Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi - TIS 2020 syksy OFFICIAL

Vierailija
02.09.2020 |

Historian ensimmäinen TIS Suomessa! Sinkut julkaistu!

Ainakin pohjoisen sää näkyy hyvin sinkkujen kuvissa. Kaikkia ei saatu kuvatuksi, kun taivas jo näyttää sateen merkkejä. :)

Aiotko katsoa? Tämä kausi eroaa niin paljon edellisistä, että ensimmäinen jakso on pakko katsoa!

Kommentit (1493)

Vierailija
1081/1493 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bolivar kirjoitti:

Ruutu +

Olipas erikoinen tämä Matun ja Japen kohtaaminen. Mitä Jape hakee tällä "toivoisin, että Mattu jättäisi minut tuolla" -hokemisellaan? Onko todellakin noin munaton, ettei pysty itse päätöstä tekemään? Ja sitten nämä "kaikki resortilla sanoi, että meidän pitäisi erota"- perustelut... Ei kai kukaan aikuinen ihminen eroa sen vuoksi, että kaikki muut ovat sitä mieltä?!? Omista valinnoistaan ja päätöksistään pitäisi aikuisen ihmisen kyetä ottamaan vastuu, mutta ei näköjään äly riitä edes teeskentelemään aikuista. Televisiossa kannattaisi edes yrittää esittää hieman kypsempää. Toivottavasti ovat eronneet, lopullisesti. 

Todellakin toivon eron olevan lopullinen.

Tekevät vaan pahaa toisilleen. Jape aikuistunut ja alkaa ymmärtää ettei näin voi elää.

Mattu ei selvästi ymmärrä. Onpa muuten noin nuoreksi kuluneen näköinen kasvoistaan.

Missä on tuotantoyhtiön vastuu, Mattu tarvii apua. On liian nuori ja kokematon ihmissuhteeseen, poukkoilee kuin päätön kana sinne tänne.

Terapiaa se ihminen tarvitsee ja eron. Kasvaa pari vuotta ja sit kokeilee parisuhdetta. Lapsellinen draamaqueen.

Eihän se tuotantoyhtiö mitään vastuuta ota, ainakaan ellei potilas itse ymmärrä pyytää apua/poispääsyä. Tuotannon mielestä on vain hyvä kun ihmiset hölmöilee, "kuuluu formaattiin" sanotaan. Tuttavapiirissäni on pari pitkään ammatissa toimnutta "henkisen puolen" lääkäriä, jotka ovat ammatillisessa mielessä katsoneet edellistä kautta. Ovat todenneet, että tuotannon oli väkisinkin täytynyt havaita, että Miran psyyke ei puolenvälin jälkeen enää kestänyt saarilla oloa eikä hän itse ymmärtänyt pyytää sairauteensa apua. Lääkärien mielestä tuotannon olisi pitänyt heti lähettää ammattiauttaja aluksi edes kysymään Miralta, tarvitseeko hän ongelmiinsa apua. Varsinkin kun Valto puolisonsa tilan huomattuaan nimenomaan pyysi, että he pääsivät heti saarelta pois. Pyyntöön ei suostuttu. 

Valto totesikin omalla videollaan jälkeenpäin, että tätä ohjelmaa tehdään osallistujien mielenterveyden kustannuksella.  Valto on myös todennut: "Mikään somenäkyvyys ei korvaa mielenterveyttä."

Juupa joo Kuronenko piteli 2m Valtoa vain kävelemästä pois? Sanallista suostuttelua oli ja Valto myönsikin videollaan "yhet puheet" että päätös jäädä oli lopulta oma. Lopeta nyt pliis tämä ulina joka vitsin viikolla tai mene edes 7.kauden ketjuun.

Vierailija
1082/1493 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh, taas sitä halipulaa , mä inhoan jo tuota sanaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1083/1493 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep! Samaa settiä on jos mies kutsuu itseään ”nallekarhuksi”. Niin järkyttävä turn off.

Vierailija
1084/1493 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jehna noita Jennan hiuksia, voisko joku myllätä ne uuteen uskoon.

Vierailija
1085/1493 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo voi helvetin halipula ja läheisyyden kaipuu. Miten voi aikuisilla ihmisillä iskeä halipulat ja läheisyyden kaipuut heti päälle kun ollaan erossa omasta rakkaasta. Onko näillä sama siviilissäkin, heti on lusikoitava jonkun kanssa kun ollaan parikin päivää erossa?

Yllättäen myös halipula ja läheisyyden kaipuu iskee vain silloin kun lähistöllä on viehättäviä vastakkaisen sukupuolen edustajia. Tuskin näkisimme halipulaa ja läheisyyden kaipuuta jos pitäisi lusikoida ja kiehnätä Marjatan 72v tai Seppo 67v kanssa.

Vierailija
1086/1493 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo voi helvetin halipula ja läheisyyden kaipuu. Miten voi aikuisilla ihmisillä iskeä halipulat ja läheisyyden kaipuut heti päälle kun ollaan erossa omasta rakkaasta. Onko näillä sama siviilissäkin, heti on lusikoitava jonkun kanssa kun ollaan parikin päivää erossa?

Yllättäen myös halipula ja läheisyyden kaipuu iskee vain silloin kun lähistöllä on viehättäviä vastakkaisen sukupuolen edustajia. Tuskin näkisimme halipulaa ja läheisyyden kaipuuta jos pitäisi lusikoida ja kiehnätä Marjatan 72v tai Seppo 67v kanssa.

Mietin samaa! Esim armeijassa tai kundikavereiden kesken mökkeillessä tuleeko sielläkin oven takana huhuiltua muille ”hälipylääää”

Vierailija
1087/1493 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tää alkaa loppua. Ihan kauhee kausi. Nyt ainakin parin vuoden tauko, eikä ainuttakaan sakkokierroslaista, ei sinkkua eikä varsinkaan varattuja, kiitos!

Vierailija
1088/1493 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltapaskassa juttua miten sarja tehdään, nyt ensimmäistä kertaa psykologi mukana!?

Vierailija
1089/1493 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltasanomissa kivaa valkopesua behind the scenes :D Hirveästi vakuutellaan että osallistujilla on mahdollisuus käyttää kuvauksissa olevaa psykologia jne, mutta raaka faktahan on se, että tässä formaatissa tehdään viihdettä muiden mielenterveyden kustannuksella. Tällä Suomi-kaudella vieläpä varsin kehnoa viihdettä.

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000007626743.html

Vierailija
1090/1493 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja itsetunto! J&J:n unelmatreffien ja iltanuotion katsottuani en haluu hetkeen kuulla sanaa missään kontekstissa, kiitos!

Ja mitä niihin unelmatreffeihin tulee, niin toinen parivaljakko oli majotettu johonkin ulkorakennuksen tai lähinnä saunakamarin näköseen loukkoon. Varsinaista unelmaa 😬

Vierailija
1091/1493 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jehna noita Jennan hiuksia, voisko joku myllätä ne uuteen uskoon.

Sit olin huomaavinani että olkapäillä näkyy jotkut tosi virttyneet rintsikanolkaimet, ei oo siihenkään panostanut.

Vierailija
1092/1493 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen kyllä, että Jenna olisi sortunut, jos vastapuoli olisi suostunut.

Vierailija
1093/1493 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tää alkaa loppua. Ihan kauhee kausi. Nyt ainakin parin vuoden tauko, eikä ainuttakaan sakkokierroslaista, ei sinkkua eikä varsinkaan varattuja, kiitos!

Uusi kausi kuvataan loppuvuodesta Levillä.

Vierailija
1094/1493 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltasanomissa kivaa valkopesua behind the scenes :D Hirveästi vakuutellaan että osallistujilla on mahdollisuus käyttää kuvauksissa olevaa psykologia jne, mutta raaka faktahan on se, että tässä formaatissa tehdään viihdettä muiden mielenterveyden kustannuksella. Tällä Suomi-kaudella vieläpä varsin kehnoa viihdettä.

Mua nauratti tuossa jutussa kanssa toi psykologi-kohta. Siellä on siis "vain ja ainoastaan kilpailijoiden puolella" oleva psykologi osana tuotantotiimiä, mutta tämä julkisuudestakin tuttu psykologi ei halua paljastaa nimeään. Haiskahtaa vähän sille, ettei psykologi halua tulla liitetyksi ohjelmaan, mikä puolestaan sotii vastaan tuon artikkelin sanomaa hyvistä palveluista ja osallistujien tukemisesta.

Vierailija
1095/1493 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että Jesse koskiski Jennaan tosielämäss pitkällä tikullakaan. Juuso ja Ella taas painivat aivan eri sarjoissa toisiinsa nähden. Juuso on vakavasti ylipainoinen, alkoholiongelmainen ja tupakoiva, kun taas Ella on hoikka ja kaunis ja tuskin alkon suurkuluttaja.

Vierailija
1096/1493 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Meidän on kuitenkin pakko esittää ja kertoa totuus. Silloin seurauksena voi olla yllättäviäkin käänteitä."

Niin siis mikä totuus? Nuo iltanuotiovideothan on ihan täysin tuotannon tekemiä! Kumppanin sanomisia irroitetaan pois kontekstista ja liitetään tilanteisiin, joissa ne saadaan kuulostamaan pahalta. Lauseita katkotaan kesken, jolloin vain negatiiviset kommentit jätetään nauhalle. Videoilla näytetään muutenkin vain kumppani pitämässä hauskaa sinkkujen kanssa, sen sijaan ikävään yms. liittyvät kohtaukset leikataan lähes armotta pois. Sitten on vielä sinkut spekuloimassa illan tapahtumia sekä mahdollisia ihastumisia enkä yhtään ihmettelisi, vaikka näitä olisi vielä erikseen ohjeistettu hakeutumaan varattujen iholle. Tosiaan on tuotannon pakko esittää totuus, pikemminkin heidän kirjoittamansa versio siitä :D

Vierailija
1097/1493 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonna:

Mä oon temppariveteraani ja varma on saanti,

jos haluisin niin mul ois jo Tino mun haavis,

Mä voin panna ja panna mut Jussi en sulle anteeksi anna

Mä voin panna ja panna mut en vastuuta kanna

Vierailija
1098/1493 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bolivar kirjoitti:

Ruutu +

Olipas erikoinen tämä Matun ja Japen kohtaaminen. Mitä Jape hakee tällä "toivoisin, että Mattu jättäisi minut tuolla" -hokemisellaan? Onko todellakin noin munaton, ettei pysty itse päätöstä tekemään? Ja sitten nämä "kaikki resortilla sanoi, että meidän pitäisi erota"- perustelut... Ei kai kukaan aikuinen ihminen eroa sen vuoksi, että kaikki muut ovat sitä mieltä?!? Omista valinnoistaan ja päätöksistään pitäisi aikuisen ihmisen kyetä ottamaan vastuu, mutta ei näköjään äly riitä edes teeskentelemään aikuista. Televisiossa kannattaisi edes yrittää esittää hieman kypsempää. Toivottavasti ovat eronneet, lopullisesti. 

Todellakin toivon eron olevan lopullinen.

Tekevät vaan pahaa toisilleen. Jape aikuistunut ja alkaa ymmärtää ettei näin voi elää.

Mattu ei selvästi ymmärrä. Onpa muuten noin nuoreksi kuluneen näköinen kasvoistaan.

Missä on tuotantoyhtiön vastuu, Mattu tarvii apua. On liian nuori ja kokematon ihmissuhteeseen, poukkoilee kuin päätön kana sinne tänne.

Terapiaa se ihminen tarvitsee ja eron. Kasvaa pari vuotta ja sit kokeilee parisuhdetta. Lapsellinen draamaqueen.

Eihän se tuotantoyhtiö mitään vastuuta ota, ainakaan ellei potilas itse ymmärrä pyytää apua/poispääsyä. Tuotannon mielestä on vain hyvä kun ihmiset hölmöilee, "kuuluu formaattiin" sanotaan. Tuttavapiirissäni on pari pitkään ammatissa toimnutta "henkisen puolen" lääkäriä, jotka ovat ammatillisessa mielessä katsoneet edellistä kautta. Ovat todenneet, että tuotannon oli väkisinkin täytynyt havaita, että Miran psyyke ei puolenvälin jälkeen enää kestänyt saarilla oloa eikä hän itse ymmärtänyt pyytää sairauteensa apua. Lääkärien mielestä tuotannon olisi pitänyt heti lähettää ammattiauttaja aluksi edes kysymään Miralta, tarvitseeko hän ongelmiinsa apua. Varsinkin kun Valto puolisonsa tilan huomattuaan nimenomaan pyysi, että he pääsivät heti saarelta pois. Pyyntöön ei suostuttu. 

Valto totesikin omalla videollaan jälkeenpäin, että tätä ohjelmaa tehdään osallistujien mielenterveyden kustannuksella.  Valto on myös todennut: "Mikään somenäkyvyys ei korvaa mielenterveyttä."

Juupa joo Kuronenko piteli 2m Valtoa vain kävelemästä pois? Sanallista suostuttelua oli ja Valto myönsikin videollaan "yhet puheet" että päätös jäädä oli lopulta oma. Lopeta nyt pliis tämä ulina joka vitsin viikolla tai mene edes 7.kauden ketjuun.

Ihan tosissako selität, että olisi Valto noin vain lähtenyt Thaimassa kävelemään pois kuvauksista? Osallistujat ovat tehneet sopimuksen, jossa kuvausten johto on tiukasti tuotannolla ja sitoudutaan hoitamaan homma loppuun, ettei tuotannon kanssa muuta sovita? Ja sopimuksessa on suuret sanktiot osallistujalle, jos tämä alkaa ryppyilemään. Ja sanktiot ja suuret matkakulut Suomeen pitävät osallistujat kuvauksissa, ellei tuotanto suostu heitä päästämään pois.

Kerrot vain lopputuloksen, mutta et kerro mitä Valto sitä ennen kertoo. Jokainen voi itse katsoa tilanteen Valton vidolta alkaen 4:00 min. että Valto oikeasti kertoo halunneensa pois kuvauksista, ja syyksi hän kertoo huomanneensa klipeistä, että "Miralla ei ole enää ok." MIran tilaa Valto kasittelee muuallakin videollaan.

Valto kertoo sanoneensa, että nyt tämä alkaa riittää, HALUSIN SIELTÄ VEKS. Ilmenee, että tuotanto ei halunnut päästä häntä pois, syynä oli Valto mukaan se, ettei tuotannolla ollut enää ketään heidän tilalleen kun kaksi paria oli jo lähtenyt pois. Asiasta neuvoteltiin, ja kun kävi selväksi ettei tuotanto halua heidän lähteävän pois, niin lopuksi hän teki päätöksen, että jäädään sitten kuten on sovittu. Eli kun pyynnöstä huolimatta pois ei päästetty, haluttiin sitten pitää sopimuksista kiinni.

Kyllä Valton halu pääästä pois oli aivan todellista, mitä todistaa myös se, että Valto on ilmoittanut myös Helsingin Sanomain toimittajalle kertoneensa tuotannolle kuvausten puolessa välissä halunneensa päästä kuvauksista pois.  HS NYT artikkeliin  5.6.2020 vastaus on kirjattu:  "Keskusteluissa selvisi, ettei kuvauksista päästä lähtemään noin vain." Ja kerrotaan että saarelta oli jo lähtenyt kaksi paria pois aikaisemmin, jotka kokivat tilaneen liian raskaaksi. Tämän Valto arveli syyksi ettei heitä päästetty pois. Artikkelissa kerrotaan myös, ettei ohjelman päätuottajalle ollut kerrottu, että Valto oli pyytänyt pois kuvauksista. 

Valtoa ja Miraa ei siis tosiasiassa päästetty pois kuvauksista siis tuotannollisista syistä, vaikka tuotanto kauniisti sanoo: "Ohjelman tekeminen ei koskaan mene mielenterveyden edelle". Valto omalla videollaan 46:10 min lähtien toteaa, että ohjelmassa nimeomaan leikitään osallistujien mielenterveydellä.

Vierailija
1099/1493 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja mattu ite siellä rinnat paljaana ja puhuu että jape nolasi hänet

Sinunko mielestä tissit satuttavat enemmän kuin sanat? Uskomaton idiootti.

Vierailija
1100/1493 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuson katteinen kieli kirjoitti:

Jees! Taas on markkinoilla kaksi paria huulia ja yhdet kumiset tissit joiden väliin suomalaisen raksaduunarin on hyvä tulla.  Korostan ammatti ja tulotasoryhmää "duunari". Kukaan koulutettu ja varakas ei white thrash -ihmiseen laukea.

No nyt oli kyllä tarpeettoman rumasti sanottu jopa mun mielestä

Totuus on välillä rumaa ja välillä hemmetin kaunista. Nykypolvi ei vain kestä mitään mieltäpahoittavaa, joten aina silloin tällöin satuttava totuus on piilotettava. Minä en piilottele.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä