Temptation Island Suomi - TIS 2020 syksy OFFICIAL
Historian ensimmäinen TIS Suomessa! Sinkut julkaistu!
Ainakin pohjoisen sää näkyy hyvin sinkkujen kuvissa. Kaikkia ei saatu kuvatuksi, kun taivas jo näyttää sateen merkkejä. :)
Aiotko katsoa? Tämä kausi eroaa niin paljon edellisistä, että ensimmäinen jakso on pakko katsoa!
Kommentit (1493)
Tietääkö kukaan mikä tää juttu on mistä Inkku jauhaa instan livessä(tallennettuna hänen instassa, jos joku haluaa käydä katsomassa), että ei voi puhua, koska hän on niin hyvä ihminen, mutta jatkaa vihjailua aiheesta?
Alkuaikoina temppareissa tuli hauskoja lentolausahduksia osallistujien suusta mutta tämän kauden Skuigelii-pakotus oli teennäistä paskaa. Ei taida olla paluuta orgaaniseen tis-komiikkaan 💔
jonna ja jussi ei ollut pari mutta huijasivat tuotantoa,
Vierailija kirjoitti:
jonna ja jussi ei ollut pari mutta huijasivat tuotantoa,
Mistäpä tiijät että asia on näin?
Siis ymmärsinkö nyt oikein. Inkku sanoi saaneensa jotain selville ennen 24h treffejä minkä takia yöpy hotellissa? Ja että sillä on jotain todisteita screenshottina/viestinä, siitä asiasta. Eli onko joku kertonu sille reissun jälkeen jotain jussiin&jonnaan liittyvää?
Siis tämä nyt on pelkkää huhupuhetta, mutta oisko mahdollista, että Inkku olisi saanut selville ettei Juuso ja Jonna ole oikea pari? Tosi sekavaa kun kaikki puhuu ristiin. Sen takia Jonna ja Jussi puolustaa toisiaan?
ai jussilta ois saanu sen selville? no se voi olla. tosin aika tyhmää jussilta mennä sellanen kertomaan yhtään kellekään
Mielestäni draamaa ja polarisaatiota olisi kuvannut paremmin katsojille näytettävä totuus Inkun poistumisesta yhteiseltä unelmatreffiyöltä. Mä olisin halunnut nähdä punikin naaman ja meriselitykset, mutta jostain syystä tuotanto päätti kusettaa katsojia ja valehdella asioiden olevan paremmin kuin hyvin.
Ja ohjaaja lehdessä pokkana väittää, että kaikki näytetään sellaisena kuin ne tapahtuvat eikä mitään edes pysty feikkaamaan :-)
Amalian syntinen kiima kirjoitti:
Mielestäni draamaa ja polarisaatiota olisi kuvannut paremmin katsojille näytettävä totuus Inkun poistumisesta yhteiseltä unelmatreffiyöltä. Mä olisin halunnut nähdä punikin naaman ja meriselitykset, mutta jostain syystä tuotanto päätti kusettaa katsojia ja valehdella asioiden olevan paremmin kuin hyvin.
Ja ohjaaja lehdessä pokkana väittää, että kaikki näytetään sellaisena kuin ne tapahtuvat eikä mitään edes pysty feikkaamaan :-)
Olen täysin samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tämän kauden temppari biisi?
Se amalian biisi meni sillee "ne pàskóì olikin mut vìttü lähen täält"
Aarne vaikuttaa vähän feikiltä
Inkun ilmeistä (ilmeilyistä muille Jussilta salaa) näki että vedättää. Kiinnostusta oli varmaan sen verran että halusi nähdä millainen tää pullapoika on sängyssä. Halus tsekata 24h treffit, ei siihen ihastusta tarvita.
Jussi tuossa helkutin nolo on kun moralisoi Jonnan panoja paljastamatta omia touhujaan. Ihan peruspettäjä.
Toisaalta niin Jonnakin, mustasukkaisimmat on yleensä niitä jotka itse harrastaa syrjähyppyjä.