Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entisestä opettajastani on tullut mulle äidinkorvike

Vierailija
02.10.2013 |

Oon 14 vee tyttö ja oon koulussa todella yksinäinen. En oo tänä lukuvuonna päässyt mihinkään kaveriporukkaan mukaan ja sen takii oon usein mennyt entiselle opelleni juttelemaan kuulumisistani, huolistani jne. Se on mulle äidinkorvike ja oon sanonutki sen sille. Tiedän kyllä ettei niin sais olla, mutten voi sille mitään. Oon saanut tavata sitä sovitusti joka perjantai pienen hetken ajan, mutta se ei tunnu riittävän mulle. Kävin tähä päivään menessä sen luona useemmin salaa ja tänään entinen openi sai tarpeeks ja ilmotti nykyselle opelleni. Onneks en saanut rangaistusta, mutta luottamus kärsi. Olin luvannut, etten mene häiritsemään entistä opeeni. En kyl kestä olla yksin koulussa ilman seuraa :( En tiiä miten jaksan kun oon toosi sosiaalinen.

Toinen asiani koskee halaamista. Mulla on jatkuvasti halipula ja ennen sain halata entistä opeeni. Nyt se ei oo enään mahdollista ilman hyvää syytä, niin se ope on mulle perustellut. Harmi ettei niitä syitä tuu usein. Kaipaisin enemmän haleja siltä kuin muutamii kertoi vuodessa. Se ei tunnu ymmärtävän sitä :( Miten voisin päästä halipulastani eroon? Eipä mulla oo ketää jota halata, paitsi yks pari tyyppii, jotka ei halaa kunnolla. En saa hyvää mieltä ees pehmolelujen halaamisesta. Tarviin hyvää fiilistä :(

Sori kun purkasin tänne huoliini, toivottavast mut otettais todesta ja mulle vastattais. Tiedän että muilla on isompiikin murheita :(

Äitiini mulla ei oo parhaat välit ja iskä on kuollut :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
2/6 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meeppä vaikka jollekkin kuraattorille jubaileen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en haluis mennä kuuraattorille, koska en luota ammatti-auttajiin. sanoin kerra etten haluu et mun käynistä kerrotaan opelle, ja se vanno ettei kerro. toisin kävi. siksi kirjoitin tänne.

t. ap

Vierailija
4/6 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, oot sitten varmaan jäänyt luokallesi? Tämmöinen avaus nimittäin on ollut ennenkin.

Vierailija
5/6 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkälainen se jokukeskustelu oli?

t. ap

Vierailija
6/6 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot täällä varmaan vuoden jo kirjotellu tuota samaa tarinaa! Jotenkin vaikea uskoa että edes olisit mikään pikkutyttö. Joku vanha pervo ukkeli jolla vaan on tyttömäinen olo ja joku fetissi naisopettajiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi