Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi - TIS 2020 syksy OFFICIAL

Vierailija
02.09.2020 |

Historian ensimmäinen TIS Suomessa! Sinkut julkaistu!

Ainakin pohjoisen sää näkyy hyvin sinkkujen kuvissa. Kaikkia ei saatu kuvatuksi, kun taivas jo näyttää sateen merkkejä. :)

Aiotko katsoa? Tämä kausi eroaa niin paljon edellisistä, että ensimmäinen jakso on pakko katsoa!

Kommentit (1493)

Vierailija
901/1493 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aarnen eilinen kommentti ”jaa paha sanoa kun en paljon naamaa katsele” kun Jape kysyi Amalian ulkonäöstä oli niin kamala, että puolison kanssa vedettiin henkeä kumpikin.

Mua huolettaa, että Amalialla menee elämä ohi kun ei yhtään heittäydy. Se ottaa koville sitten kolmenkympin toisella puolen.

Vierailija
902/1493 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Mattu-parka ja hänen huulensa.  Puheesta ei saa selvää, sellaista sopotusta, kun puhetapa on niin

nopeaa, ja nakkihuulet eivät kerkeä mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/1493 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan tuosta Japesta manipulatiivisia viboja. Esim. se kun hän sanoi, että Matun ensimmäinen video oli pahempi kuin hänen. Ei ollut, mutta Matulle hän tulee tätä jankuttamaan, kun vihdoin pääsevät näkemään. Sama oli heidän edellisellä kaudellaan, ei nähnyt omia virheitään ja Mattu oli se kenen pitäisi pyytää anteeksi. Kun tätä jankuttaa toiselle tarpeeksi kauan, toinen alkaa epäillä itseään ja omaa totuttaan. 

En tietenkään sivustakatsojana ole varma, mutta olen ollut itse tuollaisessa suhteessa. Manipulaatio tuhoaa toisen minuutta, ja sellaista näen Matussa. Matulle haluaisin sanoa; Jos toinen kohtelee sinua huonosti, se on aina kohtelijan vastuulla, olipa tilanne mikä tahansa, tai olitpa näyttänyt tissejä kuinka tahansa. Kyllä koirakin puree jos sitä lyö. 

Vierailija
904/1493 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm hmm hmm kirjoitti:

Saan tuosta Japesta manipulatiivisia viboja. Esim. se kun hän sanoi, että Matun ensimmäinen video oli pahempi kuin hänen. Ei ollut, mutta Matulle hän tulee tätä jankuttamaan, kun vihdoin pääsevät näkemään. Sama oli heidän edellisellä kaudellaan, ei nähnyt omia virheitään ja Mattu oli se kenen pitäisi pyytää anteeksi. Kun tätä jankuttaa toiselle tarpeeksi kauan, toinen alkaa epäillä itseään ja omaa totuttaan. 

En tietenkään sivustakatsojana ole varma, mutta olen ollut itse tuollaisessa suhteessa. Manipulaatio tuhoaa toisen minuutta, ja sellaista näen Matussa. Matulle haluaisin sanoa; Jos toinen kohtelee sinua huonosti, se on aina kohtelijan vastuulla, olipa tilanne mikä tahansa, tai olitpa näyttänyt tissejä kuinka tahansa. Kyllä koirakin puree jos sitä lyö. 

Japesta saa sellaisen vaikutelman, että on tullut asenteella ketä viettelen seuraavaksi vaikka ohjelman tarkoitus on päinvastainen...

Vierailija
905/1493 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole lukenut tätä viikkoihin, koska täällä on aina spoilereita, joten sokkona laitan omat kommentit tähän.

Amalia on ilmeisesti mennyt tuonne vain siksi että voi näyttää kuinka paljon parempi ihminen hän on. Vaikuttaa kontrollifriikiltä jonka mielestä on hauska ivailla ja naureskella muille, olla yläpuolella. Aarneenkin vähän tarttunut tuo besserwisseröinti. Kun Aarne vihdoin alkaa käyttäytyä kuin ihminen eikä robotti, kulissit kaatuu.

Jape ja Mattu -kuvio tuntuu olevan yhtä taputeltu jo alkuunsa kuin Jonna ja Jussi. Jonna on joko halunnut yksissätuumin Jussin kanssa lähteä eroamaan biletyslomalle, tai haluaa vain nolata sekoilevan Jussin. Ihan ihme asioita kritisoi, panee ilman kumia televisiossa ja sitten joku tissien näyttäminen on ihan hirveää...

Jussin harmaata edestakas liikkuvaa kieltä en haluaisi enää nähdä, yyh...

Jo ennenkuin Mattu kertoi spekulaationsa Japen pettämisen syystä, ajattelin että Jape on lähtenyt Lahteen "julkkisteleen", k noussut (vielä enemmän) päähän jonkun huomiosta kun ei sitä jonoa ekojen Temppareiden jälkeen ovella Helsingissä ollutkaan, ja sit mentiin...

Eikö näiden helsinkiläisten sekoiluringille voisi antaa jo porttikiellon Temppareihin...tai no ehkä ketään muuta ei saada enää osallistumaan.

Jenna ja Juuso... no toivottavasti tästä seuraa heille jotain hyvää arkielämään.

Lance olisi niin varmasti halunnut säätää muiden kanssa, Viivi väitti että lähti pois vain omien olojensa vuoksi, mutta kyllähän tuo olemattoman juomapelin varjolla imuttelu kertoi ettei Lance mihinkään ole muuttunut, jos vaan saisi mahdollisuuden olis pieni blondi kierroksessa. Viivi epävarmuuksineen tarvis oikeasti luotettavan miehen.

Miksei kukaan ole Jopen kimpussa, mun suosikki alusta asti! :D

N38

Repesin harmaalle edestakaisin liikkuvalle kielelle :D Jussi kun alkaa suutelemaan, niin on kyllä iljettävää kun hän tunkee sen heti ekana suusta ja kieli edellä lähestyy. Onko Jope se poika jolla hiukan pitkä tukka ja tosi siniset silmät, yritti Jennan kanssa niitä muurinpohjalättyjä paistaa? Minustakin vetävin sinkuista!

N47

Vierailija
906/1493 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Mattu-parka ja hänen huulensa.  Puheesta ei saa selvää, sellaista sopotusta, kun puhetapa on niin

nopeaa, ja nakkihuulet eivät kerkeä mukaan.

Niin juuri, sössöttävän kuuloista. Kuin olisi hammaslääkäriltä tullut ja puudutus ei ole vielä lähtenyt...

Vierailija
907/1493 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vanhemman miehen ajatuksia Mattusta ja Japesta

Ennen TIS 7 Jape luuli, että heidän parisuhteessa kaikki oli hyvin.

Mattu taas eli turvallista nuorta seurusteluelämää, mutta tunsi, että kaikki tehdään kuten Jape haluaa, eikä voinut olla täysin oma itsensä, mutta ei ollut kertonut tätä Japelle.

Temppareilla Jape käyttäytyi aika värittömästi muuten, mutta pettyi tosi pahasti Mattun käyttäytymiseen.

Mattun käyttäytyminen koko Tempparien ajan oli todella ala-arvoista parisuhteessa olevalle. En tarkoita tissien näyttämistä yms. vaan sitä, että hän ei missään vaiheessa sanonut Japesta yhtään positiivista asiaa, vaan laittoi kaikki asiat Japen syyksi ja itse oli täysin viaton kaikkeen (samaa mieltä oli myös täysin Mattun pauloissa ollut Kuronen).

Monien mielestä viimeisellä iltanuotiolla olisi ollut syytä laittaa kantapäät vastakkain ja lähteä eri suuntiin, omasta mielestäni vielä ei välttämättä ollut tapahtunut sellaisia asioita, jotka olisivat lopullisesti tuhonneet parisuhteen.

Kaksi nuorta yritti varmaankin tempparien jälkeen keskustella, sopia ja antaa anteeksi tapahtuneita asioita. Todennäköisesti pintapuolisesti jotenkin onnistuivat, mutta todellisuudessa asiat eivät tulleet täysin selväksi eikä myöskään luottamus palannut hyvälle tasolle.

Sitten Jape petti, mikä on parisuhteessa täysin tuomittava teko.

Mielestäni Mattu osoitti epäkypsyytensä laittamalla pettämisen heti seuraavana päivänä someen kaiken kansan nähtäväksi ja oli myös soittanut jollekin puolitutulle ja pyytänyt häntä tulemaan heille panemaan häntä kostoksi (ei toteutunut, kaveri ehti pihalle asti, kun Mattu perui asian).

Nyt heille tuli todella mietittävää, onko parisuhteella tulevaisuutta.

Asian käsittely oli heillä vielä kesken, kun tapahtui mielestäni SUURI VIRHE, he (käsittääkseni Mattun toiveesta) päättivät lähteä uuteen Tempparikauteen, kun paikka aukeni.

Käynnissä oleva TIS 8 on ollut järkyttävää katsottavaa heidän osaltaan.

KUMPIKAAN ei arvosta toista osapuolta yhtään, puhutaan toisesta todella ikävästi, syytetään ja haetaan vain virheitä ja huonoja puolia toisesta.

Mielestäni tässä parissa oli alussa jonkinlaista toivoa, mutta nyt ollaan siinä tilassa, että näitä ei enää pysty korjaamaan ja ei taida kumpikaan halutakaan.

Mattu ja Jape ovat olleet temppari historian yksi mielenkiintoisin pari, mutta formaatti vei voiton nuoresta rakkaudesta.

Toivon todellakin molemmille nuorille mukavaa jatkoa elämässä omilla teillään, kaikki vaikeudet on tehty voitettaviksi.

Vierailija
908/1493 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bolivar kirjoitti:

No niin. Tulipahan testattua nuo nuudelit, joita tämän syksyn Temppareissa on mainostettu hyvinkin agressiivisesti (kun vihdoinkin sai päähänsä painamalla painettua kyseisen tuotemerkin nimen mainoslauseen sijaan). Jestas, mitä kuraa! Ei edes yhtä haarukallista saanut alas tuota Green Cube (?) -sontaa. Johonkin levään tyrkitty pakastemaissia, minkä joukkoon sitten pitäisi sekoitella ne rutikuivat nuudelit, yök. Ja sivumakuna jokin lakritsiesanssi?!

No, ehkä porukka sekoilee tyhjällä vatsalla enemmän viinan noustessa helpommin päähän, sinänsä ymmärrettävä ravitsemusvalinta kyseiseen ohjelmaan. Mutta hinta-laatu -suhde on huimasti parempi Lidlin nuudeleissa, siinäpä vinkkiä tuotantotiimille seuraavaan kauteen... 

Aggressiivinen kirjotetaan kahdella G-kirjaimella!

"Kirjotetaan" kirjoitetaan kirjoitetaan.

Kirjoitetaankohan?

Vierailija
909/1493 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kammottavaa Matun käytös. En mä ihmettele, että Jape käy vieraissa, Mattu ei ole mikään ruudinkeksijä. Koskahan virtsailut alkaa, tissit on jo näytetty.

Naisen logiikkaa parhaimmillaan. Mies pettää koska nainen on tyhmä? JOS Jape haluaa oikeasti älykästä seuraa, hänen pitäisi kasvattaa aivot ja lopettaa alamittaisella pippelillä ajattelu.

Vierailija
910/1493 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää jos Kuronen olisi psykologi! Haluaisin heti hänen vastaanotolleen :D

Parempiakin vaihtoehtoja on. Kurosella on kuulemma ongelmia elatusmaksujen kanssa... Ja uikkareissa mies on pelkkäälöysää taikinaa.

Vierailija
911/1493 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku kertoa Jonnalle ja Inkulle, että nuo massiiviset ripset eivät näytä hyvältä? Etenkin kun kummallakin on todella pienet silmät. Esim. Matulla tilanne ei ole ihan niin paha vaikka ripset ovatkin aika isot, kun silmät ovat vähän isommat, mutta Inkun ja Jonnan silmiä hädin tuskin näkee ripsien alta!

Vierailija
912/1493 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noilla kaikilla on pakko olla joku maneeri kuin Putouksen sketsihahmokisassa konsanaan? Jennalla on aina sama kakanhaisteluilme naamalla, jopa hymyillessä (ehkä kerran tällä kaudella on tullut aito hymy ilman nenän nyrpistämistä). Mattu hymähtää samalla tavalla aina kun saa vuorosanansa sanottua. Jonnalla taas tulee hyvin usein sellainen hessuhopo-ilme kun muikistelee huuliaan.

Jenna olisi jopa hyvin söötti ihminen, mutta en jotenkin pysty pääsemään sen ainaisen kakanhaisteluilmeen yli.

Vierailija
913/1493 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas ihmetyttää se, millaisella avoimuudella nykyaikana suhtaudutaan seksiin. Tai siis, esim. Jonna puhuu tuolla panemisistaan kuin se olisi joku ihan arkipäiväinenkin juttu, ja naureskelee asialle. Vaikka on siis itse ollut pettäjän asemassa... Samoin Jape. Ketään ei haittaa että oma seksuaalinen käytös ja pettäminen kuvataan telkkuun. Ylipäänsä puheenaiheet liittyy pitkälti seksiin koko ajan.

Oon itse 25v, samaa ikäluokkaa, mutta ei edes mun kaveriporukassa puhuta seksistä noin avoimesti ja ronskisti kuin keskustelu olisi ihan jokapäiväinen ruokapöytäkeskustelu. Myös tämä kavereiden lääppiminen ihmetyttää, en ole koskaan törmännyt moiseen enkä ymmärrä, mikä ihmeen tarve kaikilla on nukkua kavereiden (tai puolituttujen sinkkujen) kanssa, halailla jne "ihan vaan kavereina". Onko tää joku tempparijuttu vai tapahtuuko tätä oikeassakin elämässä?

Vierailija
914/1493 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos sitä rukoilevaa siveyssipulia on pantu saarella. Mikä mahtoi olla rukous ennen yhdyntää? "Hyvä jumala, anna sen seisoa pitkään ja hartaasti"

Vierailija
915/1493 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua taas ihmetyttää se, millaisella avoimuudella nykyaikana suhtaudutaan seksiin. Tai siis, esim. Jonna puhuu tuolla panemisistaan kuin se olisi joku ihan arkipäiväinenkin juttu, ja naureskelee asialle. Vaikka on siis itse ollut pettäjän asemassa... Samoin Jape. Ketään ei haittaa että oma seksuaalinen käytös ja pettäminen kuvataan telkkuun. Ylipäänsä puheenaiheet liittyy pitkälti seksiin koko ajan.

Oon itse 25v, samaa ikäluokkaa, mutta ei edes mun kaveriporukassa puhuta seksistä noin avoimesti ja ronskisti kuin keskustelu olisi ihan jokapäiväinen ruokapöytäkeskustelu. Myös tämä kavereiden lääppiminen ihmetyttää, en ole koskaan törmännyt moiseen enkä ymmärrä, mikä ihmeen tarve kaikilla on nukkua kavereiden (tai puolituttujen sinkkujen) kanssa, halailla jne "ihan vaan kavereina". Onko tää joku tempparijuttu vai tapahtuuko tätä oikeassakin elämässä?

Näistä kahdesta Jonna ei kadu tekojaan yhtään, päinvastoin

Jape sentään on koko ajan myöntänyt virheensä ja katuvansa tekoaan..

Vierailija
916/1493 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi noilla kaikilla on pakko olla joku maneeri kuin Putouksen sketsihahmokisassa konsanaan? Jennalla on aina sama kakanhaisteluilme naamalla, jopa hymyillessä (ehkä kerran tällä kaudella on tullut aito hymy ilman nenän nyrpistämistä). Mattu hymähtää samalla tavalla aina kun saa vuorosanansa sanottua. Jonnalla taas tulee hyvin usein sellainen hessuhopo-ilme kun muikistelee huuliaan.

Jenna olisi jopa hyvin söötti ihminen, mutta en jotenkin pysty pääsemään sen ainaisen kakanhaisteluilmeen yli.

Kaikilla meillä on maneereja. Onneksi omat ei ole julkisesti arvosteltavissa!

Jussillakin on omansa: lauseen päätteeksi kohottaa kulmiaan ja toista suupieltä.

Vierailija
917/1493 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aarnen eilinen kommentti ”jaa paha sanoa kun en paljon naamaa katsele” kun Jape kysyi Amalian ulkonäöstä oli niin kamala, että puolison kanssa vedettiin henkeä .

Jospa se tarkoitti että ulkonäöllä ei ole merkitystä hänelle.

Vierailija
918/1493 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla meillä on maneereja. Onneksi omat ei ole julkisesti arvosteltavissa!

Jussillakin on omansa: lauseen päätteeksi kohottaa kulmiaan ja toista suupieltä.

Harvalla kumminkaan noin hurjia maneereja, usein ne ovat suht. huomaamattomia. Jennan jatkuva nyrpistely ja kurtistelu on pistänyt itsellekin silmään, aivan kuin saarella haisisi koko ajan ihan järkyttävän pahalta. Paljon nätimpi kun ei tee sitä, mutta se vaikuttaa jämähtäneen kasvoille ikuisesti.

Vierailija
919/1493 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme jeesustelijoita joka puolella. Seksi on normaali osa elämää, ei mikään yliluonnollinen tai keinotekoinen uloke ihmisen elämässä. Hemmetin hienoa, että ihmiset puhuvat seksistä ja toteuttavat sitä halujensa mukaan. Perisuomalainen, kristitty yhteiskunta- ja moraaliasenne on tullut siinä suhteessa osittain tiensä päähän. Seksi ei ole syntiä, antaa mennä vaan. 

Vierailija
920/1493 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amalian syntinen kiima kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme jeesustelijoita joka puolella. Seksi on normaali osa elämää, ei mikään yliluonnollinen tai keinotekoinen uloke ihmisen elämässä. Hemmetin hienoa, että ihmiset puhuvat seksistä ja toteuttavat sitä halujensa mukaan. Perisuomalainen, kristitty yhteiskunta- ja moraaliasenne on tullut siinä suhteessa osittain tiensä päähän. Seksi ei ole syntiä, antaa mennä vaan. 

'Onhan seksi normaali osa elämää, mutta ei silloin kun ollaan parisuhteessa ja seksiä harrastetaan jonkun muun kanssa, sitä kutsutaan PETTÄMISEKSI.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi