Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi - TIS 2020 syksy OFFICIAL

Vierailija
02.09.2020 |

Historian ensimmäinen TIS Suomessa! Sinkut julkaistu!

Ainakin pohjoisen sää näkyy hyvin sinkkujen kuvissa. Kaikkia ei saatu kuvatuksi, kun taivas jo näyttää sateen merkkejä. :)

Aiotko katsoa? Tämä kausi eroaa niin paljon edellisistä, että ensimmäinen jakso on pakko katsoa!

Kommentit (1493)

Vierailija
941/1493 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mattu ite siellä rinnat paljaana ja puhuu että jape nolasi hänet

Vierailija
942/1493 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa Jonnasta tuntua hyvältä kun Jussi sekä selvänä että kännissä kehuu sitä tummaa sinkkua, mutta itse saa tyytyä Tinon kännipanoksi, jolta ei saa hellyyttä eikä edes juttuseuraa selvänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/1493 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis MIKSI tähän ohjelmaan ei voida palkata kosmetologi/meikkaajaa, kampaajaa ja stylistiä? Vaikka edes joku opintojensa loppuvaiheessa oleva opiskelija harjoitteluun, jos ei varaa ole kovan tason ammattilaiseen! Mulla ei ole ruutu plussaa, joten katsoin vasta äsken polttari-jakson. Teki pahaa katsoa, miten Jenna oli änkenyt itsensä mauttomaan läpinäkyvään makkarankuoreen. Lisäksi Jennan toiminta Jesseä kohtaan oli jo seksuaalista ahdistelua. En usko hetkeäkään Jessen olevan ihastunut Jennaan, kunhan vain sinkkuna joutuu mukamas olemaan kiinnostunut ja varmasti omassa mielessään Jesse katuu, että hänen flirtti Jennalle lähti vähän liian pitkälle lentoon. Etenkin kun Jessen kasvoilla näkyy monta kertaa (esim. äskeinen polttarijakso) oikein koko sydämestä lähtevä inhon irvistys Jennan seurassa, jonka Jesse koittaa enemmän tai vähemmän onnistuneesti naamioida hymyksi tai virneeksi. Polttari-jaksossa Jesse oli erityisen kypsyneen näköinen Jennaan, yritti karkuun jne. mutta Jenna vaan kommentoi, että "kyllä sä haluut" ja laittoi leikkikäärmeen Jessen kaulan ympärille ja piti kuristuksessa, ettei Jesse pääse karkuun. 

Supernoloa oli myös seurata polttarijaksossa Jennan kumppanin Juuson seisoskelua uimahouhuissaan naisten keskellä, yrittäen päästä iholle kuka vaan sattuisi siihen suostumaan. Naiset taas bilettivät keskenänsä kun Juuso yritti päästä mukaan touhuun. Ja sitten Juuson känninen ulina "on hirveä halipula", mihin sinkkunaiset eivät TIETENKÄÄN lähde vastaamaan! HYH! Sinkkunaisena mulla olisi tuolla todella ahdistava olo kun varatut miehet (poislukien korrekti Aarne) selvästi odottaa, että heillä on tai pitäisi olla joku oikeus tulla iholle. Japekin kouraisi leikin varjolla ällöttävästi jonkun tytön tissejä, mistä tyttö kyllä veti litsarilla Japea primitiivireaktiona, varmasti kouraisu ällötti, puhumattakaan siitä että se ON seksuaalista ahdistelua. 

Vierailija
944/1493 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruutu+ Spoilereita

Siitä että Jape pelkää Matun kostavan voi hän syyttää pääosin itseään, jäi kyllä itselle hieman epäselväksi että sanoiko Mattu oikeasti että saattaisi kostaa japelle.

Jos sanoi, niin toisaalta aika typerää Matulta olettaa että kukaan haluaa jatkaa suhdetta jossa joutuu varpaillaan odottamaan toisen kostoa.

Japen kommunikaatio niiden jälleennäkemisellä oli kohtalaisen järkevää, vaikka näki että häneen sattui ihan siinä missä Mattuunkin, muttei purkanut sitä Matun tavoin huutoitkemällä kuin riivattu piripää putkassa.

Jussi&Jonna

Eka kertaa tunsin jotain myötätunnontapaista Jonnaa kohtaan, kun vaikutti aidosti olevan peloissaan miten Jussilla saattaisi napsahtaa sitten kotona.

Vierailija
945/1493 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonna on tainnut lihoa, kun ei oikein mahdu pari numeroa liian pieneen farkkuhameeseen. Ja Jonna sekä Mattu puhuvat niin epäselvästi ja nopeasti, että yli puolesta ei saa mitään selvää.

Vierailija
946/1493 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tää kausi veti pohjat. Kauheeta kuraa. :(

Ens kaudella sitte pariskuntana Inkku&Jussi, Mattu ja Jape sinkkuina.

Vierailija
947/1493 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Jape oli aivan hirveä Matun kanssa jutellessa. Selitti tosissaan, että kyllä hän oli yrittänyt Matusta päästä, mutta Mattu ei halunnut lähteä. Aivan varmasti Jape on ihan itse itkenyt, että älä jätä mua niinkuin Mattukin kertoi.

Nyt tulee pitkä analyysi, mutta menköön. Kun toinen pettää suhteessa ei se automaattisesti tarkoita eroa. Itse asiassa harva eroaa (heti). Pettäjälle vain tulee yllätyksenä kuinka paljon pettäminen vaikuttaa parisuhteeseen ja kuinka kauan pettäjä joutuu teostaan maksamaan. Minusta on Japelta epäreilua valittaa, että Mattu sanelee säännöt ja hän ei saa tehdä mitään, koska mokasi. Siitä mokasta on kaksi viikkoa. Kun pettämisestä on noin lyhyt aika niin haava on aika tuore. Silloin ei kourita muita naisia tai pussata tai flirttailla. Ihan kuin hän ihmettelisi sitä miksi Mattu ei luota, vaikka hän on antanut kaikki syyt olla luottamatta.

Harva pettäisi jos tajuaisi, että joutuvat maksamaan monta vuotta takaisin sitä yhtä kertaa eikä sekään välttämättä riitä. Olettaen toki, että pettäjä haluaisi jatkaa suhteessa. Jape ei varmaankaan halua, mutta ei osaa lähteä, koska kokee huonoa omaatuntoa(?). Mattu ei pysty lähtemään, koska itsetunto on nollissa pettämisen jäljiltä ja liimaantuu vaan tiukemmin kiinni.

Olen ollut tuossa samassa huutoitku-tilassa missä Mattu oli ja en syytä häntä. Ei ihminen voi kontrolloida tunteitaan. Todennäköisesti oli jonkunlaisessa shokissa.

En sano, että Mattu on viaton enkeli, koska ei ole, mutta ärsytti enemmän nuo Japea puolustelevat viestit. Minusta hän on edelleen todella kakara, jos erotakin pitää sen takia kun tuntemattomat temppari-tyypit sanoo niin.

Vierailija
948/1493 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa Jonnasta tuntua hyvältä kun Jussi sekä selvänä että kännissä kehuu sitä tummaa sinkkua, mutta itse saa tyytyä Tinon kännipanoksi, jolta ei saa hellyyttä eikä edes juttuseuraa selvänä.

Miksi naista pitää taas halventaa? Yhtälailla se Tino on Jonnan kännipano, ei mun mielestä Jonna siihen sen suurempaa kiinnostusta ole osoittanut. Ja vaikka olisikin niin miksi se naisen seksin harrastaminen on niin hävettävää?

Jussi kehukoon keltakielellään niin paljon kuin haluaa, toivottavasti Inkku tajuaa saavansa paremman kuin valehtelevan pettäjän.

En siedä Jonnaa, mutta enemmän inhoan sitä kun naista halvennetaan vaan koska on nainen.

Vierailija
949/1493 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni Jape oli aivan hirveä Matun kanssa jutellessa. Selitti tosissaan, että kyllä hän oli yrittänyt Matusta päästä, mutta Mattu ei halunnut lähteä. Aivan varmasti Jape on ihan itse itkenyt, että älä jätä mua niinkuin Mattukin kertoi.

Nyt tulee pitkä analyysi, mutta menköön. Kun toinen pettää suhteessa ei se automaattisesti tarkoita eroa. Itse asiassa harva eroaa (heti). Pettäjälle vain tulee yllätyksenä kuinka paljon pettäminen vaikuttaa parisuhteeseen ja kuinka kauan pettäjä joutuu teostaan maksamaan. Minusta on Japelta epäreilua valittaa, että Mattu sanelee säännöt ja hän ei saa tehdä mitään, koska mokasi. Siitä mokasta on kaksi viikkoa. Kun pettämisestä on noin lyhyt aika niin haava on aika tuore. Silloin ei kourita muita naisia tai pussata tai flirttailla. Ihan kuin hän ihmettelisi sitä miksi Mattu ei luota, vaikka hän on antanut kaikki syyt olla luottamatta.

Harva pettäisi jos tajuaisi, että joutuvat maksamaan monta vuotta takaisin sitä yhtä kertaa eikä sekään välttämättä riitä. Olettaen toki, että pettäjä haluaisi jatkaa suhteessa. Jape ei varmaankaan halua, mutta ei osaa lähteä, koska kokee huonoa omaatuntoa(?). Mattu ei pysty lähtemään, koska itsetunto on nollissa pettämisen jäljiltä ja liimaantuu vaan tiukemmin kiinni.

Olen ollut tuossa samassa huutoitku-tilassa missä Mattu oli ja en syytä häntä. Ei ihminen voi kontrolloida tunteitaan. Todennäköisesti oli jonkunlaisessa shokissa.

En sano, että Mattu on viaton enkeli, koska ei ole, mutta ärsytti enemmän nuo Japea puolustelevat viestit. Minusta hän on edelleen todella kakara, jos erotakin pitää sen takia kun tuntemattomat temppari-tyypit sanoo niin.

Tässä syy, miksi tempparit ei toimi Suomessa. Varatut vikittelee sinkkuja ja moralisoi, kun pitäisi olla toisin päin :D

Vierailija
950/1493 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menos vast 9 episodi, joskis seurannu vaa sivusilmäl.  Lisäks en lukenut yhtään viestiä täältä. 

Lähinnä miettinyt alusta asti mitä hittoa Amalia + Aarnea vaivaa. Alussa luulin, että ne on jotain tuotannon palkkaamia näyttelijöitä..

Tosin myöhemmin Amalian uskis tausta valotti saatanasti tilanteen. Ja koska Aarne ei ole uskis, niin veikkaan että on joku autismi.

Aarne ei osaa sitoutua uusiin ihmisiin, jollei tuntenut kuukausia ja kokee ihmiset vieraiksi. Sen vuoksi Amalia on hänelle, kuin joku äitihahmo.

Uskis taas yrittää väkisin pysyä suhteessa, koska pettäminen on syntiä. Lisäksi ton Amalian täydellisyyden tavoitteleminen näyttää feikiltä. Jos yhtään tuntee uskovaisia, niin tuo ylimiellisyys ei tule yhtään yllätyksenä. 

En tosin usko, että Amalia on tahalteen teennäinen. Uskikset kuvittelee ja uskoo olevansa aitoja ja sen vuoksi niitä on vaikeaa analysoida, koska ulkopuolelta katsottuna näyttää feikeiltä.

Veikkaan, että suhde päättyy myöhemmin eroon, koska Aarne ei ole kiihkouskis. 

Vierailija
951/1493 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötähäpeää herätti kyllä Juuson ja Jennan puheet siitä että eivät halua lapsia eivätkä naimisiin. Tuollaisia alkoholilla, sokerilla ja hiilarilla veltostettuja ja pyöristettyjä nykynuoria, jotka eivät osaa kasvaa aikuiseksi vaan pelataan videopelejä ja itketään halipulaa. Säälittävää sakkia, aikuistuminen on heillä karusti myöhässä.

Vierailija
952/1493 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa katsoa sitä miten Jenna on Jessen perään ja luulee, että on molemminpuolista.

Vierailija
953/1493 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myötähäpeää herätti kyllä Juuson ja Jennan puheet siitä että eivät halua lapsia eivätkä naimisiin. Tuollaisia alkoholilla, sokerilla ja hiilarilla veltostettuja ja pyöristettyjä nykynuoria, jotka eivät osaa kasvaa aikuiseksi vaan pelataan videopelejä ja itketään halipulaa. Säälittävää sakkia, aikuistuminen on heillä karusti myöhässä.

Ai vieläkö löytyy ihmisiä joiden mielestä lastenhankinta korreloi aikuistumisen kanssa? Itse olen kolmekymppinen nainen joka pelaa videopelejä eikä halua lapsia ja ihan aikuinen koen olevani, ainakin tulee nautittua elämästä ilman mitään lapsiperhehelvettiä :). Toisen onni voi olla toisen painajainen, just saying..

Vierailija
954/1493 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mua huvitti Tiinan kommentit Juuson sanomaan "nyt tuntuu että loppuelämä Jennan kanssa mutta en tiedä tuntuuko siltä 5 vuoden päästä", ja se oli sitten kummallista olevinaan. Ihan asiallista pohdintaa Juusolta, ei kakskymppisenä voi olla varma missä on 5v päästä. 

Vierailija
955/1493 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, meni iteltä ohi että pettämisestä oli noin vähän aikaa joten Matun reaktio siten huomattavasti ymmärrettävämpi.

Voisin keittiöpsykologian maisterin koulutuksellani sanoa että uskoisin Japen pettäneen ns. kostona koska nuoren jantterin ego ei kestänyt sitä nöyryytystä mitä hän viimekaudella koki Matun, Kurosen ja useamman muun toimesta.

Ei se sitä oikeuta, ja erittäin typerä veto etenkin Japen puolelta lähteä sitä luottamusta temppareihin rakentaa kun se pettäminen tapahtui kameroiden ulkopuolella.

Siinä Mattu oli oikeassa että he ovat Japen kanssa eri asemassa, Matulla ei ole samanlaista tarvetta todistaa olevansa luottamuksen arvoinen, toisin kuin Japella.

T. Aikaisempi Japen puolustelija joka ei ymmärtänyt että pettämisestä kulunut noin vähän aikaa

Vierailija
956/1493 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi jakson 13 alussa Jussi ja Juuso kuulostavat ihan siltä, kuin olisivat jo yhdessä Inkun/Tinken kanssa?? :D Kumpikin puhuu itsestään ja sinkusta me-muodossa. Sitten kun Tinke kommentoi ettei ole kiinnostunut, sen jälkeen on leikattu pätkä jossa Juuso sanoo että niin, suhteessahan tässä ollaan Jennan kanssa.

Ja formaatti sen kun laimenee. Ketään ei enää edes lähetetä kotiin. Olisi kiinnostavaa, jos varatut yrittäisivät vaikka pudottaa toistensa ihastuksia suojellakseen toistensa suhteita, kuten aiemmilla kausilla, ja varatun sitten pitäisi "pelastaa" ihastuksensa kuten ennen. Nyt kaikki vaan katsoo sivusta kun kaveri ihastuu sinkkuun ja pilaa suhteensa. Myös videoiden piilottaminen ehdottomasti takaisin, ja niin että siihen oikein kannustetaan: esim. voit kieltää videon näyttämisen, mutta saat silti katsoa kumppanin videon -> tällä voisi pelailla jos kumppani alkaa ärsyttää.

Pidempi kausi, parempi leikkaus tai enemmän jaksoja, kiinnostavammat treffit, paremmat ja eri-ikäiset parit jne, niin eiköhän tämäkin lähtisi jo nousuun. Jenna ja Juuso oli jo ihan virkistävää vaihtelua tälle kaudelle.

Vierailija
957/1493 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain kertonee leikkauksen tasosta se, että en ollut edes havainnut koko Markusta ennen kuin hänet pudotettiin. Ihan turha hahmo. Mutta se kyllä olisi ollut kiinnostavaa nähdä, miten hän ei "sopinut porukkaan". Miksei tällaista näytetty, kun sitten yhtäkkiä hänet pudotetaan tästä syystä?

Vierailija
958/1493 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai vieläkö löytyy ihmisiä joiden mielestä lastenhankinta korreloi aikuistumisen kanssa? Itse olen kolmekymppinen nainen joka pelaa videopelejä eikä halua lapsia ja ihan aikuinen koen olevani, ainakin tulee nautittua elämästä ilman mitään lapsiperhehelvettiä :). Toisen onni voi olla toisen painajainen, just saying..

Semmonen naislapsi sieltä, vielä finglishit perään :D ei voi olla aito, pakko olla trolli

Vierailija
959/1493 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuson katteinen kieli kirjoitti:

Jees! Taas on markkinoilla kaksi paria huulia ja yhdet kumiset tissit joiden väliin suomalaisen raksaduunarin on hyvä tulla.  Korostan ammatti ja tulotasoryhmää "duunari". Kukaan koulutettu ja varakas ei white thrash -ihmiseen laukea.

No nyt oli kyllä tarpeettoman rumasti sanottu jopa mun mielestä

Vierailija
960/1493 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naista pitää taas halventaa? Yhtälailla se Tino on Jonnan kännipano, ei mun mielestä Jonna siihen sen suurempaa kiinnostusta ole osoittanut. Ja vaikka olisikin niin miksi se naisen seksin harrastaminen on niin hävettävää?

Jussi kehukoon keltakielellään niin paljon kuin haluaa, toivottavasti Inkku tajuaa saavansa paremman kuin valehtelevan pettäjän.

En siedä Jonnaa, mutta enemmän inhoan sitä kun naista halvennetaan vaan koska on nainen.

Minä en todellakaan halventanut, eikä tässä ole kyse mistään naissukupuolen pahuudesta. Katsoin tilannetta Jonnan näkövinkkelistä, koska olen samaa sukupuolta ja ikäluokkaa sekä kokenut vastaavaa, joten samaistun häneen noista kolmesta eniten.

Mieti nyt. Jonna itki, että kaipaa kovasti sitä tunnetta kun joku kertoo, ettei ole mitään hätää. Tämä itsessään on tosi hälyttävää, mutta vielä kurjempaa oli se, että häntä lohdutti joku Amalia (varmaankin kristityn velvollisuudesta) eikä mies, joka aivan varmasti näki/kuuli mitä oli meneillään ja jonka hän oli hetki sitten päästänyt lähelleen.

Eilisessä pätkässä Jonna masisteli kun vuorovaikutus Tinon kanssa on kännistä peuhaamisesta ja selvinpäin ei edes jutella. Lisäksi Jussi on hänen mielestään ihana, koska se tekee joskus ruokaa ja "auttaa jos mä pyydän".

Kaikki tämä mielestäni huutaa, että Jonna kaipaa vakaata ihmissuhdetta, jossa mies haluaa ja valitsee olla hänelle uskollinen ja on aidosti kiinnostunut hänen ajatuksistaan ja tuntemuksistaan. Kaiken noiden täyteaineiden ja ripsien alla Jonna taitaa olla aika herkkä, tunteva. Sen takia luulen, että Tino ei ole Jonnalle kännipano samalla tavalla kuin Jonna Tinolle. Seksi on tapa saada läheisyyttä.

Joten pysyn kannassani siinä, että Jonnasta on varmaan "kiva" katsella, kun Jussi kiehnää Inkussa ja tekee ja sanoo hänelle sekä selvänä että kännissä samoja asioita, joiden takia Jonna on Jussin kanssa suostunut olemaan.

Mitä Jussiin tulee, on hän ällöttävä porsas ja siinä mielessä toivoton tapaus, että hän on tyhmä ja yksiulotteinen, eli tuskin pystyy katsomaan itseään sen verran rehellisesti ja tavoitteellisesti, että pystyisi koskaan muuttumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan