Kuinka pitkä on ajallisesti ovelta ovelle työmatkasi?
Mielenkiinnosta kyselen. Ihmiset joutuvat tai ovat valmiita niin eripituisiin työmatkoihin. Siis nimenomaan ajallisesti haluan tietää, ja nimenomaan kotiovelta työpaikan ovelle.
Kommentit (33)
19-22 min, jos minä ajan. Kauemmin, jos on ukko ratissa.
Vaihdoin juuri 40 min 4 minuuttiin. Sopii mulle erittäin hyvin.
10 min kävellen. Talvella pääsen oikomaan joen yli, mutta vaikka se lyhentää matkaa, aikaa se ei lyhennä, koska joen ylitys on raskaampaa.
Ilman koukkausta päiväkotiin matka-aika (kävely ja linja-auto) 20-30 minuuttia, päiväkodin kautta kymmenisen minuuttia lisää. Firma muutti, jolloin lyhyempi metromatka vaihtui linja-autoon. Töitä on tehtävä eli kaipa minä tällä alueella Hki-Espoo-Vantaa olisin valmis mihin vain jos työ ja palkka ok. Mutta periaatteessa en kyllä ainakaan yli tuntia per suunta haluaisi käyttää.
n. 50 min (-1, 5 tuntia jos super huono keli tai tietyöt) linnuntietä matkaa noin 10 km, Helsingissä siis, kehä I:n sisäpuolella.
30-50 minuuttia bussin aikatauluista riippuen.
25 min, josta noin kilsa kävelyä ja loput bussissa.
Edellinen 50 minuuttia ja 7 km, sitä ennen 35 minuuttia ja 30 km.
15 min pyörällä, bussilla aika sama.
Jos lasketaan kotoa omalle toimistolle niin n.35-45 min normikelissä. Talvella/vesisateella tms voi mennä kolmekin tuntia...
Mulla on se ihana tilanne että monta kertaa viikossa menen tai lähden asiakkaan toimistolta joten työmatkaa ei aina ole niin paljon: riippuu asiakkaasta. Ja etäpäiviä on se 1-2/vko
90 minuuttia suuntaan. Tuo matka alkaa olla minun sietokyvyn rajoilla. Tietenkin olen valmis kulkemaan parikin tuntia suuntaansa jos se on ainoa vaihtoehto mutta onhan se aika paljon vuodesta toiseen. Nyt sain tosin uuden työpaikan ja marraskuussa matkaan menee enää noin 40 minuuttia ovelta ovelle. Se on jo oikein kohtuullinen aika. :)
15 min yhteensä, josta 8 min bussissa.
10min autolla,20-30min polkupyörällä, keväällä 30 syksyllä 20:)