu olisi ihan jokapäiväinen ruokapöytäkeskustelu. Myös tämä kavereiden lääppiminen ihmetyttää, en ole koskaan törmännyt moiseen enkä ymmärrä, mikä ihmeen tarve kaikilla on nukkua kavereiden (tai puolituttujen sinkkujen) kanssa, halailla jne "ihan vaan kavereina". Onko tää joku tempparijuttu vai tapahtuuko tätä oikeassakin elämässä?

Ihme jeesustelijoita joka puolella. Seksi on normaali osa elämää, ei mikään yliluonnollinen tai keinotekoinen uloke ihmisen elämässä. Hemmetin hienoa, että ihmiset puhuvat seksistä

En kuulu, joitain rajoja ei tule rikkoa. Kerrotko muuten mitä pahaa on runkata vaikka kellon ympäri jos siltä tuntuu ja sukupuolielin kestää? Aivan, ei mitään estettä. 

No mieti nyt vaikka ensiksi onko ihmisellä kaikki ihan kunnossa, jos runkaa kellon ympäri? Kaltaisillesi on keskusteluryhmiä ja yleisesti ottaen 12tuntiset runkkaussessiot koetaan riippuvuuden oireena.

Mikäs käyttäytymistuiomitsija sinä olet? Mulla on kaveri, joka tappaa perhosia ja laittaa ne nuppineulalla seinälle roikkumaan. Epäluonnollista käyttäytymistä verrattuna masturbointiin. Aina löytyy näitä moraalikukkahattuja, joiden mukaan ihminen ei saa elää haluamallaan tavalla, vaikka ei häiritse tai satuta sivullisia. Minä ainakin diggaan masturboinnista. Kaltaisillesi ahdistuneille ihmisille on myös tukiryhmiä.

Osuiko arkaan paikkaan? Missä kohtaa edes olen sanonut, että masturbointi on pahasta? Pointti oli, että liika on liikaa ja täysi rajattomuus ei johda mihinkään hyvään. Rauhoitu siis hyvä ihminen ja lopetetaan tämä joutava off topic :D

Vierailija
1108/1493 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bolivar kirjoitti:

Ruutu +

Olipas erikoinen tämä Matun ja Japen kohtaaminen. Mitä Jape hakee tällä "toivoisin, että Mattu jättäisi minut tuolla" -hokemisellaan? Onko todellakin noin munaton, ettei pysty itse päätöstä tekemään? Ja sitten nämä "kaikki resortilla sanoi, että meidän pitäisi erota"- perustelut... Ei kai kukaan aikuinen ihminen eroa sen vuoksi, että kaikki muut ovat sitä mieltä?!? Omista valinnoistaan ja päätöksistään pitäisi aikuisen ihmisen kyetä ottamaan vastuu, mutta ei näköjään äly riitä edes teeskentelemään aikuista. Televisiossa kannattaisi edes yrittää esittää hieman kypsempää. Toivottavasti ovat eronneet, lopullisesti. 

Todellakin toivon eron olevan lopullinen.

Tekevät vaan pahaa toisilleen. Jape aikuistunut ja alkaa ymmärtää ettei näin voi elää.

Mattu ei selvästi ymmärrä. Onpa muuten noin nuoreksi kuluneen näköinen kasvoistaan.

Missä on tuotantoyhtiön vastuu, Mattu tarvii apua. On liian nuori ja kokematon ihmissuhteeseen, poukkoilee kuin päätön kana sinne tänne.

Terapiaa se ihminen tarvitsee ja eron. Kasvaa pari vuotta ja sit kokeilee parisuhdetta. Lapsellinen draamaqueen.

Eihän se tuotantoyhtiö mitään vastuuta ota, ainakaan ellei potilas itse ymmärrä pyytää apua/poispääsyä. Tuotannon mielestä on vain hyvä kun ihmiset hölmöilee, "kuuluu formaattiin" sanotaan. Tuttavapiirissäni on pari pitkään ammatissa toimnutta "henkisen puolen" lääkäriä, jotka ovat ammatillisessa mielessä katsoneet edellistä kautta. Ovat todenneet, että tuotannon oli väkisinkin täytynyt havaita, että Miran psyyke ei puolenvälin jälkeen enää kestänyt saarilla oloa eikä hän itse ymmärtänyt pyytää sairauteensa apua. Lääkärien mielestä tuotannon olisi pitänyt heti lähettää ammattiauttaja aluksi edes kysymään Miralta, tarvitseeko hän ongelmiinsa apua. Varsinkin kun Valto puolisonsa tilan huomattuaan nimenomaan pyysi, että he pääsivät heti saarelta pois. Pyyntöön ei suostuttu. 

Valto totesikin omalla videollaan jälkeenpäin, että tätä ohjelmaa tehdään osallistujien mielenterveyden kustannuksella.  Valto on myös todennut: "Mikään somenäkyvyys ei korvaa mielenterveyttä."

Juupa joo Kuronenko piteli 2m Valtoa vain kävelemästä pois? Sanallista suostuttelua oli ja Valto myönsikin videollaan "yhet puheet" että päätös jäädä oli lopulta oma. Lopeta nyt pliis tämä ulina joka vitsin viikolla tai mene edes 7.kauden ketjuun.

Ihan tosissako selität, että olisi Valto noin vain lähtenyt Thaimassa kävelemään pois kuvauksista? Osallistujat ovat tehneet sopimuksen, jossa kuvausten johto on tiukasti tuotannolla ja sitoudutaan hoitamaan homma loppuun, ettei tuotannon kanssa muuta sovita? Ja sopimuksessa on suuret sanktiot osallistujalle, jos tämä alkaa ryppyilemään. Ja sanktiot ja suuret matkakulut Suomeen pitävät osallistujat kuvauksissa, ellei tuotanto suostu heitä päästämään pois.

Kerrot vain lopputuloksen, mutta et kerro mitä Valto sitä ennen kertoo. Jokainen voi itse katsoa tilanteen Valton vidolta alkaen 4:00 min. että Valto oikeasti kertoo halunneensa pois kuvauksista, ja syyksi hän kertoo huomanneensa klipeistä, että "Miralla ei ole enää ok." MIran tilaa Valto kasittelee muuallakin videollaan.

Valto kertoo sanoneensa, että nyt tämä alkaa riittää, HALUSIN SIELTÄ VEKS. Ilmenee, että tuotanto ei halunnut päästä häntä pois, syynä oli Valto mukaan se, ettei tuotannolla ollut enää ketään heidän tilalleen kun kaksi paria oli jo lähtenyt pois. Asiasta neuvoteltiin, ja kun kävi selväksi ettei tuotanto halua heidän lähteävän pois, niin lopuksi hän teki päätöksen, että jäädään sitten kuten on sovittu. Eli kun pyynnöstä huolimatta pois ei päästetty, haluttiin sitten pitää sopimuksista kiinni.

Kyllä Valton halu pääästä pois oli aivan todellista, mitä todistaa myös se, että Valto on ilmoittanut myös Helsingin Sanomain toimittajalle kertoneensa tuotannolle kuvausten puolessa välissä halunneensa päästä kuvauksista pois.  HS NYT artikkeliin  5.6.2020 vastaus on kirjattu:  "Keskusteluissa selvisi, ettei kuvauksista päästä lähtemään noin vain." Ja kerrotaan että saarelta oli jo lähtenyt kaksi paria pois aikaisemmin, jotka kokivat tilaneen liian raskaaksi. Tämän Valto arveli syyksi ettei heitä päästetty pois. Artikkelissa kerrotaan myös, ettei ohjelman päätuottajalle ollut kerrottu, että Valto oli pyytänyt pois kuvauksista. 

Valtoa ja Miraa ei siis tosiasiassa päästetty pois kuvauksista siis tuotannollisista syistä, vaikka tuotanto kauniisti sanoo: "Ohjelman tekeminen ei koskaan mene mielenterveyden edelle". Valto omalla videollaan 46:10 min lähtien toteaa, että ohjelmassa nimeomaan leikitään osallistujien mielenterveydellä.

Vai oisko suurena syynä siihen ettei heitä päästetty pois sekin, että tuottajapuoli oli Miran ja Markuksen käyttäytymisestä ja Valton järkyttyneistä itkukohtauksista jo siinä vaiheessa äkännyt, että nyt saattaa olla tulossa tosi mehevää matskua viimeiselle iltanuotiolle. Kunhan vain pidetään Mira tiiviisti pimennössä Valton itkukohtauksista, ettei Mira niiden takia turhaan ala painamaan jarrua. Ja vähän salaillaan, kuvataan salaa välipäivinäkin, johdatellaan puolisoita sopivasti, leikellään matskua sopivasti. Jospa sitten vaikka viimeisellä iltanuotiolla molemmat saataisiin olemaan shokissa kun salassa pidetty  matsku silloin paljastetaan.

Ehkä ajalteltiin, että miksi näin makeaksi mahdolliseksi kypsyvä tilanne pitäisi jäädä telkkarista pois, jös tämä pari päästettäisiin lähtemään pois kesken kaiken? Onhan tuotanto ennenkin nähnyt miten tilanteet lähtevät kehittymään. Kelpasi tuotannon sitten lopuksi kilistellä laseja ja todeta, että tulihan paras jakso ikinä kun Mira ja Valto jätetiin kuvauksiin.

Vierailija
1109/1493 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennan käytös on jotain karmivaa.... ja toimii perusteluna sille, miksi itse muutin pois Joensuusta. Siellä on yllättävän paljon vastaavaa "räväkkää" ihmistä, joista on niin kauhean siistiä olla kinky ja esitetään kovista, eikä olla "niinku noi bimbot". Katsotaan ylen muita naisia ja etenkin sellaisia tyttömäisiä naisia, koska ollaan kateellisia kun oma ulkonäkö ei riitä. Huonoa itsetuntoa paikataan puhumalla kovaan ääneen rivoja ja otetaan koviksen rooli, että erottuisi joukosta.

Myötähäpeä tulee Jennan jutuista, "mie en jaksa esittää mittää mie oon vaa tällane kovis". Etenkin kaksnelosilla Jenna vaikutti oikeasti ala-asteelaiselta pojalta käytökseltään. "Pistetään mentoksia kokikseen jee vähän mie oon villi".

Jos verrataan Viiviin niin nähdään, ettei tässä inhottavuus johdu ulkonäöstä. Viivi oli tyylikäs, hauska ja mukava, sinkkumiehet viihtyivät hänen seurassaan eikä kenellekään tullut mieleen ajatella hänestä inhottavasti, vaikkei ollutkaan missivartaloinen.

Sinkkumiehet kehuivat Viiviä, mutta Jenna inhotti poikia niin paljon, että Veikka tuli jopa varmistamaan, ettei Jenna hyväksikäytä kännistä Jesseä. Oikeasti millä kaudella koskaan sinkkumiehet ovat tunkeneet makariin ESTÄMÄÄN, ettei sinkkumies kiksauta varattua naista??? Selvästi olivat huolissaan Jessestä, ettei Jenna kiduta sitä jurrissa käsiraudoillaan. Mieheltä ei koskaan hyväksyttäisi vastaavaa käytöstä! Tuotanto olisi puuttunut peliin viimeistään kun Jenna viritteli sammuneen Jessen käsiä sängynpäätyyn. Toisaalta voi olla, että lähettivät Veikan sinne kun huomasivat että nyt ei hyvä seuraa....

Jesse vedättää Jennaa ihan selvästi ja miehestä paistaa jo kauas, ettei oikeasti ole tästä kiinnostunut. Olisi muuten jo tehnyt jotain aloitetta eikä väistellyt. Ainoastaan superjurrissa lähtee mukaan Jennan flirttiin, ja sen takia kaksnelosilla vetääkin koomat, että pystyy siellä ladossa olemaan..

. Jenna roikkuu hänessä kuin koiranpentu, näykkii ja puree ja selvästi Jenna on nyt astunut tempparit harhaan, jossa kuvittelee oman tasonsa paremmaksi kuin on.

Vierailija
1110/1493 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jesse taisi kyllä sanoa Juusolle totuuden, kun sanoi ettei heillä ole Jennan kanssa kovin vahvaa henkistä yhteyttä. Valehteli sen sijaan myöhemmin Jennalle ja muille sinkuille kun tenttasivat. Ei olisi kehdannut sanoa Jennalle suoraan, ettei tunne mitään kummempaa yhteyttä.

Jotenkin tuo Jenna ja Juuso vähän surettaa. Mukava, tavallinen pari, mutta haluavat niin paljon saada huomiota sinkuilta että se on jo vähän säälittävää. Mutta eiköhän he yhdessä lähde, ja ovat varmasti sopivia toisilleen.

Näin minäkin tulkitsin. Jesse tasapainoilee suht taitavasti viettelijän roolissaan: antaa Jennalla vähän siimaa, suostuu noihin aika lapsellisiin "kinky-juttuihin" joilla voi antaa ymmärtää ilman, että joutuu heittäytymään muuten fyysiseksi naisen kanssa joka ei oikeasti kiinnosta. Eleistä ja ilmeistä näkee, että mitään vetoa ei ole, eikä ohjelman ulkopuolella vaihtaisi puolta lausetta Jennan kanssa. Jos viettelijäsinkku temppareissa vetoaa toisen seurustelusuhteeseen kun ei halua jakaa punkkaa, niin onhan se aivan superläpinäkyvää.

Jennalla ei ole selvästi oikein kokemusta, sen vuoksi + tuollaisessa tilanteessa ole kovin helppoa tarkastella asioita objektiivisesti. Voin kuvitella, että nuorena ja hieman "nörttinä" olisin itsekin saattanut olla vain iloinen että löysin jonkun itsestäni ihanan jollaisesta en ole uskaltanut haaveillakaan, ja ollut sokea kaikille tosiasioille. 

Haluan kuitenkin korostaa, tämä ei mielestäni tarkoita että Jesse olisi automaattisesti jotenkin parempi; he ovat vain tyystin eri maailmasta, eri kokemuspohjalla olevia ihmisiä. Aika useinhan niin käy, että ihastus ei ole molemminpuoleista. Ei se tarkoita, että se kiinnostunut on jotenkin huonompi. Tämä nyt vaan ei ole mikään match vaikka voissa paistaisi.

Vierailija
1111/1493 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan väärässä formaatissa nämä kaksi. Sinkutkin säälivät heitä niin paljon, etteivät kehtaa edes esittää kiinnostunutta... jopa Janita vuosia sitten vedätti sitä Komatsu-nuppia, mutta Juusoa ei kukaan kehtaa, kun on niin polonen. Jenna taas hyppäisi Jessen selkään samantien, jos mies antaisi yhtään oikeaa signaalia. En tiedä miten Jesse toipuu tuosta leiristä, ainakin saa kuulla siitä KAUAN.

Vierailija
1112/1493 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin minäkin tulkitsin. Jesse tasapainoilee suht taitavasti viettelijän roolissaan: antaa Jennalla vähän siimaa, suostuu noihin aika lapsellisiin "kinky-juttuihin" joilla voi antaa ymmärtää ilman, että joutuu heittäytymään muuten fyysiseksi naisen kanssa joka ei oikeasti kiinnosta. Eleistä ja ilmeistä näkee, että mitään vetoa ei ole, eikä ohjelman ulkopuolella vaihtaisi puolta lausetta Jennan kanssa. Jos viettelijäsinkku temppareissa vetoaa toisen seurustelusuhteeseen kun ei halua jakaa punkkaa, niin onhan se aivan superläpinäkyvää.

Jennalla ei ole selvästi oikein kokemusta, sen vuoksi + tuollaisessa tilanteessa ole kovin helppoa tarkastella asioita objektiivisesti. Voin kuvitella, että nuorena ja hieman "nörttinä" olisin itsekin saattanut olla vain iloinen että löysin jonkun itsestäni ihanan jollaisesta en ole uskaltanut haaveillakaan, ja ollut sokea kaikille tosiasioille. 

Haluan kuitenkin korostaa, tämä ei mielestäni tarkoita että Jesse olisi automaattisesti jotenkin parempi; he ovat vain tyystin eri maailmasta, eri kokemuspohjalla olevia ihmisiä. Aika useinhan niin käy, että ihastus ei ole molemminpuoleista. Ei se tarkoita, että se kiinnostunut on jotenkin huonompi. Tämä nyt vaan ei ole mikään match vaikka voissa paistaisi.

Ärsyttää kun täällä ei oikeasti uskalleta tuomita Jennan törkeää käytöstä. Sammunutta miestä ahdisteli kameran edessä, Jessellä taju kankaalla ja virittää häntä käsiraudoilla sänkyyn. Roikkuu miehen kaulassa vaikka sanoo ei, pakottaa tekemään seksuaalisia tekoja, vaikka sanoo ei. Miksei tuotanto puuttunut Jennan tekemiseen ja minkä helvetin takia sammunutta miestä voi hyväksikäyttää kameroiden edessä, mutta naista ei??? En sääli Jennaa yhtään, todella silkkihansikkain kohdeltu häntä keskustelupalstoilla, vaikka on toiminut tosi väärin.

Vierailija
1113/1493 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis apua se Jennan pureminen, hakkaaminen ja kuristaminen. ihan kuin ala-asteen pihasta...!!!  Hyvä huomio, että toisinpäin ei tuollaisia IKINÄ saisi tehdä. Miettikää kun vaikka Liero-Iiro olisi purrut, kuristanut ja painanut sinkkunaisia maahan, sitten viritellyt megajurrista typykkää vielä käsiraudoilla sänkyyn. Olisi varmaan tullut yleisen syyttäjän nostama syyte ja tuomio, niinkuin aikanaan BB-Sorellaan kohdistuneessa tapauksessa. 

Vierailija
1114/1493 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vattu miten kammottavan näköisiä naisia ovat turvonneiden huulien kantajat. Tempparirouvat ovat elähtäneitä elostelijoita, vaikka pitäisi olla naisia parhaassa iässä.

Vierailija
1115/1493 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

24 treffeillä Jesse sanoo, että Jenna kiinnostaisi seurustelu mielessä jos ei olisi varattu. Puhui siis ihan haastattelussa, joten voiko sittenkin olla jotain?

SPOILER

Juuso niin väitti paljon on keskustelua Jennan kanssa ilta notskilla, no eipä näyttänyt sille. Arvattavaahan oli yhdessä pois lähtö.

Ruudussa oli klippi myös Mattun ja Japen nykypäivään, ihan hyvä että tajunnu pysyä erillään.

1116/1493 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruutu+

Jennan ja Jessen kaksnelosten majapaikka...Siis mikä ihmeen marjanpoimijoiden parakki tuo koppi oli?!?  Ja ne tatuointipaikan mainosmukit... Olisiko sitä tatuointipaikkaa voinut vaikka kuvata jotenkin enemmän tms.?Harvinaisen epäonnistunutta tuotesijoittelua taas.

Vierailija
1117/1493 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskan YouTube-kanavalla Mattun haastattelu. Siis ymmärsinkö loppuvideon oikein: Mattu ei lähde opiskelemaan (4000 € koulutus), koska 4000 € menee rinnan korjausleikkaukseen koska implantti on kapseloitunut? En voi ymmärtää, miksi implantit on ylipäätään pitänyt hankkia. Poistaisi silikonit kokonaan, poistaisi huulitäytteet ja kaiken muun turhan. Rahaa palaa järkyttäviä määriä ja lopputulos on mitä on. Sitten menee rahaa korjauksiin. Mistä sitä rahaa revitään?

Vierailija
1118/1493 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut jaksoja vähän jäljessä ja nyt katsoin eilen telkkarissa tulleen jakson. Raivostuttaa todella paljon tuo Jape. Jankuttaa vain, miksi Mattu ei jätä ja syyttää Mattua, kun tämä haluaa vielä jatkaa. Mikä helkkari siinä on, että itse ei jätä Mattua?! 

Vierailija
1119/1493 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruutu+

Kyllä Jennalla ja Jessellä näytti olevan oikeasti hauskaa yhdessä, nauroivat kippurassa jutuilleen. Ei tommosta voi feikata! Varmasti ainakin platonisessa mielessä viihtyvät yhdessä mutta noi Jennan Kinkku-yritykset ovat olleet varsin puistattavia :(

Vierailija
1120/1493 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruutu+

Kyllä Jennalla ja Jessellä näytti olevan oikeasti hauskaa yhdessä, nauroivat kippurassa jutuilleen. Ei tommosta voi feikata! Varmasti ainakin platonisessa mielessä viihtyvät yhdessä mutta noi Jennan Kinkku-yritykset ovat olleet varsin puistattavia :(

Siis kinky-yritykset..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän